Doe ik sociaal om iemand met een gewonnen partijtje te feliciteren (dat is wel vaker gangbaar in normale kringen enzo toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
naja, het gaat om het idee natuurlijk![]()
én je had haar gesmst en een pb gestuurd!! Zie de schade die je aanricht!!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe ik sociaal om iemand met een gewonnen partijtje te feliciteren (dat is wel vaker gangbaar in normale kringen enzo toch?) krijg je dit....
Misschien kwam het omdat ik haar ook nog een fijjne dag wenste. Wat ik ook doe. Maar dan zonder slingers en verjaardagstaart
Ja maar dat ging niet over de tennisquote:Op woensdag 15 april 2009 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
én je had haar gesmst en een pb gestuurd!! Zie de schade die je aanricht!!![]()
Haha, ja dat gebeurt echt he!!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:39 schreef Abbadon het volgende:
er kwam net iemand aan mijn deur voor de hondebelastingcontrole![]()
ze had zo'n blik in haar ogen van 'ja, je gelooft het misschien niet, maar dit is serieus, kijk maar naar de officiele palmtop in mijn hand'
Greysie smst/pb't mij zo vaak en ik ben toch echt maar 1 x per jaar jarig!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
én je had haar gesmst en een pb gestuurd!! Zie de schade die je aanricht!!![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat ging niet over de tennis
Maar inderdaad. Ik geef toe. Het klonk verjaardags-alarmerend!
Ze luisterde vast of ze je chihuahua op de achtergrond kon horen!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:39 schreef Abbadon het volgende:
er kwam net iemand aan mijn deur voor de hondebelastingcontrole![]()
ze had zo'n blik in haar ogen van 'ja, je gelooft het misschien niet, maar dit is serieus, kijk maar naar de officiele palmtop in mijn hand'
Dit klinkt een beetje zo van "Ik ga lekker al weer met X spelen, lekker puhuhquote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greysie smst/pb't mij zo vaak en ik ben toch echt maar 1 x per jaar jarig!
Gelukkig maar, anders kreeg ik veel te snel rimpels
Jeweetquote:Op woensdag 15 april 2009 12:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje zo van "Ik ga lekker al weer met X spelen, lekker puhuh"
TUUUUUUUUUUDUDUTUDUquote:Op woensdag 15 april 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze luisterde vast of ze je chihuahua op de achtergrond kon horen!
Nou, dan weet je toch waar je moet printen?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:42 schreef Muis006 het volgende:
Echt belachelijk!!!! Een poster op A0 formaat printen bij de copyshop op de uni is 30 euro.
Bij De Hal op de TU/e 14.
Komt omdat de mensen in de copyshop betaald krijgen naar gelange het aantal verkochte printjes enzo. Maar toch is het verschil echt verbazingwekkend groot.
Hahaha, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 15 april 2009 12:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeweet![]()
Nee ach er zijn nu eenmaal bepaalde zinnen/opmerkingen die, hoe je het ook probeert, er verkeerd uit komen. Dus dan typ ik het maar gewoon zoals het in me op komt
Goood!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:12 schreef cyclechick het volgende:
Goedemorgen, net gedouched en ontbeten. Het was gezellig gister en vannacht/vanochtend
Goed hoor! Ik heb geen zichtbare bultjes meer, nog wel wat roodheid en plekjes maar dat is ook mooi weg aan het trekken. En mijn huid glimt echt totaal niet meer!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt helemaal gelijkMaar wel fijn, van die rimpels enzo. Hoe gaat het met jouw dermalogica shizzle?
Ja weet ik ookquote:Op woensdag 15 april 2009 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, dan weet je toch waar je moet printen?
nee, niet eensquote:Op woensdag 15 april 2009 12:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haha, ja dat gebeurt echt he!!Nog nooit meegemaakt, though.
Ging ze je huis ook onderzoeken, of wat?
Way better, maar wel snel last van droge huid. Maargoed, cremetje er op en het is weer goedquote:Op woensdag 15 april 2009 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik heb geen zichtbare bultjes meer, nog wel wat roodheid en plekjes maar dat is ook mooi weg aan het trekken. En mijn huid glimt echt totaal niet meer!
En bij jou?
Alleen aanbellen heeft meestal al genoeg effect. Je hoort of ziet een hond toch wel snelquote:Op woensdag 15 april 2009 12:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, niet eenshad best even gemogen, maar ze vroeg alleen of ik een hond had en nam genoegen met 'een hond?
neuh....'
gelukkig kom ik haske vertrouwenwekkend overquote:Op woensdag 15 april 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze luisterde vast of ze je chihuahua op de achtergrond kon horen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |