quote:Op woensdag 15 april 2009 16:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mariaaaaaaaaa, you've did it!!![]()
![]()
Trots op je!!
Welke les heb je gedaan?
Waaaaauw, vanuit het niets naar les 8, de hel. Goedzo meis!!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
I listened to ColdFeet! Ik heb *BIJNA* les 8 gedaan! Het laatste stukje van 2 minuten viel ik dus half om en toen ben ik na een minuut gestoptOp een minuut na heb ik dus gewoon les 8 gedaan
Ik ben verbijsterd
![]()
En best ook wel een beetje trots op mezelf![]()
Onderweg kwam ik nog een lief dametje tegen die met dr hondje wandelde en mij een grijns + thumbs up gafIk werd er helemaal vrolijk van
![]()
Maar les 8En nu ben ik deaud
En ik weet weer hoe kort 1 minuut kan zijn
Ja dat ja!quote:
Nee, dat is een kleine moedervlek, maar hij misstaat me niet ofzoquote:Op woensdag 15 april 2009 16:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, dat is maar net waar je van houdtMijn ogen ben ik wel blij mee, mijn mond iets minder.
Grote neus kan bij mannen best wel vind ik, mits in goede verhouding met de rest van het gezicht.
Enne, pukkel op je wang is tijdelijk denk ik?
Da's ook één van de zeven schoonheden tochquote:Op woensdag 15 april 2009 17:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, dat is een kleine moedervlek, maar hij misstaat me niet ofzo
Whihihi, nou je hebt het maar mooi gehaaldquote:Op woensdag 15 april 2009 16:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja he! Ik vond het ook tof! De meeste mensen staren alleen maar
Ik vond les 8 ook de hel vorige keer, daarom durfde ik al niet zo goedMaar bijna gehaald
En nu heb ik een appel op en ga ik zo douchen
(hihi bij jouw 'vanuit het niets naar les 8, de hel' kreeg ik helemaal Dante's Inferno-associaties
Abandon all hope, ye who enter here enzo
)
Definitief lijstje:
O: Special K met volle melk
T: chocolaatje
L: twee sneetjes brood met kipfilet
S: Evy les 8 min 1 minuut![]()
T: Appel
D: nasi met gebakken ei
Sproetjes zijn schattigquote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's ook één van de zeven schoonheden toch![]()
Ik heb sproetjes
Tenzij je Enrique Iglesias heet...quote:Op woensdag 15 april 2009 17:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's ook één van de zeven schoonheden toch![]()
Haal jezelf eens niet zo naar beneden jij!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb een "madonna"moedervlek bij mijn mond.. en ik heb zwarte wenkbrauwen en blond haar en kuiltjes in mijn wangen...
En dan toch niet knap zijn, da's ook knap
Ben ik toch ookquote:Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sproetjes zijn schattig.
Wat goeoeoeoed, Maria!.
Ja maar ik kan lekker kokenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haal jezelf eens niet zo naar beneden jij!
Hihihihiiihihihihihiiquote:Op woensdag 15 april 2009 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tenzij je Enrique Iglesias heet...
Succes ermee!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar ik kan lekker kokendat ga ik nu doen!
Enrique Iglesias heeft heul geen moedervlek meer!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihiiihihihihihii
Zeg Kaas, heb je een Enrique Iglesias moedervlek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |