Ik twijfelde maar ik durfde geen TT over mezelf te doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
"Waar Greys moet zuigen!" vond ik een leukere TT
Had jij de lapo maar moeten pakkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
"Waar Greys moet zuigen!" vond ik een leukere TT
Ga je je ook al 'ziek' melden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:42 schreef Goodbye het volgende:![]()
Morgenmiddag neem ik lekker vrij met het mooie weer
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Lort het volgende:
Heb nog een paar goede afvaltips voor jullie. Zie link
http://www.angelfire.com/ak6/anassecret/40reasonstostare.html
oh nieuwe goeroequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Lort het volgende:
Heb nog een paar goede afvaltips voor jullie. Zie link
http://www.angelfire.com/ak6/anassecret/40reasonstostare.html
Niet goed?quote:
dat dusquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Merel het volgende:
Ik vind Nynke altijd zo stoer met haar buitenlandavonturen. Dat je dat durft! Ik wou dat ik ook zo avontuurlijk was
dan ga je toch godsamme naar de winkel, prutserquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef neen het volgende:
O:
T: water, appel
L: 2 witte broodjes met hagelslag puur
T: water
D: ?
Gebrek aan voedsel in huis vanochtend, vandaar.
Ik vind dat stagiairs altijd zo uitgebuit worden! Zeker stagiairs die maandenlang bij een bedrijf meelopen en dan maar een minimale stagevergoeding krijgen. Ben blij dat ik dat nooit heb hoeven doen hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En mag ik nog even opmerken dat stagairs geen parasieten zijn, hoewel ik dat gevoel zonet wel een beetje kreeg in het vorige topic? Ik zal niet voor alle spreken, maar ik verricht toch echt wel nuttig werk voor iets wat straks uitgegeven gaat worden. Ze hebben een verdomd voordelige hardwerkende kracht aan me.
Vind ik ook. Ik krijg al heimwee bij de gedáchte eraan. Heb wel eens geïnformeerd naar de mogelijkheden voor lesgeven op een dovenschool in Verweggistan. Maar ik vond het toch een te eng idee om zo lang zo ver weg te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Merel het volgende:
Ik vind Nynke altijd zo stoer met haar buitenlandavonturen. Dat je dat durft! Ik wou dat ik ook zo avontuurlijk was
ik vind het dood en dood eng hoor, Zimbabwe is nou niet het meest stabiele Afrikaanse land. Net even een mailjte gestuurd naar de ambassade daar, om te vragen hoe en wat. En het is nog maar de vraag of het door gaat, maar m'n contactpersoon klonk enthousiast.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Merel het volgende:
Morgenochtend ga ik gewoon werken, heurrrrquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga je je ook al 'ziek' melden?
[/flauw]
Ik ga godverdomme naar m'n werk lambalquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan ga je toch godsamme naar de winkel, prutser
Ik hoop toch echt wel dat ik met mn jaarstage stagevergoeding krijg, want heb dan echt geen tijd om ernaast nog te gaan werkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind dat stagiairs altijd zo uitgebuit worden! Zeker stagiairs die maandenlang bij een bedrijf meelopen en dan maar een minimale stagevergoeding krijgen. Ben blij dat ik dat nooit heb hoeven doen hoor
Relquote:
wij gaan zaterdag ook saampjes bbqenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rel.
Bbq'en jullie dan gewoon met z'n tweeën? Ik vind dat zo saai. Als ik bbq doe ik dat het liefst met de hele familie, met 15 man dus ofzo
. Of op z'n minst met de helft.
geen idee. Er gaan regelmatig e-mails heen en weer. Misschien binnenkort eens bellen, maar ik vind het altijd zo moeilijk om mensen met een afrikaans accent in het engels te verstaan, dus daar zie ik wel wat tegen op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:56 schreef Phaidra het volgende:
Wow Nynke, dat klinkt echt ubertof!! Wanneer weet je meer?
De balinese groentesoep is klaar, nu nog een klein stukje stokbrood opwarmen en dan kan er gegeten worden!
En na het eten ga ik een stukje skatenipv cardio in de sportschool.
Nou, ik vind mijn vriend best wel een leuk persoon, dus bbq met hem vind ik wel gezellig jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rel.
Bbq'en jullie dan gewoon met z'n tweeën? Ik vind dat zo saai. Als ik bbq doe ik dat het liefst met de hele familie, met 15 man dus ofzo
. Of op z'n minst met de helft.
Ik vind met z'n 2-en juist een stuk relaxter dan met een hele groep.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rel.
Bbq'en jullie dan gewoon met z'n tweeën? Ik vind dat zo saai.
Dat was 1 van de redenen dat ik niet de master museumconservator ben gaan doen. Dan moest je een jaar fulltime stage lopen en je kreeg daar 100 euro p.m. voor. Een vriendin van me heeft het gedaan en moest idd op zaterdag een bijbaantje nemen om rond te komen. Schandalig vind ik dat!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind dat stagiairs altijd zo uitgebuit worden! Zeker stagiairs die maandenlang bij een bedrijf meelopen en dan maar een minimale stagevergoeding krijgen. Ben blij dat ik dat nooit heb hoeven doen hoor
Bij het ETOC. Ik had een stomme begeleidster en een stomme opdracht die me helemaal niet lag.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar heb jij stage gelopen dan, Vik? Ik krijg ook maar bar weinig hoor, maar hier stage lopen was zo'n enorme kans dat ik het nog had gedaan als ik geld toe had moeten geven.
En Nynke overtreft ons allemaal. Ongelooflijk meid....
Ja, ik denk het wel!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, ik stap zou maar weer eens in de auto. Terug naar het vakantieadresNog één dagje zon. Zou ik morgen een bikini aankunnen?
Wordt je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:01 schreef Lort het volgende:
BBQ? Sukkels van vlees wordt je dik, zit allemaal vet aan enzo.
Moet ik jullie nu alles uitleggen.
niets mis met bbqen hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:00 schreef Sylvana het volgende:
Wij hebben allebei geen bbq en dat is maar goed ook, want ik eet altijd veel te veel dan. Ik heb wel een grote grill, maar die gebruik ik amper. Gebruik meestal gewoon mn grillpan of kleine grill
Hilda?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij het ETOC. Ik had een stomme begeleidster en een stomme opdracht die me helemaal niet lag.
Sowieso klinkt jouw stage veel gaver. Ik had ook gewoon historische lk moeten gaan doen ipv dat verdomde taalbeheersing.
Maar goed, ik vind alles wat anderen doen (jij en Phaidra bijv) altijd gaver dan wat ik zelf doe
.
Hilde heet ze. En nee, dat was niet mijn begeleidster. Thank God.quote:
Oh, ik zeg ook niet dat ze niet aardig is. Maar om er college van te krijgen, dat is een absolute ramp.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hilde heet ze. En nee, dat was niet mijn begeleidster. Thank God.
Alhoewel: ik heb wel eens met haar overlegd over m'n bachelorscriptie en toen was ze heel aardig, hoor.
Klopt. Maar haar mannelijke tegenhanger was ook niet bijster boeiendquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik zeg ook niet dat ze niet aardig is. Maar om er college van te krijgen, dat is een absolute ramp.
Ik wilde van alles wat uitproberen, eigenlijk! En ik vond het ook wel heel interessant hoor! Heb later ook nog een caput gedaan over kindertaalmorfologie. Eigenlijk ben ik in die vakken ook veel beter dan in wat ik nu doe, maar dit vind ik leuker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Maar haar mannelijke tegenhanger was ook niet bijster boeiend.
Het was gewoon een saai vak. Best jammer, want het had heel leuk kunnen worden, maar docenten kunnen een vak echt verpesten.
Waarom deed jij die minor eigenlijk? Aangezien je nu iets heel anders doet. Dan had MRS beter gestaan op je lijstje.
Ik probeer je alleen maar te helpen. Je bent nu misschien wel ´slank´ maar dat kan zo over zijn. Zie dit als een waarschuwing.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt je?
En dan ons sukkels noemen?
Maar doe jezelf een lol en lees even een stuk of 214 topics terug.
Zoek wat foto's en ga dan zien dat we eigenlijk al hartstikke slank zijn. Dus niet piepen.
Tja, probleem is dat ik geen vis lust ( op kibbeling en lekkerbekjes enzo na) en dat ik gewoon alleen al aan vlees gewoon veel te veel eet. Als we bijvoorbeeld met de familie gingen gourmetten, aten mn broer en ik met zn 2en een schotel voor 4 personen op, terwijl de andere schotel van 4 personen ook echt door 4-5 personen werd opgegeten. Ik kan dan gewoon moeilijk maat houden als er zoveel op tafel staat en dus vermijd ik het lieverquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niets mis met bbqen hoor
Vis in alufolie, kipshaslicks, mager lamsvlees, etc.
Het probleem zit hem in de sausjes en dergelijken, maar met vlees / vis op de BBQ is helemaal niets mis, omdat al het vet afgevoerd wordten bij Vis blijven alle nuttige shizzels in het alufolie
Ik zal het in mijn oren knopen, oh Heer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Lort het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te helpen. Je bent nu misschien wel ´slank´ maar dat kan zo over zijn. Zie dit als een waarschuwing.
Elk pondje gaat door het mondje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, probleem is dat ik geen vis lust ( op kibbeling en lekkerbekjes enzo na) en dat ik gewoon alleen al aan vlees gewoon veel te veel eet. Als we bijvoorbeeld met de familie gingen gourmetten, aten mn broer en ik met zn 2en een schotel voor 4 personen op, terwijl de andere schotel van 4 personen ook echt door 4-5 personen werd opgegeten. Ik kan dan gewoon moeilijk maat houden als er zoveel op tafel staat en dus vermijd ik het liever
disciplinequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, probleem is dat ik geen vis lust ( op kibbeling en lekkerbekjes enzo na) en dat ik gewoon alleen al aan vlees gewoon veel te veel eet. Als we bijvoorbeeld met de familie gingen gourmetten, aten mn broer en ik met zn 2en een schotel voor 4 personen op, terwijl de andere schotel van 4 personen ook echt door 4-5 personen werd opgegeten. Ik kan dan gewoon moeilijk maat houden als er zoveel op tafel staat en dus vermijd ik het liever
| 1 2 3 | laatste bezoek: 19 seconden geleden. aantal posts: 88 (gemiddeld 19 per dag) |
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
Och, wat schattig. Een relkloon![]()
[ code verwijderd ]
Ik bbq trouwens altijd met vis en kip en groente. Heel slank verantwoord. Maar gelukkig gaat het niet zozeer om wat je eet maar hoeveel je eet . Ben trouwens onwijs trots op mezelf: ondanks dat ik nu weer normaal eet blijf ik nu al sinds november onder de 58 kilo
Ja ik weet het en op zich heb ik dat nu wel ( ook bijvoorbeeld met chips eten, doe ik nu ook echt 1 keer in de week) maar sinds ik aan het afvallen ben hebben we niet meer gebbqed of gegourmet, dus weet niet hoe het dan zit met mn discipline. Maar goed, we hebben er toch geen 1, dus dat scheelt sowieso al weerquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
disciplinemeer kan ik niet zeggen
Wat goed zegquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
Och, wat schattig. Een relkloon![]()
[ code verwijderd ]
Ik bbq trouwens altijd met vis en kip en groente. Heel slank verantwoord. Maar gelukkig gaat het niet zozeer om wat je eet maar hoeveel je eet . Ben trouwens onwijs trots op mezelf: ondanks dat ik nu weer normaal eet blijf ik nu al sinds november onder de 58 kilo
quote:
je eet hoop ik geen 100 gram leverpasteiquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Een theelepel suiker bevat 8 kcal. Het verschil tussen lightleverpastei en gewone leverpastei is 200 kcal per 100 gram. Veel dacht ik zo en het smaakt net zo goed.
hij was al van mij, mijn goeroequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat ben jij slim, leuk en lief
trouwen?
Goed he van d'r?!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:16 schreef LaStrange het volgende:
Ik zie net dit topic voor het eerst, maar ik lees dat ene Beessiejen bijna 50 kilo is afgevallen?! REspect!
sorrie. maar jij gaat al trouwen met renéquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij was al van mij, mijn goeroekwak!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef Merel het volgende:
Vandaag ook niet gelukt om goed te eten, ik zit echt te kl*ten.
En ik word alleen maar superchagrijning van het goede weer, aangezien het me alleen maar eraan herinnert dat ik niemand heb om leuk spontaan terrasjes mee te gaan pikken, niemand om mee naar het strand te gaan en niemand om straks mee op vakantie te gaan. [/drama]
Ik moet even uit m'n put kruipen en stoppen met zwelgen hoor, en dan lekker gezonde zomersalades gaan eten ofzo
Vrouwen prijzen mij vaak om me intelligentie en aardige natuur. Leuk dat jij dat zo snel in mij herkent, daarom kan ik je aanbod natuurlijk niet afslaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat ben jij slim, leuk en lief
trouwen?
nou vooruit, he's all yoursquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
sorrie. maar jij gaat al trouwen met rené![]()
Die hebben allemaal relaties joh, die gaan gezellig met hun eigen vriendjes terassen en stranden en vakantie vieren. Is ook begrijpelijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef kwakveense het volgende:is ook klote merel... maar kun je dat soort dingen niet met vrienden doen? of vriendinnen? daar moet ik t doorgaans ook van hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon zo'n levensfase waarin iedereen settelt blijkbaar, en dan voel ik me soms een beetje alleen over blijven.
En daardoor ga dan ik chips eten als ontbijtEn zo kan ik natuurlijk noooooooit naar 't strand
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
O daar heb ik ook last van, hoor. Plus: iedereen woont te ver wegquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef Merel het volgende:
Vandaag ook niet gelukt om goed te eten, ik zit echt te kl*ten.
En ik word alleen maar superchagrijning van het goede weer, aangezien het me alleen maar eraan herinnert dat ik niemand heb om leuk spontaan terrasjes mee te gaan pikken, niemand om mee naar het strand te gaan en niemand om straks mee op vakantie te gaan. [/drama]
Ik moet even uit m'n put kruipen en stoppen met zwelgen hoor, en dan lekker gezonde zomersalades gaan eten ofzo
Whahahahaquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Wat las ik over Vik en ene WIlde Hilde?
Zijn er sappige verhalen?
Nee, het was afgesproken! We hadden wat dingetjes voor huidverzorging op internet besteld, en ik zou haar pakketje nog afgeven. De 'minimeet' duurde maar 2 min. ofzo, want we stonden op een station en moesten elk een andere kant opquote:
Ja, dat was erg jammer!! Ik zat me ook enorm te ergeren in de trein, zonder telefoonnummer van jullie enzo!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou Phaidra zien laatst, maar toen had ze vertraging met de treinJammer, want ik was wel benieuwd!
Ja, dat was echt onhandig, hadden we even beter moeten coordinerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, dat was erg jammer!! Ik zat me ook enorm te ergeren in de trein, zonder telefoonnummer van jullie enzo!
Hey, die heb ik ook gezien! Ik ga zo de kroeg in, spelletjes spelen. Oh, vandaag een nieuwe spijkerbroek gekocht..hij zit alleen om het middel een beetje strak, zodat m'n boek erover komt. Bij m'n andere broken wa dat geen probleem, dus dat is wel jammer. Maar, hij was te lang, ze hebben hem korter gemaakt in de winkel, en dat is nieuw voor me!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:
4 op n rij?
ik ga me zo lekker omkleden en naar een concert toe (nederlands studenten orkest, doen een paar vrienden en kennissen aan mee) ik heb vandaag hartstikke goed gewerkt, en ik voel me echt een stuk beter dan vorige week enzo
Volgens mij was er wel ergens een nummer gegeven, maar ik was het vergeten te noteren!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat was echt onhandig, hadden we even beter moeten coordineren![]()
daar kan je zo goed offroadenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:21 schreef neen het volgende:
*vakantieplan 1 - Marokko, 50% zekergenot
Koffie
quote:
Pardon?!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik deed het ook nog!oh god, die smiley...
![]()
Weet je nog niet wat 'quote:
Apparentlyquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je nog niet wat '' hier betekent?
Vind je dat zo'n verrassing? Dat de dansscène van Belle en het Beest zo gelijk is aan die van Doornroosje vond ik bijvoorbeeld altijd juist zo'n mooie verwijzingquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
Disney blijkt niet heel origineel te zijn
http://www.flabber.nl/linkdump/video/disney-ctrlc-ctrlv-1522
Ik heb het niet verzonnen hoor, moge dat duidelijk zijnquote:
waar is de cactusquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hebt hier verder duidelijk niets te zoeken, dus blijf weg aub
dat ze wat van elkaar weg hebben niet, maar dat 't zó gekopiëerd was, dát wist ik nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Vind je dat zo'n verrassing? Dat de dansscène van Belle en het Beest zo gelijk is aan die van Doornroosje vond ik bijvoorbeeld altijd juist zo'n mooie verwijzing
Uhuhquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
XM, dat ik het dééd was uiteraard stofzuigen!
Hehehe, truequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je dat niet elke dag dan? Mijn weekenden worden onderbroken door werkdagen
Heb je gisteren nog 1.1 gedaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi!
Nynke is stoerrrrrGefelie!
En dappere Neen! SuccesI haz faith in you, mah brothar.
En lijstje!
O: banaan (haast!)
L: volkorenpistoletje met filet americain en gekookt ei
T: bakje rauwkostsalade (best goed te doen!)
T: eierkoekski (Greys!)
D: Braadworstje + bloemkool en ham-kaassaus.
Misschien mag je dan vast een beetje in het tuintje rommelen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja, Maria wanneer ga jij verhuizen?
Greys, ik ga donderdagavond tekenen. Dan moet ik het daar even over hebben. 1 mei komt beneden vrij maar ik gok dat bij mij pas 1 juni er iemand in komt dus dan wil ik niet gaan haasten met verhuizenmaar het over de weekenden uitsmeren en vakantiedagen sparen.
Wat ongelooflijk tof!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef AKnynke het volgende:
even een jompel voordat ik ga bijlezen:
Er is een vrij grote kans dat ik geaccepteerd wordt voor een stage in Zimbabwe!![]()
![]()
![]()
Wat een sukkel dan, die huisbaas van jouquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet eerst even kijken hoeveel de benedenburen nou daadwerkelijk mee gaan nemen naar hun nieuwe huis aan planten en spul.
Ik ga een picknick tafel kopen en verder wilde mijn moeder met haar groene vingers wel helpen dus het komt vast goed met de tuin.
De huisbaas beweerde dat hij 8 gegadigden had en dat hij ging loten. Later bleek hij 2 gegadigden te hebben. Ik en iemand die ik aangedragen had voor boven. Kortom hij kon niet anders dan het aan mij geven
Ik vind hem echt een schurken/freakshowkop hebben! Net als Willem Dafoequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb Sleepers al eens gezien Vik. Goede film.
Wat kan Kevin Bacon toch ook een enorme klootzak spelen zeg!
Ja maar als je hem dan bv weer in Will & Grace zagquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een schurken/freakshowkop hebben! Net als Willem Dafoe
Ohquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Post vanaf een heerlijk verwarmd terrasje in Nijmegen, bij Cafe de Mugmaar wel erg gezellig
In die pedofilm vond ik hem wel weer aandoenlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een schurken/freakshowkop hebben! Net als Willem Dafoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |