Pien is een taxiregelaar, ze wil altijd heel graag dat iedereen haar komt ophalenquote:
Ik heb geen autoquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pien is een taxiregelaar, ze wil altijd heel graag dat iedereen haar komt ophalen
Leanne is een dates en baby-regelaar
BX is een sollicitatie mevrouw
*vul het lijstje aan*
PMquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
PM maar dan kan ik kijken wat makkelijk is!
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen autoDus dan is t handig om opgehaald te worden
Snap ik allemaal wel hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
InderdaadMaar als Pier ook gaat dan kan ik misschien wel met hem mee rijden
Daar kan ik over meepratenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pien is een taxiregelaar, ze wil altijd heel graag dat iedereen haar komt ophalen
Leanne is een dates en baby-regelaar
BX is een sollicitatie mevrouw
*vul het lijstje aan*
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
17mei, KSC meetquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Snap ik allemaal wel hoormaar het valt me op
Waar gaan jullie naartooooeeee...?
Ik heb ook geen autoquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat is helemaal ergquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen auto. En in dit oord is niet eens een station ook
.
Jaquote:
Ohw dat scheeltquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik woon maar een minuut van de bushalte vandaan
.
Ik weet alleen nog niet of ik naar die meet kom.
Mwah, 25 minuten in de bus is te overzien wat mij betreftquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat scheeltal heb ik wel een hekel aan bussen
![]()
ik weet het ook nog niet zeker hoor
Wegsturen danquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
Mijn vriend komt zo en eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in
Dat zal hij fijn vinden na een uur in de auto gezeten te hebbenquote:
Buiten laten staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
Mijn vriend komt zo en eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in
Laat hem dit topic lezen, misschien snapt ie de hintquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zal hij fijn vinden na een uur in de auto gezeten te hebben![]()
Nee hij zit nu al bijna 2 weken thuis omdat zijn rug niet wil en hij verveelt zich dood. Sneu voor hem maar als resultaat heb ik geen minuut rust meer en spreek ik hem voor mijn gevoel elke vrije minuut die ik heb. Hij moet nu elke adem die hij uitblaast perse doorsmsen/bellen/mailen namelijk. Nouja misschien vanavond maar even samen iets verzinnen wat hij wel kan doen overdag want ik ben hem nu al een beetje zat en het gaat nog wel even duren gok ik
Het is tenminste wel lekker weerquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hij zit nu al bijna 2 weken thuis omdat zijn rug niet wil en hij verveelt zich dood. Sneu voor hem maar als resultaat heb ik geen minuut rust meer en spreek ik hem voor mijn gevoel elke vrije minuut die ik heb. Hij moet nu elke adem die hij uitblaast perse doorsmsen/bellen/mailen namelijk. Nouja misschien vanavond maar even samen iets verzinnen wat hij wel kan doen overdag want ik ben hem nu al een beetje zat en het gaat nog wel even duren gok ik
Laiverd, het is 1 een vent en 2 een bouwvakkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Laat hem dit topic lezen, misschien snapt ie de hint
Gelukkig heb ik vanavond wel seksquote:
Als het goed is nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vanavond wel seks![]()
JIj niet toch?
Geef 'm een boek en zeg 'm dat 'ie je niet continue moet vervelen met sms/mail/telefoontjesquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga je dr al bijna weer zien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |