Pien is een taxiregelaar, ze wil altijd heel graag dat iedereen haar komt ophalenquote:
Ik heb geen autoquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pien is een taxiregelaar, ze wil altijd heel graag dat iedereen haar komt ophalen
Leanne is een dates en baby-regelaar
BX is een sollicitatie mevrouw
*vul het lijstje aan*
PMquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
PM maar dan kan ik kijken wat makkelijk is!
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen autoDus dan is t handig om opgehaald te worden
Snap ik allemaal wel hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
InderdaadMaar als Pier ook gaat dan kan ik misschien wel met hem mee rijden
Daar kan ik over meepratenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pien is een taxiregelaar, ze wil altijd heel graag dat iedereen haar komt ophalen
Leanne is een dates en baby-regelaar
BX is een sollicitatie mevrouw
*vul het lijstje aan*
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
17mei, KSC meetquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Snap ik allemaal wel hoormaar het valt me op
Waar gaan jullie naartooooeeee...?
Ik heb ook geen autoquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is helemaal ergquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen auto. En in dit oord is niet eens een station ook
.
Jaquote:
Ohw dat scheeltquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik woon maar een minuut van de bushalte vandaan
.
Ik weet alleen nog niet of ik naar die meet kom.
Mwah, 25 minuten in de bus is te overzien wat mij betreftquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat scheeltal heb ik wel een hekel aan bussen
![]()
ik weet het ook nog niet zeker hoor
Wegsturen danquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
Mijn vriend komt zo en eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in
Dat zal hij fijn vinden na een uur in de auto gezeten te hebbenquote:
Buiten laten staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
Mijn vriend komt zo en eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in
Laat hem dit topic lezen, misschien snapt ie de hintquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zal hij fijn vinden na een uur in de auto gezeten te hebben![]()
Nee hij zit nu al bijna 2 weken thuis omdat zijn rug niet wil en hij verveelt zich dood. Sneu voor hem maar als resultaat heb ik geen minuut rust meer en spreek ik hem voor mijn gevoel elke vrije minuut die ik heb. Hij moet nu elke adem die hij uitblaast perse doorsmsen/bellen/mailen namelijk. Nouja misschien vanavond maar even samen iets verzinnen wat hij wel kan doen overdag want ik ben hem nu al een beetje zat en het gaat nog wel even duren gok ik
Het is tenminste wel lekker weerquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hij zit nu al bijna 2 weken thuis omdat zijn rug niet wil en hij verveelt zich dood. Sneu voor hem maar als resultaat heb ik geen minuut rust meer en spreek ik hem voor mijn gevoel elke vrije minuut die ik heb. Hij moet nu elke adem die hij uitblaast perse doorsmsen/bellen/mailen namelijk. Nouja misschien vanavond maar even samen iets verzinnen wat hij wel kan doen overdag want ik ben hem nu al een beetje zat en het gaat nog wel even duren gok ik
Laiverd, het is 1 een vent en 2 een bouwvakkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laat hem dit topic lezen, misschien snapt ie de hint
Gelukkig heb ik vanavond wel seksquote:
Als het goed is nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vanavond wel seks![]()
JIj niet toch?
Geef 'm een boek en zeg 'm dat 'ie je niet continue moet vervelen met sms/mail/telefoontjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga je dr al bijna weer zien?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vanavond wel seks![]()
JIj niet toch?
Hij heeft nog drie boeken die hij moet lezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Geef 'm een boek en zeg 'm dat 'ie je niet continue moet vervelen met sms/mail/telefoontjes.
Werkte voor mij vrij aardig. Ik heb niet de tijd/zin om iemand continue over zijn bolletje te aaien
.
Aangepaste seks tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Geeft dat dan geen problemen met zijn brakke rug.
Hee, als 'ie slaapt kan 'ie je ook niet vervelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft nog drie boeken die hij moet lezenMaar na 2 blz valt meneer in slaap
Hij moet maar gewoon zijn hond de hele dag uit gaan laten ofzo. Rust
Een bandje opnemen, waarop je af en toe "Ja... Nee... Uhu.." zegt en dat aan hem geven met de woordenL "Luister hier maar naar als je me wilt vertellen dat je je verplaatst hebt, naar de wc bent gegaan, of een scheet hebt gelaten"quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Laiverd, het is 1 een vent en 2 een bouwvakkerIk heb op dag 1 al geleerd dat hints echt niet overkomen
(meestal komt gewoon duidelijk in zijn gezicht zeggen ook niet over maar oke
![]()
)
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Geeft dat dan geen problemen met zijn brakke rug.
Bejaardenseksquote:
zeer goed planquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een bandje opnemen, waarop je af en toe "Ja... Nee... Uhu.." zegt en dat aan hem geven met de woordenL "Luister hier maar naar als je me wilt vertellen dat je je verplaatst hebt, naar de wc bent gegaan, of een scheet hebt gelaten"
Ha! dat zou je denken heh?! Maar nee, dan moet je tot ver in de vroege ochtend smsjes blijven sturen dat je niet kunt slapen en dat je hoopt dat ik wel lekker lig te dromenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:50 schreef es70 het volgende:
Hee, als 'ie slaapt kan 'ie je ook niet vervelen.
Nu klinkt het nog ergerquote:
Ooohw dat valt best meequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nog precies 20 dagen![]()
[..]
Een plaatje zegt meer
[ afbeelding ]
OMG... En hoe lang duurt dat al zei jequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ha! dat zou je denken heh?! Maar nee, dan moet je tot ver in de vroege ochtend smsjes blijven sturen dat je niet kunt slapen en dat je hoopt dat ik wel lekker lig te dromenBlaaaa
"Parkeer je rolator maar op de gang schatje!"quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
Oeeh ik ga heerlijk koken vanavondik heb nog geen idee wat maar ik heb er wel nu al zin in en het word heerlijk
![]()
Bijna twee wekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:56 schreef es70 het volgende:
[..]
OMG... En hoe lang duurt dat al zei je. Langer dan ik er geduld voor zou hebben iig
.
[..]
"Parkeer je rolator maar op de gang schatje!"
Dat valt best mee tochquote:
Have funquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Bijna twee weken
Goed meneer is er dus ik ga maar even in de stad samen met hem een nieuwe hobby zoeken
Fijne middag/avond enzo nog jullie![]()
Hier ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen auto. En in dit oord is niet eens een station ook
.
Dat blijf ik mezelf ook vertellenquote:
Ik heb wel een goeie verbinding naar Amsterdamquote:
Weekend is voor ambtenaren en mensen met een toekomstquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb wel een goeie verbinding naar Amsterdam.
Dan weet jij niet waar ik werkquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weekend is voor ambtenaren en mensen met een toekomst
In ieder geval niet in de horeca, das al heel watquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weet jij niet waar ik werk
HIer en een toekomst
Dat niet neequote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In ieder geval niet in de horeca, das al heel wat
whehe...quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Valt weinig aan te dichten... Het kan mooier...
Leanne, de zachte lieve karriejerruhvrouw,
Ze vind mannen zo lekker, Inda, Fruts, DaMart, Marc, toe pak me nou
Ze wil graag een beebie, als het kan één van de K S C
Alsjeblieft lieve mannen, neem me, zeg tegen mij geen nee.
Leanne, zacht, lief en na de lunch ben je toch wat moe
Okay leanne, slaap maar op me schoot, je mooie oogjes toe
Waar?quote:
Ligt eraan wat je weetquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik iemand kan vinden met slechts een paar aanknopingspunten?
In ruil voor info zoek ik meequote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik iemand kan vinden met slechts een paar aanknopingspunten?
Hyves sowieso niet, ze is geen nederlandse... Linedin? Hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je weetik neem aan dat het over die 'liefde op het eerste gezicht' gaat?
Hyves of linkedin
Naja, ik zou wat je weet gewoon op hyves intikken. Bijvoorbeeld: sabine >achternaam< amstelveen, als ze linkedin heeft, komt ze wel naar boven.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hyves sowieso niet, ze is geen nederlandse... Linedin? Hoe werkt dat?
Is ook een goede kanshebberquote:
Woonplaats weet ik welquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, ik zou wat je weet gewoon op hyves intikken. Bijvoorbeeld: sabine >achternaam< amstelveen, als ze linkedin heeft, komt ze wel naar boven.
(ik wou zeggen: doe maar eens met mijn naam en woonplaats, maar die weet je niet)
Mijn hulp wil je nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:44 schreef Pien85 het volgende:
Ja, dat werktquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, ik zou wat je weet gewoon op hyves intikken. Bijvoorbeeld: sabine >achternaam< amstelveen, als ze linkedin heeft, komt ze wel naar boven.
(ik wou zeggen: doe maar eens met mijn naam en woonplaats, maar die weet je niet)
quote:
Ja, jij deed dat bij mij zonder dat je een achternaam hadquote:
Mja, op Hyves is het een kwestie van zoeken op voornaam, woonplaats en leeftijdscategorie en dan hopen dat je tussen de foto's iemand herkentquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, jij deed dat bij mij zonder dat je een achternaam haden nu weet je dat ik familie ben van george clooney
Enge popjesquote:
Voornaam, woonplaatst, 1 hobbyquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:55 schreef Nijns het volgende:
Pien, je verpestte mijn kwartet
Laat ik het zo zeggen: wat weet je van haar? Naam, achternaam, hobbies, woonplaats etc?
Typ haar voornaam en woonplaats in, evt in combinatie met die hobby. Sommige verenigingen hebben toernooien waar ze lijsten van online zetten, ze hoeft maar met 'iets' bekend te zijn, en je kan haar vinden. Succes lieve pientje, ik ga nuquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voornaam, woonplaatst, 1 hobbyen dat ze schilderd en een kinpiercing heeft en ehm... dat ze vanmorgen om 7 uur was opgestaan
Nope, hier iig geen lijstje ofzo... Ik moet van de week even langs die stal, zal eens subtiel gaan vissenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Typ haar voornaam en woonplaats in, evt in combinatie met die hobby. Sommige verenigingen hebben toernooien waar ze lijsten van online zetten, ze hoeft maar met 'iets' bekend te zijn, en je kan haar vinden. Succes lieve pientje, ik ga nusmak op de verliefde-pien
Tja... Maar 't zijn popjesquote:
Weltrustenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:07 schreef BrandX het volgende:
'navond! Net terug van trainen, en nu zo gruwelijk moe
Ik knuffel jou welquote:
En jij leeft niet?quote:
Goed plan, ik ga de magnetron even aanzetten voor de macaroni!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:18 schreef BrandX het volgende:
------------------> eten proberen te fabriceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |