Hier is de doos raketjes die we zaterdag hadden gekocht opppp!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een raketje opppp.
En Elies, ik durf te wedden dat mijn conditie erger is dan de jouwe!
Raketten zijn echtquote:Op woensdag 15 april 2009 15:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier is de doos raketjes die we zaterdag hadden gekocht opppp!
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedzo Elisa!Ubertof!
Ik ben omkleden en weg
![]()
Bis später!
Ja! En dan wel de échte. Ik wissel ze hier af met peerijsjesquote:
Peerijsjes! Van festiniquote:Op woensdag 15 april 2009 15:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! En dan wel de échte. Ik wissel ze hier af met peerijsjes
Ik was bijna een jaar gestopt (bij les 27), maar ik doe wel wat andere sport ernaast nu, en dat deed ik de eerste keer niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Poez, dat was Goodbye! En die is best blond! En haar staat blond ook heel leuk vind ik, dus kweenie of goudbruin dan HET is
EN CF: hoe lang was jij gestopt en bij welke les was je geëindigd voor je stopte?
Op m'n ava wel jaquote:Op woensdag 15 april 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was bijna een jaar gestopt (bij les 27), maar ik doe wel wat andere sport ernaast nu, en dat deed ik de eerste keer niet.
MsPoez, Goodbye en ik hebben allebei hertenoogjes, natuurlijk
Oh ja, absoluut. De veiligheid speelt een hele belangrijke rol in de afweging of ik het aan zal nemen of niet. Heb de Nederlandse ambassade daar gemaild om te vragen hoe en wat, en ook aan m'n contactpersoon gevraagd hoe de situatie is. Hij zei dat het veilig was, ambassade nog geen antwoord. En natuurlijk doe ik zelf ook research. Maar, speelt absoluut een rol...quote:Op woensdag 15 april 2009 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Nynke, wat ik me dan afvraag he. Ben je niet bang dat er iets met je gebeurt? Omdat het nogal een politiek rommeltje is in Zimbabwe.
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Peerijsjes! Van festiniook al zo lekker!
Maar ik heb ook blauwe ogenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op m'n ava wel jaIn het echt ben ik heel anders
Als ik jou was zou ik eerder op de mening van de ambassade afgaan dan op die van je contactpersoon. Maar jeetje zeg, het lijkt me zo onnatuurlijk om je over dat soort dingen zorgen te moeten maken... eigenlijk zou je veiligheid gewaarborgd moeten zijn, waar je ook bent. Maar ja, de realiteit is helaas anders.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. De veiligheid speelt een hele belangrijke rol in de afweging of ik het aan zal nemen of niet. Heb de Nederlandse ambassade daar gemaild om te vragen hoe en wat, en ook aan m'n contactpersoon gevraagd hoe de situatie is. Hij zei dat het veilig was, ambassade nog geen antwoord. En natuurlijk doe ik zelf ook research. Maar, speelt absoluut een rol...
Waar zou je gaan werken? Harare?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. De veiligheid speelt een hele belangrijke rol in de afweging of ik het aan zal nemen of niet. Heb de Nederlandse ambassade daar gemaild om te vragen hoe en wat, en ook aan m'n contactpersoon gevraagd hoe de situatie is. Hij zei dat het veilig was, ambassade nog geen antwoord. En natuurlijk doe ik zelf ook research. Maar, speelt absoluut een rol...
94% van de beroepsbevolking is werkloos, dus ik denk dat het leven op straat wel wat anders zal zijn dan hierquote:Op woensdag 15 april 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar zou je gaan werken? Harare?
Volgens mij valt het in het dagelijks leven best mee allemaal. Je moet je een beetje aanpassen naar de daar geldende regels, maar je hoeft je ook echt niet van de straat te laten jagen.
Jups, Harare. Met veldwerk.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar zou je gaan werken? Harare?
Volgens mij valt het in het dagelijks leven best mee allemaal. Je moet je een beetje aanpassen naar de daar geldende regels, maar je hoeft je ook echt niet van de straat te laten jagen.
Hahaha, ja, ik ben me wel bewust van de problemen in Zimbabwe, hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
94% van de beroepsbevolking is werkloos, dus ik denk dat het leven op straat wel wat anders zal zijn dan hiermaar misschien als je inderdaad in Harare zit dat je er dan minder van merkt.
Het was niet belerend bedoeldquote:Op woensdag 15 april 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha, ja, ik ben me wel bewust van de problemen in Zimbabwe, hoor
Ik heb zelf een tijd stage gelopen in Johannesburg, en daar hoor je de vreselijkste verhalen over (is een van de gevaarlijkste steden ter wereld, bladibla, enorme crime-rates, moord, verkrachting, hijacks etc) en ik heb daar echt prima gewoond. Ookal woonde ik helemaal niet in de veiligste buurt.
Ik groen/blauw (Ikzelf vind groen, mijn vriend vindt blauwig, mijn moeder ziet ook grijs. Het zaaaaal welquote:Op woensdag 15 april 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik heb ook blauwe ogen![]()
Elisa, ik vind het een super-plan! Veel beter voor je gewrichten dan meteen vol er tegenaan met rennen
hetlijkt me erg spannend. Ben benieuwd of het doorgaat, hoor volgende week meer.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had trouwens een Zimbabwiaanse werkster daar, oh mčn, wat een exemplaar was datAmper tanden, sprak zeer minimaal Engels, heel stug, maar enorm geestig en verschrikkelijk hardwerkend.
Wat communicatieproblemen her en der zijn wel te verwachten
grote ogen & een grote mond zijn goede uiterlijke kenmerken toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik groen/blauw (Ikzelf vind groen, mijn vriend vindt blauwig, mijn moeder ziet ook grijs. Het zaaaaal wel)
Ik heb wel hele grote ogen!En een grote mond
En een wipneus
En kleine oren, die wel flappen
Ik duimquote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hetlijkt me erg spannend. Ben benieuwd of het doorgaat, hoor volgende week meer.
die kan ik hier toch echt niet vinden in de super!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik duim
En ik eet dropjesvanmorgen een berg gekocht op het vliegveld (als KNO-kindje kan ik mijn oren niet klaren - wat een hel). Mehn, die Scandinaviërs maken toch verrekte lekkere drop: tyrkisk peber, pingvin... ik dacht dat Nederlanders de enigen waren die van zoute drop hielden
Dan kan je dus ook nooit gaan duiken!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik duim
En ik eet dropjesvanmorgen een berg gekocht op het vliegveld (als KNO-kindje kan ik mijn oren niet klaren - wat een hel). Mehn, die Scandinaviërs maken toch verrekte lekkere drop: tyrkisk peber, pingvin... ik dacht dat Nederlanders de enigen waren die van zoute drop hielden
Hahaha, dat is maar net waar je van houdtquote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
grote ogen & een grote mond zijn goede uiterlijke kenmerken toch?![]()
ik heb een kuiltje in mn kin en een pukkel op mn wangen best wel een grote neus
Ik heb ook een grote mond, maar vooral spreekwoordelijkquote:Op woensdag 15 april 2009 16:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
grote ogen & een grote mond zijn goede uiterlijke kenmerken toch?![]()
ik heb een kuiltje in mn kin en een pukkel op mn wangen best wel een grote neus
I know, rightquote:Op woensdag 15 april 2009 16:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan kan je dus ook nooit gaan duiken!Ik heb nog nooit moeite gehad met klaren
Hier ook presentquote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote mond, maar vooral spreekwoordelijk
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know, right
Ik zou het supergraag willen, maar heb eigenlijk geen zin om dat hele KNO-gebeuren weer te beginnen. Hoewel, dit was niet de eerste keer dat het gebeurde, vorig jaar naar IJsland was het ook mis. En dat doet dus echt zo'n helse pijn![]()
![]()
Ik weet niet zo goed hoe het komt dat het bij de ene vlucht wel is en bij de andere niet
Nee, ik heb er weinig zin in om weer dat hele KNO-gedoe te beginnen (of zouden ze het simpel kunnen verhelpen? Viking? Muis?) maar aan de andere kant: ik vlieg wel met enige regelmaat en ik wil dus echt niet nog een keer me zo rot voelen. Dilemma'squote:Op woensdag 15 april 2009 16:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt niet zo fijn! De druk op je oren is wel heel anders tijdens duiken dan bij vliegen hoor. Maarja, ik weet niet of ik het zou doen als ik jou was.
Het is geloof ik gewoon een schuifje dat ze in de cabine geleidelijk omhoog/laag moeten zetten voor de overgang vd luchtdruk. Maar je hebt ook piloten die daar niet zo mee zitten en het hoppa! ineens doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know, right
Ik zou het supergraag willen, maar heb eigenlijk geen zin om dat hele KNO-gebeuren weer te beginnen. Hoewel, dit was niet de eerste keer dat het gebeurde, vorig jaar naar IJsland was het ook mis. En dat doet dus echt zo'n helse pijn![]()
![]()
Ik weet niet zo goed hoe het komt dat het bij de ene vlucht wel is en bij de andere niet
Is dat zo?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is geloof ik gewoon een schuifje dat ze in de cabine geleidelijk omhoog/laag moeten zetten voor de overgang vd luchtdruk. Maar je hebt ook piloten die daar niet zo mee zitten en het hoppa! ineens doen.
Er lag nog wel sneeuw, en er dreven ijsschotsen in de rivieren. En ik voelde me een super-cosmopolitan toen ik direct na aankomt een rondje ging hardlopen en zomaar op de verlosser-op-het-bloed-kathedraal stuitte onderwegquote:Op woensdag 15 april 2009 16:24 schreef Laureline het volgende:
Hee ColdFeet![]()
Genoten in St.Petersburg? Zeker geen sneeuw gehad, of wel?
Oja, en die metroroltrappen zijn berucht: er is eens een vreselijk ongeluk geweest dat ze bezig waren met de roltrappen en een hele lading mensen zo vanaf die steile roltrap (die dus ophield bij een enorm gat!) de diepte ingelazerd werdOf het is een broodje Aap verteld door een Rus om mij te imponeren
Gek dat het zoveel verschilt per vlucht! Ik heb bij echt een 'grote' vlucht gelukkig nog nooit last gehad, juist bij die kortere vluchten ging het mis... Raar.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:25 schreef Phaidra het volgende:
CF, ik heb daar ook last van! Soms meer, soms minder. Ik denk dat sommige vliegtuigen de druk in de cabine beter kunnen regelen dan andere, maar dat is mijn theorie. Geen idee of dat klopt... Ik vind het zo pijnlijk dat ik eigenlijk liever niet meer vlieg, maar vliegen is vaak wel de goedkoopste manier van reizen en ik wil ook nog wel delen van de wereld zien die je niet zo snel kan bereiken zonder te vliegen. Dilemma...
Echt? Het lijkt mij toch dat ze de druk automatisch regelen?quote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is geloof ik gewoon een schuifje dat ze in de cabine geleidelijk omhoog/laag moeten zetten voor de overgang vd luchtdruk. Maar je hebt ook piloten die daar niet zo mee zitten en het hoppa! ineens doen.
Mariaaaaaaaaa, you've did it!!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
I feels like thees:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |