Op de meet:quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, das al wel lang ja![]()
Ik ben heus oud genoeg om zulks dingen te zeggen!
Tijd ja, verder niet al te veel geloof ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:55 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Hij steekt er wel veel tijd in he.
En Ierse arbeiders?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Schaften is voor arbeiters
En Ierland
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd ja, verder niet al te veel geloof ik
Ja! Zo is het maar netquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op de meet:
Hoi, ik ben Nijns, ik ben oud genoeg om over piemels te praten
Ik heb nog nooit een Ierse Angestelte gezienquote:
Vriendin sinds maart 2009quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
sinds november 2007 en je hebt geen lokale scharrel die je op afroep kunt volkwakken?
Dan mis je toch echt iets in je leven, geloof me.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Ierse Angestelte gezien![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd ja, verder niet al te veel geloof ik
Dan had je je tot die tijd helemaal kunnen uitleven dusquote:
Ik schat in van niet. Zie ook mijn PIquote:
gemiste kans dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je je tot die tijd helemaal kunnen uitleven dus.
Min of meerquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mijn vraag of niet?
Zolang ik maar mag zeuren red ik me wel, ik heb een einddatum dat scheeltquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schat in van niet. Zie ook mijn PI.
En hoewel hij er wel wat vaak over zeurt hier, vind ik het best knap dat KG zich kan inhouden, dat zegt toch wel iets over hoe hij in zijn relatie staat![]()
.
Of hij zegt dit omdat hij zich bedreigd voelt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schat in van niet. Zie ook mijn PI.
En hoewel hij er wel wat vaak over zeurt hier, vind ik het best knap dat KG zich kan inhouden, dat zegt toch wel iets over hoe hij in zijn relatie staat![]()
.
Vrouwen kennen ook een einddatum. Ik heb mijn ex daarom ingeruild voor een zes jaar jonger exemplaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Min of meerSubtiliteit ftw!
[..]
Zolang ik maar mag zeuren red ik me wel, ik heb een einddatum dat scheelt
Met andere woorden: ik toon nu helemaal voor niets medeleven met en respect voor KG, want het is gewoon zijn eigen schuld?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je je tot die tijd helemaal kunnen uitleven dus.
Mja, ik heb geen einddatum, en mij hoor je toch ook niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Min of meerSubtiliteit ftw!
[..]
Zolang ik maar mag zeuren red ik me wel, ik heb een einddatum dat scheelt
[MPG-modus]quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen einddatum, en mij hoor je toch ook niet?.
Die van mij is mn eerste jongere vriendin dus ik red me wel ff denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vrouwen kennen ook een einddatum. Ik heb mijn ex daarom ingeruild voor een zes jaar jonger exemplaar.
Ik waardeer het wel hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: ik toon nu helemaal voor niets medeleven met en respect voor KG, want het is gewoon zijn eigen schuld?.
zoiets ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: ik toon nu helemaal voor niets medeleven met en respect voor KG, want het is gewoon zijn eigen schuld?.
Goed zo!quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vrouwen kennen ook een einddatum. Ik heb mijn ex daarom ingeruild voor een zes jaar jonger exemplaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |