Lekkere bouwvakkers? Waar woon jij?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Way better, maar wel snel last van droge huid. Maargoed, cremetje er op en het is weer goed![]()
Ik zat vandaag op de fiets en ik werd nagefloten door een lekkere bouwvakker/timmerman/whateverDat mag altijd natuurlijk
Het zal wel toeval zijn geweestquote:Op woensdag 15 april 2009 12:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lekkere bouwvakkers? Waar woon jij?![]()
Ohja lijstje:
O: brood met pindakaas
T: appel
L: half warm kruidenboter stokbrood, 1 snee brood met paté
T: sinaasappel
D: wraps met gehakt, paprika en kidneyboon vulling
Dat klinkt allemaal heel leuk en fijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
En St Petersburg was heerlijk (wel koud, en wat een vieze stad). Lekker rondgekuierd, wat musea, kerken en paleizen bekeken, russisch gegeten (bah: vet, kool, aardappels en doodgekookt vlees
)...
En heel goed ons best gedaan om cyrillisch te leren ontcijferen (veel tekst is fonetisch vertaald engels).
Vannacht sliepen we in Praag, zooo romantisch: dat was meneers en mijn eerste vakantietje, kerst 2001. Memories
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Way better, maar wel snel last van droge huid. Maargoed, cremetje er op en het is weer goed![]()
Ik zat vandaag op de fiets en ik werd nagefloten door een lekkere bouwvakker/timmerman/whateverDat mag altijd natuurlijk
Ook datquote:Op woensdag 15 april 2009 13:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is altijd goed voor je ego!
Aha, je kreeg onverwachts controle van de hondenbelastingsinspecteur en keek toevallig net 1001 Dalmatiërs op TV?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:00 schreef cyclechick het volgende:
Heeeel vroeger toen ik nog een klein lief meisje was, en wij 1 hond hadden thuis, kregen mn ouders een hondenbelastig aanslag, voor 181 hondenAlsof dta past in een standaardrijtjeshuis
quote:I have shown my director your letter and cv and we hope to officially
communicate with you after our planning meeting next week. We have just been
hosting 4 interns from Solusi University and their attachment is ending at
the end of April. There is no reason why you cannot join us.
I hope things will work out.
Hihi, gek!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aha, je kreeg onverwachts controle van de hondenbelastingsinspecteur en keek toevallig net 1001 Dalmatiërs op TV?
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:05 schreef AKnynke het volgende:
Zimbabwe wordt steeds definitiever. Kreeg net een uitgebreiden e-mail met onder andere daarin:
[..]
nog te gaan in de categorie 'landen met een Z'quote:Op woensdag 15 april 2009 13:05 schreef AKnynke het volgende:
Zimbabwe wordt steeds definitiever. Kreeg net een uitgebreiden e-mail met onder andere daarin:
[..]
Ik ben vooraan begonnen, en ga achteraan door. Het eerste 'land' waar ik gewoond heb was Alaska, nu Zimbabwe, straks wil ik naar een land met de Y Zijn die er eigenlijk, behalve Ysland?.... etc.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nog te gaan in de categorie 'landen met een Z'
Zaïre
Zambia
Wat had jij met je huid dan? En Goodbye?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik heb geen zichtbare bultjes meer, nog wel wat roodheid en plekjes maar dat is ook mooi weg aan het trekken. En mijn huid glimt echt totaal niet meer!
En bij jou?
hmmz...in het Nederlands niet, volgens mij...maar Jemen is Yemen in het Engels, geloof ikquote:Op woensdag 15 april 2009 13:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben vooraan begonnen, en ga achteraan door. Het eerste 'land' waar ik gewoond heb was Alaska, nu Zimbabwe, straks wil ik naar een land met de Y Zijn die er eigenlijk, behalve Ysland?.... etc.
Ja, maar dan klopt Zweden niet meer....Lastig lastig. Laat ik het maar beslissen met de mogelijkheden die komen, en niet met het alfabet in m'n achterhoofd...quote:Op woensdag 15 april 2009 13:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hmmz...in het Nederlands niet, volgens mij...maar Jemen is Yemen in het Engels, geloof ik
wat fatalistischquote:Op woensdag 15 april 2009 13:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt Zweden niet meer....Lastig lastig. Laat ik het maar beslissen met de mogelijkheden die komen, en niet met het alfabet in m'n achterhoofd...
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat fatalistischkom op, neem je lot in eigen hand!!
wat een fijne, naïeve titel...lang leve het zomergevoelquote:Op woensdag 15 april 2009 13:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
. Dat ga ik doen: ik ga aan de studie. " Investing in Peace: Aid and Conditionality after Civil Wars. Tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |