Zeker, inclusief teenslippersquote:
Prima, als ik maar niet naar je voeten hoef te kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeker, inclusief teenslippers
Dat doe je alquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Prima, als ik maar niet naar je voeten hoef te kijken
Niet waarquote:
Hai schatquote:
Fha!quote:
Ha lekker wief!quote:
Is mijn icon onzichtbaar?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef Fha het volgende:
wel goed denk ikdie hangt in een zeer ongemakkelijk uitziende pose in zijn hangmat/slaapding/hoedatookheet
![]()
Het kan vast beidequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:14 schreef Fha het volgende:
[..]
DankMaar nog steeds vond ik het kaas tosti ding met Droom eigenlijk wel een goed idee
![]()
Doe jij ook mee?quote:
quote:
Een week later, dus 7 mei. Ik heb je aanwezig gezet op de meet dus dan zien we mekaar daar welquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]Altijd! Wanneer kom je?
En wat gaan jullie snel! Ik heb al weinig tijd, maar zo kan ik jullie helemaal niet volgen
Hoiquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]Altijd! Wanneer kom je?
En wat gaan jullie snel! Ik heb al weinig tijd, maar zo kan ik jullie helemaal niet volgen
Dat past toch helemaal niet, ik in zo'n pakquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe jij ook mee?Zou wel cool zijn als jij in een tosti pak reclame maakt voor ons
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een week later, dus 7 mei. Ik heb je aanwezig gezet op de meet dus dan zien we mekaar daar wel
Jawel manquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet, ik in zo'n pak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |