Enne?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
hihi, ik heb gegluurd in het dagcijfers topic.
Neem mij nooit te serieus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mot je een trap onder je hol, trug naar ierland?
Noord-Limburg is hartstikke tof.
met een UI als dat en een username als datquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:15 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Neem mij nooit te serieus.
Met mij gaat alles goed, en met jou dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ierland
Hoe is het met LeanneIndahOANijnsMPGDamart?![]()
Ierland
Frutselquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan?
Damart![]()
Kapitein![]()
Appelkruimelvlaai?quote:
I'll send the fucking IRA up your arse, mate.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met een UI als dat en een username als dat
Ah... op de vlucht voor/van MPGquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Noord Limburg.
Heb dus alle reden om te vluchten.
MPGquote:
Jepquote:
Dat betekent niet dat je het concept niet kunt gebruikenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Onze directeur rijdt trouwens in een Volvo XC 90, dus jouw verhaaltje gaat mooi niet op
En ik op nummer 2 ipv 27quote:
is dat mate niet meer iets voor die holbewoners die zichzelf Aussie noemen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:16 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
I'll send the fucking IRA up your arse, mate.
Op 3quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zijn in ieder geval de posts in de KSC van gisteren!
[..]
Verkapte-stiekem-ben-ik-niet-iers-maar-gewoon-criminele-aussie-postquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is dat mate niet meer iets voor die holbewoners die zichzelf Aussie noemen?
Dat is waar!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je het concept niet kunt gebruiken.
[..]
Wil je zwanger worden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
*kijkt naar buik. voelt aan borsten.
ik weet niet. ik voel me niet zwanger
Wie niet? Das haske hip joh!quote:
quote:
Mart, werken met je donderquote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Help me er morgen dan ook even aan herinneren dat ik toch echt eens wat meer moet FOK!ken tussen werk door, ipv werken tussen FOK! door.
Even het sociaal wenselijk antwoord: 'jouw tijd komt nog wel"quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zit je met die huilende koters opgescheept die daarna alles van je huid afvragen.
Gewoon niet leren praten die krengen stukken makkelijker![]()
Ja ben op het moment Anti kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |