quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Jup. Ik verwek het eerste KSC kind samen met Frutsel
huh? jij zat op mij hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
sorry, voor ik het wist lag hij bovenop me![]()
Is dat zo vervelend dan? Werken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik blijf een week langer in Oostenrijk
Eigenaren zijn akkoord met beloning voor die week werken
Ik had een belachelijke looneis neergelegd om nog een week langer te blijven om de nieuwe manager in te werken. Nu zijn ze akkoord, dus:quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is dat zo vervelend dan? Werken?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Je krijgt een sloot geld voor een week werken en kan het bieren/neuken (streep door wat niet van toepassing is) maar niet vergeten?
dat dus...quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Je krijgt een sloot geld voor een week werken en kan het bieren/neuken (streep door wat niet van toepassing is) maar niet vergeten?
Hoelang zit je daar al?quote:
In Oostenrijk zijn toch ook vrouwen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
- Bijgevolg is dat ik nog een week langer droog sta
Nog een week extra zonder seks dus?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik blijf een week langer in Oostenrijk
Eigenaren zijn akkoord met beloning voor die week werken
Ben ik blij dat ik hem niet ken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
Nu heb ik dat lied van jordy van loon in mijn hoofd
Ik ben dus niet de enige die zich dat afvroegquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
In Oostenrijk zijn toch ook vrouwen?
Sorryquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:26 schreef Nijns het volgende:
Nu heb ik dat lied van jordy van loon in mijn hoofd
ZIjn vriendin is in Nederland, hij in Oostenrijk... wat niet weet wat niet deert, toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zich dat afvroeg
Dat mag je inderdaar zijn ja!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:29 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik hem niet ken.
Ik krijg jou nog welquote:
Jij zou dat zo doen jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
ZIjn vriendin is in Nederland, hij in Oostenrijk... wat niet weet wat niet deert, toch?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |