Ik quote deze even om Viking te inspireren! Weinig werk, prima verantwoorde hap!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:37 schreef Ewelina het volgende:
Vanavond eet ik een koud/warme salade van veldsla, meloen, paprika, stukjes gebakken kipfilet en rijst. Met kerriesaus
Ja, wat is een Enrique Iglesias moedervlek?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihiiihihihihihii
Zeg Kaas, heb je een Enrique Iglesias moedervlek?
Ik heb een baaldag hè, met hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid en algehele bleuhheidquote:Op woensdag 15 april 2009 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Viking, als jij hetzelfde werkt als ik betekent dat statement het volgende:
1. Je hebt zin in pizza.
2. Je hebt geen zin om te koken.
3. Je zorgt er in je hoofd voor dat pizza dan een logische oplossing is![]()
4. Je hebt dus eigenlijk, vanaf stap 1, al besloten pizza te gaan eten.
5. Stiekem zoek je nog wel erkenning ("Het mag best een keertje!") bij andere mensen.
6. Pizza it is!![]()
Maar misschien werk jij niet zoals ikMaar een salade is ook lekker!
Of kipfilet, kruiden en roerbakgroenten, is ook zo klaar! Of anders pizza
Hij had altijd een moedervlek op z'n wang en die heeft 'ie laten verwijderen (daarvoor wilde 'ie altijd met z'n moedervlekloze kant op de fotoquote:Op woensdag 15 april 2009 17:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, wat is een Enrique Iglesias moedervlek?
Ja maar ik wil ook niet naar de winkelquote:Op woensdag 15 april 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn aller-lamste-luiste maal: zak gemengde sla, blik afgespoelde kikkererwten, wat stukjes rode ui, evt tomaat, tahin-dressing van Alfez (@delhaize, zit geen rommel in). Kikkererwten zijn prima koud te eten en vullen enorm
Heb je niets in huis?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook niet naar de winkel.
mkay echt joh?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij had altijd een moedervlek op z'n wang en die heeft 'ie laten verwijderen (daarvoor wilde 'ie altijd met z'n moedervlekloze kant op de fotokan ook geen foto's vinden
)
Jawel, maar die eet broodjes met knakworst en hij heeft ook een kutdagquote:
Aawquote:Op woensdag 15 april 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een baaldag hè, met hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid en algehele bleuhheid.
Maar het wordt niet pizza, want morgen wordt het al patat van 't Hoekje.
Dus nu ga ik even een ei bakken ofzo.
Ik hoop vannacht weer goed te slapen en dan laat ik me morgen even opfleuren door m'n mamskiquote:Op woensdag 15 april 2009 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
AawDat had ik niet meegekregen (wel dat je last had van duizels maar niet dat je je algemeen Beroerd voelde!)
Extra belangrijk om goed voor jezelf te zorgen (of te laten zorgen uiteraard
)!

Dit klinkt als een sport van mij! Ik hou niet van halfslachtig gedoe, als ik sport wil ik doodgaanquote:Op woensdag 15 april 2009 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb net de hemel der afbeulsporten gevonden![]()
"Martial Fit"
De basis ligt bij vechtsporten, dus armen en benen gebruiken (trappen/stoten) en je benen en armen worden flink getrained op kracht én conditie!
De les was:
10 minuten rondjes lopen in de gymzaal met allerlei oefeningen, waaronder zijwaarts, achterwaarts, kruislings, tussendoor opdrukken, vloer aantikken, omdraaien, etc.
Daarna opwarmen met stoten, freestyle met de armen alleen dus
Daarna: zo'n schuin klimrek met 4 van die banen: onderaan beginnen in de linker baan, omhoogklauteren, hangend dus, opschuiven, naar beneden, enz. en een oefening tussen 2 banken in al opdrukkend naar het eind van de bank, dit twee keer.
Daarna trappen oefenen: roundhouse kick en front-kick, lekker uitleven![]()
Daarna beenoefeningen: touwtjespringen, lunches een rondje en springen vanuit een beweging op een verhoging van een cm of 60/70
En daarna was ik dooden 't was écht geweldig
precies dat wat ik nodig heb voor de politieselectie: afwisseling van kracht, conditie, springen, benen, armen
Ik heb ook niks van die lijst, misschien amandelvormige ogenquote:Op woensdag 15 april 2009 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb niks. Ja, een halfslachtig spleetje tussen m'n tanden (niet eens helemaal), maar dat vind ik zelf niet echt mooi.
Gelukkig ben ik wel heel lief en aardig.
Klinkt goed! Zou ik ook wel willen doen zoietsquote:Op woensdag 15 april 2009 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb net de hemel der afbeulsporten gevonden![]()
"Martial Fit"
De basis ligt bij vechtsporten, dus armen en benen gebruiken (trappen/stoten) en je benen en armen worden flink getrained op kracht én conditie!
De les was:
10 minuten rondjes lopen in de gymzaal met allerlei oefeningen, waaronder zijwaarts, achterwaarts, kruislings, tussendoor opdrukken, vloer aantikken, omdraaien, etc.
Daarna opwarmen met stoten, freestyle met de armen alleen dus
Daarna: zo'n schuin klimrek met 4 van die banen: onderaan beginnen in de linker baan, omhoogklauteren, hangend dus, opschuiven, naar beneden, enz. en een oefening tussen 2 banken in al opdrukkend naar het eind van de bank, dit twee keer.
Daarna trappen oefenen: roundhouse kick en front-kick, lekker uitleven![]()
Daarna beenoefeningen: touwtjespringen, lunches een rondje en springen vanuit een beweging op een verhoging van een cm of 60/70
En daarna was ik dooden 't was écht geweldig
precies dat wat ik nodig heb voor de politieselectie: afwisseling van kracht, conditie, springen, benen, armen
Bij de drogistquote:Op woensdag 15 april 2009 18:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik Valeriaan kan krijgen? Ik moet over een kleine 2 weken vliegen en daar zie ik nogal tegenop. Ik weet gewoon dat ik het weer eng ga vinden en zou het fijn vinden om het meeste van de vlucht lekker te slapen of in elk geval niet heel erg gespannen te zijn. Maar kun je dat gewoon krijgen bij de drogist of apotheek?
Ik nietquote:Op woensdag 15 april 2009 18:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zou ik ook wel willen doen zoiets
Ik gebruik het nooit, haha, dus geen ideequote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
En hoe vind jij het werken, Viking? Word je er echt rustiger van of zelfs slaperig?
Klinkt superleuk!quote:
Luiwammesquote:
dus we hadden bijna ene mini-meet!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Leuk, moblo! Had ook nog even getwijfeld om me er voor op te geven, maar ik zit al druk genoeg met sporten. En doe al vechtsport + krachtsport + cardio
.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook ooit gesolliciteerd voor plizei-agent MoBlo, maar 't is m niet geworden. Heb inspannigstest & psychologische tests gedaan enzo.
Ik was er ook niet geschikt voor geweest denk ik
Ik had het gebruikt tijdens mijn examens vorig jaar (iets met ontzettende faalangst en tweede keer examens enzo). Werd er wel rustig van, maar gelukkig niet slaperig! Maar miss dat je daar op uit kunt zoeken? Ik kon dat niet gebruiken natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 18:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
En hoe vind jij het werken, Viking? Word je er echt rustiger van of zelfs slaperig?
mij wel dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]echt! Ik zie jou wel als klein politieagentje over straat lopen "Ja mevrouw, dat mag dus niet he, door rood licht rijden"
Jamaar, ik vind al die andere dingen ook al zo leukquote:Op woensdag 15 april 2009 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus we hadden bijna ene mini-meet!
volgende keer doen! Het is echt mega tof, en je kunt er makkelijk iets door weglaten, want het is echt intensief genoeg
Jou ken ik niet in het echt, dus die voorstelling is wat lastiger te makenquote:
Hihihi, bij mij hebben ze politie op fiets (in een durrepquote:Op woensdag 15 april 2009 18:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]echt! Ik zie jou wel als klein politieagentje over straat lopen "Ja mevrouw, dat mag dus niet he, door rood licht rijden"
Hier heb je ook politie op de mtb, dat is wel cool.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, bij mij hebben ze politie op fiets (in een durrep) , dus dat was sowieso iets voor Kaas geweest
![]()
Ik maakte voor hun neus een overtreding trouwens, maar ze lieten me gaan. Ik had ze wel gezien, maar als ik me aan de regels had gehouden had ik met twee tassen boodschappen heel omslachtig langs allemaal auto's moeten gaan rijden om over te steken. Nu was ik gewoon gelijk overgestoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |