quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien mag je wel uuhmmmm rolstoel voorverwarmer worden![]()
Nouja, kunnen we gezellig samen zuinig doen![]()
quote:
Hmm... kut dat ik verder niks weetquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn vorige vriend was liefde op het eerste chatbox gespreken daarna nog meer liefde op het eerste gezicht
Bijna 10 jaar later is dat dus wel over, maar nouja het was leuk toen
Tofquote:
NEEN!quote:
Wat weet je dan wel?quote:
quote:
Ze is Amerikaanse, rijdt paard, schilderd, is vegetarisch, heet Julia... Meer niet... ohja, en ze woont hier in de stadquote:
Oh, da's wel erg naar danquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou niet qua hyperheid, ik reageer niet op cafeïneMijn maag wordt er gewoon niet blij van
Maar wel stout dat je smokkelt hoor
ben druk aan de solliquote:
Oeeeehquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze is Amerikaanse, rijdt paard, schilderd, is vegetarisch, heet Julia... Meer niet... ohja, en ze woont hier in de stad
melatoninequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, da's wel erg naar dan.
Hee, de helft van mijn koffie-inname bestaat tegenwoordig uit decafe, en dat schijnt in mijn geval al stukken beter te zijn...
Jammer dat het vooralsnog geen effect (of net zoveel als de melatonine) lijkt te hebben (op afkickverschijnselen na
).
Nou voorlopig heb ik net aan 3 woorden met haar gewisseld, dus dat zit er nog niet echt inquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeeeehnou, afspreken voor koffie dan maar
Koffie is geloof ik ook geschikt om te drinken met niet lesbische vrouwenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou voorlopig heb ik net aan 3 woorden met haar gewisseld, dus dat zit er nog niet echt inWeet niet eens of ze lesbisch is ofzo
Ohja, ze wilde geen koffie vanmorgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Koffie is geloof ik ook geschikt om te drinken met niet lesbische vrouwenmaar dat heb ik ook maar alleen gehoord hoor..
Ik mag haar nu alquote:
Ik had van dat geld voor die stomme pillen beter een voorraadje koffie kunnen kopenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:59 schreef Fha het volgende:
[..]
melatoninedat heeft bij mij ook nooit iets gedaan nee
Zoek maar een nieuwe, dit word niksquote:
Da's wel een goedkope date danquote:
Succesquote:
Wehehehquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had van dat geld voor die stomme pillen beter een voorraadje koffie kunnen kopen.
En een breezerquote:
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Flauw
Geloven jullie in liefde op t eerste gezicht?![]()
Laten we dat vast afspreken danquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
wauw... als je dat doet is het echt supertof
Ze had al koffie op, zei zequote:
quote:
Ook goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NeeIk geloof wel in VERliefdheid op het eerste gezicht
Oke oke er is nog hoopquote:
Er is zeker nog hoop jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Oke oke er is nog hoop![]()
Bleg ik verveel me
Inderdaadquote:
Hier de hele dag alquote:
Huh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
KG is benieuwd naar het eerste boek van Pien
*knuffeltquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
Wil iemand mij please een knuffeltje geven?
* DaMart knuffelt Nijnsquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Nijns het volgende:
Moet wel een leuke roman wordenquote:
quote:[..]
*knuffelt
Hoezo moet dat een leuke roman worden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet wel een leuke roman worden![]()
[..]Je was me voor
Ik denk dat jouw autobiografie best boeiend isquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoezo moet dat een leuke roman worden?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
Oh, jullie zijn kei lief![]()
Ben een beetje sip..
Dat geld toch niet voor mij hequote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
Ben een beetje sip..
Dat denk ik ook wel. Ik zou het lezen in ieder geval!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw autobiografie best boeiend is
* Eensch isquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
@Fha, bolle lijkt me toch wel een lief poesje..quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat geld toch niet voor mij heIk moet wel aan mn image denken
Wat is er aan de hand dan?
Waarom ben je sipjes?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
Ben een beetje sip..
Dat wel jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Ik zou het lezen in ieder geval!
Tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |