Hier is de doos raketjes die we zaterdag hadden gekocht opppp!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een raketje opppp.
En Elies, ik durf te wedden dat mijn conditie erger is dan de jouwe!
Raketten zijn echtquote:Op woensdag 15 april 2009 15:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier is de doos raketjes die we zaterdag hadden gekocht opppp!
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedzo Elisa!Ubertof!
Ik ben omkleden en weg
![]()
Bis später!
Ja! En dan wel de échte. Ik wissel ze hier af met peerijsjesquote:
Peerijsjes! Van festiniquote:Op woensdag 15 april 2009 15:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! En dan wel de échte. Ik wissel ze hier af met peerijsjes
Ik was bijna een jaar gestopt (bij les 27), maar ik doe wel wat andere sport ernaast nu, en dat deed ik de eerste keer niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Poez, dat was Goodbye! En die is best blond! En haar staat blond ook heel leuk vind ik, dus kweenie of goudbruin dan HET is
EN CF: hoe lang was jij gestopt en bij welke les was je geëindigd voor je stopte?
Op m'n ava wel jaquote:Op woensdag 15 april 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was bijna een jaar gestopt (bij les 27), maar ik doe wel wat andere sport ernaast nu, en dat deed ik de eerste keer niet.
MsPoez, Goodbye en ik hebben allebei hertenoogjes, natuurlijk
Oh ja, absoluut. De veiligheid speelt een hele belangrijke rol in de afweging of ik het aan zal nemen of niet. Heb de Nederlandse ambassade daar gemaild om te vragen hoe en wat, en ook aan m'n contactpersoon gevraagd hoe de situatie is. Hij zei dat het veilig was, ambassade nog geen antwoord. En natuurlijk doe ik zelf ook research. Maar, speelt absoluut een rol...quote:Op woensdag 15 april 2009 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Nynke, wat ik me dan afvraag he. Ben je niet bang dat er iets met je gebeurt? Omdat het nogal een politiek rommeltje is in Zimbabwe.
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Peerijsjes! Van festiniook al zo lekker!
Maar ik heb ook blauwe ogenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op m'n ava wel jaIn het echt ben ik heel anders
Als ik jou was zou ik eerder op de mening van de ambassade afgaan dan op die van je contactpersoon. Maar jeetje zeg, het lijkt me zo onnatuurlijk om je over dat soort dingen zorgen te moeten maken... eigenlijk zou je veiligheid gewaarborgd moeten zijn, waar je ook bent. Maar ja, de realiteit is helaas anders.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. De veiligheid speelt een hele belangrijke rol in de afweging of ik het aan zal nemen of niet. Heb de Nederlandse ambassade daar gemaild om te vragen hoe en wat, en ook aan m'n contactpersoon gevraagd hoe de situatie is. Hij zei dat het veilig was, ambassade nog geen antwoord. En natuurlijk doe ik zelf ook research. Maar, speelt absoluut een rol...
Waar zou je gaan werken? Harare?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut. De veiligheid speelt een hele belangrijke rol in de afweging of ik het aan zal nemen of niet. Heb de Nederlandse ambassade daar gemaild om te vragen hoe en wat, en ook aan m'n contactpersoon gevraagd hoe de situatie is. Hij zei dat het veilig was, ambassade nog geen antwoord. En natuurlijk doe ik zelf ook research. Maar, speelt absoluut een rol...
94% van de beroepsbevolking is werkloos, dus ik denk dat het leven op straat wel wat anders zal zijn dan hierquote:Op woensdag 15 april 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar zou je gaan werken? Harare?
Volgens mij valt het in het dagelijks leven best mee allemaal. Je moet je een beetje aanpassen naar de daar geldende regels, maar je hoeft je ook echt niet van de straat te laten jagen.
Jups, Harare. Met veldwerk.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar zou je gaan werken? Harare?
Volgens mij valt het in het dagelijks leven best mee allemaal. Je moet je een beetje aanpassen naar de daar geldende regels, maar je hoeft je ook echt niet van de straat te laten jagen.
Hahaha, ja, ik ben me wel bewust van de problemen in Zimbabwe, hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
94% van de beroepsbevolking is werkloos, dus ik denk dat het leven op straat wel wat anders zal zijn dan hiermaar misschien als je inderdaad in Harare zit dat je er dan minder van merkt.
Het was niet belerend bedoeldquote:Op woensdag 15 april 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha, ja, ik ben me wel bewust van de problemen in Zimbabwe, hoor
Ik heb zelf een tijd stage gelopen in Johannesburg, en daar hoor je de vreselijkste verhalen over (is een van de gevaarlijkste steden ter wereld, bladibla, enorme crime-rates, moord, verkrachting, hijacks etc) en ik heb daar echt prima gewoond. Ookal woonde ik helemaal niet in de veiligste buurt.
Ik groen/blauw (Ikzelf vind groen, mijn vriend vindt blauwig, mijn moeder ziet ook grijs. Het zaaaaal welquote:Op woensdag 15 april 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik heb ook blauwe ogen![]()
Elisa, ik vind het een super-plan! Veel beter voor je gewrichten dan meteen vol er tegenaan met rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |