Word lid van de bibliotheekquote:Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo maar even een tijdschrift kopen ofzo, want ik hou het niet zo lang uit buiten. Ga me vervelen
Ga je naar Zimbabwe op stage?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:05 schreef AKnynke het volgende:
Zimbabwe wordt steeds definitiever. Kreeg net een uitgebreiden e-mail met onder andere daarin:
[..]
Ben ik al!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Word lid van de bibliotheek.
Ik zit nu ff buiten met laptop, maar dat blijft ook niet lang leuk. Als ik de zonnebril op heb zie ik niks en zonder zonnebril krijg ik hoofdpijn
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik nu geen zin in, vandaar de opmerking dat ik een tijdschrift ging kopenquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:34 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben ff in de tuin bezig, en straks ga ik planten kopenJa, daar valt toch niets te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steil paadje wel, maar de omgeving ziet er leuk uit. Bos
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Volgensmij lukt dat primaquote:Op woensdag 15 april 2009 13:39 schreef Mini_rulez het volgende:
Zou je kussens (voor een bed) fatsoenlijk op de fiets mee kunnen krijgen? Ik heb zo'n rekje achterop en ik ben bang dat ze dan onder de snelbinders een beetje geplet raken, maar met een beetje opschudden zijn ze dan toch wel weer ok?
Ik wil straks even naar Ikea en met dit weer is het eigenlijk zonde om met de auto te gaan.
Slim! Dan moet het zeker lukken.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:43 schreef Muis006 het volgende:
Mini, je kan ook een rugzak meenemen want hoofdkussens bij IKEA zijn vaak vacuüm verpakt tot een rolletje!
Dan ga je met een groot glas koud drinken lekker in het zonnetje zitten!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik mag vandaag niet fietsen want ik heb een verplichte rustdag, maar het is zulk mooi fietsweer
Goed idee, Ik ben halfnaakt onkruid aan het opruimenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan ga je met een groot glas koud drinken lekker in het zonnetje zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |