Zeker, inclusief teenslippersquote:
Prima, als ik maar niet naar je voeten hoef te kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeker, inclusief teenslippers
Dat doe je alquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Prima, als ik maar niet naar je voeten hoef te kijken
Niet waarquote:
Hai schatquote:
Fha!quote:
Ha lekker wief!quote:
Is mijn icon onzichtbaar?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef Fha het volgende:
wel goed denk ikdie hangt in een zeer ongemakkelijk uitziende pose in zijn hangmat/slaapding/hoedatookheet
![]()
Het kan vast beidequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:14 schreef Fha het volgende:
[..]
DankMaar nog steeds vond ik het kaas tosti ding met Droom eigenlijk wel een goed idee
![]()
Doe jij ook mee?quote:
quote:
Een week later, dus 7 mei. Ik heb je aanwezig gezet op de meet dus dan zien we mekaar daar welquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]Altijd! Wanneer kom je?
En wat gaan jullie snel! Ik heb al weinig tijd, maar zo kan ik jullie helemaal niet volgen
Hoiquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]Altijd! Wanneer kom je?
En wat gaan jullie snel! Ik heb al weinig tijd, maar zo kan ik jullie helemaal niet volgen
Dat past toch helemaal niet, ik in zo'n pakquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe jij ook mee?Zou wel cool zijn als jij in een tosti pak reclame maakt voor ons
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een week later, dus 7 mei. Ik heb je aanwezig gezet op de meet dus dan zien we mekaar daar wel
Jawel manquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet, ik in zo'n pak
Ik ookquote:
Ik had uuh South African Honey bush ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook. Lipton Morroco
.
Straks weer koffie.
Waar woonde je? Als het haalbaar is zorg ik voor vervoer en koffiequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef BrandX het volgende:
[..]ik weet niet of ik kan komen, nu ik koos werkeloos ben moet ik ff op de centen letten
Doe je mee met solliciteren op ik weet niet wat in het verzorgingstehuis?!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef BrandX het volgende:
[..]ik weet niet of ik kan komen, nu ik koos werkeloos ben moet ik ff op de centen letten
Koffie vind ik lekkerder... Maar aangezien ik op mijn donder heb gehad dat ik veel teveel koffie drinkquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had uuh South African Honey bush ofzo![]()
Straks geen koffie
quote:
Ik weet nog niet wat alles betekendquote:
Wehehe das ook fijn jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Koffie vind ik lekkerder... Maar aangezien ik op mijn donder heb gehad dat ik veel teveel koffie drink.
oeh!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar woonde je? Als het haalbaar is zorg ik voor vervoer en koffie
helaasch... ik kan niet de hele dag rondlopen, dat trekt mijn rug niet meerquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe je mee met solliciteren op ik weet niet wat in het verzorgingstehuis?!
Misschien mag je wel uuhmmmm rolstoel voorverwarmer wordenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:46 schreef BrandX het volgende:
helaasch... ik kan niet de hele dag rondlopen, dat trekt mijn rug niet meer
Ik heb nu wel wat uitzendwerk (administratief) maar veel lager betaald dan normaal. Ik moet echt ff zuinig doen
Dat gaat een rondje NL worden danquote:
Ik hoop eropquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Pien85 het volgende:
Als BX komt kom ik niet, ik ben bang dat ze me gaat slaan
Natuurlijk kan dat wel, als Truus werkeloos zijndequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef BrandX het volgende:
Flauwquote:
Ik dus schijnbaar ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehe das ook fijn ja![]()
Ik kan er gewoon niet tegen
Ik geloof dat dat best kan, maar ik geloof vooral ook dat dat ook weer gewoon voorbij kan gaanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
Flauw
Geloven jullie in liefde op t eerste gezicht?![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Flauw
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Flauw
Nou niet qua hyperheid, ik reageer niet op cafeïnequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dus schijnbaar ook niet.
Ik smokkel met decafe.
Maar jij bent een eikelquote:
Kijk, hier heb ik wat aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat best kan, maar ik geloof vooral ook dat dat ook weer gewoon voorbij kan gaan
Nog niet... misschien laterquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Pien85 het volgende:
Als BX komt kom ik niet, ik ben bang dat ze me gaat slaan
Mijn vorige vriend was liefde op het eerste chatbox gesprekquote:
wauw... als je dat doet is het echt supertofquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gaat een rondje NL worden dan
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien mag je wel uuhmmmm rolstoel voorverwarmer worden![]()
Nouja, kunnen we gezellig samen zuinig doen![]()
quote:
Hmm... kut dat ik verder niks weetquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vorige vriend was liefde op het eerste chatbox gespreken daarna nog meer liefde op het eerste gezicht
Bijna 10 jaar later is dat dus wel over, maar nouja het was leuk toen
Tofquote:
NEEN!quote:
Wat weet je dan wel?quote:
quote:
Ze is Amerikaanse, rijdt paard, schilderd, is vegetarisch, heet Julia... Meer niet... ohja, en ze woont hier in de stadquote:
Oh, da's wel erg naar danquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou niet qua hyperheid, ik reageer niet op cafeïneMijn maag wordt er gewoon niet blij van
Maar wel stout dat je smokkelt hoor
ben druk aan de solliquote:
Oeeeehquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze is Amerikaanse, rijdt paard, schilderd, is vegetarisch, heet Julia... Meer niet... ohja, en ze woont hier in de stad
melatoninequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, da's wel erg naar dan.
Hee, de helft van mijn koffie-inname bestaat tegenwoordig uit decafe, en dat schijnt in mijn geval al stukken beter te zijn...
Jammer dat het vooralsnog geen effect (of net zoveel als de melatonine) lijkt te hebben (op afkickverschijnselen na
).
Nou voorlopig heb ik net aan 3 woorden met haar gewisseld, dus dat zit er nog niet echt inquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeeeehnou, afspreken voor koffie dan maar
Koffie is geloof ik ook geschikt om te drinken met niet lesbische vrouwenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou voorlopig heb ik net aan 3 woorden met haar gewisseld, dus dat zit er nog niet echt inWeet niet eens of ze lesbisch is ofzo
Ohja, ze wilde geen koffie vanmorgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Koffie is geloof ik ook geschikt om te drinken met niet lesbische vrouwenmaar dat heb ik ook maar alleen gehoord hoor..
Ik mag haar nu alquote:
Ik had van dat geld voor die stomme pillen beter een voorraadje koffie kunnen kopenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:59 schreef Fha het volgende:
[..]
melatoninedat heeft bij mij ook nooit iets gedaan nee
Zoek maar een nieuwe, dit word niksquote:
Da's wel een goedkope date danquote:
Succesquote:
Wehehehquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had van dat geld voor die stomme pillen beter een voorraadje koffie kunnen kopen.
En een breezerquote:
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Flauw
Laten we dat vast afspreken danquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
wauw... als je dat doet is het echt supertof
Ze had al koffie op, zei zequote:
quote:
Ook goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NeeIk geloof wel in VERliefdheid op het eerste gezicht
Oke oke er is nog hoopquote:
Er is zeker nog hoop jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke oke er is nog hoop![]()
Bleg ik verveel me
Inderdaadquote:
Hier de hele dag alquote:
Huh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KG is benieuwd naar het eerste boek van Pien
*knuffeltquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
Wil iemand mij please een knuffeltje geven?
* DaMart knuffelt Nijnsquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
Moet wel een leuke roman wordenquote:
quote:[..]
*knuffelt
Hoezo moet dat een leuke roman worden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet wel een leuke roman worden![]()
[..]Je was me voor
Ik denk dat jouw autobiografie best boeiend isquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoezo moet dat een leuke roman worden?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
Oh, jullie zijn kei lief![]()
Ben een beetje sip..
Dat geld toch niet voor mij hequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
Ben een beetje sip..
Dat denk ik ook wel. Ik zou het lezen in ieder geval!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw autobiografie best boeiend is
* Eensch isquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
@Fha, bolle lijkt me toch wel een lief poesje..quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat geld toch niet voor mij heIk moet wel aan mn image denken
Wat is er aan de hand dan?
Waarom ben je sipjes?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
Ben een beetje sip..
Dat wel jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Ik zou het lezen in ieder geval!
Tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |