Ken geen Oostenrijkse vrouwen, maar het lijkt me dat die ook gewoon uitgerust zijn met de standaard speeltjes. Dat hele 'ik ben monogaam' gebeuren hoor ik al te vaak, dus kom niet met dat argument aankakken.quote:
dat denk ik ook niet nee..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij is vast niet de enige als ie het zou doen.
Maar daar is weinig leuks aan, zoek dan gewoon een vrouwtje uit ergens in een cafe vanavond of zo..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:37 schreef Nijns het volgende:
Hij kan toch even zelf aan zijn piemel trekken? Kom op zeg.. Een weekje meer maakt dan ook niet meer uit..
Ze zijn besnord daar. Dus ik kan zijn frustratie wel begrijpen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zich dat afvroeg
Moet ie gewoon even op de arm liggen waar hij het normaal niet mee doet, lijkt het net of een ander het doet. Hoeft ie zich achteraf ook niet schuldig te voelen dat ie om zoiets sufs vreemdging..quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar daar is weinig leuks aan, zoek dan gewoon een vrouwtje uit ergens in een cafe vanavond of zo..
voordat hij naar het cafe gaat even een scheermesje of wat wax kopen. Is ook niet teveel gevraagd toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ze zijn besnord daar. Dus ik kan zijn frustratie wel begrijpen.![]()
Effe een weekje volhouden voor het vrouwtje...
Fleshlight jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Moet ie gewoon even op de arm liggen waar hij het normaal niet mee doet, lijkt het net of een ander het doet. Hoeft ie zich achteraf ook niet schuldig te voelen dat ie om zoiets sufs vreemdging..
Of toch maar snel een flesh light bestellen
Zijn wel Oostenrijkse vrouwen. Dus beter een heggenschaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
voordat hij naar het cafe gaat even een scheermesje of wat wax kopen. Is ook niet teveel gevraagd toch?
Ook prima. Zoals ik al zei.. heb geen ervaring met Oostenrijkse vrouwen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Zijn wel Oostenrijkse vrouwen. Dus beter een heggenschaar.
Kutquote:
Been there, done that, got the stretch marksquote:
*kijkt fobo* geen foto's van de kleinequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Been there, done that, got the stretch marks.
Sinds november 2007 met korte vakanties naar NL tussendoorquote:
Ierlandquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
In Oostenrijk zijn toch ook vrouwen?
Helaasquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
ZIjn vriendin is in Nederland, hij in Oostenrijk... wat niet weet wat niet deert, toch?.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ken geen Oostenrijkse vrouwen, maar het lijkt me dat die ook gewoon uitgerust zijn met de standaard speeltjes. Dat hele 'ik ben monogaam' gebeuren hoor ik al te vaak, dus kom niet met dat argument aankakken.
Nijns!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:37 schreef Nijns het volgende:
Hij kan toch even zelf aan zijn piemel trekken? Kom op zeg.. Een weekje meer maakt dan ook niet meer uit..
Gevolg van de hele incestzooi hier (land moet binnen familie blijven) is dat er hele mooie en hele lelijke meisjes rondlopenquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:41 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ze zijn besnord daar. Dus ik kan zijn frustratie wel begrijpen.![]()
Effe een weekje volhouden voor het vrouwtje...
quote:
Beter zorg je dat er geen heggeschaar in de buurt is als je zo'n opmerking maakt waar een oostenrijkse bij isquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Zijn wel Oostenrijkse vrouwen. Dus beter een heggenschaar.
Het zijn maar vrouwen, doe niet zo moeilijk zegquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sinds november 2007 met korte vakanties naar NL tussendoor
[..]
Ierland
[..]
Helaas
[..]
[..]
En het 'ik ben eerlijk' argument?
[..]
Nijns!Ga je mond spoelen!
[..]
Gevolg van de hele incestzooi hier (land moet binnen familie blijven) is dat er hele mooie en hele lelijke meisjes rondlopenAlleen dat incestverhaal verpest het ook voor de mooie meisjes
[..]
[..]
Beter zorg je dat er geen heggeschaar in de buurt is als je zo'n opmerking maakt waar een oostenrijkse bij is
Ha grote vriend. Hoe was de schaft?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Beter zorg je dat er geen heggeschaar in de buurt is als je zo'n opmerking maakt waar een oostenrijkse bij is
Hij steekt er wel veel tijd in he.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn maar vrouwen, doe niet zo moeilijk zeg
Oeh, das al wel lang jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sinds november 2007 met korte vakanties naar NL tussendoor
[..]
Nijns!Ga je mond spoelen!
Schaften is voor arbeitersquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:54 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ha grote vriend. Hoe was de schaft?
[..]
Klopt.
Daar kunnen ze niet altijd om lachen, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |