quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vanavond wel seks![]()
JIj niet toch?
Hij heeft nog drie boeken die hij moet lezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Geef 'm een boek en zeg 'm dat 'ie je niet continue moet vervelen met sms/mail/telefoontjes.
Werkte voor mij vrij aardig. Ik heb niet de tijd/zin om iemand continue over zijn bolletje te aaien
.
Aangepaste seks tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Geeft dat dan geen problemen met zijn brakke rug.
Hee, als 'ie slaapt kan 'ie je ook niet vervelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft nog drie boeken die hij moet lezenMaar na 2 blz valt meneer in slaap
Hij moet maar gewoon zijn hond de hele dag uit gaan laten ofzo. Rust
Een bandje opnemen, waarop je af en toe "Ja... Nee... Uhu.." zegt en dat aan hem geven met de woordenL "Luister hier maar naar als je me wilt vertellen dat je je verplaatst hebt, naar de wc bent gegaan, of een scheet hebt gelaten"quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Laiverd, het is 1 een vent en 2 een bouwvakkerIk heb op dag 1 al geleerd dat hints echt niet overkomen
(meestal komt gewoon duidelijk in zijn gezicht zeggen ook niet over maar oke
![]()
)
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:48 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Geeft dat dan geen problemen met zijn brakke rug.
Bejaardenseksquote:
zeer goed planquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een bandje opnemen, waarop je af en toe "Ja... Nee... Uhu.." zegt en dat aan hem geven met de woordenL "Luister hier maar naar als je me wilt vertellen dat je je verplaatst hebt, naar de wc bent gegaan, of een scheet hebt gelaten"
Ha! dat zou je denken heh?! Maar nee, dan moet je tot ver in de vroege ochtend smsjes blijven sturen dat je niet kunt slapen en dat je hoopt dat ik wel lekker lig te dromenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:50 schreef es70 het volgende:
Hee, als 'ie slaapt kan 'ie je ook niet vervelen.
Nu klinkt het nog ergerquote:
Ooohw dat valt best meequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nog precies 20 dagen![]()
[..]
Een plaatje zegt meer
[ afbeelding ]
OMG... En hoe lang duurt dat al zei jequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ha! dat zou je denken heh?! Maar nee, dan moet je tot ver in de vroege ochtend smsjes blijven sturen dat je niet kunt slapen en dat je hoopt dat ik wel lekker lig te dromenBlaaaa
"Parkeer je rolator maar op de gang schatje!"quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
Oeeh ik ga heerlijk koken vanavondik heb nog geen idee wat maar ik heb er wel nu al zin in en het word heerlijk
![]()
Bijna twee wekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:56 schreef es70 het volgende:
[..]
OMG... En hoe lang duurt dat al zei je. Langer dan ik er geduld voor zou hebben iig
.
[..]
"Parkeer je rolator maar op de gang schatje!"
Dat valt best mee tochquote:
Have funquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Bijna twee weken
Goed meneer is er dus ik ga maar even in de stad samen met hem een nieuwe hobby zoeken
Fijne middag/avond enzo nog jullie![]()
Hier ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen auto. En in dit oord is niet eens een station ook
.
Dat blijf ik mezelf ook vertellenquote:
Ik heb wel een goeie verbinding naar Amsterdamquote:
Weekend is voor ambtenaren en mensen met een toekomstquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb wel een goeie verbinding naar Amsterdam.
Dan weet jij niet waar ik werkquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Weekend is voor ambtenaren en mensen met een toekomst
In ieder geval niet in de horeca, das al heel watquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weet jij niet waar ik werk
HIer en een toekomst
Dat niet neequote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In ieder geval niet in de horeca, das al heel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |