Hehehe, truequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je dat niet elke dag dan? Mijn weekenden worden onderbroken door werkdagen
Heb je gisteren nog 1.1 gedaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi!
Nynke is stoerrrrrGefelie!
En dappere Neen! SuccesI haz faith in you, mah brothar.
En lijstje!
O: banaan (haast!)
L: volkorenpistoletje met filet americain en gekookt ei
T: bakje rauwkostsalade (best goed te doen!)
T: eierkoekski (Greys!)
D: Braadworstje + bloemkool en ham-kaassaus.
Misschien mag je dan vast een beetje in het tuintje rommelen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja, Maria wanneer ga jij verhuizen?
Greys, ik ga donderdagavond tekenen. Dan moet ik het daar even over hebben. 1 mei komt beneden vrij maar ik gok dat bij mij pas 1 juni er iemand in komt dus dan wil ik niet gaan haasten met verhuizenmaar het over de weekenden uitsmeren en vakantiedagen sparen.
Wat ongelooflijk tof!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef AKnynke het volgende:
even een jompel voordat ik ga bijlezen:
Er is een vrij grote kans dat ik geaccepteerd wordt voor een stage in Zimbabwe!![]()
![]()
![]()
Wat een sukkel dan, die huisbaas van jouquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet eerst even kijken hoeveel de benedenburen nou daadwerkelijk mee gaan nemen naar hun nieuwe huis aan planten en spul.
Ik ga een picknick tafel kopen en verder wilde mijn moeder met haar groene vingers wel helpen dus het komt vast goed met de tuin.
De huisbaas beweerde dat hij 8 gegadigden had en dat hij ging loten. Later bleek hij 2 gegadigden te hebben. Ik en iemand die ik aangedragen had voor boven. Kortom hij kon niet anders dan het aan mij geven
Ik vind hem echt een schurken/freakshowkop hebben! Net als Willem Dafoequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb Sleepers al eens gezien Vik. Goede film.
Wat kan Kevin Bacon toch ook een enorme klootzak spelen zeg!
Ja maar als je hem dan bv weer in Will & Grace zagquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een schurken/freakshowkop hebben! Net als Willem Dafoe
Ohquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Post vanaf een heerlijk verwarmd terrasje in Nijmegen, bij Cafe de Mugmaar wel erg gezellig
In die pedofilm vond ik hem wel weer aandoenlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een schurken/freakshowkop hebben! Net als Willem Dafoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |