abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2009 @ 15:05:42 #151
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68040467
Ik heb een raketje opppp.

En Elies, ik durf te wedden dat mijn conditie erger is dan de jouwe!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68040544
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een raketje opppp.

En Elies, ik durf te wedden dat mijn conditie erger is dan de jouwe!
Hier is de doos raketjes die we zaterdag hadden gekocht opppp!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68040601
Ik ben meer van het roomijs met caramel
Maar vanavond wordt het tonijnsalade
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 15 april 2009 @ 15:12:54 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68040718
Goedzo Elisa! Ubertof! Ik ben omkleden en weg

Bis später!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 15 april 2009 @ 15:13:20 #155
148689 Muis006
pi_68040735
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hier is de doos raketjes die we zaterdag hadden gekocht opppp!
Raketten zijn echt !
pi_68040749
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedzo Elisa! Ubertof! Ik ben omkleden en weg

Bis später!
Successss!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68040786
welkom terug CF!
Ja doei.
pi_68040810
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:13 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Raketten zijn echt !
Ja! En dan wel de échte. Ik wissel ze hier af met peerijsjes
  woensdag 15 april 2009 @ 15:18:43 #159
148689 Muis006
pi_68040954
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja! En dan wel de échte. Ik wissel ze hier af met peerijsjes
Peerijsjes! Van festini ook al zo lekker!
  woensdag 15 april 2009 @ 15:19:07 #160
148689 Muis006
pi_68040963
Ohh kut ik lees weer eens niet goed!

WB CF!
  woensdag 15 april 2009 @ 15:23:22 #161
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68041111
ik ben zo opgewonden over zimbabwe dat er van studeren weinig komt. best frustrerend!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 15 april 2009 @ 15:29:57 #162
148689 Muis006
pi_68041342
Nynke, wat ik me dan afvraag he. Ben je niet bang dat er iets met je gebeurt? Omdat het nogal een politiek rommeltje is in Zimbabwe.
pi_68041416
quote:
Op woensdag 15 april 2009 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Poez, dat was Goodbye! En die is best blond! En haar staat blond ook heel leuk vind ik, dus kweenie of goudbruin dan HET is

EN CF: hoe lang was jij gestopt en bij welke les was je geëindigd voor je stopte?
Ik was bijna een jaar gestopt (bij les 27), maar ik doe wel wat andere sport ernaast nu, en dat deed ik de eerste keer niet.

MsPoez, Goodbye en ik hebben allebei hertenoogjes, natuurlijk
pi_68041454
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik was bijna een jaar gestopt (bij les 27), maar ik doe wel wat andere sport ernaast nu, en dat deed ik de eerste keer niet.

MsPoez, Goodbye en ik hebben allebei hertenoogjes, natuurlijk
Op m'n ava wel ja In het echt ben ik heel anders
  woensdag 15 april 2009 @ 15:34:34 #165
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68041486
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Nynke, wat ik me dan afvraag he. Ben je niet bang dat er iets met je gebeurt? Omdat het nogal een politiek rommeltje is in Zimbabwe.
Oh ja, absoluut. De veiligheid speelt een hele belangrijke rol in de afweging of ik het aan zal nemen of niet. Heb de Nederlandse ambassade daar gemaild om te vragen hoe en wat, en ook aan m'n contactpersoon gevraagd hoe de situatie is. Hij zei dat het veilig was, ambassade nog geen antwoord. En natuurlijk doe ik zelf ook research. Maar, speelt absoluut een rol...
pi_68041492
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:18 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Peerijsjes! Van festini ook al zo lekker!

Ik eet het hele jaar door waterijsjes, in de zomer heel veel
pi_68041508
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Op m'n ava wel ja In het echt ben ik heel anders
Maar ik heb ook blauwe ogen

Elisa, ik vind het een super-plan! Veel beter voor je gewrichten dan meteen vol er tegenaan met rennen
  woensdag 15 april 2009 @ 15:36:15 #168
148689 Muis006
pi_68041542
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Oh ja, absoluut. De veiligheid speelt een hele belangrijke rol in de afweging of ik het aan zal nemen of niet. Heb de Nederlandse ambassade daar gemaild om te vragen hoe en wat, en ook aan m'n contactpersoon gevraagd hoe de situatie is. Hij zei dat het veilig was, ambassade nog geen antwoord. En natuurlijk doe ik zelf ook research. Maar, speelt absoluut een rol...
Als ik jou was zou ik eerder op de mening van de ambassade afgaan dan op die van je contactpersoon. Maar jeetje zeg, het lijkt me zo onnatuurlijk om je over dat soort dingen zorgen te moeten maken... eigenlijk zou je veiligheid gewaarborgd moeten zijn, waar je ook bent. Maar ja, de realiteit is helaas anders.
pi_68041568
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Waar zou je gaan werken? Harare?

Volgens mij valt het in het dagelijks leven best mee allemaal. Je moet je een beetje aanpassen naar de daar geldende regels, maar je hoeft je ook echt niet van de straat te laten jagen.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:38:27 #170
148689 Muis006
pi_68041617
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Volgens mij valt het in het dagelijks leven best mee allemaal. Je moet je een beetje aanpassen naar de daar geldende regels, maar je hoeft je ook echt niet van de straat te laten jagen.
94% van de beroepsbevolking is werkloos, dus ik denk dat het leven op straat wel wat anders zal zijn dan hier maar misschien als je inderdaad in Harare zit dat je er dan minder van merkt.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:41:52 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68041720
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jups, Harare. Met veldwerk.

Ik ben benieuwd wat de ambassade zegt.

@ Muis: het is gek, maar met m'n studie zit het wel in m'n achterhoofd: ik vind dat je wat van de wereld gezien moet hebben en niet als iemand die nog nooit buiten het westen geweest is claims kan maken over hoe de wereld in elkaar zit. En dat is nou juist wel wat ik aan het doen ben met m'n studie.

Verder zijn dit wel mogelijke velden van werk waar ik later in terecht kom. Ontwikkelingshulp, werken op een buitenlandse ambassade of bijvoorbeeld oorlogsjournalist. Ik zou het een uitgelezen kans vinden om mezelf te testen of ik dit aankan of niet, want anders moet ik later een kantoorbaan in Brussel of New York ofzo zoeken..
pi_68041738
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:

[..]

94% van de beroepsbevolking is werkloos, dus ik denk dat het leven op straat wel wat anders zal zijn dan hier maar misschien als je inderdaad in Harare zit dat je er dan minder van merkt.
Hahaha, ja, ik ben me wel bewust van de problemen in Zimbabwe, hoor
Ik heb zelf een tijd stage gelopen in Johannesburg, en daar hoor je de vreselijkste verhalen over (is een van de gevaarlijkste steden ter wereld, bladibla, enorme crime-rates, moord, verkrachting, hijacks etc) en ik heb daar echt prima gewoond. Ookal woonde ik helemaal niet in de veiligste buurt.
  woensdag 15 april 2009 @ 15:43:29 #173
148689 Muis006
pi_68041772
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hahaha, ja, ik ben me wel bewust van de problemen in Zimbabwe, hoor
Ik heb zelf een tijd stage gelopen in Johannesburg, en daar hoor je de vreselijkste verhalen over (is een van de gevaarlijkste steden ter wereld, bladibla, enorme crime-rates, moord, verkrachting, hijacks etc) en ik heb daar echt prima gewoond. Ookal woonde ik helemaal niet in de veiligste buurt.
Het was niet belerend bedoeld sorry als het zo overkwam!
pi_68041873
Nou ja, gebaseerd op die ervaring zou ik dus echt met alle liefde een paar maanden op stage gaan in Harare. Ookal is het niet de meest voor de hand liggende keuze.

Ik ben heel benieuwd of het doorgaat en zo ja, wat Nynke ervan zal vinden
pi_68041975
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar ik heb ook blauwe ogen

Elisa, ik vind het een super-plan! Veel beter voor je gewrichten dan meteen vol er tegenaan met rennen
Ik groen/blauw (Ikzelf vind groen, mijn vriend vindt blauwig, mijn moeder ziet ook grijs. Het zaaaaal wel )

Ik heb wel hele grote ogen! En een grote mond En een wipneus En kleine oren, die wel flappen
pi_68042031
Ik had trouwens een Zimbabwiaanse werkster daar, oh mčn, wat een exemplaar was dat Amper tanden, sprak zeer minimaal Engels, heel stug, maar enorm geestig en verschrikkelijk hardwerkend.

Wat communicatieproblemen her en der zijn wel te verwachten
  woensdag 15 april 2009 @ 15:54:59 #177
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68042155
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had trouwens een Zimbabwiaanse werkster daar, oh mčn, wat een exemplaar was dat Amper tanden, sprak zeer minimaal Engels, heel stug, maar enorm geestig en verschrikkelijk hardwerkend.

Wat communicatieproblemen her en der zijn wel te verwachten
hetlijkt me erg spannend. Ben benieuwd of het doorgaat, hoor volgende week meer.
  woensdag 15 april 2009 @ 16:01:31 #178
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68042380
alé alé Zim-bab-wé
  woensdag 15 april 2009 @ 16:03:52 #179
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68042440
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik groen/blauw (Ikzelf vind groen, mijn vriend vindt blauwig, mijn moeder ziet ook grijs. Het zaaaaal wel )

Ik heb wel hele grote ogen! En een grote mond En een wipneus En kleine oren, die wel flappen
grote ogen & een grote mond zijn goede uiterlijke kenmerken toch?

ik heb een kuiltje in mn kin en een pukkel op mn wang en best wel een grote neus
pi_68042681
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef AKnynke het volgende:

[..]

hetlijkt me erg spannend. Ben benieuwd of het doorgaat, hoor volgende week meer.
Ik duim
En ik eet dropjes vanmorgen een berg gekocht op het vliegveld (als KNO-kindje kan ik mijn oren niet klaren - wat een hel). Mehn, die Scandinaviërs maken toch verrekte lekkere drop: tyrkisk peber, pingvin... ik dacht dat Nederlanders de enigen waren die van zoute drop hielden
  woensdag 15 april 2009 @ 16:11:37 #181
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68042718
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik duim
En ik eet dropjes vanmorgen een berg gekocht op het vliegveld (als KNO-kindje kan ik mijn oren niet klaren - wat een hel). Mehn, die Scandinaviërs maken toch verrekte lekkere drop: tyrkisk peber, pingvin... ik dacht dat Nederlanders de enigen waren die van zoute drop hielden
die kan ik hier toch echt niet vinden in de super!
pi_68042864
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik duim
Dan kan je dus ook nooit gaan duiken! Ik heb nog nooit moeite gehad met klaren
pi_68042902
Pingvin is Deens. Maar ik dacht eigenlijk dat tyrkisk peber zweeds was?

Edit: nee, is ook deens. Oh, wat zijn die dingen heerlijk, die kan ik eten tot mijn mond kapot is
pi_68042915
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

ik heb een kuiltje in mn kin en een pukkel op mn wang en best wel een grote neus
Hahaha, dat is maar net waar je van houdt Mijn ogen ben ik wel blij mee, mijn mond iets minder.

Grote neus kan bij mannen best wel vind ik, mits in goede verhouding met de rest van het gezicht.

Enne, pukkel op je wang is tijdelijk denk ik?
pi_68043028
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik heb ook een grote mond, maar vooral spreekwoordelijk
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_68043051
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dan kan je dus ook nooit gaan duiken! Ik heb nog nooit moeite gehad met klaren
I know, right
Ik zou het supergraag willen, maar heb eigenlijk geen zin om dat hele KNO-gebeuren weer te beginnen. Hoewel, dit was niet de eerste keer dat het gebeurde, vorig jaar naar IJsland was het ook mis. En dat doet dus echt zo'n helse pijn
Ik weet niet zo goed hoe het komt dat het bij de ene vlucht wel is en bij de andere niet
pi_68043112
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik heb ook een grote mond, maar vooral spreekwoordelijk
Hier ook present
pi_68043143
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

I know, right
Ik zou het supergraag willen, maar heb eigenlijk geen zin om dat hele KNO-gebeuren weer te beginnen. Hoewel, dit was niet de eerste keer dat het gebeurde, vorig jaar naar IJsland was het ook mis. En dat doet dus echt zo'n helse pijn
Ik weet niet zo goed hoe het komt dat het bij de ene vlucht wel is en bij de andere niet
Klinkt niet zo fijn! De druk op je oren is wel heel anders tijdens duiken dan bij vliegen hoor. Maarja, ik weet niet of ik het zou doen als ik jou was.
pi_68043228
Hee ColdFeet
Genoten in St.Petersburg? Zeker geen sneeuw gehad, of wel?
Oja, en die metroroltrappen zijn berucht: er is eens een vreselijk ongeluk geweest dat ze bezig waren met de roltrappen en een hele lading mensen zo vanaf die steile roltrap (die dus ophield bij een enorm gat!) de diepte ingelazerd werd Of het is een broodje Aap verteld door een Rus om mij te imponeren
pi_68043264
CF, ik heb daar ook last van! Soms meer, soms minder. Ik denk dat sommige vliegtuigen de druk in de cabine beter kunnen regelen dan andere, maar dat is mijn theorie. Geen idee of dat klopt... Ik vind het zo pijnlijk dat ik eigenlijk liever niet meer vlieg, maar vliegen is vaak wel de goedkoopste manier van reizen en ik wil ook nog wel delen van de wereld zien die je niet zo snel kan bereiken zonder te vliegen. Dilemma...
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_68043313
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Klinkt niet zo fijn! De druk op je oren is wel heel anders tijdens duiken dan bij vliegen hoor. Maarja, ik weet niet of ik het zou doen als ik jou was.
Nee, ik heb er weinig zin in om weer dat hele KNO-gedoe te beginnen (of zouden ze het simpel kunnen verhelpen? Viking? Muis?) maar aan de andere kant: ik vlieg wel met enige regelmaat en ik wil dus echt niet nog een keer me zo rot voelen. Dilemma's
pi_68043354
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

I know, right
Het is geloof ik gewoon een schuifje dat ze in de cabine geleidelijk omhoog/laag moeten zetten voor de overgang vd luchtdruk. Maar je hebt ook piloten die daar niet zo mee zitten en het hoppa! ineens doen.
pi_68043455
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Laureline het volgende:

[..]

Het is geloof ik gewoon een schuifje dat ze in de cabine geleidelijk omhoog/laag moeten zetten voor de overgang vd luchtdruk. Maar je hebt ook piloten die daar niet zo mee zitten en het hoppa! ineens doen.
Is dat zo? Wat een aso's...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68043473
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:24 schreef Laureline het volgende:
Hee ColdFeet
Genoten in St.Petersburg? Zeker geen sneeuw gehad, of wel?
Oja, en die metroroltrappen zijn berucht: er is eens een vreselijk ongeluk geweest dat ze bezig waren met de roltrappen en een hele lading mensen zo vanaf die steile roltrap (die dus ophield bij een enorm gat!) de diepte ingelazerd werd Of het is een broodje Aap verteld door een Rus om mij te imponeren
Er lag nog wel sneeuw, en er dreven ijsschotsen in de rivieren. En ik voelde me een super-cosmopolitan toen ik direct na aankomt een rondje ging hardlopen en zomaar op de verlosser-op-het-bloed-kathedraal stuitte onderweg

Wat vind jij nou van dat Russische eten?
pi_68043554
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:25 schreef Phaidra het volgende:
CF, ik heb daar ook last van! Soms meer, soms minder. Ik denk dat sommige vliegtuigen de druk in de cabine beter kunnen regelen dan andere, maar dat is mijn theorie. Geen idee of dat klopt... Ik vind het zo pijnlijk dat ik eigenlijk liever niet meer vlieg, maar vliegen is vaak wel de goedkoopste manier van reizen en ik wil ook nog wel delen van de wereld zien die je niet zo snel kan bereiken zonder te vliegen. Dilemma...
Gek dat het zoveel verschilt per vlucht! Ik heb bij echt een 'grote' vlucht gelukkig nog nooit last gehad, juist bij die kortere vluchten ging het mis... Raar.

Ik kan vliegen echt niet vermijden, stomweg omdat ik niet genoeg tijd heb om bijvoorbeeld met de trein te reizen (wat ik vele malen liever doe ).
pi_68043620
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Laureline het volgende:

[..]

Echt? Het lijkt mij toch dat ze de druk automatisch regelen?

Hmm, eens navragen. In dat geval was dit mijn laatste vlucht met Czech Airways Ik was toch al niet dolenthousiast over de on-board easy listening
pi_68043636
Ik moest al eens naar de dokter om m'n trommelvlies te laten uitdeuken Ik kreeg het zelf niet meer goed.
Wat een helse pijn is dat tijdens het dalen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 15 april 2009 @ 16:37:45 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68043714
I feels like thees:

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_68043784
Ik heb er vooral last van tijdens het opstijgen. Klaren bij dalen gaat prima, neus dicht en blazen maar (hoewel het meestal al voldoende is om te slikken of gapen). Juist de andere kant op (neus dicht en zuigen ) lukt tijdens het vliegen niet meer, terwijl ik dat normaal gesproken juist de hele dag doe. En volgens mijn KNO-arts is er niets aan te doen, hoort bij mijn afwijking. Hij vond het juist verbazingwekkend dat ik er soms GEEN last van heb. Daar ben je dus mooi klaar mee...
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_68043806
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
I feels like thees:

[ afbeelding ]
Mariaaaaaaaaa, you've did it!! Trots op je!!

Welke les heb je gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')