Wúh?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zingt toch niet over toverballen he?
Hij van mij. We hebben een kortstondige affaire gehad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat of je bent fan van Shaun the Sheep.
*kruipt weer onder steen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er schijnt een jochie van 6, luisterend naar de naam Jordy, te zingen over toverballen... ik heb het nummer nog nooit gehoord, en afgaande op het commentaar, mag ik mij daar gelukkig om prijzen!
ik denk dat ik maar lesbisch wordquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Houd dan ook bij eentje tegelijk, dat zorgt voor minder complicaties!
Als superdildo ben ik dat verband al voorbij hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
komt omdat het over je ogen zit.
Danku. Jazeker heb ik hobbies.quote:
Ik volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er schijnt een jochie van 6, luisterend naar de naam Jordy, te zingen over toverballen... ik heb het nummer nog nooit gehoord, en afgaande op het commentaar, mag ik mij daar gelukkig om prijzen!
Ik laat mijn naam onmiddelijk veranderen.quote:
ik las dat jordy wel gebeft had maar nog niet geneukt...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik laat mijn naam onmiddelijk veranderen.
Iedereen die ik tegenkom met de naam 'Jordy' is keer op keer een ongelofelijke kuttekop.
Zegt misschien iets over mij?
.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik laat mijn naam onmiddelijk veranderen.
Iedereen die ik tegenkom met de naam 'Jordy' is keer op keer een ongelofelijke kuttekop.
Zegt misschien iets over mij?
Én dat jochie beft graagquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zit standaard in mijn portemonnee. Naast mijn VVV clubcard.quote:
Jij en ik gaan vast goede vrienden worden.quote:
Danke, danke, danke.quote:
Nog meer reden om me te schamen voor mijn naam dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik las dat jordy wel gebeft had maar nog niet geneukt...
dat zeg ik netquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Én dat jochie beft graag:
Jordy van Loon neukt niet, beft wel
Zie je sig!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Firstquote:
quote:
quote:Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Volgende maand weer dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als superdildo ben ik dat verband al voorbij hoor
hij is vast niet de enige.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik link welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |