Het probleem hier is dat de hele regio afhankelijk is van een paar grote bedrijven. En als het daar slecht mee gaat, gaat het met alle bedrijfjes die ervan afhankelijk zijn ook slecht.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaven het gisteren in het nieuws aan, vooral zuid-oost brabant en limburg worden getroffen. Dat ligt aan de soort werkgelegenheid die er is. Het kan dus wat langen gaan duren vrees ik
Kan er wel bij hoor, die extra vertraging
Yep, daarom vrees ik dat het wel eens langer kan gaan duren. Dus hier in de omgeving op zoek naar een werkgever nu om alvast meer ervaring op te doen en dan over een jaar eens verder kijken gok ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het probleem hier is dat de hele regio afhankelijk is van een paar grote bedrijven. En als het daar slecht mee gaat, gaat het met alle bedrijfjes die ervan afhankelijk zijn ook slecht.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:59 schreef Fha het volgende:
ik begin wel gewoon mijn eigen kaas-tosti bedrijf
Jij zit wel veilig toch nog?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het probleem hier is dat de hele regio afhankelijk is van een paar grote bedrijven. En als het daar slecht mee gaat, gaat het met alle bedrijfjes die ervan afhankelijk zijn ook slecht.
Dat mag jij dan wel schreeuwen anders?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]En dan kun je op de markt gaan staan. "Fha-tosti, de lekkerste kaastosti"
Wij zijn niet afhankelijk van Philips of ASMLquote:
als ik zonder werk kom, zal ik dat doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag jij dan wel schreeuwen anders?Dan maak ik ze
Auto-industrie is ook niet helemaal veilig neequote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wij zijn niet afhankelijk van Philips of ASML
Wel voor een deel van de auto-industrie
Maar vooralsnog zijn er geen plannen om me buiten te gooien voor zover ik weet
Gaafquote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
als ik zonder werk kom, zal ik dat doen.
Dat vind ik ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auto-industrie is ook niet helemaal veilig nee
Mooi zo, die moeten ze ook niet gaan maken
hoedat zoquote:Op donderdag 16 april 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen is een mooi moment voor spijt... als OA de daglijst post.
Maar voorlopig blijf ik iig wel in Eindhoven zoeken. Moet alleen even opletten wat voor bedrijf het isquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, is het hier dubbelpost-uurtje?Momentje
Kom je ook meedoenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezoquote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Vacaturestop.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar voorlopig blijf ik iig wel in Eindhoven zoeken. Moet alleen even opletten wat voor bedrijf het is
Dus wie weet
Hebben ze bij jou niets?
quote:
Doe eens niet.quote:
Jerommeke zegt grap: leuk. Maar: Grenzenquote:
Lambik : " Grenzen zijn om die polen buiten te houden!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jerommeke zegt grap: leuk. Maar: Grenzen
Dan sta ik weer in die lijst en zoquote:
Dat was het vorige uur al, is alweer voorbij dus!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat dus. Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaalquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaal![]()
Welterustenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Als hij alleen de titel van de stripreeks bedoelt, dan mag enkelvoud ook, samen zijn ze één serie danquote:
Fijne dromenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Gunninkquote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij alleen de titel van de stripreeks bedoelt, dan mag enkelvoud ook, samen zijn ze één serie dan.
Kanis en Gunnik zijn ook geen koffie he, dat is koffie... zegt men.
Dat dusquote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij alleen de titel van de stripreeks bedoelt, dan mag enkelvoud ook, samen zijn ze één serie dan.
Kanis en Gunnik zijn ook geen koffie he, dat is koffie... zegt men.
Ik heb geen Twitterquote:
Ik ook niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |