Enne?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
hihi, ik heb gegluurd in het dagcijfers topic.
Neem mij nooit te serieus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mot je een trap onder je hol, trug naar ierland?
Noord-Limburg is hartstikke tof.
met een UI als dat en een username als datquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:15 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Neem mij nooit te serieus.
Met mij gaat alles goed, en met jou dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ierland
Hoe is het met LeanneIndahOANijnsMPGDamart?![]()
Ierland
Frutselquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan?
Damart![]()
Kapitein![]()
Appelkruimelvlaai?quote:
I'll send the fucking IRA up your arse, mate.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met een UI als dat en een username als dat
Ah... op de vlucht voor/van MPGquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Noord Limburg.
Heb dus alle reden om te vluchten.
MPGquote:
Jepquote:
Dat betekent niet dat je het concept niet kunt gebruikenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Onze directeur rijdt trouwens in een Volvo XC 90, dus jouw verhaaltje gaat mooi niet op
En ik op nummer 2 ipv 27quote:
is dat mate niet meer iets voor die holbewoners die zichzelf Aussie noemen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
I'll send the fucking IRA up your arse, mate.
Op 3quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zijn in ieder geval de posts in de KSC van gisteren!
[..]
Verkapte-stiekem-ben-ik-niet-iers-maar-gewoon-criminele-aussie-postquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dat mate niet meer iets voor die holbewoners die zichzelf Aussie noemen?
Dat is waar!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je het concept niet kunt gebruiken.
[..]
Wil je zwanger worden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
*kijkt naar buik. voelt aan borsten.
ik weet niet. ik voel me niet zwanger
Wie niet? Das haske hip joh!quote:
quote:
Mart, werken met je donderquote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Help me er morgen dan ook even aan herinneren dat ik toch echt eens wat meer moet FOK!ken tussen werk door, ipv werken tussen FOK! door.
Even het sociaal wenselijk antwoord: 'jouw tijd komt nog wel"quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zit je met die huilende koters opgescheept die daarna alles van je huid afvragen.
Gewoon niet leren praten die krengen stukken makkelijker![]()
Ja ben op het moment Anti kinderen
En je bent zelf nog wel een kind!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zit je met die huilende koters opgescheept die daarna alles van je huid afvragen.
Gewoon niet leren praten die krengen stukken makkelijker![]()
Ja ben op het moment Anti kinderen
Slijterij MPG is nog niet openquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:21 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik ga effe wat whiskey halen.
Tot straks.
Ga jij me d'r bij helpenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Even het sociaal wenselijk antwoord: 'jouw tijd komt nog wel"
Ja ja, ik ben bezig hoorquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Jup. Ik verwek het eerste KSC kind samen met Frutsel
Sorry Damart, ben niet echt een klein jongetje dat je wekelijks kan verkrachtenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
In je echte paspoort staat toch 16?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Dan had je hem van je af moeten duwenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
sorry, voor ik het wist lag hij bovenop me![]()
Nou, ik overweeg het!quote:
Daar heb ik ook geen behoefte aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sorry Damart, ben niet echt een klein jongetje dat je wekelijks kan verkrachten
Alle vorige keren dan Damart? kan je het niet meer herinneren hoe geweldig die waren.quote:
ik kan er niks aandoen DMquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je hem van je af moeten duwen.
Ik ga nu wel op zoek naar een andere moeder voor mijn toekomstige nageslacht.
Dan moet je je laten dubbeldekken dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:47 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kan er niks aandoen DM
niet weggaan! ik hou van jullie allebei! *snik* ik kan alleen niet kiehiezennnnnn
maar je koos HEM al boven DM dus je hebt gekozenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:47 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik kan er niks aandoen DM
niet weggaan! ik hou van jullie allebei! *snik* ik kan alleen niet kiehiezennnnnn
Klant blijquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu
Zo, dat was mijn goede daad voor vandaag. Om 7 uur al bij de klant staan om een probleem dat voor 10 uur moet zijn opgelost. Klant komt half 9 binnen, klaar
Voor mij hoeft dat even niet, hoor. Leanne mag eerst bewijzen dat ze echt voor mij en mij alleen wil gaan.quote:
abortie etc mompel mompelquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat even niet, hoor. Leanne mag eerst bewijzen dat ze echt voor mij en mij alleen wil gaan.
De tips van die klant zou ik wel willen hebben, maar goed....helaas.quote:
Dat is nieuw. Zonder breinaalden en niet op een boot.quote:
Ja, ze wil voor jou staan, met nog een man achter haar ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat even niet, hoor. Leanne mag eerst bewijzen dat ze echt voor mij en mij alleen wil gaan.
Kan dat dan niet, moet het dan inderdaad abortus zijn? Het gekke is dat het Indonesisch namelijk wel 'aborsi' is, wat van het Nederlands af lijkt te komen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Abortie?
Die nemen we mee naar TTK!.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:36 schreef Klonk het volgende:
en dat terwijl het feest is
vandaag zijn Klonkette en ik 16 jaar samen
Zeker, maar ik moest eerst naar het ziekenhuis vanochtend.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA komt vast nog wel een keer langs om ze even te posten.
Zie ondertitel.quote:
Duurde lang!quote:
7 KSC-posts maar...quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zijn in ieder geval de posts in de KSC van gisteren!
[..]
Yup. Maar die hebben het weer van de Schotten en de Ieren gejat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dat mate niet meer iets voor die holbewoners die zichzelf Aussie noemen?
Nein. Ik ben geen criminele-Down-Under-verbannenling-nakomeling.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verkapte-stiekem-ben-ik-niet-iers-maar-gewoon-criminele-aussie-post
Ierland
Zal ik vanavond effe langs komen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Slijterij MPG is nog niet open.
Heb wel een aardig voorraadje staan atm.
Yup, abortie bestaat niet, dus het moet abortus zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kan dat dan niet, moet het dan inderdaad abortus zijn? Het gekke is dat het Indonesisch namelijk wel 'aborsi' is, wat van het Nederlands af lijkt te komen.
Alles goed gegaan in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:58 schreef OA het volgende:
Zeker, maar ik moest eerst naar het ziekenhuis vanochtend.
Fietsen door de regen, want uitgerekend vandaag, na 2 droge weken, moest de slOApel naar de garage voor z'n eerste beurt.![]()
Verwek je het ook alleen dan?quote:
Je dacht: een schapenneukende crimineel met een harige reet. Dat moest haast wel een moslim zijn.quote:
weer wat geleerd. Het blijft wel raar klinken omdat het Indonesisch dus wel 'aborsi' is...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup, abortie bestaat niet, dus het moet abortus zijn.
[..]
Och, er is vast wel iemand bereid je te helpen, toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef Leanne het volgende:
[..]
als het moet weldat gezeur met die mannen altijd
quote:
Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Je dacht: een schapenneukende crimineel met een harige reet. Dat moest haast wel een moslim zijn.
Hoi Lean,quote:
Houd dan ook bij eentje tegelijk, dat zorgt voor minder complicaties!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef Leanne het volgende:
[..]
als het moet weldat gezeur met die mannen altijd
In het Engels is het abortion. De meeste woorden die in het Engels op -tion eindigen, krijgen in het Nederlands -tie (vacation - vakantie, relation-relatie). Dat maakt het ook wat extra verwarrend, denk ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weer wat geleerd. Het blijft wel raar klinken omdat het Indonesisch dus wel 'aborsi' is...
Goed nieuws dus! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
M'n longen zijn weer helemaal schoon en alle bloedwaarden zijn weer normaal.
Dat of je bent fan van Shaun the Sheep.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:06 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Je dacht: een schapenneukende crimineel met een harige reet. Dat moest haast wel een moslim zijn.
Ik hoop dat ie genoeg vlaai en koffie in huis heeftquote:
Slechte planningquote:[..]
Zeker, maar ik moest eerst naar het ziekenhuis vanochtend.
Fietsen door de regen, want uitgerekend vandaag, na 2 droge weken, moest de slOApel naar de garage voor z'n eerste beurt.![]()
quote:[..]
Zie ondertitel.![]()
Eerst teruglezen, dan pas "mogge" postenquote:[..]
Duurde lang!![]()
Valt tegen...quote:[..]
7 KSC-posts maar...
Das goed om te horenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:09 schreef OA het volgende:
[..]
M'n longen zijn weer helemaal schoon en alle bloedwaarden zijn weer normaal.
Ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zingt toch niet over toverballen he?
Aah, er is dus een regel die de uitzonderingen bevestigdquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het Engels is het abortion. De meeste woorden die in het Engels op -tion eindigen, krijgen in het Nederlands -tie (vacation - vakantie, relation-relatie). Dat maakt het ook wat extra verwarrend, denk ik.
[..]
Er schijnt een jochie van 6, luisterend naar de naam Jordy, te zingen over toverballen... ik heb het nummer nog nooit gehoord, en afgaande op het commentaar, mag ik mij daar gelukkig om prijzen!quote:
Wúh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zingt toch niet over toverballen he?
Hij van mij. We hebben een kortstondige affaire gehad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat of je bent fan van Shaun the Sheep.
*kruipt weer onder steen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er schijnt een jochie van 6, luisterend naar de naam Jordy, te zingen over toverballen... ik heb het nummer nog nooit gehoord, en afgaande op het commentaar, mag ik mij daar gelukkig om prijzen!
ik denk dat ik maar lesbisch wordquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Houd dan ook bij eentje tegelijk, dat zorgt voor minder complicaties!
Als superdildo ben ik dat verband al voorbij hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
komt omdat het over je ogen zit.
Danku. Jazeker heb ik hobbies.quote:
Ik volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er schijnt een jochie van 6, luisterend naar de naam Jordy, te zingen over toverballen... ik heb het nummer nog nooit gehoord, en afgaande op het commentaar, mag ik mij daar gelukkig om prijzen!
Ik laat mijn naam onmiddelijk veranderen.quote:
ik las dat jordy wel gebeft had maar nog niet geneukt...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik laat mijn naam onmiddelijk veranderen.
Iedereen die ik tegenkom met de naam 'Jordy' is keer op keer een ongelofelijke kuttekop.
Zegt misschien iets over mij?
.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik laat mijn naam onmiddelijk veranderen.
Iedereen die ik tegenkom met de naam 'Jordy' is keer op keer een ongelofelijke kuttekop.
Zegt misschien iets over mij?
Én dat jochie beft graagquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zit standaard in mijn portemonnee. Naast mijn VVV clubcard.quote:
Jij en ik gaan vast goede vrienden worden.quote:
Danke, danke, danke.quote:
Nog meer reden om me te schamen voor mijn naam dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik las dat jordy wel gebeft had maar nog niet geneukt...
dat zeg ik netquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Én dat jochie beft graag:
Jordy van Loon neukt niet, beft wel
Zie je sig!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Firstquote:
quote:
quote:Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Volgende maand weer dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als superdildo ben ik dat verband al voorbij hoor
hij is vast niet de enige.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik link welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |