quote:Op woensdag 15 april 2009 16:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mariaaaaaaaaa, you've did it!!![]()
![]()
Trots op je!!
Welke les heb je gedaan?
Waaaaauw, vanuit het niets naar les 8, de hel. Goedzo meis!!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
I listened to ColdFeet! Ik heb *BIJNA* les 8 gedaan! Het laatste stukje van 2 minuten viel ik dus half om en toen ben ik na een minuut gestoptOp een minuut na heb ik dus gewoon les 8 gedaan
Ik ben verbijsterd
![]()
En best ook wel een beetje trots op mezelf![]()
Onderweg kwam ik nog een lief dametje tegen die met dr hondje wandelde en mij een grijns + thumbs up gafIk werd er helemaal vrolijk van
![]()
Maar les 8En nu ben ik deaud
En ik weet weer hoe kort 1 minuut kan zijn
Ja dat ja!quote:
Nee, dat is een kleine moedervlek, maar hij misstaat me niet ofzoquote:Op woensdag 15 april 2009 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, dat is maar net waar je van houdtMijn ogen ben ik wel blij mee, mijn mond iets minder.
Grote neus kan bij mannen best wel vind ik, mits in goede verhouding met de rest van het gezicht.
Enne, pukkel op je wang is tijdelijk denk ik?
Da's ook één van de zeven schoonheden tochquote:Op woensdag 15 april 2009 17:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, dat is een kleine moedervlek, maar hij misstaat me niet ofzo
Whihihi, nou je hebt het maar mooi gehaaldquote:Op woensdag 15 april 2009 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja he! Ik vond het ook tof! De meeste mensen staren alleen maar
Ik vond les 8 ook de hel vorige keer, daarom durfde ik al niet zo goedMaar bijna gehaald
En nu heb ik een appel op en ga ik zo douchen
(hihi bij jouw 'vanuit het niets naar les 8, de hel' kreeg ik helemaal Dante's Inferno-associaties
Abandon all hope, ye who enter here enzo
)
Definitief lijstje:
O: Special K met volle melk
T: chocolaatje
L: twee sneetjes brood met kipfilet
S: Evy les 8 min 1 minuut![]()
T: Appel
D: nasi met gebakken ei
Sproetjes zijn schattigquote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's ook één van de zeven schoonheden toch![]()
Ik heb sproetjes
Tenzij je Enrique Iglesias heet...quote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's ook één van de zeven schoonheden toch![]()
Haal jezelf eens niet zo naar beneden jij!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb een "madonna"moedervlek bij mijn mond.. en ik heb zwarte wenkbrauwen en blond haar en kuiltjes in mijn wangen...
En dan toch niet knap zijn, da's ook knap
Ben ik toch ookquote:Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sproetjes zijn schattig.
Wat goeoeoeoed, Maria!.
Ja maar ik kan lekker kokenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haal jezelf eens niet zo naar beneden jij!
Hihihihiiihihihihihiiquote:Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tenzij je Enrique Iglesias heet...
Succes ermee!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar ik kan lekker kokendat ga ik nu doen!
Enrique Iglesias heeft heul geen moedervlek meer!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihiiihihihihihii
Zeg Kaas, heb je een Enrique Iglesias moedervlek?
* Viking84 denkt weer eens aan die keer dat Goodbye verdwaasd om zich heen stond te kijken bij de FEBO.quote:
Wat maar weer aantoont dat het geen schoonheid was.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Enrique Iglesias heeft heul geen moedervlek meer!
Zeg, hoevaak denk jij daar wel niet aanquote:Op woensdag 15 april 2009 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 denkt weer eens aan die keer dat Goodbye verdwaasd om zich heen stond te kijken bij de FEBO.
Ja!.
En je bent een dang hawt momma, jeweets!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar ik kan lekker kokendat ga ik nu doen!
Ik heb niks. Ja, een halfslachtig spleetje tussen m'n tanden (niet eens helemaal), maar dat vind ik zelf niet echt mooi.quote:1. Blauwe ogen met bruin haar of bruine ogen met blond haar
2. Lange en gekrulde wimpers
3. Moedervlekje links of rechts boven je lip
4. Spleetje tussen de tanden
5. Sproeten
6. Kuiltjes in je kin of wangen
7. Amandelvormige ogen.
Ik heb wel een foto van haar gezienquote:Op woensdag 15 april 2009 17:26 schreef Goodbye het volgende:
Hee Laurelientje, heb jij wel eens een foto geplaatst hier? Zo ja, waarom heb ik die nooit gezien?Zo nee, doe s!
ik heb 1 en 2...Tenminste, soms heb ik bruine ogen. soms ook niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb niks. Ja, een halfslachtig spleetje tussen m'n tanden (niet eens helemaal), maar dat vind ik zelf niet echt mooi.
Gelukkig ben ik wel heel lief en aardig.
quote:Op woensdag 15 april 2009 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van haar gezien.
Jaloers hè.quote:
Ik weet hoe haar handschrift er uit ziet, lekker puh!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaloers hè.
Als je eens wist wát voor een foto zou je pas écht groen zien van jaloezie.
Ik zit te denken om een pizza te bestellen. Ik ga sws niet koken.
Je kan ook gewoon salade bestellenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet hoe haar handschrift er uit ziet, lekker puh!![]()
![]()
Kan je niet een salade maken, is ook geen werk
Gelukkig had ik niet al te hoge verwachtingenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:20 schreef Laureline het volgende:
@CF: dat eten is niet echt bijzonder nee! Gelukkig was ik altijd bij familie die heerlijk kookte, maar vooral 10 jaar terug waren we dan echt de hele dag bezig met het bij elkaar scharrelen van lekkere dingen: van de boeren die op kratjes bij de metro-uitgang wat paddestoelen enzo verkochten hadden we meestal wel goede spullen. Maar die al-tijd gepekelde vis, huu! En de drillende puddingen die je krijgt! En dat gebak dat er heerlijk uitziet, maar het niet is!
Ontbijten deden we wel altijd met die kleine pannekoekjes met room, hmmm.
Doe normaalquote:Op woensdag 15 april 2009 17:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit te denken om een pizza te bestellen. Ik ga sws niet koken.
Ik ben trots op je, met je ge-RPMquote:Op woensdag 15 april 2009 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
*binnenrent
Terras was heerlijk, nu zo naar RPM!
*weer wegrent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |