Lapofail!quote:
Op-failquote:Op donderdag 16 april 2009 22:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent
gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topic 1 t/m 1300 kun je hier op een aparte pagina vinden.
1301 | 1302 | 1303 | 1304 | 1305 | 1306 | 1307 | 1308 | 1309 | 1310 |
1311 | 1312
[ afbeelding ]
Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
28 februari bestond KSC twee jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats
Disclaimer:Bericht van de GC-mods (BrandX, Klonk en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico! OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.
[ afbeelding ]
Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/KoffieSC"
Aspecten/acties
* Artikel
* Overleg
* Bewerken
* Geschiedenis
Persoonlijke instellingen
* Aanmelden / Inschrijven
Navigatie
* Hoofdpagina
* FOK!Wiki Mededelingen
* Culinesse á gogo
* Cultuur en Historie
* Digital Corner
* FOK!Userfoto's
* Fotografie
* Film, TV en Radio
* Gadgets
* Games & Consoles
* General Chat
* Klussen & Wonen
* Lifestyle
* Muziek
* Nieuws en Achtergronden
* Onzin voor je leven!
* Ouder(s)
* Politiek
* Soaps, Showbizz & Sterren
* Theater, Taal en Kunst
* The Truth Is In Here
* Travel
* Uitgaan & Vrije tijd
* Werk, Geldzaken en Recht
* Wetenschap, Filosofie en Levensbesch.
* Recente wijzigingen
* Willekeurige pagina
* Hulp
Zoeken
Hulpmiddelen
* Links naar deze pagina
* Verwante wijzigingen
* Speciale pagina's
* Printervriendelijke versie
Ik bewaar hem voor het nageslacht, tof he!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
al gefixtK** damart met zn quote
die kan het echt niet schelenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bewaar hem voor het nageslacht, tof he!.
Dan bewaar ik het voor MPG, heeft hij ook wat te lachen als hij morgen terugleest!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die kan het echt niet schelen
heul nietquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel, want het was reactie #299, niet #300!
Die hoef ik ook heul niet, daarom geen lapo failquote:Op donderdag 16 april 2009 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, want het was niet de lapo!
Ik ga mijn post dus niet meer aanpassen, en blijft het een lapofailquote:Op donderdag 16 april 2009 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die hoef ik ook heul niet, daarom geen lapo fail
Ik zit de 21ste 5 jaar op Fok! en vrijwel al mijn posts staan in 30/40, lounge en de andere namen die die SC heeft gehad en de KSC...quote:Op donderdag 16 april 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
Best wel erg, trouwens... de eerste 18.000 posts deed ik nog netjes 5 jaar over, toen stuurde Frutsel me de KSC in, en anderhalf jaar later heb ik er zo'n 23.000 meer.
Dank, maar helpt weinigquote:Op donderdag 16 april 2009 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart pakt groot palmblad en wuift boven Pien's hoofd.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef Klonk het volgende:
en dat terwijl het feest is
vandaag zijn Klonkette en ik 16 jaar samen
Feliquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef Klonk het volgende:
Time flies when you're having fun hèquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguhh....
En gefeli klonk![]()
16 jaar... omg
dat kan best lekker zijn. Tegenwoordig rek ik mezelf altijd uit nog voordat ik mijn bed uit kruip. Lekker is datquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:38 schreef Muck het volgende:
Zohoo, ik rek me uit, en mijn rug doet *CRUNCH*
klinkt gezond
Hoi Leannequote:
Hoi nieuwe user, wie ben jij, wat doe je, en heb je liever koffie of thee?quote:
Hoi Nijnsquote:
Haha!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:27 schreef Leanne het volgende:
boterkoekjes
hoi Nijns
gelukkig ben jij er nu, het is saai hier
en ik was nog wel openbaar gisterenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Nijns![]()
.
Ik ben je niet tegengekomen toen ik gisteren even naar Haarlem fietste.
"Welkom dames en heren, op ons natte aprkeerterrein. Ik ben Nijns en ga u hier even rondleiden. Hier links ziet u de BMW van onze directeur. Zoals u ziet wordt uw geld goed besteed, want hij heeft een mahonihouten dashboard, extra stoere spoilers en brede velgen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha!
Ben zo ook weer eventjes weg.. We hebben een evenement in huis en ik moet mensen op de parkeerplaats de weg wijzenen het regent
Ja?quote:
Hoi. Ik ben Jordy, op dit moment ben ik nog wakker aan het worden en ik heb liever koffie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:28 schreef DaMart het volgende:
Hoi nieuwe user, wie ben jij, wat doe je, en heb je liever koffie of thee?
Ik ben niet verder gekomen dan de Mycom aan de Zijlwegquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
en ik was nog wel openbaar gisterenlekker op het terrasje op de botermarkt
Ja ja, ik weet het, ik moet werkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn de cijfers van gisteren al voorbij gekomen
Toen zat ik lekker net droogquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet verder gekomen dan de Mycom aan de Zijlweg.
En toen ik daar weg ging, kwam de regen wat eerder dan verwacht... en in het duin kwam het onweer ineens... ook erg prettig als je daar fietst, met eigenlijk weinig om je heen.
Ik vier mijn verjaardag anders een stuk dichter bij jou in de buurt dit jaarquote:Op donderdag 16 april 2009 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat dacht je van de reiskosten? Ik bedoel: ik breng het ook nog eens persoonlijk langs, dan is 5 euro nog niks, als je je bedenkt dat ik eerst een visum moet aanvragen om naar MPG zijn verjaardag te gaan.
Volg je mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:35 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ja?![]()
[..]
Hoi. Ik ben Jordy, op dit moment ben ik nog wakker aan het worden en ik heb liever koffie.
Zeker 's ochtends.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Welkom dames en heren, op ons natte aprkeerterrein. Ik ben Nijns en ga u hier even rondleiden. Hier links ziet u de BMW van onze directeur. Zoals u ziet wordt uw geld goed besteed, want hij heeft een mahonihouten dashboard, extra stoere spoilers en brede velgen.
Dit is de Chevrolet van het hoofd van de administratie. Als u zich vorig jaar afvroeg waar die halve ton op de begroting gebleven was, hier ziet u hem!
En dan hebben we natuurlijk nog de Hummer van de onderdirecteur. Alvast mijn excuses voor de 5 mensen die hierdoor hun auto niet kwijt kunnen. Het vrachtwagenrijbewijs dat hij nodig had om er mee te kunnen rijden, is door de zaak betaald. De prijzen zijn daardoor wel met 10% gestegen.
En dan hebben we hier 3 parkeervakken voor uw 7 auto's, dus een beetje inschikken graag. Prettige dag verder!"
O, dan kun je je cadeau wel even komen ophalenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag anders een stuk dichter bij jou in de buurt dit jaar.
In Biddinghuizen om precies te zijn.
Bwoah. Haal je maar niks in je hoofd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Volg je mij?
Je post ook al in het Venlo topic!
Ik ook, toen ik weer thuis wasquote:
Mij lijkt het juist heel klantvriendelijk om eens te laten zien wat er met hun geld gebeurtquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:46 schreef Nijns het volgende:
[..]ik ben echt heel klantvriendelijk hoor, dus zulke dingen zou ik alleen maar denken
Indahquote:
flinke onweersklap vannacht om half 1... katten stoven weg...quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Niemand heeft stats van gisteren?
OA komt vast nog wel een keer langs om ze even te postenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar kom je vandaan dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Dit is wel een grappig topic.
Denk wel dat ik hier asiel aan ga vragen...
dat zijn leuke stats... hier allang geen onweer meer gehoord, wel gisteren en eergisteren wat weerlicht..quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Indah![]()
![]()
[..]
flinke onweersklap vannacht om half 1... katten stoven weg...
meer stats heknie
Noord Limburg.quote:
mag ik toch hopen ja, want ik heb gisteren natuurlijk niet voor de kat zijn kut lopen posten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA komt vast nog wel een keer langs om ze even te posten.
Wat heb je als Ier met konthaar in Noord Limburg te zoeken? Da's vragen om problemen he..quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Noord Limburg.
Heb dus alle reden om te vluchten.
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan bewaar ik het voor MPG, heeft hij ook wat te lachen als hij morgen terugleest!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef Klonk het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:23 schreef DaMart het volgende:
Muck![]()
.
Pien![]()
.
Es.
KG.
Indah.
OA.
Marcb.
Teruglezende MPG![]()
.
Daarvoor mot je bij de Chef wezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik dacht dat ze scheerapparaten hadden, hè.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat heb je als Ier met konthaar in Noord Limburg te zoeken? Da's vragen om problemen he..
Wat heb je te zeiken over ierlandquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ierland
Hoe is het met LeanneIndahOANijnsMPGDamart?![]()
Ierland
Tegenvaller inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze scheerapparaten hadden, hè.
Blijkt dat ze hier geen elektriciteit hebben.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze scheerapparaten hadden, hè.
Blijkt dat ze hier geen elektriciteit hebben.
Dit zijn in ieder geval de posts in de KSC van gisteren!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik toch hopen ja, want ik heb gisteren natuurlijk niet voor de kat zijn kut lopen posten.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 091 indahnesia.com
02. 087 DaMart
03. 058 marcb1974
04. 056 Nijns
05. 053 KapiteinGasthof
06. 050 Frutsel
07. 042 es70
08. 039 Pheno
09. 031 Leanne
10. 029 cablegunmaster
11. 027 Pien85
12. 021 Klonk
13. 018 Fha
14. 016 Muck
15. 012 DR34M3R
16. 011 MPG
17. 008 Dr_Flash
18. 007 OA
19. 003 Lenny_Leonard
20. 003 Ladylike
Reeks-statistieken!
Onze directeur rijdt trouwens in een Volvo XC 90, dus jouw verhaaltje gaat mooi niet opquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik weer thuis was.
[..]
Mij lijkt het juist heel klantvriendelijk om eens te laten zien wat er met hun geld gebeurt![]()
.
Hey, zo sta ik op nummer 1quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zijn in ieder geval de posts in de KSC van gisteren!
[..]
Enne?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
hihi, ik heb gegluurd in het dagcijfers topic.
Neem mij nooit te serieus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mot je een trap onder je hol, trug naar ierland?
Noord-Limburg is hartstikke tof.
met een UI als dat en een username als datquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:15 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Neem mij nooit te serieus.
Met mij gaat alles goed, en met jou dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ierland
Hoe is het met LeanneIndahOANijnsMPGDamart?![]()
Ierland
Frutselquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan?
Damart![]()
Kapitein![]()
Appelkruimelvlaai?quote:
I'll send the fucking IRA up your arse, mate.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met een UI als dat en een username als dat
Ah... op de vlucht voor/van MPGquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Noord Limburg.
Heb dus alle reden om te vluchten.
MPGquote:
Jepquote:
Dat betekent niet dat je het concept niet kunt gebruikenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Onze directeur rijdt trouwens in een Volvo XC 90, dus jouw verhaaltje gaat mooi niet op
En ik op nummer 2 ipv 27quote:
is dat mate niet meer iets voor die holbewoners die zichzelf Aussie noemen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
I'll send the fucking IRA up your arse, mate.
Op 3quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Verkapte-stiekem-ben-ik-niet-iers-maar-gewoon-criminele-aussie-postquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dat mate niet meer iets voor die holbewoners die zichzelf Aussie noemen?
Dat is waar!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je het concept niet kunt gebruiken.
[..]
Wil je zwanger worden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
*kijkt naar buik. voelt aan borsten.
ik weet niet. ik voel me niet zwanger
Wie niet? Das haske hip joh!quote:
quote:
Mart, werken met je donderquote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Help me er morgen dan ook even aan herinneren dat ik toch echt eens wat meer moet FOK!ken tussen werk door, ipv werken tussen FOK! door.
Even het sociaal wenselijk antwoord: 'jouw tijd komt nog wel"quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zit je met die huilende koters opgescheept die daarna alles van je huid afvragen.
Gewoon niet leren praten die krengen stukken makkelijker![]()
Ja ben op het moment Anti kinderen
En je bent zelf nog wel een kind!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zit je met die huilende koters opgescheept die daarna alles van je huid afvragen.
Gewoon niet leren praten die krengen stukken makkelijker![]()
Ja ben op het moment Anti kinderen
Slijterij MPG is nog niet openquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:21 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik ga effe wat whiskey halen.
Tot straks.
Ga jij me d'r bij helpenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Even het sociaal wenselijk antwoord: 'jouw tijd komt nog wel"
Ja ja, ik ben bezig hoorquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Jup. Ik verwek het eerste KSC kind samen met Frutsel
Sorry Damart, ben niet echt een klein jongetje dat je wekelijks kan verkrachtenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
In je echte paspoort staat toch 16?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Dan had je hem van je af moeten duwenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
sorry, voor ik het wist lag hij bovenop me![]()
Nou, ik overweeg het!quote:
Daar heb ik ook geen behoefte aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sorry Damart, ben niet echt een klein jongetje dat je wekelijks kan verkrachten
Alle vorige keren dan Damart? kan je het niet meer herinneren hoe geweldig die waren.quote:
ik kan er niks aandoen DMquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je hem van je af moeten duwen.
Ik ga nu wel op zoek naar een andere moeder voor mijn toekomstige nageslacht.
Dan moet je je laten dubbeldekken dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:47 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kan er niks aandoen DM
niet weggaan! ik hou van jullie allebei! *snik* ik kan alleen niet kiehiezennnnnn
maar je koos HEM al boven DM dus je hebt gekozenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:47 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kan er niks aandoen DM
niet weggaan! ik hou van jullie allebei! *snik* ik kan alleen niet kiehiezennnnnn
Klant blijquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu
Zo, dat was mijn goede daad voor vandaag. Om 7 uur al bij de klant staan om een probleem dat voor 10 uur moet zijn opgelost. Klant komt half 9 binnen, klaar
Voor mij hoeft dat even niet, hoor. Leanne mag eerst bewijzen dat ze echt voor mij en mij alleen wil gaan.quote:
abortie etc mompel mompelquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat even niet, hoor. Leanne mag eerst bewijzen dat ze echt voor mij en mij alleen wil gaan.
De tips van die klant zou ik wel willen hebben, maar goed....helaas.quote:
Dat is nieuw. Zonder breinaalden en niet op een boot.quote:
Ja, ze wil voor jou staan, met nog een man achter haar ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat even niet, hoor. Leanne mag eerst bewijzen dat ze echt voor mij en mij alleen wil gaan.
Kan dat dan niet, moet het dan inderdaad abortus zijn? Het gekke is dat het Indonesisch namelijk wel 'aborsi' is, wat van het Nederlands af lijkt te komen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Abortie?
Die nemen we mee naar TTK!.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef Klonk het volgende:
Zeker, maar ik moest eerst naar het ziekenhuis vanochtend.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA komt vast nog wel een keer langs om ze even te posten.
Zie ondertitel.quote:
Duurde lang!quote:
7 KSC-posts maar...quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Yup. Maar die hebben het weer van de Schotten en de Ieren gejat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dat mate niet meer iets voor die holbewoners die zichzelf Aussie noemen?
Nein. Ik ben geen criminele-Down-Under-verbannenling-nakomeling.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verkapte-stiekem-ben-ik-niet-iers-maar-gewoon-criminele-aussie-post
Ierland
Zal ik vanavond effe langs komen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Slijterij MPG is nog niet open.
Heb wel een aardig voorraadje staan atm.
Yup, abortie bestaat niet, dus het moet abortus zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kan dat dan niet, moet het dan inderdaad abortus zijn? Het gekke is dat het Indonesisch namelijk wel 'aborsi' is, wat van het Nederlands af lijkt te komen.
Alles goed gegaan in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:58 schreef OA het volgende:
Zeker, maar ik moest eerst naar het ziekenhuis vanochtend.
Fietsen door de regen, want uitgerekend vandaag, na 2 droge weken, moest de slOApel naar de garage voor z'n eerste beurt.![]()
Verwek je het ook alleen dan?quote:
Je dacht: een schapenneukende crimineel met een harige reet. Dat moest haast wel een moslim zijn.quote:
weer wat geleerd. Het blijft wel raar klinken omdat het Indonesisch dus wel 'aborsi' is...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup, abortie bestaat niet, dus het moet abortus zijn.
[..]
Och, er is vast wel iemand bereid je te helpen, toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef Leanne het volgende:
[..]
als het moet weldat gezeur met die mannen altijd
quote:
Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Je dacht: een schapenneukende crimineel met een harige reet. Dat moest haast wel een moslim zijn.
Hoi Lean,quote:
Houd dan ook bij eentje tegelijk, dat zorgt voor minder complicaties!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef Leanne het volgende:
[..]
als het moet weldat gezeur met die mannen altijd
In het Engels is het abortion. De meeste woorden die in het Engels op -tion eindigen, krijgen in het Nederlands -tie (vacation - vakantie, relation-relatie). Dat maakt het ook wat extra verwarrend, denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weer wat geleerd. Het blijft wel raar klinken omdat het Indonesisch dus wel 'aborsi' is...
Goed nieuws dus! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
M'n longen zijn weer helemaal schoon en alle bloedwaarden zijn weer normaal.
Dat of je bent fan van Shaun the Sheep.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Je dacht: een schapenneukende crimineel met een harige reet. Dat moest haast wel een moslim zijn.
Ik hoop dat ie genoeg vlaai en koffie in huis heeftquote:
Slechte planningquote:[..]
Zeker, maar ik moest eerst naar het ziekenhuis vanochtend.
Fietsen door de regen, want uitgerekend vandaag, na 2 droge weken, moest de slOApel naar de garage voor z'n eerste beurt.![]()
quote:[..]
Zie ondertitel.![]()
Eerst teruglezen, dan pas "mogge" postenquote:[..]
Duurde lang!![]()
Valt tegen...quote:[..]
7 KSC-posts maar...
Das goed om te horenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
M'n longen zijn weer helemaal schoon en alle bloedwaarden zijn weer normaal.
Ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zingt toch niet over toverballen he?
Aah, er is dus een regel die de uitzonderingen bevestigdquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het Engels is het abortion. De meeste woorden die in het Engels op -tion eindigen, krijgen in het Nederlands -tie (vacation - vakantie, relation-relatie). Dat maakt het ook wat extra verwarrend, denk ik.
[..]
Er schijnt een jochie van 6, luisterend naar de naam Jordy, te zingen over toverballen... ik heb het nummer nog nooit gehoord, en afgaande op het commentaar, mag ik mij daar gelukkig om prijzen!quote:
Wúh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zingt toch niet over toverballen he?
Hij van mij. We hebben een kortstondige affaire gehad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat of je bent fan van Shaun the Sheep.
*kruipt weer onder steen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er schijnt een jochie van 6, luisterend naar de naam Jordy, te zingen over toverballen... ik heb het nummer nog nooit gehoord, en afgaande op het commentaar, mag ik mij daar gelukkig om prijzen!
ik denk dat ik maar lesbisch wordquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Houd dan ook bij eentje tegelijk, dat zorgt voor minder complicaties!
Als superdildo ben ik dat verband al voorbij hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
komt omdat het over je ogen zit.
Danku. Jazeker heb ik hobbies.quote:
Ik volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er schijnt een jochie van 6, luisterend naar de naam Jordy, te zingen over toverballen... ik heb het nummer nog nooit gehoord, en afgaande op het commentaar, mag ik mij daar gelukkig om prijzen!
Ik laat mijn naam onmiddelijk veranderen.quote:
ik las dat jordy wel gebeft had maar nog niet geneukt...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik laat mijn naam onmiddelijk veranderen.
Iedereen die ik tegenkom met de naam 'Jordy' is keer op keer een ongelofelijke kuttekop.
Zegt misschien iets over mij?
.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik laat mijn naam onmiddelijk veranderen.
Iedereen die ik tegenkom met de naam 'Jordy' is keer op keer een ongelofelijke kuttekop.
Zegt misschien iets over mij?
Én dat jochie beft graagquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zit standaard in mijn portemonnee. Naast mijn VVV clubcard.quote:
Jij en ik gaan vast goede vrienden worden.quote:
Danke, danke, danke.quote:
Nog meer reden om me te schamen voor mijn naam dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik las dat jordy wel gebeft had maar nog niet geneukt...
dat zeg ik netquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Én dat jochie beft graag:
Jordy van Loon neukt niet, beft wel
Zie je sig!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Firstquote:
quote:
quote:Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Volgende maand weer dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als superdildo ben ik dat verband al voorbij hoor
hij is vast niet de enige.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik link welquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Jup. Ik verwek het eerste KSC kind samen met Frutsel
huh? jij zat op mij hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
sorry, voor ik het wist lag hij bovenop me![]()
Is dat zo vervelend dan? Werken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik blijf een week langer in Oostenrijk
Eigenaren zijn akkoord met beloning voor die week werken
Ik had een belachelijke looneis neergelegd om nog een week langer te blijven om de nieuwe manager in te werken. Nu zijn ze akkoord, dus:quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is dat zo vervelend dan? Werken?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Je krijgt een sloot geld voor een week werken en kan het bieren/neuken (streep door wat niet van toepassing is) maar niet vergeten?
dat dus...quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Je krijgt een sloot geld voor een week werken en kan het bieren/neuken (streep door wat niet van toepassing is) maar niet vergeten?
Hoelang zit je daar al?quote:
In Oostenrijk zijn toch ook vrouwen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
- Bijgevolg is dat ik nog een week langer droog sta
Nog een week extra zonder seks dus?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik blijf een week langer in Oostenrijk
Eigenaren zijn akkoord met beloning voor die week werken
Ben ik blij dat ik hem niet ken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
Nu heb ik dat lied van jordy van loon in mijn hoofd
Ik ben dus niet de enige die zich dat afvroegquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
In Oostenrijk zijn toch ook vrouwen?
Sorryquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
Nu heb ik dat lied van jordy van loon in mijn hoofd
ZIjn vriendin is in Nederland, hij in Oostenrijk... wat niet weet wat niet deert, toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zich dat afvroeg
Dat mag je inderdaar zijn ja!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:29 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik hem niet ken.
Ik krijg jou nog welquote:
Jij zou dat zo doen jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
ZIjn vriendin is in Nederland, hij in Oostenrijk... wat niet weet wat niet deert, toch?.
Ken geen Oostenrijkse vrouwen, maar het lijkt me dat die ook gewoon uitgerust zijn met de standaard speeltjes. Dat hele 'ik ben monogaam' gebeuren hoor ik al te vaak, dus kom niet met dat argument aankakken.quote:
dat denk ik ook niet nee..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij is vast niet de enige als ie het zou doen.
Maar daar is weinig leuks aan, zoek dan gewoon een vrouwtje uit ergens in een cafe vanavond of zo..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:37 schreef Nijns het volgende:
Hij kan toch even zelf aan zijn piemel trekken? Kom op zeg.. Een weekje meer maakt dan ook niet meer uit..
Ze zijn besnord daar. Dus ik kan zijn frustratie wel begrijpen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zich dat afvroeg
Moet ie gewoon even op de arm liggen waar hij het normaal niet mee doet, lijkt het net of een ander het doet. Hoeft ie zich achteraf ook niet schuldig te voelen dat ie om zoiets sufs vreemdging..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar daar is weinig leuks aan, zoek dan gewoon een vrouwtje uit ergens in een cafe vanavond of zo..
voordat hij naar het cafe gaat even een scheermesje of wat wax kopen. Is ook niet teveel gevraagd toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ze zijn besnord daar. Dus ik kan zijn frustratie wel begrijpen.![]()
Effe een weekje volhouden voor het vrouwtje...
Fleshlight jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Moet ie gewoon even op de arm liggen waar hij het normaal niet mee doet, lijkt het net of een ander het doet. Hoeft ie zich achteraf ook niet schuldig te voelen dat ie om zoiets sufs vreemdging..
Of toch maar snel een flesh light bestellen
Zijn wel Oostenrijkse vrouwen. Dus beter een heggenschaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voordat hij naar het cafe gaat even een scheermesje of wat wax kopen. Is ook niet teveel gevraagd toch?
Ook prima. Zoals ik al zei.. heb geen ervaring met Oostenrijkse vrouwen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Zijn wel Oostenrijkse vrouwen. Dus beter een heggenschaar.
Kutquote:
Been there, done that, got the stretch marksquote:
*kijkt fobo* geen foto's van de kleinequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Been there, done that, got the stretch marks.
Sinds november 2007 met korte vakanties naar NL tussendoorquote:
Ierlandquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
In Oostenrijk zijn toch ook vrouwen?
Helaasquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
ZIjn vriendin is in Nederland, hij in Oostenrijk... wat niet weet wat niet deert, toch?.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ken geen Oostenrijkse vrouwen, maar het lijkt me dat die ook gewoon uitgerust zijn met de standaard speeltjes. Dat hele 'ik ben monogaam' gebeuren hoor ik al te vaak, dus kom niet met dat argument aankakken.
Nijns!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:37 schreef Nijns het volgende:
Hij kan toch even zelf aan zijn piemel trekken? Kom op zeg.. Een weekje meer maakt dan ook niet meer uit..
Gevolg van de hele incestzooi hier (land moet binnen familie blijven) is dat er hele mooie en hele lelijke meisjes rondlopenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ze zijn besnord daar. Dus ik kan zijn frustratie wel begrijpen.![]()
Effe een weekje volhouden voor het vrouwtje...
quote:
Beter zorg je dat er geen heggeschaar in de buurt is als je zo'n opmerking maakt waar een oostenrijkse bij isquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Zijn wel Oostenrijkse vrouwen. Dus beter een heggenschaar.
Het zijn maar vrouwen, doe niet zo moeilijk zegquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sinds november 2007 met korte vakanties naar NL tussendoor
[..]
Ierland
[..]
Helaas
[..]
[..]
En het 'ik ben eerlijk' argument?
[..]
Nijns!Ga je mond spoelen!
[..]
Gevolg van de hele incestzooi hier (land moet binnen familie blijven) is dat er hele mooie en hele lelijke meisjes rondlopenAlleen dat incestverhaal verpest het ook voor de mooie meisjes
[..]
[..]
Beter zorg je dat er geen heggeschaar in de buurt is als je zo'n opmerking maakt waar een oostenrijkse bij is
Ha grote vriend. Hoe was de schaft?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Beter zorg je dat er geen heggeschaar in de buurt is als je zo'n opmerking maakt waar een oostenrijkse bij is
Hij steekt er wel veel tijd in he.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn maar vrouwen, doe niet zo moeilijk zeg
Oeh, das al wel lang jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Schaften is voor arbeitersquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:54 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ha grote vriend. Hoe was de schaft?
[..]
Klopt.
Daar kunnen ze niet altijd om lachen, nee.
Op de meet:quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, das al wel lang ja![]()
Ik ben heus oud genoeg om zulks dingen te zeggen!
Tijd ja, verder niet al te veel geloof ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:55 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Hij steekt er wel veel tijd in he.
En Ierse arbeiders?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Schaften is voor arbeiters
En Ierland
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd ja, verder niet al te veel geloof ik
Ja! Zo is het maar netquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op de meet:
Hoi, ik ben Nijns, ik ben oud genoeg om over piemels te praten
Ik heb nog nooit een Ierse Angestelte gezienquote:
Vriendin sinds maart 2009quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
sinds november 2007 en je hebt geen lokale scharrel die je op afroep kunt volkwakken?
Dan mis je toch echt iets in je leven, geloof me.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Ierse Angestelte gezien![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd ja, verder niet al te veel geloof ik
Dan had je je tot die tijd helemaal kunnen uitleven dusquote:
Ik schat in van niet. Zie ook mijn PIquote:
gemiste kans dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je je tot die tijd helemaal kunnen uitleven dus.
Min of meerquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mijn vraag of niet?
Zolang ik maar mag zeuren red ik me wel, ik heb een einddatum dat scheeltquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schat in van niet. Zie ook mijn PI.
En hoewel hij er wel wat vaak over zeurt hier, vind ik het best knap dat KG zich kan inhouden, dat zegt toch wel iets over hoe hij in zijn relatie staat![]()
.
Of hij zegt dit omdat hij zich bedreigd voelt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schat in van niet. Zie ook mijn PI.
En hoewel hij er wel wat vaak over zeurt hier, vind ik het best knap dat KG zich kan inhouden, dat zegt toch wel iets over hoe hij in zijn relatie staat![]()
.
Vrouwen kennen ook een einddatum. Ik heb mijn ex daarom ingeruild voor een zes jaar jonger exemplaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Min of meerSubtiliteit ftw!
[..]
Zolang ik maar mag zeuren red ik me wel, ik heb een einddatum dat scheelt
Met andere woorden: ik toon nu helemaal voor niets medeleven met en respect voor KG, want het is gewoon zijn eigen schuld?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je je tot die tijd helemaal kunnen uitleven dus.
Mja, ik heb geen einddatum, en mij hoor je toch ook niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Min of meerSubtiliteit ftw!
[..]
Zolang ik maar mag zeuren red ik me wel, ik heb een einddatum dat scheelt
[MPG-modus]quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen einddatum, en mij hoor je toch ook niet?.
Die van mij is mn eerste jongere vriendin dus ik red me wel ff denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vrouwen kennen ook een einddatum. Ik heb mijn ex daarom ingeruild voor een zes jaar jonger exemplaar.
Ik waardeer het wel hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: ik toon nu helemaal voor niets medeleven met en respect voor KG, want het is gewoon zijn eigen schuld?.
zoiets ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: ik toon nu helemaal voor niets medeleven met en respect voor KG, want het is gewoon zijn eigen schuld?.
Goed zo!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vrouwen kennen ook een einddatum. Ik heb mijn ex daarom ingeruild voor een zes jaar jonger exemplaar.
Ik heb er 4 en de kleinste wordt morgen 9quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
*kijkt fobo* geen foto's van de kleine
Fap ze, komende week.quote:
Wat is dat, ziet er redelijk ranzig uitquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
FF douchen, tot zo!
[ afbeelding ]
Dank!quote:
Ja, maar wel een week te laat. Vorige week was ik in de buurt nl...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie genoeg vlaai en koffie in huis heeft
Jaquote:[..]
Slechte planning.
quote:[..]![]()
Maar toch duurde het erg lang vandaagquote:[..]
Eerst teruglezen, dan pas "mogge" posten![]()
Zeker. Nu alleen nog een vaccinatie halen in het najaar en dan ben ik overal van af.quote:[..]
Das goed om te horen![]()
.
quote:OAiaans multiquoten
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik las dat jordy wel gebeft had maar nog niet geneukt...
Misschien kan je dan maar beter een zelf een ruk aan geven...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Uiteraard. Als er maar 1 geniet is er trouwens geen ruk aan ook...
Goeie multiquote!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ierland
[..]
Helaas
[..]
[..]
[..]
[..]
Gevolg van de hele incestzooi hier (land moet binnen familie blijven) is dat er hele mooie en hele lelijke meisjes rondlopenAlleen dat incestverhaal verpest het ook voor de mooie meisjes
[..]
[..]
Oeh, is dit het VMRT?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Schopje REL dan maar
Ehm bedreigd..? Door wat?
Je zegt het zelf al.quote:
Ik ben hartstikke eerlijk, maar ik ben niet monogaamquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Anders deze wel.quote:
Op andere fora kunnen ze dit niet waarderen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
OA heeft het dan ook zo ongeveer uitgevonden.
OAiaans multiquoten.
Hier zeker wel. Waarom? Omdat het kan. En tof isquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:14 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Op andere fora kunnen ze dit niet waarderen.
Hier gelukkig wel.
Ik zie daar ineens een quote van vdv... Waar is die kerel eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:12 schreef MPG het volgende:
[..]
OA heeft het dan ook zo ongeveer uitgevonden.
OAiaans multiquoten.
En Mart dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:14 schreef Leanne het volgende:
hallo
ik heb het weer even met Frutsel gedaan, daarom was ik er niet
Ik dacht: ik ben MPG gewoon even voorquote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie daar ineens een quote van vdv... Waar is die kerel eigenlijk?
Goedzo. EN nu ff niet posten svp.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht: ik ben MPG gewoon even voor.
Weekboodschappen zijn ook weer opgeruimd, trouwens. Best handig, een supermarkt aan de overkant tijdens thuiswerkpauzes!
Puick planquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 16 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
26. 104 indahnesia.com
27. 103 DaMart
47. 077 DR34M3R
73. 065 Frutsel
81. 060 marcb1974
90. 058 cablegunmaster
90. 058 KapiteinGasthof
Stom van hem. Hij weet niet wat hij mist.quote: