Ik twijfelde maar ik durfde geen TT over mezelf te doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
"Waar Greys moet zuigen!" vond ik een leukere TT
Had jij de lapo maar moeten pakkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
"Waar Greys moet zuigen!" vond ik een leukere TT
Ga je je ook al 'ziek' melden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:42 schreef Goodbye het volgende:![]()
Morgenmiddag neem ik lekker vrij met het mooie weer
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Lort het volgende:
Heb nog een paar goede afvaltips voor jullie. Zie link
http://www.angelfire.com/ak6/anassecret/40reasonstostare.html
oh nieuwe goeroequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Lort het volgende:
Heb nog een paar goede afvaltips voor jullie. Zie link
http://www.angelfire.com/ak6/anassecret/40reasonstostare.html
Niet goed?quote:
dat dusquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Merel het volgende:
Ik vind Nynke altijd zo stoer met haar buitenlandavonturen. Dat je dat durft! Ik wou dat ik ook zo avontuurlijk was
dan ga je toch godsamme naar de winkel, prutserquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef neen het volgende:
O:
T: water, appel
L: 2 witte broodjes met hagelslag puur
T: water
D: ?
Gebrek aan voedsel in huis vanochtend, vandaar.
Ik vind dat stagiairs altijd zo uitgebuit worden! Zeker stagiairs die maandenlang bij een bedrijf meelopen en dan maar een minimale stagevergoeding krijgen. Ben blij dat ik dat nooit heb hoeven doen hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En mag ik nog even opmerken dat stagairs geen parasieten zijn, hoewel ik dat gevoel zonet wel een beetje kreeg in het vorige topic? Ik zal niet voor alle spreken, maar ik verricht toch echt wel nuttig werk voor iets wat straks uitgegeven gaat worden. Ze hebben een verdomd voordelige hardwerkende kracht aan me.
Vind ik ook. Ik krijg al heimwee bij de gedáchte eraan. Heb wel eens geïnformeerd naar de mogelijkheden voor lesgeven op een dovenschool in Verweggistan. Maar ik vond het toch een te eng idee om zo lang zo ver weg te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Merel het volgende:
Ik vind Nynke altijd zo stoer met haar buitenlandavonturen. Dat je dat durft! Ik wou dat ik ook zo avontuurlijk was
ik vind het dood en dood eng hoor, Zimbabwe is nou niet het meest stabiele Afrikaanse land. Net even een mailjte gestuurd naar de ambassade daar, om te vragen hoe en wat. En het is nog maar de vraag of het door gaat, maar m'n contactpersoon klonk enthousiast.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Merel het volgende:
Morgenochtend ga ik gewoon werken, heurrrrquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga je je ook al 'ziek' melden?
[/flauw]
Ik ga godverdomme naar m'n werk lambalquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan ga je toch godsamme naar de winkel, prutser
Ik hoop toch echt wel dat ik met mn jaarstage stagevergoeding krijg, want heb dan echt geen tijd om ernaast nog te gaan werkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind dat stagiairs altijd zo uitgebuit worden! Zeker stagiairs die maandenlang bij een bedrijf meelopen en dan maar een minimale stagevergoeding krijgen. Ben blij dat ik dat nooit heb hoeven doen hoor
Relquote:
wij gaan zaterdag ook saampjes bbqenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rel.
Bbq'en jullie dan gewoon met z'n tweeën? Ik vind dat zo saai. Als ik bbq doe ik dat het liefst met de hele familie, met 15 man dus ofzo
. Of op z'n minst met de helft.
geen idee. Er gaan regelmatig e-mails heen en weer. Misschien binnenkort eens bellen, maar ik vind het altijd zo moeilijk om mensen met een afrikaans accent in het engels te verstaan, dus daar zie ik wel wat tegen op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:56 schreef Phaidra het volgende:
Wow Nynke, dat klinkt echt ubertof!! Wanneer weet je meer?
De balinese groentesoep is klaar, nu nog een klein stukje stokbrood opwarmen en dan kan er gegeten worden!
En na het eten ga ik een stukje skatenipv cardio in de sportschool.
Nou, ik vind mijn vriend best wel een leuk persoon, dus bbq met hem vind ik wel gezellig jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rel.
Bbq'en jullie dan gewoon met z'n tweeën? Ik vind dat zo saai. Als ik bbq doe ik dat het liefst met de hele familie, met 15 man dus ofzo
. Of op z'n minst met de helft.
Ik vind met z'n 2-en juist een stuk relaxter dan met een hele groep.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rel.
Bbq'en jullie dan gewoon met z'n tweeën? Ik vind dat zo saai.
Dat was 1 van de redenen dat ik niet de master museumconservator ben gaan doen. Dan moest je een jaar fulltime stage lopen en je kreeg daar 100 euro p.m. voor. Een vriendin van me heeft het gedaan en moest idd op zaterdag een bijbaantje nemen om rond te komen. Schandalig vind ik dat!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind dat stagiairs altijd zo uitgebuit worden! Zeker stagiairs die maandenlang bij een bedrijf meelopen en dan maar een minimale stagevergoeding krijgen. Ben blij dat ik dat nooit heb hoeven doen hoor
Bij het ETOC. Ik had een stomme begeleidster en een stomme opdracht die me helemaal niet lag.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar heb jij stage gelopen dan, Vik? Ik krijg ook maar bar weinig hoor, maar hier stage lopen was zo'n enorme kans dat ik het nog had gedaan als ik geld toe had moeten geven.
En Nynke overtreft ons allemaal. Ongelooflijk meid....
Ja, ik denk het wel!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, ik stap zou maar weer eens in de auto. Terug naar het vakantieadresNog één dagje zon. Zou ik morgen een bikini aankunnen?
Wordt je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:01 schreef Lort het volgende:
BBQ? Sukkels van vlees wordt je dik, zit allemaal vet aan enzo.
Moet ik jullie nu alles uitleggen.
niets mis met bbqen hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:00 schreef Sylvana het volgende:
Wij hebben allebei geen bbq en dat is maar goed ook, want ik eet altijd veel te veel dan. Ik heb wel een grote grill, maar die gebruik ik amper. Gebruik meestal gewoon mn grillpan of kleine grill
Hilda?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij het ETOC. Ik had een stomme begeleidster en een stomme opdracht die me helemaal niet lag.
Sowieso klinkt jouw stage veel gaver. Ik had ook gewoon historische lk moeten gaan doen ipv dat verdomde taalbeheersing.
Maar goed, ik vind alles wat anderen doen (jij en Phaidra bijv) altijd gaver dan wat ik zelf doe
.
Hilde heet ze. En nee, dat was niet mijn begeleidster. Thank God.quote:
Oh, ik zeg ook niet dat ze niet aardig is. Maar om er college van te krijgen, dat is een absolute ramp.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hilde heet ze. En nee, dat was niet mijn begeleidster. Thank God.
Alhoewel: ik heb wel eens met haar overlegd over m'n bachelorscriptie en toen was ze heel aardig, hoor.
Klopt. Maar haar mannelijke tegenhanger was ook niet bijster boeiendquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik zeg ook niet dat ze niet aardig is. Maar om er college van te krijgen, dat is een absolute ramp.
Ik wilde van alles wat uitproberen, eigenlijk! En ik vond het ook wel heel interessant hoor! Heb later ook nog een caput gedaan over kindertaalmorfologie. Eigenlijk ben ik in die vakken ook veel beter dan in wat ik nu doe, maar dit vind ik leuker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Maar haar mannelijke tegenhanger was ook niet bijster boeiend.
Het was gewoon een saai vak. Best jammer, want het had heel leuk kunnen worden, maar docenten kunnen een vak echt verpesten.
Waarom deed jij die minor eigenlijk? Aangezien je nu iets heel anders doet. Dan had MRS beter gestaan op je lijstje.
Ik probeer je alleen maar te helpen. Je bent nu misschien wel ´slank´ maar dat kan zo over zijn. Zie dit als een waarschuwing.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt je?
En dan ons sukkels noemen?
Maar doe jezelf een lol en lees even een stuk of 214 topics terug.
Zoek wat foto's en ga dan zien dat we eigenlijk al hartstikke slank zijn. Dus niet piepen.
Tja, probleem is dat ik geen vis lust ( op kibbeling en lekkerbekjes enzo na) en dat ik gewoon alleen al aan vlees gewoon veel te veel eet. Als we bijvoorbeeld met de familie gingen gourmetten, aten mn broer en ik met zn 2en een schotel voor 4 personen op, terwijl de andere schotel van 4 personen ook echt door 4-5 personen werd opgegeten. Ik kan dan gewoon moeilijk maat houden als er zoveel op tafel staat en dus vermijd ik het lieverquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niets mis met bbqen hoor
Vis in alufolie, kipshaslicks, mager lamsvlees, etc.
Het probleem zit hem in de sausjes en dergelijken, maar met vlees / vis op de BBQ is helemaal niets mis, omdat al het vet afgevoerd wordten bij Vis blijven alle nuttige shizzels in het alufolie
Ik zal het in mijn oren knopen, oh Heer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Lort het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te helpen. Je bent nu misschien wel ´slank´ maar dat kan zo over zijn. Zie dit als een waarschuwing.
Elk pondje gaat door het mondje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, probleem is dat ik geen vis lust ( op kibbeling en lekkerbekjes enzo na) en dat ik gewoon alleen al aan vlees gewoon veel te veel eet. Als we bijvoorbeeld met de familie gingen gourmetten, aten mn broer en ik met zn 2en een schotel voor 4 personen op, terwijl de andere schotel van 4 personen ook echt door 4-5 personen werd opgegeten. Ik kan dan gewoon moeilijk maat houden als er zoveel op tafel staat en dus vermijd ik het liever
disciplinequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, probleem is dat ik geen vis lust ( op kibbeling en lekkerbekjes enzo na) en dat ik gewoon alleen al aan vlees gewoon veel te veel eet. Als we bijvoorbeeld met de familie gingen gourmetten, aten mn broer en ik met zn 2en een schotel voor 4 personen op, terwijl de andere schotel van 4 personen ook echt door 4-5 personen werd opgegeten. Ik kan dan gewoon moeilijk maat houden als er zoveel op tafel staat en dus vermijd ik het liever
| 1 2 3 | laatste bezoek: 19 seconden geleden. aantal posts: 88 (gemiddeld 19 per dag) |
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
Och, wat schattig. Een relkloon![]()
[ code verwijderd ]
Ik bbq trouwens altijd met vis en kip en groente. Heel slank verantwoord. Maar gelukkig gaat het niet zozeer om wat je eet maar hoeveel je eet . Ben trouwens onwijs trots op mezelf: ondanks dat ik nu weer normaal eet blijf ik nu al sinds november onder de 58 kilo
Ja ik weet het en op zich heb ik dat nu wel ( ook bijvoorbeeld met chips eten, doe ik nu ook echt 1 keer in de week) maar sinds ik aan het afvallen ben hebben we niet meer gebbqed of gegourmet, dus weet niet hoe het dan zit met mn discipline. Maar goed, we hebben er toch geen 1, dus dat scheelt sowieso al weerquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
disciplinemeer kan ik niet zeggen
Wat goed zegquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
Och, wat schattig. Een relkloon![]()
[ code verwijderd ]
Ik bbq trouwens altijd met vis en kip en groente. Heel slank verantwoord. Maar gelukkig gaat het niet zozeer om wat je eet maar hoeveel je eet . Ben trouwens onwijs trots op mezelf: ondanks dat ik nu weer normaal eet blijf ik nu al sinds november onder de 58 kilo
quote:
je eet hoop ik geen 100 gram leverpasteiquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Een theelepel suiker bevat 8 kcal. Het verschil tussen lightleverpastei en gewone leverpastei is 200 kcal per 100 gram. Veel dacht ik zo en het smaakt net zo goed.
hij was al van mij, mijn goeroequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat ben jij slim, leuk en lief
trouwen?
Goed he van d'r?!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:16 schreef LaStrange het volgende:
Ik zie net dit topic voor het eerst, maar ik lees dat ene Beessiejen bijna 50 kilo is afgevallen?! REspect!
sorrie. maar jij gaat al trouwen met renéquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij was al van mij, mijn goeroekwak!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef Merel het volgende:
Vandaag ook niet gelukt om goed te eten, ik zit echt te kl*ten.
En ik word alleen maar superchagrijning van het goede weer, aangezien het me alleen maar eraan herinnert dat ik niemand heb om leuk spontaan terrasjes mee te gaan pikken, niemand om mee naar het strand te gaan en niemand om straks mee op vakantie te gaan. [/drama]
Ik moet even uit m'n put kruipen en stoppen met zwelgen hoor, en dan lekker gezonde zomersalades gaan eten ofzo
Vrouwen prijzen mij vaak om me intelligentie en aardige natuur. Leuk dat jij dat zo snel in mij herkent, daarom kan ik je aanbod natuurlijk niet afslaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat ben jij slim, leuk en lief
trouwen?
nou vooruit, he's all yoursquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
sorrie. maar jij gaat al trouwen met rené![]()
Die hebben allemaal relaties joh, die gaan gezellig met hun eigen vriendjes terassen en stranden en vakantie vieren. Is ook begrijpelijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef kwakveense het volgende:is ook klote merel... maar kun je dat soort dingen niet met vrienden doen? of vriendinnen? daar moet ik t doorgaans ook van hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon zo'n levensfase waarin iedereen settelt blijkbaar, en dan voel ik me soms een beetje alleen over blijven.
En daardoor ga dan ik chips eten als ontbijtEn zo kan ik natuurlijk noooooooit naar 't strand
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
O daar heb ik ook last van, hoor. Plus: iedereen woont te ver wegquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef Merel het volgende:
Vandaag ook niet gelukt om goed te eten, ik zit echt te kl*ten.
En ik word alleen maar superchagrijning van het goede weer, aangezien het me alleen maar eraan herinnert dat ik niemand heb om leuk spontaan terrasjes mee te gaan pikken, niemand om mee naar het strand te gaan en niemand om straks mee op vakantie te gaan. [/drama]
Ik moet even uit m'n put kruipen en stoppen met zwelgen hoor, en dan lekker gezonde zomersalades gaan eten ofzo
Whahahahaquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Wat las ik over Vik en ene WIlde Hilde?
Zijn er sappige verhalen?
Nee, het was afgesproken! We hadden wat dingetjes voor huidverzorging op internet besteld, en ik zou haar pakketje nog afgeven. De 'minimeet' duurde maar 2 min. ofzo, want we stonden op een station en moesten elk een andere kant opquote:
Ja, dat was erg jammer!! Ik zat me ook enorm te ergeren in de trein, zonder telefoonnummer van jullie enzo!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou Phaidra zien laatst, maar toen had ze vertraging met de treinJammer, want ik was wel benieuwd!
Ja, dat was echt onhandig, hadden we even beter moeten coordinerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, dat was erg jammer!! Ik zat me ook enorm te ergeren in de trein, zonder telefoonnummer van jullie enzo!
Hey, die heb ik ook gezien! Ik ga zo de kroeg in, spelletjes spelen. Oh, vandaag een nieuwe spijkerbroek gekocht..hij zit alleen om het middel een beetje strak, zodat m'n boek erover komt. Bij m'n andere broken wa dat geen probleem, dus dat is wel jammer. Maar, hij was te lang, ze hebben hem korter gemaakt in de winkel, en dat is nieuw voor me!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:
4 op n rij?
ik ga me zo lekker omkleden en naar een concert toe (nederlands studenten orkest, doen een paar vrienden en kennissen aan mee) ik heb vandaag hartstikke goed gewerkt, en ik voel me echt een stuk beter dan vorige week enzo
Volgens mij was er wel ergens een nummer gegeven, maar ik was het vergeten te noteren!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat was echt onhandig, hadden we even beter moeten coordineren![]()
daar kan je zo goed offroadenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:21 schreef neen het volgende:
*vakantieplan 1 - Marokko, 50% zekergenot
Koffie
quote:
Pardon?!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik deed het ook nog!oh god, die smiley...
![]()
Weet je nog niet wat 'quote:
Apparentlyquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je nog niet wat '' hier betekent?
Vind je dat zo'n verrassing? Dat de dansscène van Belle en het Beest zo gelijk is aan die van Doornroosje vond ik bijvoorbeeld altijd juist zo'n mooie verwijzingquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
Disney blijkt niet heel origineel te zijn
http://www.flabber.nl/linkdump/video/disney-ctrlc-ctrlv-1522
Ik heb het niet verzonnen hoor, moge dat duidelijk zijnquote:
waar is de cactusquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hebt hier verder duidelijk niets te zoeken, dus blijf weg aub
dat ze wat van elkaar weg hebben niet, maar dat 't zó gekopiëerd was, dát wist ik nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Vind je dat zo'n verrassing? Dat de dansscène van Belle en het Beest zo gelijk is aan die van Doornroosje vond ik bijvoorbeeld altijd juist zo'n mooie verwijzing
Uhuhquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
XM, dat ik het dééd was uiteraard stofzuigen!
Hehehe, truequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je dat niet elke dag dan? Mijn weekenden worden onderbroken door werkdagen
Heb je gisteren nog 1.1 gedaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi!
Nynke is stoerrrrrGefelie!
En dappere Neen! SuccesI haz faith in you, mah brothar.
En lijstje!
O: banaan (haast!)
L: volkorenpistoletje met filet americain en gekookt ei
T: bakje rauwkostsalade (best goed te doen!)
T: eierkoekski (Greys!)
D: Braadworstje + bloemkool en ham-kaassaus.
Misschien mag je dan vast een beetje in het tuintje rommelen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja, Maria wanneer ga jij verhuizen?
Greys, ik ga donderdagavond tekenen. Dan moet ik het daar even over hebben. 1 mei komt beneden vrij maar ik gok dat bij mij pas 1 juni er iemand in komt dus dan wil ik niet gaan haasten met verhuizenmaar het over de weekenden uitsmeren en vakantiedagen sparen.
Wat ongelooflijk tof!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef AKnynke het volgende:
even een jompel voordat ik ga bijlezen:
Er is een vrij grote kans dat ik geaccepteerd wordt voor een stage in Zimbabwe!![]()
![]()
![]()
Wat een sukkel dan, die huisbaas van jouquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet eerst even kijken hoeveel de benedenburen nou daadwerkelijk mee gaan nemen naar hun nieuwe huis aan planten en spul.
Ik ga een picknick tafel kopen en verder wilde mijn moeder met haar groene vingers wel helpen dus het komt vast goed met de tuin.
De huisbaas beweerde dat hij 8 gegadigden had en dat hij ging loten. Later bleek hij 2 gegadigden te hebben. Ik en iemand die ik aangedragen had voor boven. Kortom hij kon niet anders dan het aan mij geven
Ik vind hem echt een schurken/freakshowkop hebben! Net als Willem Dafoequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb Sleepers al eens gezien Vik. Goede film.
Wat kan Kevin Bacon toch ook een enorme klootzak spelen zeg!
Ja maar als je hem dan bv weer in Will & Grace zagquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een schurken/freakshowkop hebben! Net als Willem Dafoe
Ohquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Post vanaf een heerlijk verwarmd terrasje in Nijmegen, bij Cafe de Mugmaar wel erg gezellig
In die pedofilm vond ik hem wel weer aandoenlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een schurken/freakshowkop hebben! Net als Willem Dafoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga denk ik maar voor dat laatste. Kost minder inspanning, en dan hoef ik volgende week niet weer bijna van de trap te vallen.
Samenvatting: ik weet het toch zelf het beste.
[ Bericht 10% gewijzigd door Chicolate op 14-04-2009 22:08:11 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef Chicolate het volgende:
Ik twijfel ... vandaag weer in het lab gestaan, dus koppijn. Ook na een sloot water. Ik heb me vanavond wel nuttig gemaakt: informatie verwerkt voor mijn baantje, een conceptversie geschreven, echt nuttig werk dat een voldaan gevoel geeft. Maar wat moet ik nu doen? Ik loop vreselijk achter voor een vak, 4 hoofdstukken, en dat moet ik nog bijwerken. Maar dat lukt niet in een uurtje (en dan ga ik slapen). Nu beginnen en later afmaken, of het meteen goed doen en morgen de hele avond alvast daarvoor vrijhouden?
En ik moet eigenlijk iedere dag op de hometrainer, om mijn knie te leren buigen zodat het herstel sneller gaat. Als ik huiswerk ga doen, heb ik daar geen tijd voor.
Ik ga denk ik maar voor dat laatste. Kost minder inspanning, en dan hoef ik volgende week niet weer bijna van de trap te vallen.
Ja ik zet het wel onder een spoiler. Tijdens het typen bedacht ik wat het handigste was maar ik wilde het niet voor niets getypt hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef SiTu het volgende:
[..]
Heel verhaal en uiteindelijk weet je toch al wat het beste is. Succes met het fietsen!
Ik moet eigenlijk ook wat doenMaar met een uur kan ik zelf ook niet zoveel.
Oh, maar ik vond het wel grappig, niet vervelendquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik zet het wel onder een spoiler. Tijdens het typen bedacht ik wat het handigste was maar ik wilde het niet voor niets getypt hebben.
Boek dat ik moet leren is * even kijken* meer dan 1500 pagina's. Vrij dik en log, formaatje telefoonboek (maar dan 3x zo dik) met slappe kaftquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef mspoez het volgende:
Hoi SiTu.
Chico - kan je niet een boek op de steunen van je hometrainer leggen? Dat doe ik vaak, leest prima, al fietsend. En je hoeft toch niet te kijken waar je rijdt, he?
Dat vind ik wel een goede tip voor mij morgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef mspoez het volgende:
Hoi SiTu.
Chico - kan je niet een boek op de steunen van je hometrainer leggen? Dat doe ik vaak, leest prima, al fietsend. En je hoeft toch niet te kijken waar je rijdt, he?
Het is inderdaad wel een leuk idee voor andere boeken! Ik verveel me meestal tijdens het fietsen (nu niet, nu moet ik mn knie in de gaten houden) en dan heb ik tenminste wat te doen ... hmmm later eens proberen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede tip voor mij morgenmoet nog 2 boeken lezen en voel me echt vet
het zit 'm in dat nachtelijk denk ikquote:Op woensdag 15 april 2009 06:49 schreef Merel het volgende:
Wat een nachtelijke stilte hier!
Dan begon de nacht al om kwart voor elf! Ik ben die rust hier niet meer gewend johquote:Op woensdag 15 april 2009 07:14 schreef motorbloempje het volgende:
het zit 'm in dat nachtelijk denk ik
Aww!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:06 schreef Merel het volgende:
Nouja, ik ben al ziek gemeld (was gisteren ook thuis), dus ik hoef op zich niet uit te leggen waarom ik dan nog een dag extra ziek zou zijn. Ik begin te denken dat ik maar beter thuis kan blijven, vooral vanwege dat constante gevoel dat ik vast heel hard ga huilen als er iets mis gaat. Ik heb namelijk met heel veel mensen te maken, vooral ook buiten m'n eigen afdeling, en ik kan moeilijk iedereen gaan vertellen "ik ben niet zo lekker dus jullie moeten aardig doen anders ga ik huilen"
Maar nu voel ik me ook weer een aansteller, ik ben toch verdorie volwassen en ik moet m'n emoties toch thuis kunnen laten als ik moet werken
Ondanks dat je volwassen bent, ben je geen robot. Kun je vandaag gebruiken om wat van de spanning eruit gooien? Een nieuwe baan betekent sowieso dat je de eerste tijd hard 'moet' werken om jezelf te bewijzen. Als je er thuis ook nog alleen voor staat, is het zwaarder dan wanneer je bv. samen de afwas kunt doen, om maar een dwarsstraat te noemen.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:06 schreef Merel het volgende:
Maar nu voel ik me ook weer een aansteller, ik ben toch verdorie volwassen en ik moet m'n emoties toch thuis kunnen laten als ik moet werken
Ik had je al gemist!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:01 schreef Abbadon het volgende:
Goedemorgen!!
Ik heb weer internetvorige week ontdekt dat ik een rekeningetje vergeten was te betalen
heb ik iets gemist?
Super!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:10 schreef P.F het volgende:
muis m'n vader was dat boekje kwijt
gister 1.5x evy les 3 gedaan met bf. Hij wil nu ook 3x per week gaan rennen maar hij was meteen al beter
je had me gemist?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had je al gemist!![]()
Pas je op voor de olifanten in India?![]()
Heb je dat nieuwsberichtje wel doorgekregen?
![]()
Tuurlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je had me gemist?![]()
Ja, dat had ik gezien ja...en als het goed is ga ik nog op een olifant rijdenerg veel zin in
Zaterdagochtend om 7.05u vlieg ik!! lekkere tijd ook![]()
Klinkt akelig bekendquote:Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef P.F het volgende:
nou omdat we klaar waren en ik helemaal dood was en vriendje vond het echt een kippeneindje en dat ik mezelf moest pushen om tot prestaties te komen *bla bla*
wat een schatje ben je ookquote:Op woensdag 15 april 2009 09:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tuurlijk!Weet je tocccccch
Hihi, ik heb in Thailand ook op een olifant gezeten, ik vond het vooral zielig voor dat beest![]()
Oeh, vroeg op! Hoe lang is je vlucht?
Aangezien ik van dit berichtje moest huilen lijkt het me maar goed dat ik thuisgebleven ben.. Was in slaap gevallen, dus toen was de keuze al gemaakt. Net wakkergeschrikt door telefoontje van collega, er gaat dus vanalles mis doordat ik er niet ben. Verdorie!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:44 schreef loveli het volgende:
Ondanks dat je volwassen bent, ben je geen robot. Kun je vandaag gebruiken om wat van de spanning eruit gooien? Een nieuwe baan betekent sowieso dat je de eerste tijd hard 'moet' werken om jezelf te bewijzen. Als je er thuis ook nog alleen voor staat, is het zwaarder dan wanneer je bv. samen de afwas kunt doen, om maar een dwarsstraat te noemen.
Inderdaad! Volgende keer gewoon je medicijnen innemen en tegen je vriendje zeggen dat hij best met je mee mag rennen (quote:Op woensdag 15 april 2009 09:23 schreef P.F het volgende:
maar hij wil nu samen trainen :p ik vind het echt gemeen dat hij een betere conditie heeft. Ik had m'n astma medicijnen niet ingenomen dat scheelt waarschijnlijk ookmaarrr ik doe gewoon evy dan blijft het leuk.
Hahahaha, ik ging over vrije smalle paadjes met daarnaast een steile afgrond, dus wat dat betreft had ik het liever lopend gedaanquote:Op woensdag 15 april 2009 09:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat een schatje ben je ook![]()
Aangezien er in het nationale park waar ik op dat beest ga zitten ook tijgers en panters zitten, vind ik het op zich wel iets hebben boven wandelen...maar vorig jaar op een kameel zitten was 3x niks, dus nu dit maar...je moet alles proberen natuurlijk...
De vlucht is vrij lang...vlieg met Swiss Air, dus overstappen op Zurich...kom om 12 uur 's nachts lokale tijd daar aan...en het is iets van 3,5 uur tijdsverschil....dus ben al met al 14 uur onderweg, waarvan 10 uur in een vliegtuig, gok ik zo...jetlag FTW
Niet expres hoor, telefoon was nog doorgeschakeld.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Merel, waarom bellen collega's je? Je bent toch ziek?
kamelen en olifanten...voordeel is dan wel dat je wat betreft exotische rijdieren alles wel gehad hebt...misschien lama's nog, ofzo, maar dat is het dan wel...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ging over vrije smalle paadjes met daarnaast een steile afgrond, dus wat dat betreft had ik het liever lopend gedaanOp een kameel heb ik ook al gezeten, dat was vooral komisch omdat die van mij er de hele tijd van door wilde gaan
![]()
Oeh, kut dat je moet overstappen. Maargoed, dan heb je weer wat te doen. Volgensmij heb ik me nog nooit zo verveeld als tijdens de vlucht naar Thailand. Was overdag, dus ik kon niet slapen, maar ze hadden wel het hele vliegtuig donker gemaaktEn de film had ik al gezien
yupquote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Abba, ik had helemaal gemist dat je op vakantie gaat! Tof! En moet je lang op Zurich verblijven? Het is best een leuk vliegveld, je kan er lekkere chocola kopen. Ik heb net buiten het vliegveld op een grasveldje gelegen in het zonnetje, dus als het mooi weer is, kan je ook naar buiten!
Ik ga in mijn eentje met een groepsreis meequote:Op woensdag 15 april 2009 09:41 schreef Merel het volgende:
Abba je vakantie klinkt super! Ga je alleen of met een reisgezelschap of wat?
Nouja daarom vroeg ik het me ook af, want ik word gek van alle mensen die me vragen of ik nog op vakantie ga, dus ik moet onderhand ook maar iets gaan plannen. Maar groepsreizen lijken me zo eng, ik zou zo bang zijn dat er alleen maar stomme mensen meegaan, en vakantie moet wel léúk zijn natuurlijk. Met welke organisatie ga je?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef Abbadon het volgende:
Ik ga in mijn eentje met een groepsreis meeben erg benieuwd hoe ik dat trek, 22 dagen lang met zo'n groep....vorig jaar 16 dagen in Egypte met een groep vond ik eigenlijk al wel lang genoeg
(sociaal dier als ik ben...
)
hahaha....ik ben echt geen sociaal dierquote:Op woensdag 15 april 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
Oh nog even over die groepsreis...
Als je dat vorige keer 16 dagen hebt gered en deze keer nog langer gaat ben je wél een beetje een sociaal dier hoor. Anders hou je dat niet vol en hadden we vorig jaar al over een massa-slachting in Egypte gelezen
Maar op je vakantie moet je toch juist kunnen onstpannen? Vond je het dan niet vervelend om de hele tijd mooi weer te spelen?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef Abbadon het volgende:
hahaha....ik ben echt geen sociaal diermaar ik kan redelijk doen alsof, en mijn beleefdheidsgrens ligt enorm hoog
of naast een rus van 2.10 meter die geen woord engels spreektquote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef Abbadon het volgende:
Ja, dat vliegen zie ik wel tegenop...het is ook gewoon de hele dag, dus slapen zit er niet echt in, gok ik, en dan is het wel een erg lange vlucht...naja, hopelijk zit ik naast leuke meiden mensen
Ik ga met Shoestringquote:Op woensdag 15 april 2009 09:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Nouja daarom vroeg ik het me ook af, want ik word gek van alle mensen die me vragen of ik nog op vakantie ga, dus ik moet onderhand ook maar iets gaan plannen. Maar groepsreizen lijken me zo eng, ik zou zo bang zijn dat er alleen maar stomme mensen meegaan, en vakantie moet wel léúk zijn natuurlijk. Met welke organisatie ga je?
ontspannen? ik ben nog nooit zo kapot geweest als na mijn vorige vakantiequote:Op woensdag 15 april 2009 10:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar op je vakantie moet je toch juist kunnen onstpannen? Vond je het dan niet vervelend om de hele tijd mooi weer te spelen?
Ik heb mini-weekendquote:
Ohhhhhhh ook al zo'n mazzelaar die vrij is vandaag!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb mini-weekendeen van mn laatste vrije woensdagen voorlopig deze zomer, mijn compagnon gaat 3 maanden weg eind mei, en volgende week moet ik ook werken op woensdag
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
Merel, ik heb het idee dat er in zo'n groep (mits je geen bejaardenorganisatie uitzoekt per ongeluk) altijd wel één iemand zit met wie je het kunt vinden.
Mijn zus, vrijgezel na 7 jaar relatie, gaat misschien met een groepsreis mee naar Portugal waar je ook meteen salsales krijgt op het strand (noemen ze dat tegenwoordig zo, was het eerste wat ik dacht). Het lijkt mij vreselijk, maar haar lijkt het wel wat
Nee hoor!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij denkt ook maar aan één ding, hè?
Ja, ik klink wel heel bereisd zo, he?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kamelen en olifanten...voordeel is dan wel dat je wat betreft exotische rijdieren alles wel gehad hebt...misschien lama's nog, ofzo, maar dat is het dan wel...
Ja, dat vliegen zie ik wel tegenop...het is ook gewoon de hele dag, dus slapen zit er niet echt in, gok ik, en dan is het wel een erg lange vlucht...naja, hopelijk zit ik naast leuke meiden mensen
precies....ontken het maar nietquote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor!
Nou ja, met dit soort weer wel ietsje meer. Toegegeven![]()
Maar kom opppppppp, 'salsales op het strand'. Alsof dat lekker danst, dat zandDoh!
Ja, dat is wel alsof je als argeloze single "een bepaalde richting" op geduwd wordtquote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor!
Nou ja, met dit soort weer wel ietsje meer. Toegegeven![]()
Maar kom opppppppp, 'salsales op het strand'. Alsof dat lekker danst, dat zandDoh!
vind je?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik klink wel heel bereisd zo, he?
"ga allemaal maar lekker dicht tegen elkaar aan staan, en begin maar goed te draaien met die heupen..."quote:Op woensdag 15 april 2009 10:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel alsof je als argeloze single "een bepaalde richting" op geduwd wordt
Ah gut nee, ik heb slechts 6% van de wereld gezien, zegt mijn travelling mapquote:
gewoon een paar grote landen pakken....de VS, China, India, Australië, Brazilië...dat helpt vastquote:Op woensdag 15 april 2009 10:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah gut nee, ik heb slechts 6% van de wereld gezien, zegt mijn travelling map
Ja! Een singles reis.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
precies....ontken het maar niet![]()
is het een 'singles'reis? want dan geef ik je gelijk....
een singlesreis....romantisch, op het strand, ondergaande zon, muziek, zwoele bewegingen tot diep in de nacht...mag ik een teiltje?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
Ja! Een singles reis.
Dus salsales op het strand my ass!
Fijn dat ik alsnog gelijk krijg. Zeg sorry
Ja nou, náár he, zon, strand en zwoele bewegingen!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een singlesreis....romantisch, op het strand, ondergaande zon, muziek, zwoele bewegingen tot diep in de nacht...mag ik een teiltje?![]()
Nou vooruit.quote:en je krijgt al gelijk, dus doe het daar maar mee
Moet lukken toch, in 1.5 uur?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Een singles reis.
Dus salsales op het strand my ass!
Fijn dat ik alsnog gelijk krijg. Zeg sorry
Oh ik had ook nog wat doms...
Ik gister heel enthousiast allemaal bbq spullen gekocht voor vandaag voor na het werk.
Zegt Heer G dat hij vanavond bluesband repetitie heeft. Dus we moeten vanavond speed-bbqen tussen zes en half acht. Waarvan eerst een half uur het brood nog gebakken moet worden en de bbq in de fik gestoken moet worden.
Ik vind het best leuk klinken andersquote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, náár he, zon, strand en zwoele bewegingen!
Ja, zeurende mensen moet je niet hebben inderdaad...bleghquote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Phaidra het volgende:
Van rondreizen rust je inderdaad niet echt uit!Maar het zijn vaak wel de tofste vakanties, is mijn ervaring iig. De gezelschappen wisselen vaak heel erg. Een vriendin van mij is reisleidster en soms heeft ze hele leuke groepen en een andere keer weer een groep met veel zeurende mensen. Hopelijk valt het voor jou mee Abba! Ik ben wel een beetje jaloers hoor! Ik zou graag eens naar Azië gaan, maar ook dit jaar zit het er weer niet in, helaas
.
Ik dacht aan Ruslandquote:Op woensdag 15 april 2009 10:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gewoon een paar grote landen pakken....de VS, China, India, Australië, Brazilië...dat helpt vast
Tuurlijk! Maar ik vind het niet zo lekker relaxed als hij steeds op de klok zit te kijkenquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk klinken anders. Hebben ze ook zoiets voor lesbo's?
.
als je het zo stelt, is dat op zich misschien best een dagje vol te houden...quote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Greys het volgende:
Ja nou, náár he, zon, strand en zwoele bewegingen!
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb aan een handdoek voldoende hoor
Trans-Siberië Expres!!quote:
waarom verbaast dat me nu weer niks?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb aan een handdoek voldoende hoor
Dit jaar blijft het waarschijnlijk bij Scandinavie of een Oostbloklandje, afhankelijk van het weerquote:
Hmm, zodra je het ticket hebt betaald is het juist een zeer goedkope reisbestemmingquote:Op woensdag 15 april 2009 10:27 schreef Viking84 het volgende:
Zodra ik weer money in da pocket heb wil ik naar Madrid. Egypte en Griekenland staan ook hoog op m'n lijstje. Azië trekt me niet zo (en dat is portemonneetechnisch gezien wel weer fijn
).
Ik zou inderdaad bang zijn dat iedereen 50-plus is!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
Merel, ik heb het idee dat er in zo'n groep (mits je geen bejaardenorganisatie uitzoekt per ongeluk) altijd wel één iemand zit met wie je het kunt vinden.
Ik ben vorig jaar een weekje in de (Belgische) Ardennen geweest, was echt superleuk! Het weer was ook super, dus dat hielp wel meequote:Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef mspoez het volgende:
Goedemorgen!
Wat een exoten hier, allemaal wereldreizigers! Ik vind dat wel stoer, altijd. Ik ga met de kinderen naar de Ardennen. In de meivakantie.
Ik bedoelde meer: er is al een hoop wat ik wil zien en als ik dan óók Azië nog wil zien... Snap je?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm, zodra je het ticket hebt betaald is het juist een zeer goedkope reisbestemming![]()
Azie
Ja, precies....en akkoord, sommige dingen zijn daar ter plekke soms niet zo grappig...midden in de nacht in een hotel aankomen en daar 5 keer van kamer veranderen omdat de deuren niet dicht konden, om dan vervolgens nog 20 minuten te wachten totdat iemand het slot repareert met een hamer als enige gereedschap is niet grappig als je moe bent, maar maakt wel een leuk verhaalquote:Op woensdag 15 april 2009 10:28 schreef Phaidra het volgende:
En zo is het Abba! Helemaal mee eens. Toen ik in Iran was, zaten er ook mensen bij die niet zo goed tegen ongeplande dingen konden. Waarom ga je dan in hemelsnaam naar zo'n land? Hebben ze dan niet van tevoren bedacht dat een 3-sterren hotel daar niet echt gelijk staat aan een 3-sterren hotel in NL?? (om maar iets te noemen)
Ah so, nouja, dat kan je toch altijd nog voor je uit schuiven? Je hoeft niet alles binnen nu en een paar jaar te zienquote:Op woensdag 15 april 2009 10:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: er is al een hoop wat ik wil zien en als ik dan óók Azië nog wil zien... Snap je?
O ik wil ook nog naar Mexico, pyramiden checken.
Ik snap het wel hoor, dat soort 'vooroordelen'.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad bang zijn dat iedereen 50-plus is!
Ik zit te denken om op duikvakantie te gaan met een groep in Egypte. Maar ik vind het echt eng! Dat zou dan wel een singlesgroep zijn, want ik wil niet in m'n eentje in een groep vol stelletjes zitten. Maar ik wil er ook geen ik-ben-hopeloos-op-zoek-naar-een-vent-vakantie van maken, juist niet. Dus dan weet ik niet of zo'n reis wel weer geschikt is. Ik vind het echt heel eng! Straks zijn ze allemaal lelijk en stom en oud en onaardig. Want ik kan me niet voorstellen dat leuke mensen alleen op reis moeten. Stom hè?
Maar om ontopic te blijven: áls ik op vakantie ga moet ik natuurlijk wel in een bikini passen
Jawel, alles moet voor m'n 30e, want daarna ga ik trouwen en kindertjes krijgen en moet ik elke zomer naar Frankrijkquote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah so, nouja, dat kan je toch altijd nog voor je uit schuiven? Je hoeft niet alles binnen nu en een paar jaar te zien(Al wil ik zelf de verre, grote landen toch liever nu bezoeken dan op m'n vijftigste ofzo
)
lieverd...leeftijd van je groepsgenoten kun je dus van te voren zien...en een gemengde groep is het leukste, vind ikquote:Op woensdag 15 april 2009 10:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad bang zijn dat iedereen 50-plus is!
Ik zit te denken om op duikvakantie te gaan met een groep in Egypte. Maar ik vind het echt eng! Dat zou dan wel een singlesgroep zijn, want ik wil niet in m'n eentje in een groep vol stelletjes zitten. Maar ik wil er ook geen ik-ben-hopeloos-op-zoek-naar-een-vent-vakantie van maken, juist niet. Dus dan weet ik niet of zo'n reis wel weer geschikt is. Ik vind het echt heel eng! Straks zijn ze allemaal lelijk en stom en oud en onaardig. Want ik kan me niet voorstellen dat leuke mensen alleen op reis moeten. Stom hè?
Maar om ontopic te blijven: áls ik op vakantie ga moet ik natuurlijk wel in een bikini passen
Staat ook op mijn verlanglijstje, jaquote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt geweldig om een keer te doenen dan een paar lekkere dikke boeken mee nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepsreizen lijkt me niks voor mij, ik ben al twee dagen uitgeput na een dagje cursus en interactie met mensenIk geloof ook niet dat we dit jaar ergens heen gaan, Amerika was het plan, maar ik hoor er niks meer over. En laatst concreet gevraagd wanneer we dan zouden gaan, kreeg ik een ontwijkend antwoord op
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, alles moet voor m'n 30e, want daarna ga ik trouwen en kindertjes krijgen en moet ik elke zomer naar Frankrijk.
Niet alle (single) leuke mensen gaan alleen op reis. Sommigen vragen zich af of er wel andere leuke mensen alleen reizen en blijven daarom toch maar thuis zittenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:31 schreef Merel het volgende:
Want ik kan me niet voorstellen dat leuke mensen alleen op reis moeten. Stom hè?
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:39 schreef Syrena het volgende:
Oh Greys, bandrepetities , ik krijg weer flashbacks naar de tijd dat mijn vriend ook in een band zat![]()
Goddank peinst hij er niet meer over om bij een band te gaan (zegt hij). En als ie dat wel doet mag het alleen een band vol mannen zijn
In de bluesband van Heer G zitten alleen maar mannen, maar in de andere band waar hij vaker mee speelt zit een bloedjemooie zangeres. En ze is nog bizar goed ook. En aardig. En klein. En petiterig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
nu ben ik wel benieuwd!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:38 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Moblo, ik heb over je gedroomd. Sterker nog, jij was de hoofdpersoon in m'n droom, erg gek...
Mijn zus haar vriend ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Mijn broer heeft z'n vrouw ook leren kennen tijdens zo'n groepsreis.
Neen, kan een week of 4 durenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:53 schreef Miss_S het volgende:
MoBlo heb je al iets gehoord van je inschrijving?
Spannendquote:Op woensdag 15 april 2009 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neen, kan een week of 4 durenmaar ga zolang gewoon braaf door met de studie
Gaat zelfs wel lekker de afgelopen dagen
Dat is helemaal lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben geen tentamenwekenalles lekker verspreid.. heb volgens mij zelfs maar 1 tentamen dit semester, de rest is project/deeltoets!
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ja, precies....en akkoord, sommige dingen zijn daar ter plekke soms niet zo grappig...midden in de nacht in een hotel aankomen en daar 5 keer van kamer veranderen omdat de deuren niet dicht konden, om dan vervolgens nog 20 minuten te wachten totdat iemand het slot repareert met een hamer als enige gereedschap is niet grappig als je moe bent, maar maakt wel een leuk verhaalen daar gaat het natuurlijk ook om!
Ik zit er aan te denken om begin september de Muur van Hadrianus te gaan lopen, in Engelandvolgend jaar weer ver weg en exotisch!
Hoeveel moet je nog totdat je je P hebt?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
wil wel graag mn P halen, mócht ik naar de politie overstappen, dan wil ik die in ieder geval binnen hebben. is altijd mooi meegenomen, ook als ik over 20 jaar nog 's denk: ik ga 't gewoon af maken ofzo
het is overigens ook niet zo dat je als je de selectie door bent je een baan hebt, want je moet eerst solliciteren en pas als je een korps hebt gevonden waar je mag werken, dan begin je met de opleiding. Dus zou zomaar kunnen zijn dat ik mn bachelor nog kan halenmaar we gaan gewoon stug door hier
alles wat ik haal is mooi meegenomen, en wie weet beslis ik wel niet bij de pliesie te gaan
ik ben officieel pas een jaar bezig : )dus ja, ik had 'm kunnen hebben, maar omdat ik zonder voorkennis uit het eerste semester vorig jaar het tweede semester heb gedaan, was dat vrij moeilijk. Tel daar 12 uur werken en geen ijzeren discipline bij op en je zit zo 2 jaar verder.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoeveel moet je nog totdat je je P hebt?
Je bent nu bijna 1,5 jaar bezig toch?
En de politie lijkt me toch echt wel stoerbegrijp dat je het gewoon wil proberen.
Ik wou net zeggen de politie verdiend toch niet heel slecht?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben officieel pas een jaar bezig : )dus ja, ik had 'm kunnen hebben, maar omdat ik zonder voorkennis uit het eerste semester vorig jaar het tweede semester heb gedaan, was dat vrij moeilijk. Tel daar 12 uur werken en geen ijzeren discipline bij op en je zit zo 2 jaar verder.
Planning is nu om volgend jaar februari mn P te hebben
en René en íedereen zegt ook: ja, da's veel meer 'jou', bij de politie werken, ipv een kantoorbaanen dat is ook wel zo, maargoed, de financiele zekerheid van een baan in de sector waar ik nu zit is natuurlijk ook aanlokkelijk, al moet je het écht niet voor het geld doen, maar om wat je leuk vindt.. en ja.. nou, de politie is geen vetpot, maar uiteindelijk ook zeker niet slecht, aangezien ik gewoon vind dat ik over 20 jaar dan wel flink promotie heb gemaakt
![]()
nou, de RU wel, onze faculteit nietquote:Op woensdag 15 april 2009 11:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen de politie verdiend toch niet heel slecht?
Maar de RU is dus niet zo streng als het gaat om P's halen? (altijd goed om alvast te weten)
klopt, maar ik wil me niet blindstaren op salaris en ergens blijven hangen terwijl ik het misschien ergens anders veel meer naar m'n zin hebquote:Op woensdag 15 april 2009 11:28 schreef Merel het volgende:
Klinkt spannend MoBlo, bij de politie. Maar ik hoor juist altijd mensen klagen over het salaris daar? Misschien niet tijdens de opleiding, maar wel tijdens je verdere carrière. Maar 't is maar net hoeveel waarde je daar aan hecht.
En als ik volgende week m'n salaris binnen heb er er dan nog plek is bij de duikreis, denk ik dat ik toch maar ga boeken. Hoe eng 't ook is. Hè shit, nou ga ik toch weer twijfelen
Dat zou ik ook niet durven als ik zulk donker haar had, ontkleuren!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb bijna zwart haar en kleur pakt bij mij nooit. En ontkleuren durf ik echt niet
.
Ja, als ik in de zon zit, anders zie je het niet eensquote:Op woensdag 15 april 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet durven als ik zulk donker haar had, ontkleuren!
Bij jou zie je zeker alleen een zweempje rodige gloed ofzo als je er een kleur in doet?
hahaha....sommige dingen zijn inderdaad leuker als ze anderen overkomen...persoonlijk ben ik nogal op mijn nachtrust gesteldquote:Op woensdag 15 april 2009 11:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik kon me ook voorstellen dat mensen het niet grappig vonden dat de halve riolering door de kamer kwam op het moment dat er doorgetrokken werd, maar je hebt wél wat te vertellen! (en het is altijd leuker als het anderen overkomt ipv jou
)
De muur van Hadrianus lijkt me ook leuk idd! In Iran heb ik wel de muur van Alexander de Grote gezien, alleen is daar niets van over. Staan we daar te kijken naar oranje pillonnetjes die men had neergezet om aan te geven waar de muur gezeten heeft![]()
. Redelijk hilarisch.
Nou zo'n held ben ik ook niet hoor, het was alleen maar een ponyquote:Op woensdag 15 april 2009 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Xcuz_me, I feel your painIk heb ook nog eens stevige wenkbrauwen, dus een andere kleur zou ook nog eens heel gek staan
![]()
Zo is mn haar nu (heul erg geposeerde foto, but you get the gist)
[ afbeelding ]
Het hangt, het is dezelfde kleur die het altijd al was, en ja![]()
Maar ik ben geen held, zoals Mo of Miss_S, die dan ineens iets radicaals anders durven
Vind het meevallen met het geposeerde hoor! Vind het een leuke foto!quote:Op woensdag 15 april 2009 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Xcuz_me, I feel your painIk heb ook nog eens stevige wenkbrauwen, dus een andere kleur zou ook nog eens heel gek staan
![]()
Zo is mn haar nu (heul erg geposeerde foto, but you get the gist)
[ afbeelding ]
Het hangt, het is dezelfde kleur die het altijd al was, en ja![]()
Maar ik ben geen held, zoals Mo of Miss_S, die dan ineens iets radicaals anders durven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |