Ik ookquote:
Ik had uuh South African Honey bush ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook. Lipton Morroco
.
Straks weer koffie.
Waar woonde je? Als het haalbaar is zorg ik voor vervoer en koffiequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef BrandX het volgende:
[..]ik weet niet of ik kan komen, nu ik koos werkeloos ben moet ik ff op de centen letten
Doe je mee met solliciteren op ik weet niet wat in het verzorgingstehuis?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef BrandX het volgende:
[..]ik weet niet of ik kan komen, nu ik koos werkeloos ben moet ik ff op de centen letten
Koffie vind ik lekkerder... Maar aangezien ik op mijn donder heb gehad dat ik veel teveel koffie drinkquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had uuh South African Honey bush ofzo![]()
Straks geen koffie
quote:
Ik weet nog niet wat alles betekendquote:
Wehehe das ook fijn jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Koffie vind ik lekkerder... Maar aangezien ik op mijn donder heb gehad dat ik veel teveel koffie drink.
oeh!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar woonde je? Als het haalbaar is zorg ik voor vervoer en koffie
helaasch... ik kan niet de hele dag rondlopen, dat trekt mijn rug niet meerquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe je mee met solliciteren op ik weet niet wat in het verzorgingstehuis?!
Misschien mag je wel uuhmmmm rolstoel voorverwarmer wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:46 schreef BrandX het volgende:
helaasch... ik kan niet de hele dag rondlopen, dat trekt mijn rug niet meer
Ik heb nu wel wat uitzendwerk (administratief) maar veel lager betaald dan normaal. Ik moet echt ff zuinig doen
Dat gaat een rondje NL worden danquote:
Ik hoop eropquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Pien85 het volgende:
Als BX komt kom ik niet, ik ben bang dat ze me gaat slaan
Natuurlijk kan dat wel, als Truus werkeloos zijndequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef BrandX het volgende:
Flauwquote:
Ik dus schijnbaar ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe das ook fijn ja![]()
Ik kan er gewoon niet tegen
Ik geloof dat dat best kan, maar ik geloof vooral ook dat dat ook weer gewoon voorbij kan gaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
Flauw
Geloven jullie in liefde op t eerste gezicht?![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Flauw
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Flauw
Nou niet qua hyperheid, ik reageer niet op cafeïnequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dus schijnbaar ook niet.
Ik smokkel met decafe.
Maar jij bent een eikelquote:
Kijk, hier heb ik wat aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat best kan, maar ik geloof vooral ook dat dat ook weer gewoon voorbij kan gaan
Nog niet... misschien laterquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Pien85 het volgende:
Als BX komt kom ik niet, ik ben bang dat ze me gaat slaan
Mijn vorige vriend was liefde op het eerste chatbox gesprekquote:
wauw... als je dat doet is het echt supertofquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gaat een rondje NL worden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |