quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 16 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
26. 104 indahnesia.com
27. 103 DaMart
47. 077 DR34M3R
73. 065 Frutsel
81. 060 marcb1974
90. 058 cablegunmaster
90. 058 KapiteinGasthof
de nieuwe vriendin wil er ook 4, maar dat is nog onderhandelbaar. Gelukkig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er 4 en de kleinste wordt morgen 9.
iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat, ziet er redelijk ranzig uit
Spamhoerrrren.quote:
Ninja.quote:
Niet vermeldquote:
Het kunnen er dus ook nog 8 worden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de nieuwe vriendin wil er ook 4, maar dat is nog onderhandelbaar. Gelukkig.
Het is gewoon een LaPoFAALquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:20 schreef DaMart het volgende:
En als jullie ineens een topic vol gaan spammen, kan ik er ook niks aan doen dat ik een muckpost plaats he![]()
.
Ik niet.quote:
Heel goed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:20 schreef OA het volgende:
Er komt trouwens geen "1700, naar huis"-post vandaag, want ik ben al thuis!
Zo is het!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel goed.
Met een portemonnee die een stuk leger is, toch?
Met dank aan de slOApel-garage.
Blijven we dat gezeik nou houden hier?quote:
Ik gok Haggisquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
FF douchen, tot zo!
[ afbeelding ]
Helemaal niet. Ik begon met typen toen er 290 reacties of zo waren, kan ik er wat aan doen dat jullie binnen een minuut 10 posts spammen.quote:
Pwnquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Potver, nu sta ik er nog een keer in.
Ik was aan het douchenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik begon met typen toen er 290 reacties of zo waren, kan ik er wat aan doen dat jullie binnen een minuut 10 posts spammen.
De telefoongesprekken in het begin... Wat een hekel had ik daar aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:24 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, tijd om te gaan eten, bieren en daarna lekker op tijd naar huis om nog een uurtje of wat met de vriendin aan te lijn te hangen.
Bingo!quote:
Ik deed dat 'vroeger' ook nooit, alleen nu vind ik het wel leuk. Zie wel hoe lang het duurt. Vermoed tot begin juni. Dan ga ik verhuizen en woon ik wellicht op schreeuw-afstand. Scheelt weer een gratis telefoongesprek per dag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
De telefoongesprekken in het begin... Wat een hekel had ik daar aanMaar ja, je wilt je nieuwe liefde niet voor het hoofd stoten (nee, liever er in
![]()
) dus dan doe je dat maar...
Je blijft geniaal.quote:
Ik heb vanmiddag getukt na he eten, net als de afgelopen dagen overigens. Erg lekker is dat ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:27 schreef Leanne het volgende:
eigenlijk zou ik lekker willen slapen na het lunchen even![]()
ik voel me altijd zo moeiig dan
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
Fietsen in Nederland...
Wind tegen...
regen tegen...
hagel tegen...
op de terugweg weer wind tegen
Gelukkig heb ik dan zon kindje voor mij op het stuur
Roemeniequote:
Je moet iets als je aan het sms-en bent om te kijken waar de afspraak vanavond staat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:31 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Een kaaskop in Oostenrijk en een Indo die op Ierland zeiken.
Ik ook nietquote:
jammer genoeg is mijn werkplek niet de ideale plek om eens even lekker weg te snoozenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag getukt na he eten, net als de afgelopen dagen overigens. Erg lekker is dat ja.
Heb je dat zelf bedacht Fruts?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
Fietsen in Nederland...
Wind tegen...
regen tegen...
hagel tegen...
Já. Op je mobiel kijken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je moet iets als je aan het sms-en bent om te kijken waar de afspraak vanavond staat.
hoi schatquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef Frutsel het volgende:
Fietsen in Nederland...
Wind tegen...
regen tegen...
hagel tegen...
Nej, tis van Finkersquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ierland
Roemenie
Azerbeidzjan
[..]
Heb je dat zelf bedacht Fruts?
dag indah!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik weet waar ik heen ga. De groetjes
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nej, tis van Finkers![]()
Wij hebben twee kindjes, ook één voor mijn vrouw
Viel Spass!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik weet waar ik heen ga. De groetjes
quote:
Valt weinig aan te dichten... Het kan mooier...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |