Ik plan meestal maar vier weken in de zomer omdat da boyfriend maar drie weken heeft en ik anders toch maar voor me uit zit te koekeloeren. Maar nu zouden we dit jaar naar Amerika, dus heb ik extra verlof gespaardquote:Op woensdag 15 april 2009 12:15 schreef mspoez het volgende:
[..]
Goed geregeld Syrena! Op mijn school kan dat niet, tenminste niet de OOPers. De administratie en zo wel natuurlijk. En inderdaad zes weken in de zomer is
Tennissen is heerlijk. Ik heb het vroeger (oma vertelt) op redelijk niveau gedaan. Als 11-jarige werd ik geselecteerd voor de fasetraining (jeweets.... als je daar écht talent bleek te hebben, ging je wat voorstellen in het Nederlandse jeugdtennis). Paps en mams vonden dat te duur (ƒ 1.000 per maand), dus we hebben het aanbod afgeslagen. Ik heb nog een paar jaar een beetje meegesukkeld met mijn leeftijdsgenoten en toen ben ik overgestapt op badminton.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:17 schreef conleche het volgende:
Ik heb net voor het eerst in 2 jaar getennist en gewonnen met 6-2![]()
Ga lid worden en tennislessen nemen: echt leuk!![]()
Ik dacht al dat jij dat was met de sms, maar ik heb m'n simkaarten verwisseld en nu staan er alleen nummers bij. Ik heb nóg een smsje gehad en ik heb geen idee van wie!!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
Feli Co! Fijne dag vandaag. Maar dat had ik je ook al gePMd en gesmst.
Lijk wel een stalkerNou ja, dan weet je in elk geval dat het gemeend is
![]()
Tevens tieviepie!
Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont, dan had je me dingen kunnen leren, want ik vergat er wel bij te vertellen dat degene van wie ik heb gewonnen, niet zo heel best speelde!!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tennissen is heerlijk. Ik heb het vroeger (oma vertelt) op redelijk niveau gedaan. Als 11-jarige werd ik geselecteerd voor de fasetraining (jeweets.... als je daar écht talent bleek te hebben, ging je wat voorstellen in het Nederlandse jeugdtennis). Paps en mams vonden dat te duur (ƒ 1.000 per maand), dus we hebben het aanbod afgeslagen. Ik heb nog een paar jaar een beetje meegesukkeld met mijn leeftijdsgenoten en toen ben ik overgestapt op badminton.
Maar het mooie geluid van een sliding over gravel
quote:
naja, het gaat om het idee natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 12:30 schreef Greys het volgende:
Mijn gefeliciteerd Co ging alleen over haar tenniswinst hoor
CF vindt dat Co toch gewoon jarig is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |