Lapofail!quote:
Op-failquote:Op donderdag 16 april 2009 22:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent
gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topic 1 t/m 1300 kun je hier op een aparte pagina vinden.
1301 | 1302 | 1303 | 1304 | 1305 | 1306 | 1307 | 1308 | 1309 | 1310 |
1311 | 1312
[ afbeelding ]
Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
28 februari bestond KSC twee jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats
Disclaimer:Bericht van de GC-mods (BrandX, Klonk en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico! OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.
[ afbeelding ]
Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/KoffieSC"
Aspecten/acties
* Artikel
* Overleg
* Bewerken
* Geschiedenis
Persoonlijke instellingen
* Aanmelden / Inschrijven
Navigatie
* Hoofdpagina
* FOK!Wiki Mededelingen
* Culinesse á gogo
* Cultuur en Historie
* Digital Corner
* FOK!Userfoto's
* Fotografie
* Film, TV en Radio
* Gadgets
* Games & Consoles
* General Chat
* Klussen & Wonen
* Lifestyle
* Muziek
* Nieuws en Achtergronden
* Onzin voor je leven!
* Ouder(s)
* Politiek
* Soaps, Showbizz & Sterren
* Theater, Taal en Kunst
* The Truth Is In Here
* Travel
* Uitgaan & Vrije tijd
* Werk, Geldzaken en Recht
* Wetenschap, Filosofie en Levensbesch.
* Recente wijzigingen
* Willekeurige pagina
* Hulp
Zoeken
Hulpmiddelen
* Links naar deze pagina
* Verwante wijzigingen
* Speciale pagina's
* Printervriendelijke versie
Ik bewaar hem voor het nageslacht, tof he!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
al gefixtK** damart met zn quote
die kan het echt niet schelenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bewaar hem voor het nageslacht, tof he!.
Dan bewaar ik het voor MPG, heeft hij ook wat te lachen als hij morgen terugleest!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die kan het echt niet schelen
heul nietquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel, want het was reactie #299, niet #300!
Die hoef ik ook heul niet, daarom geen lapo failquote:Op donderdag 16 april 2009 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, want het was niet de lapo!
Ik ga mijn post dus niet meer aanpassen, en blijft het een lapofailquote:Op donderdag 16 april 2009 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die hoef ik ook heul niet, daarom geen lapo fail
Ik zit de 21ste 5 jaar op Fok! en vrijwel al mijn posts staan in 30/40, lounge en de andere namen die die SC heeft gehad en de KSC...quote:Op donderdag 16 april 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
Best wel erg, trouwens... de eerste 18.000 posts deed ik nog netjes 5 jaar over, toen stuurde Frutsel me de KSC in, en anderhalf jaar later heb ik er zo'n 23.000 meer.
Dank, maar helpt weinigquote:Op donderdag 16 april 2009 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart pakt groot palmblad en wuift boven Pien's hoofd.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef Klonk het volgende:
en dat terwijl het feest is
vandaag zijn Klonkette en ik 16 jaar samen
Feliquote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef Klonk het volgende:
Time flies when you're having fun hèquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguhh....
En gefeli klonk![]()
16 jaar... omg
dat kan best lekker zijn. Tegenwoordig rek ik mezelf altijd uit nog voordat ik mijn bed uit kruip. Lekker is datquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:38 schreef Muck het volgende:
Zohoo, ik rek me uit, en mijn rug doet *CRUNCH*
klinkt gezond
Hoi Leannequote:
Hoi nieuwe user, wie ben jij, wat doe je, en heb je liever koffie of thee?quote:
Hoi Nijnsquote:
Haha!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:27 schreef Leanne het volgende:
boterkoekjes
hoi Nijns
gelukkig ben jij er nu, het is saai hier
en ik was nog wel openbaar gisterenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Nijns![]()
.
Ik ben je niet tegengekomen toen ik gisteren even naar Haarlem fietste.
"Welkom dames en heren, op ons natte aprkeerterrein. Ik ben Nijns en ga u hier even rondleiden. Hier links ziet u de BMW van onze directeur. Zoals u ziet wordt uw geld goed besteed, want hij heeft een mahonihouten dashboard, extra stoere spoilers en brede velgen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha!
Ben zo ook weer eventjes weg.. We hebben een evenement in huis en ik moet mensen op de parkeerplaats de weg wijzenen het regent
Ja?quote:
Hoi. Ik ben Jordy, op dit moment ben ik nog wakker aan het worden en ik heb liever koffie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:28 schreef DaMart het volgende:
Hoi nieuwe user, wie ben jij, wat doe je, en heb je liever koffie of thee?
Ik ben niet verder gekomen dan de Mycom aan de Zijlwegquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
en ik was nog wel openbaar gisterenlekker op het terrasje op de botermarkt
Ja ja, ik weet het, ik moet werkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn de cijfers van gisteren al voorbij gekomen
Toen zat ik lekker net droogquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet verder gekomen dan de Mycom aan de Zijlweg.
En toen ik daar weg ging, kwam de regen wat eerder dan verwacht... en in het duin kwam het onweer ineens... ook erg prettig als je daar fietst, met eigenlijk weinig om je heen.
Ik vier mijn verjaardag anders een stuk dichter bij jou in de buurt dit jaarquote:Op donderdag 16 april 2009 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat dacht je van de reiskosten? Ik bedoel: ik breng het ook nog eens persoonlijk langs, dan is 5 euro nog niks, als je je bedenkt dat ik eerst een visum moet aanvragen om naar MPG zijn verjaardag te gaan.
Volg je mijquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:35 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ja?![]()
[..]
Hoi. Ik ben Jordy, op dit moment ben ik nog wakker aan het worden en ik heb liever koffie.
Zeker 's ochtends.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Welkom dames en heren, op ons natte aprkeerterrein. Ik ben Nijns en ga u hier even rondleiden. Hier links ziet u de BMW van onze directeur. Zoals u ziet wordt uw geld goed besteed, want hij heeft een mahonihouten dashboard, extra stoere spoilers en brede velgen.
Dit is de Chevrolet van het hoofd van de administratie. Als u zich vorig jaar afvroeg waar die halve ton op de begroting gebleven was, hier ziet u hem!
En dan hebben we natuurlijk nog de Hummer van de onderdirecteur. Alvast mijn excuses voor de 5 mensen die hierdoor hun auto niet kwijt kunnen. Het vrachtwagenrijbewijs dat hij nodig had om er mee te kunnen rijden, is door de zaak betaald. De prijzen zijn daardoor wel met 10% gestegen.
En dan hebben we hier 3 parkeervakken voor uw 7 auto's, dus een beetje inschikken graag. Prettige dag verder!"
O, dan kun je je cadeau wel even komen ophalenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag anders een stuk dichter bij jou in de buurt dit jaar.
In Biddinghuizen om precies te zijn.
Bwoah. Haal je maar niks in je hoofd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Volg je mij?
Je post ook al in het Venlo topic!
Ik ook, toen ik weer thuis wasquote:
Mij lijkt het juist heel klantvriendelijk om eens te laten zien wat er met hun geld gebeurtquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:46 schreef Nijns het volgende:
[..]ik ben echt heel klantvriendelijk hoor, dus zulke dingen zou ik alleen maar denken
Indahquote:
flinke onweersklap vannacht om half 1... katten stoven weg...quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Niemand heeft stats van gisteren?
OA komt vast nog wel een keer langs om ze even te postenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar kom je vandaan dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Dit is wel een grappig topic.
Denk wel dat ik hier asiel aan ga vragen...
dat zijn leuke stats... hier allang geen onweer meer gehoord, wel gisteren en eergisteren wat weerlicht..quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Indah![]()
![]()
[..]
flinke onweersklap vannacht om half 1... katten stoven weg...
meer stats heknie
Noord Limburg.quote:
mag ik toch hopen ja, want ik heb gisteren natuurlijk niet voor de kat zijn kut lopen posten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA komt vast nog wel een keer langs om ze even te posten.
Wat heb je als Ier met konthaar in Noord Limburg te zoeken? Da's vragen om problemen he..quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Noord Limburg.
Heb dus alle reden om te vluchten.
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan bewaar ik het voor MPG, heeft hij ook wat te lachen als hij morgen terugleest!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef Klonk het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:23 schreef DaMart het volgende:
Muck![]()
.
Pien![]()
.
Es.
KG.
Indah.
OA.
Marcb.
Teruglezende MPG![]()
.
Daarvoor mot je bij de Chef wezenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik dacht dat ze scheerapparaten hadden, hè.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat heb je als Ier met konthaar in Noord Limburg te zoeken? Da's vragen om problemen he..
Wat heb je te zeiken over ierlandquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ierland
Hoe is het met LeanneIndahOANijnsMPGDamart?![]()
Ierland
Tegenvaller inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze scheerapparaten hadden, hè.
Blijkt dat ze hier geen elektriciteit hebben.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze scheerapparaten hadden, hè.
Blijkt dat ze hier geen elektriciteit hebben.
Dit zijn in ieder geval de posts in de KSC van gisteren!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag ik toch hopen ja, want ik heb gisteren natuurlijk niet voor de kat zijn kut lopen posten.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 16-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 091 indahnesia.com
02. 087 DaMart
03. 058 marcb1974
04. 056 Nijns
05. 053 KapiteinGasthof
06. 050 Frutsel
07. 042 es70
08. 039 Pheno
09. 031 Leanne
10. 029 cablegunmaster
11. 027 Pien85
12. 021 Klonk
13. 018 Fha
14. 016 Muck
15. 012 DR34M3R
16. 011 MPG
17. 008 Dr_Flash
18. 007 OA
19. 003 Lenny_Leonard
20. 003 Ladylike
Reeks-statistieken!
Onze directeur rijdt trouwens in een Volvo XC 90, dus jouw verhaaltje gaat mooi niet opquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik weer thuis was.
[..]
Mij lijkt het juist heel klantvriendelijk om eens te laten zien wat er met hun geld gebeurt![]()
.
Hey, zo sta ik op nummer 1quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zijn in ieder geval de posts in de KSC van gisteren!
[..]
Enne?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
hihi, ik heb gegluurd in het dagcijfers topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |