Dan was het wel heel goed geacteerd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat ze Lenin en Stalin niet kenden geloofde ik nog, maar die fragmenten daarna waren wel heel ongeloofwaardig...
Hier ook ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Simek is een vast zapmomentje in huize Hephaistos
Lekker slim.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
hoe heet dat programma nou met die domme blondjes?
en niet om aan te zien..tenzij ze allemaal lekker waren maar dat is niet zoquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:58 schreef superjojo het volgende:
present. Dat programma met die domme meisjes is wel erg goedkoop scoren.
Die titel van het programma is eigenlijk al zo dat je het eigenlijk niet kunt geloven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:23 schreef Corkscrew het volgende:
Eens is met TT.
En dat Lekker Slim is inderdaad té ongeloofwaardig, dat kan gewoon niet (ik wil het in ieder geval niet geloven) ...
Ik en ik was kwaad dat ze dr Phil een sumperd noemde.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Eigenlijk heb ik altijd een beetje te doen met Aaf Brandt Corstius. Ze is een beetje sneu, zo wereldvreemd. Ik bedoel, Oprah vs. Dr. Phil, who gives a shit![]()
Ik vind haar steeds leuker worden.quote:
Keek je ook ?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:33 schreef rubbereend het volgende:
subtiel die camera op Goergina met een poging onder het rokje te filmen
Dat zeg ikquote:
Eens, ook in te strak jurkje met gatenquote:
quote:
Bij één op de 100 lukt hetquote:
Nu weet ik waarom we elkaar niet liggenquote:
Ze is weer lekker dom bezigquote:
Zij is echt een leuke tafeldame bij dit soort onderwerpen.quote:
Matthijs die het over haar afknippen heeft ook niet..quote:Op woensdag 15 april 2009 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
Matthijs van z'n stuk gebracht, dat gebeurt niet vaak.
Herman houdt haar klein gelukkig.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef mcyodogg het volgende:
Wat doet die Georgina zuur tegen Herman.
Ik Jan Cremerquote:Op woensdag 15 april 2009 20:08 schreef koemleit het volgende:
zou die brusselmans nooit moe van zichzelf worden? dat ie altijd dezelfde act moet opvoeren?
Ik vond haar wel ad-rem.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef mcyodogg het volgende:
Wat doet die Georgina zuur tegen Herman.
Ja Georgina speelde het leuk meequote:Op woensdag 15 april 2009 20:11 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ik vond haar wel ad-rem.
Leuke uitzending, op Rintje na.
Ik zag het voor het eerst er is vaak naar gezocht.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef Tourniquet het volgende:
Was dat fragment van Tommy Cooper al wel eens eerder uitgezonden? Ik zag het voor het eerst en volgens mij staat het ook niet online.
Het was vandaag precies 25 jaar geleden.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag het voor het eerst er is vaak naar gezocht.
Begrijp niet dat het plots op tv kwam
Iedereen weet dat het gebeurd is, maar ik had het nog nooit gezien.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Huh, ik heb dat al zovaak gezien. Is toch een legendarisch moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |