Ik ging de eerste keer toen ik Evy deed echt dood bij les 8, jaquote:Op woensdag 15 april 2009 14:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMG, ik ging vorige keer echt hard DOOD bij les 8Da's wel de ultieme test ja! Als ik na de eerste keer 2 minuten al half neerval kan ik altijd nog les 1 opzetten, toch?
Dat was Goodbye.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:09 schreef mspoez het volgende:
Dat zei je toch? Dat je goudbruin wilde proberen maar dat je dat niet durfde omdat je het zo lastig vond om dan terug te gaan naar je eigen blond? *verward*
Ja, nu laat ik het helemaal wel zittenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Poez, dat was Goodbye! En die is best blond! En haar staat blond ook heel leuk vind ik, dus kweenie of goudbruin dan HET is
EN CF: hoe lang was jij gestopt en bij welke les was je geëindigd voor je stopte?
nee het was op 3 dagenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:55 schreef Phaidra het volgende:
PF, awakenings was toch zaterdag? En je ging maandag om 8.30 slapen? Bedoel je niet zondag dan?
Ik hoorde van mijn zus ook al dat het leuk was!
Dude ik weet wat je voelt. Ik mag van mezelf vanaf vandaag ook niet meer fietsen, en ik wil zoooo graagquote:Op woensdag 15 april 2009 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik mag vandaag niet fietsen want ik heb een verplichte rustdag, maar het is zulk mooi fietsweer
Meer valt er niet te vertellenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:45 schreef Phaidra het volgende:
Cycle, was je met die leuke jongen? Tell us more!!
Sorry!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nu laat ik het helemaal wel zitten
Ja, blaat er maar overheenquote:Op woensdag 15 april 2009 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sorry!![]()
Maar ik vond jouw haar juist enorm tof, vandaar! En da's geen geslijmjurk!
Dus.
Ow wow, dat zou hassikke romantisch kunnen worden, gelijk dit hier:quote:Op woensdag 15 april 2009 12:31 schreef conleche het volgende:
Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont, dan had je me dingen kunnen leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |