Ik heb een vrije middag genomen en ga *nu* naar huisquote:
A wizard's staff has a knob on the endquote:
Héél nuttig!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb een vrije middag genomen en ga *nu* naar huis
Ja dikke doei, je maakt je eigen lunch maarquote:Op woensdag 15 april 2009 12:11 schreef Merel het volgende:
Ik dacht even dat muis met "IBTL" bedoelde "I bring the lunch", wat qua tijdstip ook best zou kunnen kloppen
MoBlo, ik heb tijdens m'n studie een tijdje een duikcursus gedaan, maar nooit helemaal afgemaakt. Duiken in NL is nou eenmaal niet zo boeiend met dat bruine water overal. Egypte lijkt me wel heel mooi (ook al is het wat afgezaagd natuurlijk).
Hee CF, welcome back!! Hoe was het?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Popjes, I'm back![]()
Thuis op de weegschaal een pond zwaarder dan voor vertrek, maar hé, gister zout gegeten enzo, de schade zal wel meevallen. Weliswaar maar een keer gelopen (had erna last van schenen), maar verder wel helemaal bijna alles gewandeld
En wat is het nu zalig weer in België
Ik vind snorkelen enger dan duiken. Met duiken heb je overzichtquote:Op woensdag 15 april 2009 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou echt nooit gaan duiken. Snorkelen vind ik al doodeng, ik heb een hekel aan vissen en andere waterdieren.
Goed geregeld Syrena! Op mijn school kan dat niet, tenminste niet de OOPers. De administratie en zo wel natuurlijk. En inderdaad zes weken in de zomer isquote:Op woensdag 15 april 2009 12:13 schreef Syrena het volgende:
MsPoes> Ik ben geen juf maar hoor bij het ondersteunend personeelNog beter, kun je door het jaar heen ook flink vrij plannen
(als het kan met je collega's).
Welkom terug!!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Popjes, I'm back![]()
Thuis op de weegschaal een pond zwaarder dan voor vertrek, maar hé, gister zout gegeten enzo, de schade zal wel meevallen. Weliswaar maar een keer gelopen (had erna last van schenen), maar verder wel helemaal bijna alles gewandeld
En wat is het nu zalig weer in België
Oeh, gaaf! En jij ook een fijne dag!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:17 schreef conleche het volgende:
Ik heb net voor het eerst in 2 jaar getennist en gewonnen met 6-2![]()
Ga lid worden en tennislessen nemen: echt leuk!![]()
En nu zo naar het strand......fijne dag!
Ik plan meestal maar vier weken in de zomer omdat da boyfriend maar drie weken heeft en ik anders toch maar voor me uit zit te koekeloeren. Maar nu zouden we dit jaar naar Amerika, dus heb ik extra verlof gespaardquote:Op woensdag 15 april 2009 12:15 schreef mspoez het volgende:
[..]
Goed geregeld Syrena! Op mijn school kan dat niet, tenminste niet de OOPers. De administratie en zo wel natuurlijk. En inderdaad zes weken in de zomer is
Tennissen is heerlijk. Ik heb het vroeger (oma vertelt) op redelijk niveau gedaan. Als 11-jarige werd ik geselecteerd voor de fasetraining (jeweets.... als je daar écht talent bleek te hebben, ging je wat voorstellen in het Nederlandse jeugdtennis). Paps en mams vonden dat te duur (ƒ 1.000 per maand), dus we hebben het aanbod afgeslagen. Ik heb nog een paar jaar een beetje meegesukkeld met mijn leeftijdsgenoten en toen ben ik overgestapt op badminton.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:17 schreef conleche het volgende:
Ik heb net voor het eerst in 2 jaar getennist en gewonnen met 6-2![]()
Ga lid worden en tennislessen nemen: echt leuk!![]()
Ik dacht al dat jij dat was met de sms, maar ik heb m'n simkaarten verwisseld en nu staan er alleen nummers bij. Ik heb nóg een smsje gehad en ik heb geen idee van wie!!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
Feli Co! Fijne dag vandaag. Maar dat had ik je ook al gePMd en gesmst.
Lijk wel een stalkerNou ja, dan weet je in elk geval dat het gemeend is
![]()
Tevens tieviepie!
Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont, dan had je me dingen kunnen leren, want ik vergat er wel bij te vertellen dat degene van wie ik heb gewonnen, niet zo heel best speelde!!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tennissen is heerlijk. Ik heb het vroeger (oma vertelt) op redelijk niveau gedaan. Als 11-jarige werd ik geselecteerd voor de fasetraining (jeweets.... als je daar écht talent bleek te hebben, ging je wat voorstellen in het Nederlandse jeugdtennis). Paps en mams vonden dat te duur (ƒ 1.000 per maand), dus we hebben het aanbod afgeslagen. Ik heb nog een paar jaar een beetje meegesukkeld met mijn leeftijdsgenoten en toen ben ik overgestapt op badminton.
Maar het mooie geluid van een sliding over gravel
quote:
naja, het gaat om het idee natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Mijn gefeliciteerd Co ging alleen over haar tenniswinst hoor
CF vindt dat Co toch gewoon jarig is.quote:
Doe ik sociaal om iemand met een gewonnen partijtje te feliciteren (dat is wel vaker gangbaar in normale kringen enzo toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
naja, het gaat om het idee natuurlijk![]()
én je had haar gesmst en een pb gestuurd!! Zie de schade die je aanricht!!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe ik sociaal om iemand met een gewonnen partijtje te feliciteren (dat is wel vaker gangbaar in normale kringen enzo toch?) krijg je dit....
Misschien kwam het omdat ik haar ook nog een fijjne dag wenste. Wat ik ook doe. Maar dan zonder slingers en verjaardagstaart
Ja maar dat ging niet over de tennisquote:Op woensdag 15 april 2009 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
én je had haar gesmst en een pb gestuurd!! Zie de schade die je aanricht!!![]()
Haha, ja dat gebeurt echt he!!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:39 schreef Abbadon het volgende:
er kwam net iemand aan mijn deur voor de hondebelastingcontrole![]()
ze had zo'n blik in haar ogen van 'ja, je gelooft het misschien niet, maar dit is serieus, kijk maar naar de officiele palmtop in mijn hand'
Greysie smst/pb't mij zo vaak en ik ben toch echt maar 1 x per jaar jarig!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
én je had haar gesmst en een pb gestuurd!! Zie de schade die je aanricht!!![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat ging niet over de tennis
Maar inderdaad. Ik geef toe. Het klonk verjaardags-alarmerend!
Ze luisterde vast of ze je chihuahua op de achtergrond kon horen!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:39 schreef Abbadon het volgende:
er kwam net iemand aan mijn deur voor de hondebelastingcontrole![]()
ze had zo'n blik in haar ogen van 'ja, je gelooft het misschien niet, maar dit is serieus, kijk maar naar de officiele palmtop in mijn hand'
Dit klinkt een beetje zo van "Ik ga lekker al weer met X spelen, lekker puhuhquote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysie smst/pb't mij zo vaak en ik ben toch echt maar 1 x per jaar jarig!
Gelukkig maar, anders kreeg ik veel te snel rimpels
Jeweetquote:Op woensdag 15 april 2009 12:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje zo van "Ik ga lekker al weer met X spelen, lekker puhuh"
TUUUUUUUUUUDUDUTUDUquote:Op woensdag 15 april 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze luisterde vast of ze je chihuahua op de achtergrond kon horen!
Nou, dan weet je toch waar je moet printen?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:42 schreef Muis006 het volgende:
Echt belachelijk!!!! Een poster op A0 formaat printen bij de copyshop op de uni is 30 euro.
Bij De Hal op de TU/e 14.
Komt omdat de mensen in de copyshop betaald krijgen naar gelange het aantal verkochte printjes enzo. Maar toch is het verschil echt verbazingwekkend groot.
Hahaha, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 15 april 2009 12:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeweet![]()
Nee ach er zijn nu eenmaal bepaalde zinnen/opmerkingen die, hoe je het ook probeert, er verkeerd uit komen. Dus dan typ ik het maar gewoon zoals het in me op komt
Goood!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:12 schreef cyclechick het volgende:
Goedemorgen, net gedouched en ontbeten. Het was gezellig gister en vannacht/vanochtend
Goed hoor! Ik heb geen zichtbare bultjes meer, nog wel wat roodheid en plekjes maar dat is ook mooi weg aan het trekken. En mijn huid glimt echt totaal niet meer!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt helemaal gelijkMaar wel fijn, van die rimpels enzo. Hoe gaat het met jouw dermalogica shizzle?
Ja weet ik ookquote:Op woensdag 15 april 2009 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, dan weet je toch waar je moet printen?
nee, niet eensquote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, ja dat gebeurt echt he!!Nog nooit meegemaakt, though.
Ging ze je huis ook onderzoeken, of wat?
Way better, maar wel snel last van droge huid. Maargoed, cremetje er op en het is weer goedquote:Op woensdag 15 april 2009 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik heb geen zichtbare bultjes meer, nog wel wat roodheid en plekjes maar dat is ook mooi weg aan het trekken. En mijn huid glimt echt totaal niet meer!
En bij jou?
Alleen aanbellen heeft meestal al genoeg effect. Je hoort of ziet een hond toch wel snelquote:Op woensdag 15 april 2009 12:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, niet eenshad best even gemogen, maar ze vroeg alleen of ik een hond had en nam genoegen met 'een hond?
neuh....'
gelukkig kom ik haske vertrouwenwekkend overquote:Op woensdag 15 april 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze luisterde vast of ze je chihuahua op de achtergrond kon horen!
Lekkere bouwvakkers? Waar woon jij?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Way better, maar wel snel last van droge huid. Maargoed, cremetje er op en het is weer goed![]()
Ik zat vandaag op de fiets en ik werd nagefloten door een lekkere bouwvakker/timmerman/whateverDat mag altijd natuurlijk
Het zal wel toeval zijn geweestquote:Op woensdag 15 april 2009 12:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lekkere bouwvakkers? Waar woon jij?![]()
Ohja lijstje:
O: brood met pindakaas
T: appel
L: half warm kruidenboter stokbrood, 1 snee brood met paté
T: sinaasappel
D: wraps met gehakt, paprika en kidneyboon vulling
Dat klinkt allemaal heel leuk en fijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
En St Petersburg was heerlijk (wel koud, en wat een vieze stad). Lekker rondgekuierd, wat musea, kerken en paleizen bekeken, russisch gegeten (bah: vet, kool, aardappels en doodgekookt vlees
)...
En heel goed ons best gedaan om cyrillisch te leren ontcijferen (veel tekst is fonetisch vertaald engels).
Vannacht sliepen we in Praag, zooo romantisch: dat was meneers en mijn eerste vakantietje, kerst 2001. Memories
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Way better, maar wel snel last van droge huid. Maargoed, cremetje er op en het is weer goed![]()
Ik zat vandaag op de fiets en ik werd nagefloten door een lekkere bouwvakker/timmerman/whateverDat mag altijd natuurlijk
Ook datquote:Op woensdag 15 april 2009 13:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is altijd goed voor je ego!
Aha, je kreeg onverwachts controle van de hondenbelastingsinspecteur en keek toevallig net 1001 Dalmatiërs op TV?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:00 schreef cyclechick het volgende:
Heeeel vroeger toen ik nog een klein lief meisje was, en wij 1 hond hadden thuis, kregen mn ouders een hondenbelastig aanslag, voor 181 hondenAlsof dta past in een standaardrijtjeshuis
quote:I have shown my director your letter and cv and we hope to officially
communicate with you after our planning meeting next week. We have just been
hosting 4 interns from Solusi University and their attachment is ending at
the end of April. There is no reason why you cannot join us.
I hope things will work out.
Hihi, gek!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aha, je kreeg onverwachts controle van de hondenbelastingsinspecteur en keek toevallig net 1001 Dalmatiërs op TV?
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:05 schreef AKnynke het volgende:
Zimbabwe wordt steeds definitiever. Kreeg net een uitgebreiden e-mail met onder andere daarin:
[..]
nog te gaan in de categorie 'landen met een Z'quote:Op woensdag 15 april 2009 13:05 schreef AKnynke het volgende:
Zimbabwe wordt steeds definitiever. Kreeg net een uitgebreiden e-mail met onder andere daarin:
[..]
Ik ben vooraan begonnen, en ga achteraan door. Het eerste 'land' waar ik gewoond heb was Alaska, nu Zimbabwe, straks wil ik naar een land met de Y Zijn die er eigenlijk, behalve Ysland?.... etc.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nog te gaan in de categorie 'landen met een Z'
Zaïre
Zambia
Wat had jij met je huid dan? En Goodbye?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik heb geen zichtbare bultjes meer, nog wel wat roodheid en plekjes maar dat is ook mooi weg aan het trekken. En mijn huid glimt echt totaal niet meer!
En bij jou?
hmmz...in het Nederlands niet, volgens mij...maar Jemen is Yemen in het Engels, geloof ikquote:Op woensdag 15 april 2009 13:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben vooraan begonnen, en ga achteraan door. Het eerste 'land' waar ik gewoond heb was Alaska, nu Zimbabwe, straks wil ik naar een land met de Y Zijn die er eigenlijk, behalve Ysland?.... etc.
Ja, maar dan klopt Zweden niet meer....Lastig lastig. Laat ik het maar beslissen met de mogelijkheden die komen, en niet met het alfabet in m'n achterhoofd...quote:Op woensdag 15 april 2009 13:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...in het Nederlands niet, volgens mij...maar Jemen is Yemen in het Engels, geloof ik
wat fatalistischquote:Op woensdag 15 april 2009 13:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt Zweden niet meer....Lastig lastig. Laat ik het maar beslissen met de mogelijkheden die komen, en niet met het alfabet in m'n achterhoofd...
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat fatalistischkom op, neem je lot in eigen hand!!
wat een fijne, naïeve titel...lang leve het zomergevoelquote:Op woensdag 15 april 2009 13:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
. Dat ga ik doen: ik ga aan de studie. " Investing in Peace: Aid and Conditionality after Civil Wars. Tot later!
Word lid van de bibliotheekquote:Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo maar even een tijdschrift kopen ofzo, want ik hou het niet zo lang uit buiten. Ga me vervelen
Ga je naar Zimbabwe op stage?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ben ik al!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Word lid van de bibliotheek.
Ik zit nu ff buiten met laptop, maar dat blijft ook niet lang leuk. Als ik de zonnebril op heb zie ik niks en zonder zonnebril krijg ik hoofdpijn
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik nu geen zin in, vandaar de opmerking dat ik een tijdschrift ging kopenquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben ff in de tuin bezig, en straks ga ik planten kopenJa, daar valt toch niets te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steil paadje wel, maar de omgeving ziet er leuk uit. Bos
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Volgensmij lukt dat primaquote:Op woensdag 15 april 2009 13:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Zou je kussens (voor een bed) fatsoenlijk op de fiets mee kunnen krijgen? Ik heb zo'n rekje achterop en ik ben bang dat ze dan onder de snelbinders een beetje geplet raken, maar met een beetje opschudden zijn ze dan toch wel weer ok?
Ik wil straks even naar Ikea en met dit weer is het eigenlijk zonde om met de auto te gaan.
Slim! Dan moet het zeker lukken.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:43 schreef Muis006 het volgende:
Mini, je kan ook een rugzak meenemen want hoofdkussens bij IKEA zijn vaak vacuüm verpakt tot een rolletje!
Dan ga je met een groot glas koud drinken lekker in het zonnetje zitten!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik mag vandaag niet fietsen want ik heb een verplichte rustdag, maar het is zulk mooi fietsweer
Goed idee, Ik ben halfnaakt onkruid aan het opruimenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan ga je met een groot glas koud drinken lekker in het zonnetje zitten!
Ik ging de eerste keer toen ik Evy deed echt dood bij les 8, jaquote:Op woensdag 15 april 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMG, ik ging vorige keer echt hard DOOD bij les 8Da's wel de ultieme test ja! Als ik na de eerste keer 2 minuten al half neerval kan ik altijd nog les 1 opzetten, toch?
Dat was Goodbye.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:09 schreef mspoez het volgende:
Dat zei je toch? Dat je goudbruin wilde proberen maar dat je dat niet durfde omdat je het zo lastig vond om dan terug te gaan naar je eigen blond? *verward*
Ja, nu laat ik het helemaal wel zittenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Poez, dat was Goodbye! En die is best blond! En haar staat blond ook heel leuk vind ik, dus kweenie of goudbruin dan HET is
EN CF: hoe lang was jij gestopt en bij welke les was je geëindigd voor je stopte?
nee het was op 3 dagenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:55 schreef Phaidra het volgende:
PF, awakenings was toch zaterdag? En je ging maandag om 8.30 slapen? Bedoel je niet zondag dan?
Ik hoorde van mijn zus ook al dat het leuk was!
Dude ik weet wat je voelt. Ik mag van mezelf vanaf vandaag ook niet meer fietsen, en ik wil zoooo graagquote:Op woensdag 15 april 2009 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik mag vandaag niet fietsen want ik heb een verplichte rustdag, maar het is zulk mooi fietsweer
Meer valt er niet te vertellenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:45 schreef Phaidra het volgende:
Cycle, was je met die leuke jongen? Tell us more!!
Sorry!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nu laat ik het helemaal wel zitten
Ja, blaat er maar overheenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sorry!![]()
Maar ik vond jouw haar juist enorm tof, vandaar! En da's geen geslijmjurk!
Dus.
Ow wow, dat zou hassikke romantisch kunnen worden, gelijk dit hier:quote:Op woensdag 15 april 2009 12:31 schreef conleche het volgende:
Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont, dan had je me dingen kunnen leren
Hier is de doos raketjes die we zaterdag hadden gekocht opppp!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een raketje opppp.
En Elies, ik durf te wedden dat mijn conditie erger is dan de jouwe!
Raketten zijn echtquote:Op woensdag 15 april 2009 15:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier is de doos raketjes die we zaterdag hadden gekocht opppp!
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedzo Elisa!Ubertof!
Ik ben omkleden en weg
![]()
Bis später!
Ja! En dan wel de échte. Ik wissel ze hier af met peerijsjesquote:
Peerijsjes! Van festiniquote:Op woensdag 15 april 2009 15:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! En dan wel de échte. Ik wissel ze hier af met peerijsjes
Ik was bijna een jaar gestopt (bij les 27), maar ik doe wel wat andere sport ernaast nu, en dat deed ik de eerste keer niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Poez, dat was Goodbye! En die is best blond! En haar staat blond ook heel leuk vind ik, dus kweenie of goudbruin dan HET is
EN CF: hoe lang was jij gestopt en bij welke les was je geëindigd voor je stopte?
Op m'n ava wel jaquote:Op woensdag 15 april 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was bijna een jaar gestopt (bij les 27), maar ik doe wel wat andere sport ernaast nu, en dat deed ik de eerste keer niet.
MsPoez, Goodbye en ik hebben allebei hertenoogjes, natuurlijk
Oh ja, absoluut. De veiligheid speelt een hele belangrijke rol in de afweging of ik het aan zal nemen of niet. Heb de Nederlandse ambassade daar gemaild om te vragen hoe en wat, en ook aan m'n contactpersoon gevraagd hoe de situatie is. Hij zei dat het veilig was, ambassade nog geen antwoord. En natuurlijk doe ik zelf ook research. Maar, speelt absoluut een rol...quote:Op woensdag 15 april 2009 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Nynke, wat ik me dan afvraag he. Ben je niet bang dat er iets met je gebeurt? Omdat het nogal een politiek rommeltje is in Zimbabwe.
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Peerijsjes! Van festiniook al zo lekker!
Maar ik heb ook blauwe ogenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op m'n ava wel jaIn het echt ben ik heel anders
Als ik jou was zou ik eerder op de mening van de ambassade afgaan dan op die van je contactpersoon. Maar jeetje zeg, het lijkt me zo onnatuurlijk om je over dat soort dingen zorgen te moeten maken... eigenlijk zou je veiligheid gewaarborgd moeten zijn, waar je ook bent. Maar ja, de realiteit is helaas anders.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. De veiligheid speelt een hele belangrijke rol in de afweging of ik het aan zal nemen of niet. Heb de Nederlandse ambassade daar gemaild om te vragen hoe en wat, en ook aan m'n contactpersoon gevraagd hoe de situatie is. Hij zei dat het veilig was, ambassade nog geen antwoord. En natuurlijk doe ik zelf ook research. Maar, speelt absoluut een rol...
Waar zou je gaan werken? Harare?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. De veiligheid speelt een hele belangrijke rol in de afweging of ik het aan zal nemen of niet. Heb de Nederlandse ambassade daar gemaild om te vragen hoe en wat, en ook aan m'n contactpersoon gevraagd hoe de situatie is. Hij zei dat het veilig was, ambassade nog geen antwoord. En natuurlijk doe ik zelf ook research. Maar, speelt absoluut een rol...
94% van de beroepsbevolking is werkloos, dus ik denk dat het leven op straat wel wat anders zal zijn dan hierquote:Op woensdag 15 april 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar zou je gaan werken? Harare?
Volgens mij valt het in het dagelijks leven best mee allemaal. Je moet je een beetje aanpassen naar de daar geldende regels, maar je hoeft je ook echt niet van de straat te laten jagen.
Jups, Harare. Met veldwerk.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar zou je gaan werken? Harare?
Volgens mij valt het in het dagelijks leven best mee allemaal. Je moet je een beetje aanpassen naar de daar geldende regels, maar je hoeft je ook echt niet van de straat te laten jagen.
Hahaha, ja, ik ben me wel bewust van de problemen in Zimbabwe, hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
94% van de beroepsbevolking is werkloos, dus ik denk dat het leven op straat wel wat anders zal zijn dan hiermaar misschien als je inderdaad in Harare zit dat je er dan minder van merkt.
Het was niet belerend bedoeldquote:Op woensdag 15 april 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha, ja, ik ben me wel bewust van de problemen in Zimbabwe, hoor
Ik heb zelf een tijd stage gelopen in Johannesburg, en daar hoor je de vreselijkste verhalen over (is een van de gevaarlijkste steden ter wereld, bladibla, enorme crime-rates, moord, verkrachting, hijacks etc) en ik heb daar echt prima gewoond. Ookal woonde ik helemaal niet in de veiligste buurt.
Ik groen/blauw (Ikzelf vind groen, mijn vriend vindt blauwig, mijn moeder ziet ook grijs. Het zaaaaal welquote:Op woensdag 15 april 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik heb ook blauwe ogen![]()
Elisa, ik vind het een super-plan! Veel beter voor je gewrichten dan meteen vol er tegenaan met rennen
hetlijkt me erg spannend. Ben benieuwd of het doorgaat, hoor volgende week meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had trouwens een Zimbabwiaanse werkster daar, oh mèn, wat een exemplaar was datAmper tanden, sprak zeer minimaal Engels, heel stug, maar enorm geestig en verschrikkelijk hardwerkend.
Wat communicatieproblemen her en der zijn wel te verwachten
grote ogen & een grote mond zijn goede uiterlijke kenmerken toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik groen/blauw (Ikzelf vind groen, mijn vriend vindt blauwig, mijn moeder ziet ook grijs. Het zaaaaal wel)
Ik heb wel hele grote ogen!En een grote mond
En een wipneus
En kleine oren, die wel flappen
Ik duimquote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hetlijkt me erg spannend. Ben benieuwd of het doorgaat, hoor volgende week meer.
die kan ik hier toch echt niet vinden in de super!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik duim
En ik eet dropjesvanmorgen een berg gekocht op het vliegveld (als KNO-kindje kan ik mijn oren niet klaren - wat een hel). Mehn, die Scandinaviërs maken toch verrekte lekkere drop: tyrkisk peber, pingvin... ik dacht dat Nederlanders de enigen waren die van zoute drop hielden
Dan kan je dus ook nooit gaan duiken!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik duim
En ik eet dropjesvanmorgen een berg gekocht op het vliegveld (als KNO-kindje kan ik mijn oren niet klaren - wat een hel). Mehn, die Scandinaviërs maken toch verrekte lekkere drop: tyrkisk peber, pingvin... ik dacht dat Nederlanders de enigen waren die van zoute drop hielden
Hahaha, dat is maar net waar je van houdtquote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
grote ogen & een grote mond zijn goede uiterlijke kenmerken toch?![]()
ik heb een kuiltje in mn kin en een pukkel op mn wangen best wel een grote neus
Ik heb ook een grote mond, maar vooral spreekwoordelijkquote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
grote ogen & een grote mond zijn goede uiterlijke kenmerken toch?![]()
ik heb een kuiltje in mn kin en een pukkel op mn wangen best wel een grote neus
I know, rightquote:Op woensdag 15 april 2009 16:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan kan je dus ook nooit gaan duiken!Ik heb nog nooit moeite gehad met klaren
Hier ook presentquote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote mond, maar vooral spreekwoordelijk
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know, right
Ik zou het supergraag willen, maar heb eigenlijk geen zin om dat hele KNO-gebeuren weer te beginnen. Hoewel, dit was niet de eerste keer dat het gebeurde, vorig jaar naar IJsland was het ook mis. En dat doet dus echt zo'n helse pijn![]()
![]()
Ik weet niet zo goed hoe het komt dat het bij de ene vlucht wel is en bij de andere niet
Nee, ik heb er weinig zin in om weer dat hele KNO-gedoe te beginnen (of zouden ze het simpel kunnen verhelpen? Viking? Muis?) maar aan de andere kant: ik vlieg wel met enige regelmaat en ik wil dus echt niet nog een keer me zo rot voelen. Dilemma'squote:Op woensdag 15 april 2009 16:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt niet zo fijn! De druk op je oren is wel heel anders tijdens duiken dan bij vliegen hoor. Maarja, ik weet niet of ik het zou doen als ik jou was.
Het is geloof ik gewoon een schuifje dat ze in de cabine geleidelijk omhoog/laag moeten zetten voor de overgang vd luchtdruk. Maar je hebt ook piloten die daar niet zo mee zitten en het hoppa! ineens doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know, right
Ik zou het supergraag willen, maar heb eigenlijk geen zin om dat hele KNO-gebeuren weer te beginnen. Hoewel, dit was niet de eerste keer dat het gebeurde, vorig jaar naar IJsland was het ook mis. En dat doet dus echt zo'n helse pijn![]()
![]()
Ik weet niet zo goed hoe het komt dat het bij de ene vlucht wel is en bij de andere niet
Is dat zo?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is geloof ik gewoon een schuifje dat ze in de cabine geleidelijk omhoog/laag moeten zetten voor de overgang vd luchtdruk. Maar je hebt ook piloten die daar niet zo mee zitten en het hoppa! ineens doen.
Er lag nog wel sneeuw, en er dreven ijsschotsen in de rivieren. En ik voelde me een super-cosmopolitan toen ik direct na aankomt een rondje ging hardlopen en zomaar op de verlosser-op-het-bloed-kathedraal stuitte onderwegquote:Op woensdag 15 april 2009 16:24 schreef Laureline het volgende:
Hee ColdFeet![]()
Genoten in St.Petersburg? Zeker geen sneeuw gehad, of wel?
Oja, en die metroroltrappen zijn berucht: er is eens een vreselijk ongeluk geweest dat ze bezig waren met de roltrappen en een hele lading mensen zo vanaf die steile roltrap (die dus ophield bij een enorm gat!) de diepte ingelazerd werdOf het is een broodje Aap verteld door een Rus om mij te imponeren
Gek dat het zoveel verschilt per vlucht! Ik heb bij echt een 'grote' vlucht gelukkig nog nooit last gehad, juist bij die kortere vluchten ging het mis... Raar.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:25 schreef Phaidra het volgende:
CF, ik heb daar ook last van! Soms meer, soms minder. Ik denk dat sommige vliegtuigen de druk in de cabine beter kunnen regelen dan andere, maar dat is mijn theorie. Geen idee of dat klopt... Ik vind het zo pijnlijk dat ik eigenlijk liever niet meer vlieg, maar vliegen is vaak wel de goedkoopste manier van reizen en ik wil ook nog wel delen van de wereld zien die je niet zo snel kan bereiken zonder te vliegen. Dilemma...
Echt? Het lijkt mij toch dat ze de druk automatisch regelen?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is geloof ik gewoon een schuifje dat ze in de cabine geleidelijk omhoog/laag moeten zetten voor de overgang vd luchtdruk. Maar je hebt ook piloten die daar niet zo mee zitten en het hoppa! ineens doen.
Mariaaaaaaaaa, you've did it!!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
I feels like thees:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mariaaaaaaaaa, you've did it!!![]()
![]()
Trots op je!!
Welke les heb je gedaan?
Waaaaauw, vanuit het niets naar les 8, de hel. Goedzo meis!!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
I listened to ColdFeet! Ik heb *BIJNA* les 8 gedaan! Het laatste stukje van 2 minuten viel ik dus half om en toen ben ik na een minuut gestoptOp een minuut na heb ik dus gewoon les 8 gedaan
Ik ben verbijsterd
![]()
En best ook wel een beetje trots op mezelf![]()
Onderweg kwam ik nog een lief dametje tegen die met dr hondje wandelde en mij een grijns + thumbs up gafIk werd er helemaal vrolijk van
![]()
Maar les 8En nu ben ik deaud
En ik weet weer hoe kort 1 minuut kan zijn
Ja dat ja!quote:
Nee, dat is een kleine moedervlek, maar hij misstaat me niet ofzoquote:Op woensdag 15 april 2009 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, dat is maar net waar je van houdtMijn ogen ben ik wel blij mee, mijn mond iets minder.
Grote neus kan bij mannen best wel vind ik, mits in goede verhouding met de rest van het gezicht.
Enne, pukkel op je wang is tijdelijk denk ik?
Da's ook één van de zeven schoonheden tochquote:Op woensdag 15 april 2009 17:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, dat is een kleine moedervlek, maar hij misstaat me niet ofzo
Whihihi, nou je hebt het maar mooi gehaaldquote:Op woensdag 15 april 2009 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja he! Ik vond het ook tof! De meeste mensen staren alleen maar
Ik vond les 8 ook de hel vorige keer, daarom durfde ik al niet zo goedMaar bijna gehaald
En nu heb ik een appel op en ga ik zo douchen
(hihi bij jouw 'vanuit het niets naar les 8, de hel' kreeg ik helemaal Dante's Inferno-associaties
Abandon all hope, ye who enter here enzo
)
Definitief lijstje:
O: Special K met volle melk
T: chocolaatje
L: twee sneetjes brood met kipfilet
S: Evy les 8 min 1 minuut![]()
T: Appel
D: nasi met gebakken ei
Sproetjes zijn schattigquote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's ook één van de zeven schoonheden toch![]()
Ik heb sproetjes
Tenzij je Enrique Iglesias heet...quote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's ook één van de zeven schoonheden toch![]()
Haal jezelf eens niet zo naar beneden jij!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb een "madonna"moedervlek bij mijn mond.. en ik heb zwarte wenkbrauwen en blond haar en kuiltjes in mijn wangen...
En dan toch niet knap zijn, da's ook knap
Ben ik toch ookquote:Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sproetjes zijn schattig.
Wat goeoeoeoed, Maria!.
Ja maar ik kan lekker kokenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haal jezelf eens niet zo naar beneden jij!
Hihihihiiihihihihihiiquote:Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tenzij je Enrique Iglesias heet...
Succes ermee!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar ik kan lekker kokendat ga ik nu doen!
Enrique Iglesias heeft heul geen moedervlek meer!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihiiihihihihihii
Zeg Kaas, heb je een Enrique Iglesias moedervlek?
* Viking84 denkt weer eens aan die keer dat Goodbye verdwaasd om zich heen stond te kijken bij de FEBO.quote:
Wat maar weer aantoont dat het geen schoonheid was.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Enrique Iglesias heeft heul geen moedervlek meer!
Zeg, hoevaak denk jij daar wel niet aanquote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 denkt weer eens aan die keer dat Goodbye verdwaasd om zich heen stond te kijken bij de FEBO.
Ja!.
En je bent een dang hawt momma, jeweets!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar ik kan lekker kokendat ga ik nu doen!
Ik heb niks. Ja, een halfslachtig spleetje tussen m'n tanden (niet eens helemaal), maar dat vind ik zelf niet echt mooi.quote:1. Blauwe ogen met bruin haar of bruine ogen met blond haar
2. Lange en gekrulde wimpers
3. Moedervlekje links of rechts boven je lip
4. Spleetje tussen de tanden
5. Sproeten
6. Kuiltjes in je kin of wangen
7. Amandelvormige ogen.
Ik heb wel een foto van haar gezienquote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef Goodbye het volgende:
Hee Laurelientje, heb jij wel eens een foto geplaatst hier? Zo ja, waarom heb ik die nooit gezien?Zo nee, doe s!
ik heb 1 en 2...Tenminste, soms heb ik bruine ogen. soms ook niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb niks. Ja, een halfslachtig spleetje tussen m'n tanden (niet eens helemaal), maar dat vind ik zelf niet echt mooi.
Gelukkig ben ik wel heel lief en aardig.
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van haar gezien.
Jaloers hè.quote:
Ik weet hoe haar handschrift er uit ziet, lekker puh!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaloers hè.
Als je eens wist wát voor een foto zou je pas écht groen zien van jaloezie.
Ik zit te denken om een pizza te bestellen. Ik ga sws niet koken.
Je kan ook gewoon salade bestellenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet hoe haar handschrift er uit ziet, lekker puh!![]()
![]()
Kan je niet een salade maken, is ook geen werk
Gelukkig had ik niet al te hoge verwachtingenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:20 schreef Laureline het volgende:
@CF: dat eten is niet echt bijzonder nee! Gelukkig was ik altijd bij familie die heerlijk kookte, maar vooral 10 jaar terug waren we dan echt de hele dag bezig met het bij elkaar scharrelen van lekkere dingen: van de boeren die op kratjes bij de metro-uitgang wat paddestoelen enzo verkochten hadden we meestal wel goede spullen. Maar die al-tijd gepekelde vis, huu! En de drillende puddingen die je krijgt! En dat gebak dat er heerlijk uitziet, maar het niet is!
Ontbijten deden we wel altijd met die kleine pannekoekjes met room, hmmm.
Doe normaalquote:Op woensdag 15 april 2009 17:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit te denken om een pizza te bestellen. Ik ga sws niet koken.
Ik ben trots op je, met je ge-RPMquote:Op woensdag 15 april 2009 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenrent
Terras was heerlijk, nu zo naar RPM!
*weer wegrent
Ik quote deze even om Viking te inspireren! Weinig werk, prima verantwoorde hap!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:37 schreef Ewelina het volgende:
Vanavond eet ik een koud/warme salade van veldsla, meloen, paprika, stukjes gebakken kipfilet en rijst. Met kerriesaus
Ja, wat is een Enrique Iglesias moedervlek?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihiiihihihihihii
Zeg Kaas, heb je een Enrique Iglesias moedervlek?
Ik heb een baaldag hè, met hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid en algehele bleuhheidquote:Op woensdag 15 april 2009 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Viking, als jij hetzelfde werkt als ik betekent dat statement het volgende:
1. Je hebt zin in pizza.
2. Je hebt geen zin om te koken.
3. Je zorgt er in je hoofd voor dat pizza dan een logische oplossing is![]()
4. Je hebt dus eigenlijk, vanaf stap 1, al besloten pizza te gaan eten.
5. Stiekem zoek je nog wel erkenning ("Het mag best een keertje!") bij andere mensen.
6. Pizza it is!![]()
Maar misschien werk jij niet zoals ikMaar een salade is ook lekker!
Of kipfilet, kruiden en roerbakgroenten, is ook zo klaar! Of anders pizza
Hij had altijd een moedervlek op z'n wang en die heeft 'ie laten verwijderen (daarvoor wilde 'ie altijd met z'n moedervlekloze kant op de fotoquote:Op woensdag 15 april 2009 17:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, wat is een Enrique Iglesias moedervlek?
Ja maar ik wil ook niet naar de winkelquote:Op woensdag 15 april 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn aller-lamste-luiste maal: zak gemengde sla, blik afgespoelde kikkererwten, wat stukjes rode ui, evt tomaat, tahin-dressing van Alfez (@delhaize, zit geen rommel in). Kikkererwten zijn prima koud te eten en vullen enorm
Heb je niets in huis?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook niet naar de winkel.
mkay echt joh?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij had altijd een moedervlek op z'n wang en die heeft 'ie laten verwijderen (daarvoor wilde 'ie altijd met z'n moedervlekloze kant op de fotokan ook geen foto's vinden
)
Jawel, maar die eet broodjes met knakworst en hij heeft ook een kutdagquote:
Aawquote:Op woensdag 15 april 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een baaldag hè, met hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid en algehele bleuhheid.
Maar het wordt niet pizza, want morgen wordt het al patat van 't Hoekje.
Dus nu ga ik even een ei bakken ofzo.
Ik hoop vannacht weer goed te slapen en dan laat ik me morgen even opfleuren door m'n mamskiquote:Op woensdag 15 april 2009 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
AawDat had ik niet meegekregen (wel dat je last had van duizels maar niet dat je je algemeen Beroerd voelde!)
Extra belangrijk om goed voor jezelf te zorgen (of te laten zorgen uiteraard
)!

Dit klinkt als een sport van mij! Ik hou niet van halfslachtig gedoe, als ik sport wil ik doodgaanquote:Op woensdag 15 april 2009 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb net de hemel der afbeulsporten gevonden![]()
"Martial Fit"
De basis ligt bij vechtsporten, dus armen en benen gebruiken (trappen/stoten) en je benen en armen worden flink getrained op kracht én conditie!
De les was:
10 minuten rondjes lopen in de gymzaal met allerlei oefeningen, waaronder zijwaarts, achterwaarts, kruislings, tussendoor opdrukken, vloer aantikken, omdraaien, etc.
Daarna opwarmen met stoten, freestyle met de armen alleen dus
Daarna: zo'n schuin klimrek met 4 van die banen: onderaan beginnen in de linker baan, omhoogklauteren, hangend dus, opschuiven, naar beneden, enz. en een oefening tussen 2 banken in al opdrukkend naar het eind van de bank, dit twee keer.
Daarna trappen oefenen: roundhouse kick en front-kick, lekker uitleven![]()
Daarna beenoefeningen: touwtjespringen, lunches een rondje en springen vanuit een beweging op een verhoging van een cm of 60/70
En daarna was ik dooden 't was écht geweldig
precies dat wat ik nodig heb voor de politieselectie: afwisseling van kracht, conditie, springen, benen, armen
Ik heb ook niks van die lijst, misschien amandelvormige ogenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb niks. Ja, een halfslachtig spleetje tussen m'n tanden (niet eens helemaal), maar dat vind ik zelf niet echt mooi.
Gelukkig ben ik wel heel lief en aardig.
Klinkt goed! Zou ik ook wel willen doen zoietsquote:Op woensdag 15 april 2009 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb net de hemel der afbeulsporten gevonden![]()
"Martial Fit"
De basis ligt bij vechtsporten, dus armen en benen gebruiken (trappen/stoten) en je benen en armen worden flink getrained op kracht én conditie!
De les was:
10 minuten rondjes lopen in de gymzaal met allerlei oefeningen, waaronder zijwaarts, achterwaarts, kruislings, tussendoor opdrukken, vloer aantikken, omdraaien, etc.
Daarna opwarmen met stoten, freestyle met de armen alleen dus
Daarna: zo'n schuin klimrek met 4 van die banen: onderaan beginnen in de linker baan, omhoogklauteren, hangend dus, opschuiven, naar beneden, enz. en een oefening tussen 2 banken in al opdrukkend naar het eind van de bank, dit twee keer.
Daarna trappen oefenen: roundhouse kick en front-kick, lekker uitleven![]()
Daarna beenoefeningen: touwtjespringen, lunches een rondje en springen vanuit een beweging op een verhoging van een cm of 60/70
En daarna was ik dooden 't was écht geweldig
precies dat wat ik nodig heb voor de politieselectie: afwisseling van kracht, conditie, springen, benen, armen
Bij de drogistquote:Op woensdag 15 april 2009 18:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik Valeriaan kan krijgen? Ik moet over een kleine 2 weken vliegen en daar zie ik nogal tegenop. Ik weet gewoon dat ik het weer eng ga vinden en zou het fijn vinden om het meeste van de vlucht lekker te slapen of in elk geval niet heel erg gespannen te zijn. Maar kun je dat gewoon krijgen bij de drogist of apotheek?
Ik nietquote:Op woensdag 15 april 2009 18:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zou ik ook wel willen doen zoiets
Ik gebruik het nooit, haha, dus geen ideequote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
En hoe vind jij het werken, Viking? Word je er echt rustiger van of zelfs slaperig?
Klinkt superleuk!quote:
Luiwammesquote:
dus we hadden bijna ene mini-meet!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Leuk, moblo! Had ook nog even getwijfeld om me er voor op te geven, maar ik zit al druk genoeg met sporten. En doe al vechtsport + krachtsport + cardio
.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook ooit gesolliciteerd voor plizei-agent MoBlo, maar 't is m niet geworden. Heb inspannigstest & psychologische tests gedaan enzo.
Ik was er ook niet geschikt voor geweest denk ik
Ik had het gebruikt tijdens mijn examens vorig jaar (iets met ontzettende faalangst en tweede keer examens enzo). Werd er wel rustig van, maar gelukkig niet slaperig! Maar miss dat je daar op uit kunt zoeken? Ik kon dat niet gebruiken natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
En hoe vind jij het werken, Viking? Word je er echt rustiger van of zelfs slaperig?
mij wel dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]echt! Ik zie jou wel als klein politieagentje over straat lopen "Ja mevrouw, dat mag dus niet he, door rood licht rijden"
Jamaar, ik vind al die andere dingen ook al zo leukquote:Op woensdag 15 april 2009 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus we hadden bijna ene mini-meet!
volgende keer doen! Het is echt mega tof, en je kunt er makkelijk iets door weglaten, want het is echt intensief genoeg
Jou ken ik niet in het echt, dus die voorstelling is wat lastiger te makenquote:
Hihihi, bij mij hebben ze politie op fiets (in een durrepquote:Op woensdag 15 april 2009 18:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]echt! Ik zie jou wel als klein politieagentje over straat lopen "Ja mevrouw, dat mag dus niet he, door rood licht rijden"
Hier heb je ook politie op de mtb, dat is wel cool.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, bij mij hebben ze politie op fiets (in een durrep) , dus dat was sowieso iets voor Kaas geweest
![]()
Ik maakte voor hun neus een overtreding trouwens, maar ze lieten me gaan. Ik had ze wel gezien, maar als ik me aan de regels had gehouden had ik met twee tassen boodschappen heel omslachtig langs allemaal auto's moeten gaan rijden om over te steken. Nu was ik gewoon gelijk overgestoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |