whehe...quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Valt weinig aan te dichten... Het kan mooier...
Leanne, de zachte lieve karriejerruhvrouw,
Ze vind mannen zo lekker, Inda, Fruts, DaMart, Marc, toe pak me nou
Ze wil graag een beebie, als het kan één van de K S C
Alsjeblieft lieve mannen, neem me, zeg tegen mij geen nee.
Leanne, zacht, lief en na de lunch ben je toch wat moe
Okay leanne, slaap maar op me schoot, je mooie oogjes toe
Waar?quote:
Ligt eraan wat je weetquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik iemand kan vinden met slechts een paar aanknopingspunten?
In ruil voor info zoek ik meequote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik iemand kan vinden met slechts een paar aanknopingspunten?
Hyves sowieso niet, ze is geen nederlandse... Linedin? Hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je weetik neem aan dat het over die 'liefde op het eerste gezicht' gaat?
Hyves of linkedin
Naja, ik zou wat je weet gewoon op hyves intikken. Bijvoorbeeld: sabine >achternaam< amstelveen, als ze linkedin heeft, komt ze wel naar boven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hyves sowieso niet, ze is geen nederlandse... Linedin? Hoe werkt dat?
Is ook een goede kanshebberquote:
Woonplaats weet ik welquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, ik zou wat je weet gewoon op hyves intikken. Bijvoorbeeld: sabine >achternaam< amstelveen, als ze linkedin heeft, komt ze wel naar boven.
(ik wou zeggen: doe maar eens met mijn naam en woonplaats, maar die weet je niet)
Mijn hulp wil je nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Pien85 het volgende:
Ja, dat werktquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, ik zou wat je weet gewoon op hyves intikken. Bijvoorbeeld: sabine >achternaam< amstelveen, als ze linkedin heeft, komt ze wel naar boven.
(ik wou zeggen: doe maar eens met mijn naam en woonplaats, maar die weet je niet)
quote:
Ja, jij deed dat bij mij zonder dat je een achternaam hadquote:
Mja, op Hyves is het een kwestie van zoeken op voornaam, woonplaats en leeftijdscategorie en dan hopen dat je tussen de foto's iemand herkentquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, jij deed dat bij mij zonder dat je een achternaam haden nu weet je dat ik familie ben van george clooney
Enge popjesquote:
Voornaam, woonplaatst, 1 hobbyquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:55 schreef Nijns het volgende:
Pien, je verpestte mijn kwartet
Laat ik het zo zeggen: wat weet je van haar? Naam, achternaam, hobbies, woonplaats etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |