quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 16 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
26. 104 indahnesia.com
27. 103 DaMart
47. 077 DR34M3R
73. 065 Frutsel
81. 060 marcb1974
90. 058 cablegunmaster
90. 058 KapiteinGasthof
de nieuwe vriendin wil er ook 4, maar dat is nog onderhandelbaar. Gelukkig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er 4 en de kleinste wordt morgen 9.
iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat, ziet er redelijk ranzig uit
Spamhoerrrren.quote:
Ninja.quote:
Niet vermeldquote:
Het kunnen er dus ook nog 8 worden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de nieuwe vriendin wil er ook 4, maar dat is nog onderhandelbaar. Gelukkig.
Het is gewoon een LaPoFAALquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:20 schreef DaMart het volgende:
En als jullie ineens een topic vol gaan spammen, kan ik er ook niks aan doen dat ik een muckpost plaats he![]()
.
Ik niet.quote:
Heel goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:20 schreef OA het volgende:
Er komt trouwens geen "1700, naar huis"-post vandaag, want ik ben al thuis!
Zo is het!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel goed.
Met een portemonnee die een stuk leger is, toch?
Met dank aan de slOApel-garage.
Blijven we dat gezeik nou houden hier?quote:
Ik gok Haggisquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
FF douchen, tot zo!
[ afbeelding ]
Helemaal niet. Ik begon met typen toen er 290 reacties of zo waren, kan ik er wat aan doen dat jullie binnen een minuut 10 posts spammen.quote:
Pwnquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Potver, nu sta ik er nog een keer in.
Ik was aan het douchenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik begon met typen toen er 290 reacties of zo waren, kan ik er wat aan doen dat jullie binnen een minuut 10 posts spammen.
De telefoongesprekken in het begin... Wat een hekel had ik daar aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, tijd om te gaan eten, bieren en daarna lekker op tijd naar huis om nog een uurtje of wat met de vriendin aan te lijn te hangen.
Bingo!quote:
Ik deed dat 'vroeger' ook nooit, alleen nu vind ik het wel leuk. Zie wel hoe lang het duurt. Vermoed tot begin juni. Dan ga ik verhuizen en woon ik wellicht op schreeuw-afstand. Scheelt weer een gratis telefoongesprek per dag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
De telefoongesprekken in het begin... Wat een hekel had ik daar aanMaar ja, je wilt je nieuwe liefde niet voor het hoofd stoten (nee, liever er in
![]()
) dus dan doe je dat maar...
Je blijft geniaal.quote:
Ik heb vanmiddag getukt na he eten, net als de afgelopen dagen overigens. Erg lekker is dat ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:27 schreef Leanne het volgende:
eigenlijk zou ik lekker willen slapen na het lunchen even![]()
ik voel me altijd zo moeiig dan
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
Fietsen in Nederland...
Wind tegen...
regen tegen...
hagel tegen...
op de terugweg weer wind tegen
Gelukkig heb ik dan zon kindje voor mij op het stuur
Roemeniequote:
Je moet iets als je aan het sms-en bent om te kijken waar de afspraak vanavond staat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:31 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Een kaaskop in Oostenrijk en een Indo die op Ierland zeiken.
Ik ook nietquote:
jammer genoeg is mijn werkplek niet de ideale plek om eens even lekker weg te snoozenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag getukt na he eten, net als de afgelopen dagen overigens. Erg lekker is dat ja.
Heb je dat zelf bedacht Fruts?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
Fietsen in Nederland...
Wind tegen...
regen tegen...
hagel tegen...
Já. Op je mobiel kijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je moet iets als je aan het sms-en bent om te kijken waar de afspraak vanavond staat.
hoi schatquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
Fietsen in Nederland...
Wind tegen...
regen tegen...
hagel tegen...
Nej, tis van Finkersquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ierland
Roemenie
Azerbeidzjan
[..]
Heb je dat zelf bedacht Fruts?
dag indah!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik weet waar ik heen ga. De groetjes
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nej, tis van Finkers![]()
Wij hebben twee kindjes, ook één voor mijn vrouw
Viel Spass!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik weet waar ik heen ga. De groetjes
quote:
Valt weinig aan te dichten... Het kan mooier...quote:
quote:
Ik smelt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Valt weinig aan te dichten... Het kan mooier...
Leanne, de zachte lieve karriejerruhvrouw,
Ze vind mannen zo lekker, Inda, Fruts, DaMart, Marc, toe pak me nou
Ze wil graag een beebie, als het kan één van de K S C
Alsjeblieft lieve mannen, neem me, zeg tegen mij geen nee.
Leanne, zacht, lief en na de lunch ben je toch wat moe
Okay leanne, slaap maar op me schoot, je mooie oogjes toe
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doet DaDildomart het nu ook al met Muck?
quote:
Babyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrčk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:43 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
BabySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pauperplaatje! zo moet het:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]pauperplaatje! zo moet het:
[ afbeelding ]
10.04????quote:
Begon net gezellig te worden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
10.04????Dan is het ieren-afzeik-uurtje allang voorbij! Hou eens op!
ik vond er nix aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:49 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Begon net gezellig te worden.
Ik mag toch hopen van niet /mad .quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doet DaDildomart het nu ook al met Muck?
* KapiteinGasthof mompelt iets over weten en deren...quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet /mad .
Anders krijgt ie pomper. Op oog.
Nog een weekje, hč?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrčk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
Hoiquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:57 schreef Nijns het volgende:
Ik snap dat ik jullie BX-gemis niet kan verzachten, maar toch: hoi
quote:
Breezer? Hoe kom ik daar nou weer aan?quote:
PWN.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik mag van Danny mijn abo niet meenemen naar mn andere account
Kun je van mij krijgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Breezer? Hoe kom ik daar nou weer aan?
Ik heb de 27e een sollicitatie gesprekquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:01 schreef marcb1974 het volgende:
Flikker eens op met die zooi, zelfs tussen spoilers
ik wil heul geen breezerquote:
Je weet dat het GunniNk is en geen Gunnik?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:06 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Waar? Wat? Waarom?![]()
[..]
Kopje koffie dan?![]()
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat het GunniNk is en geen Gunnik?
Haaayquote:
Waar: bij een verzorgingstehuisquote:
Thee graagquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:06 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Waar? Wat? Waarom?![]()
[..]
Kopje koffie dan?![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar: bij een verzorgingstehuis
Wat: ha! ik heb geen idee, dat kon ik niet verstaan
Waarom: nou.. ook ik heb geld nodig om boodschappen te doen enzo
geld voor boodschappen! hoezeequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar: bij een verzorgingstehuis
Wat: ha! ik heb geen idee, dat kon ik niet verstaan
Waarom: nou.. ook ik heb geld nodig om boodschappen te doen enzo
Thee staat klaar en bed is opgemaaktquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Thee graag
Waarom wil je van KapiteinGasthof af? Anders laat je Mart even slijmen bij Danny
Mwa het was via zo'n super algemene aanmelding gegaan voor vakantie werk dus ik denk niet dat ze heel moeilijk doen over waarom welke functiequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:09 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]Waarom solliciteer je op deze functie?
Fha: Eeehhh.. Ja nou..
Je betaalt hier toch niet serieus voor, hč?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik mag van Danny mijn abo niet meenemen naar mn andere account
Dankquote:
Nee das een grapjequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:13 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Je betaalt hier toch niet serieus voor, hč?
Bed opgemaakt, thee klaar en (nog) Kapitein ook?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Thee staat klaar en bed is opgemaakt![]()
Ik ben in mei letterlijk kapteingh af
Zeker, inclusief teenslippersquote:
Prima, als ik maar niet naar je voeten hoef te kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeker, inclusief teenslippers
Dat doe je alquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Prima, als ik maar niet naar je voeten hoef te kijken
Niet waarquote:
Hai schatquote:
Fha!quote:
Ha lekker wief!quote:
Is mijn icon onzichtbaar?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef Fha het volgende:
wel goed denk ikdie hangt in een zeer ongemakkelijk uitziende pose in zijn hangmat/slaapding/hoedatookheet
![]()
Het kan vast beidequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:14 schreef Fha het volgende:
[..]
DankMaar nog steeds vond ik het kaas tosti ding met Droom eigenlijk wel een goed idee
![]()
Doe jij ook mee?quote:
quote:
Een week later, dus 7 mei. Ik heb je aanwezig gezet op de meet dus dan zien we mekaar daar welquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]Altijd! Wanneer kom je?
En wat gaan jullie snel! Ik heb al weinig tijd, maar zo kan ik jullie helemaal niet volgen
Hoiquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]Altijd! Wanneer kom je?
En wat gaan jullie snel! Ik heb al weinig tijd, maar zo kan ik jullie helemaal niet volgen
Dat past toch helemaal niet, ik in zo'n pakquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe jij ook mee?Zou wel cool zijn als jij in een tosti pak reclame maakt voor ons
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een week later, dus 7 mei. Ik heb je aanwezig gezet op de meet dus dan zien we mekaar daar wel
Jawel manquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet, ik in zo'n pak
Ik ookquote:
Ik had uuh South African Honey bush ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook. Lipton Morroco
.
Straks weer koffie.
Waar woonde je? Als het haalbaar is zorg ik voor vervoer en koffiequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef BrandX het volgende:
[..]ik weet niet of ik kan komen, nu ik koos werkeloos ben moet ik ff op de centen letten
Doe je mee met solliciteren op ik weet niet wat in het verzorgingstehuis?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef BrandX het volgende:
[..]ik weet niet of ik kan komen, nu ik koos werkeloos ben moet ik ff op de centen letten
Koffie vind ik lekkerder... Maar aangezien ik op mijn donder heb gehad dat ik veel teveel koffie drinkquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had uuh South African Honey bush ofzo![]()
Straks geen koffie
quote:
Ik weet nog niet wat alles betekendquote:
Wehehe das ook fijn jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Koffie vind ik lekkerder... Maar aangezien ik op mijn donder heb gehad dat ik veel teveel koffie drink.
oeh!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar woonde je? Als het haalbaar is zorg ik voor vervoer en koffie
helaasch... ik kan niet de hele dag rondlopen, dat trekt mijn rug niet meerquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe je mee met solliciteren op ik weet niet wat in het verzorgingstehuis?!
Misschien mag je wel uuhmmmm rolstoel voorverwarmer wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:46 schreef BrandX het volgende:
helaasch... ik kan niet de hele dag rondlopen, dat trekt mijn rug niet meer
Ik heb nu wel wat uitzendwerk (administratief) maar veel lager betaald dan normaal. Ik moet echt ff zuinig doen
Dat gaat een rondje NL worden danquote:
Ik hoop eropquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Pien85 het volgende:
Als BX komt kom ik niet, ik ben bang dat ze me gaat slaan
Natuurlijk kan dat wel, als Truus werkeloos zijndequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef BrandX het volgende:
Flauwquote:
Ik dus schijnbaar ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe das ook fijn ja![]()
Ik kan er gewoon niet tegen
Ik geloof dat dat best kan, maar ik geloof vooral ook dat dat ook weer gewoon voorbij kan gaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
Flauw
Geloven jullie in liefde op t eerste gezicht?![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Flauw
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Flauw
Nou niet qua hyperheid, ik reageer niet op cafeīnequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dus schijnbaar ook niet.
Ik smokkel met decafe.
Maar jij bent een eikelquote:
Kijk, hier heb ik wat aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat best kan, maar ik geloof vooral ook dat dat ook weer gewoon voorbij kan gaan
Nog niet... misschien laterquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Pien85 het volgende:
Als BX komt kom ik niet, ik ben bang dat ze me gaat slaan
Mijn vorige vriend was liefde op het eerste chatbox gesprekquote:
wauw... als je dat doet is het echt supertofquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gaat een rondje NL worden dan
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien mag je wel uuhmmmm rolstoel voorverwarmer worden![]()
Nouja, kunnen we gezellig samen zuinig doen![]()
quote:
Hmm... kut dat ik verder niks weetquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vorige vriend was liefde op het eerste chatbox gespreken daarna nog meer liefde op het eerste gezicht
Bijna 10 jaar later is dat dus wel over, maar nouja het was leuk toen
Tofquote:
NEEN!quote:
Wat weet je dan wel?quote:
quote:
Ze is Amerikaanse, rijdt paard, schilderd, is vegetarisch, heet Julia... Meer niet... ohja, en ze woont hier in de stadquote:
Oh, da's wel erg naar danquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou niet qua hyperheid, ik reageer niet op cafeīneMijn maag wordt er gewoon niet blij van
Maar wel stout dat je smokkelt hoor
ben druk aan de solliquote:
Oeeeehquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze is Amerikaanse, rijdt paard, schilderd, is vegetarisch, heet Julia... Meer niet... ohja, en ze woont hier in de stad
melatoninequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, da's wel erg naar dan.
Hee, de helft van mijn koffie-inname bestaat tegenwoordig uit decafe, en dat schijnt in mijn geval al stukken beter te zijn...
Jammer dat het vooralsnog geen effect (of net zoveel als de melatonine) lijkt te hebben (op afkickverschijnselen na
).
Nou voorlopig heb ik net aan 3 woorden met haar gewisseld, dus dat zit er nog niet echt inquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeeeehnou, afspreken voor koffie dan maar
Koffie is geloof ik ook geschikt om te drinken met niet lesbische vrouwenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou voorlopig heb ik net aan 3 woorden met haar gewisseld, dus dat zit er nog niet echt inWeet niet eens of ze lesbisch is ofzo
Ohja, ze wilde geen koffie vanmorgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Koffie is geloof ik ook geschikt om te drinken met niet lesbische vrouwenmaar dat heb ik ook maar alleen gehoord hoor..
Ik mag haar nu alquote:
Ik had van dat geld voor die stomme pillen beter een voorraadje koffie kunnen kopenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:59 schreef Fha het volgende:
[..]
melatoninedat heeft bij mij ook nooit iets gedaan nee
Zoek maar een nieuwe, dit word niksquote:
Da's wel een goedkope date danquote:
Succesquote:
Wehehehquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had van dat geld voor die stomme pillen beter een voorraadje koffie kunnen kopen.
En een breezerquote:
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Flauw
Laten we dat vast afspreken danquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
wauw... als je dat doet is het echt supertof
Ze had al koffie op, zei zequote:
quote:
Ook goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NeeIk geloof wel in VERliefdheid op het eerste gezicht
Oke oke er is nog hoopquote:
Er is zeker nog hoop jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke oke er is nog hoop![]()
Bleg ik verveel me
Inderdaadquote:
Hier de hele dag alquote:
Huh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KG is benieuwd naar het eerste boek van Pien
*knuffeltquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
Wil iemand mij please een knuffeltje geven?
* DaMart knuffelt Nijnsquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
Moet wel een leuke roman wordenquote:
quote:[..]
*knuffelt
Hoezo moet dat een leuke roman worden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet wel een leuke roman worden![]()
[..]Je was me voor
Ik denk dat jouw autobiografie best boeiend isquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoezo moet dat een leuke roman worden?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
Oh, jullie zijn kei lief![]()
Ben een beetje sip..
Dat geld toch niet voor mij hequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
Ben een beetje sip..
Dat denk ik ook wel. Ik zou het lezen in ieder geval!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw autobiografie best boeiend is
* Eensch isquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
@Fha, bolle lijkt me toch wel een lief poesje..quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat geld toch niet voor mij heIk moet wel aan mn image denken
Wat is er aan de hand dan?
Waarom ben je sipjes?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
Ben een beetje sip..
Dat wel jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Ik zou het lezen in ieder geval!
Tofquote:
Pien is een taxiregelaar, ze wil altijd heel graag dat iedereen haar komt ophalenquote:
Ik heb geen autoquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pien is een taxiregelaar, ze wil altijd heel graag dat iedereen haar komt ophalen
Leanne is een dates en baby-regelaar
BX is een sollicitatie mevrouw
*vul het lijstje aan*
PMquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
PM maar dan kan ik kijken wat makkelijk is!
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen autoDus dan is t handig om opgehaald te worden
Snap ik allemaal wel hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
InderdaadMaar als Pier ook gaat dan kan ik misschien wel met hem mee rijden
Daar kan ik over meepratenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pien is een taxiregelaar, ze wil altijd heel graag dat iedereen haar komt ophalen
Leanne is een dates en baby-regelaar
BX is een sollicitatie mevrouw
*vul het lijstje aan*
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
17mei, KSC meetquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Snap ik allemaal wel hoormaar het valt me op
Waar gaan jullie naartooooeeee...?
Ik heb ook geen autoquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is helemaal ergquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen auto. En in dit oord is niet eens een station ook
.
Jaquote:
Ohw dat scheeltquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik woon maar een minuut van de bushalte vandaan
.
Ik weet alleen nog niet of ik naar die meet kom.
Mwah, 25 minuten in de bus is te overzien wat mij betreftquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat scheeltal heb ik wel een hekel aan bussen
![]()
ik weet het ook nog niet zeker hoor
Wegsturen danquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
Mijn vriend komt zo en eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in
Dat zal hij fijn vinden na een uur in de auto gezeten te hebbenquote:
Buiten laten staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
Mijn vriend komt zo en eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in
Laat hem dit topic lezen, misschien snapt ie de hintquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zal hij fijn vinden na een uur in de auto gezeten te hebben![]()
Nee hij zit nu al bijna 2 weken thuis omdat zijn rug niet wil en hij verveelt zich dood. Sneu voor hem maar als resultaat heb ik geen minuut rust meer en spreek ik hem voor mijn gevoel elke vrije minuut die ik heb. Hij moet nu elke adem die hij uitblaast perse doorsmsen/bellen/mailen namelijk. Nouja misschien vanavond maar even samen iets verzinnen wat hij wel kan doen overdag want ik ben hem nu al een beetje zat en het gaat nog wel even duren gok ik
Het is tenminste wel lekker weerquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hij zit nu al bijna 2 weken thuis omdat zijn rug niet wil en hij verveelt zich dood. Sneu voor hem maar als resultaat heb ik geen minuut rust meer en spreek ik hem voor mijn gevoel elke vrije minuut die ik heb. Hij moet nu elke adem die hij uitblaast perse doorsmsen/bellen/mailen namelijk. Nouja misschien vanavond maar even samen iets verzinnen wat hij wel kan doen overdag want ik ben hem nu al een beetje zat en het gaat nog wel even duren gok ik
Laiverd, het is 1 een vent en 2 een bouwvakkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laat hem dit topic lezen, misschien snapt ie de hint
Gelukkig heb ik vanavond wel seksquote:
Als het goed is nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vanavond wel seks![]()
JIj niet toch?
Geef 'm een boek en zeg 'm dat 'ie je niet continue moet vervelen met sms/mail/telefoontjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga je dr al bijna weer zien?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vanavond wel seks![]()
JIj niet toch?
Hij heeft nog drie boeken die hij moet lezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Geef 'm een boek en zeg 'm dat 'ie je niet continue moet vervelen met sms/mail/telefoontjes.
Werkte voor mij vrij aardig. Ik heb niet de tijd/zin om iemand continue over zijn bolletje te aaien
.
Aangepaste seks tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Geeft dat dan geen problemen met zijn brakke rug.
Hee, als 'ie slaapt kan 'ie je ook niet vervelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft nog drie boeken die hij moet lezenMaar na 2 blz valt meneer in slaap
Hij moet maar gewoon zijn hond de hele dag uit gaan laten ofzo. Rust
Een bandje opnemen, waarop je af en toe "Ja... Nee... Uhu.." zegt en dat aan hem geven met de woordenL "Luister hier maar naar als je me wilt vertellen dat je je verplaatst hebt, naar de wc bent gegaan, of een scheet hebt gelaten"quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Laiverd, het is 1 een vent en 2 een bouwvakkerIk heb op dag 1 al geleerd dat hints echt niet overkomen
(meestal komt gewoon duidelijk in zijn gezicht zeggen ook niet over maar oke
![]()
)
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Geeft dat dan geen problemen met zijn brakke rug.
Bejaardenseksquote:
zeer goed planquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een bandje opnemen, waarop je af en toe "Ja... Nee... Uhu.." zegt en dat aan hem geven met de woordenL "Luister hier maar naar als je me wilt vertellen dat je je verplaatst hebt, naar de wc bent gegaan, of een scheet hebt gelaten"
Ha! dat zou je denken heh?! Maar nee, dan moet je tot ver in de vroege ochtend smsjes blijven sturen dat je niet kunt slapen en dat je hoopt dat ik wel lekker lig te dromenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:50 schreef es70 het volgende:
Hee, als 'ie slaapt kan 'ie je ook niet vervelen.
Nu klinkt het nog ergerquote:
Ooohw dat valt best meequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nog precies 20 dagen![]()
[..]
Een plaatje zegt meer
[ afbeelding ]
OMG... En hoe lang duurt dat al zei jequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ha! dat zou je denken heh?! Maar nee, dan moet je tot ver in de vroege ochtend smsjes blijven sturen dat je niet kunt slapen en dat je hoopt dat ik wel lekker lig te dromenBlaaaa
"Parkeer je rolator maar op de gang schatje!"quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
Oeeh ik ga heerlijk koken vanavondik heb nog geen idee wat maar ik heb er wel nu al zin in en het word heerlijk
![]()
Bijna twee wekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:56 schreef es70 het volgende:
[..]
OMG... En hoe lang duurt dat al zei je. Langer dan ik er geduld voor zou hebben iig
.
[..]
"Parkeer je rolator maar op de gang schatje!"
Dat valt best mee tochquote:
Have funquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Bijna twee weken
Goed meneer is er dus ik ga maar even in de stad samen met hem een nieuwe hobby zoeken
Fijne middag/avond enzo nog jullie![]()
Hier ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen auto. En in dit oord is niet eens een station ook
.
Dat blijf ik mezelf ook vertellenquote:
Ik heb wel een goeie verbinding naar Amsterdamquote:
Weekend is voor ambtenaren en mensen met een toekomstquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb wel een goeie verbinding naar Amsterdam.
Dan weet jij niet waar ik werkquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weekend is voor ambtenaren en mensen met een toekomst
In ieder geval niet in de horeca, das al heel watquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weet jij niet waar ik werk
HIer en een toekomst
Dat niet neequote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In ieder geval niet in de horeca, das al heel wat
whehe...quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Valt weinig aan te dichten... Het kan mooier...
Leanne, de zachte lieve karriejerruhvrouw,
Ze vind mannen zo lekker, Inda, Fruts, DaMart, Marc, toe pak me nou
Ze wil graag een beebie, als het kan één van de K S C
Alsjeblieft lieve mannen, neem me, zeg tegen mij geen nee.
Leanne, zacht, lief en na de lunch ben je toch wat moe
Okay leanne, slaap maar op me schoot, je mooie oogjes toe
Waar?quote:
Ligt eraan wat je weetquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik iemand kan vinden met slechts een paar aanknopingspunten?
In ruil voor info zoek ik meequote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik iemand kan vinden met slechts een paar aanknopingspunten?
Hyves sowieso niet, ze is geen nederlandse... Linedin? Hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je weetik neem aan dat het over die 'liefde op het eerste gezicht' gaat?
Hyves of linkedin
Naja, ik zou wat je weet gewoon op hyves intikken. Bijvoorbeeld: sabine >achternaam< amstelveen, als ze linkedin heeft, komt ze wel naar boven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hyves sowieso niet, ze is geen nederlandse... Linedin? Hoe werkt dat?
Is ook een goede kanshebberquote:
Woonplaats weet ik welquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, ik zou wat je weet gewoon op hyves intikken. Bijvoorbeeld: sabine >achternaam< amstelveen, als ze linkedin heeft, komt ze wel naar boven.
(ik wou zeggen: doe maar eens met mijn naam en woonplaats, maar die weet je niet)
Mijn hulp wil je nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Pien85 het volgende:
Ja, dat werktquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, ik zou wat je weet gewoon op hyves intikken. Bijvoorbeeld: sabine >achternaam< amstelveen, als ze linkedin heeft, komt ze wel naar boven.
(ik wou zeggen: doe maar eens met mijn naam en woonplaats, maar die weet je niet)
quote:
Ja, jij deed dat bij mij zonder dat je een achternaam hadquote:
Mja, op Hyves is het een kwestie van zoeken op voornaam, woonplaats en leeftijdscategorie en dan hopen dat je tussen de foto's iemand herkentquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, jij deed dat bij mij zonder dat je een achternaam haden nu weet je dat ik familie ben van george clooney
Enge popjesquote:
Voornaam, woonplaatst, 1 hobbyquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:55 schreef Nijns het volgende:
Pien, je verpestte mijn kwartet
Laat ik het zo zeggen: wat weet je van haar? Naam, achternaam, hobbies, woonplaats etc?
Typ haar voornaam en woonplaats in, evt in combinatie met die hobby. Sommige verenigingen hebben toernooien waar ze lijsten van online zetten, ze hoeft maar met 'iets' bekend te zijn, en je kan haar vinden. Succes lieve pientje, ik ga nuquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voornaam, woonplaatst, 1 hobbyen dat ze schilderd en een kinpiercing heeft en ehm... dat ze vanmorgen om 7 uur was opgestaan
Nope, hier iig geen lijstje ofzo... Ik moet van de week even langs die stal, zal eens subtiel gaan vissenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Typ haar voornaam en woonplaats in, evt in combinatie met die hobby. Sommige verenigingen hebben toernooien waar ze lijsten van online zetten, ze hoeft maar met 'iets' bekend te zijn, en je kan haar vinden. Succes lieve pientje, ik ga nusmak op de verliefde-pien
Tja... Maar 't zijn popjesquote:
Weltrustenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:07 schreef BrandX het volgende:
'navond! Net terug van trainen, en nu zo gruwelijk moe
Ik knuffel jou welquote:
En jij leeft niet?quote:
Goed plan, ik ga de magnetron even aanzetten voor de macaroni!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:18 schreef BrandX het volgende:
------------------> eten proberen te fabriceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |