En je bent zelf nog wel een kind!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zit je met die huilende koters opgescheept die daarna alles van je huid afvragen.
Gewoon niet leren praten die krengen stukken makkelijker![]()
Ja ben op het moment Anti kinderen
Slijterij MPG is nog niet openquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:21 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik ga effe wat whiskey halen.
Tot straks.
Ga jij me d'r bij helpenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Even het sociaal wenselijk antwoord: 'jouw tijd komt nog wel"
Ja ja, ik ben bezig hoorquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Jup. Ik verwek het eerste KSC kind samen met Frutsel
Sorry Damart, ben niet echt een klein jongetje dat je wekelijks kan verkrachtenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
In je echte paspoort staat toch 16?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Dan had je hem van je af moeten duwenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
sorry, voor ik het wist lag hij bovenop me![]()
Nou, ik overweeg het!quote:
Daar heb ik ook geen behoefte aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sorry Damart, ben niet echt een klein jongetje dat je wekelijks kan verkrachten
Alle vorige keren dan Damart? kan je het niet meer herinneren hoe geweldig die waren.quote:
ik kan er niks aandoen DMquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je hem van je af moeten duwen.
Ik ga nu wel op zoek naar een andere moeder voor mijn toekomstige nageslacht.
Dan moet je je laten dubbeldekken dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:47 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kan er niks aandoen DM
niet weggaan! ik hou van jullie allebei! *snik* ik kan alleen niet kiehiezennnnnn
maar je koos HEM al boven DM dus je hebt gekozenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:47 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kan er niks aandoen DM
niet weggaan! ik hou van jullie allebei! *snik* ik kan alleen niet kiehiezennnnnn
Klant blijquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu
Zo, dat was mijn goede daad voor vandaag. Om 7 uur al bij de klant staan om een probleem dat voor 10 uur moet zijn opgelost. Klant komt half 9 binnen, klaar
Voor mij hoeft dat even niet, hoor. Leanne mag eerst bewijzen dat ze echt voor mij en mij alleen wil gaan.quote:
abortie etc mompel mompelquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat even niet, hoor. Leanne mag eerst bewijzen dat ze echt voor mij en mij alleen wil gaan.
De tips van die klant zou ik wel willen hebben, maar goed....helaas.quote:
Dat is nieuw. Zonder breinaalden en niet op een boot.quote:
Ja, ze wil voor jou staan, met nog een man achter haar ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat even niet, hoor. Leanne mag eerst bewijzen dat ze echt voor mij en mij alleen wil gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |