quote:
Pardon?!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik deed het ook nog!oh god, die smiley...
![]()
Weet je nog niet wat 'quote:
Apparentlyquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je nog niet wat '' hier betekent?
Vind je dat zo'n verrassing? Dat de dansscène van Belle en het Beest zo gelijk is aan die van Doornroosje vond ik bijvoorbeeld altijd juist zo'n mooie verwijzingquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
Disney blijkt niet heel origineel te zijn
http://www.flabber.nl/linkdump/video/disney-ctrlc-ctrlv-1522
Ik heb het niet verzonnen hoor, moge dat duidelijk zijnquote:
waar is de cactusquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je hebt hier verder duidelijk niets te zoeken, dus blijf weg aub
dat ze wat van elkaar weg hebben niet, maar dat 't zó gekopiëerd was, dát wist ik nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:05 schreef Merel het volgende:
[..]
Vind je dat zo'n verrassing? Dat de dansscène van Belle en het Beest zo gelijk is aan die van Doornroosje vond ik bijvoorbeeld altijd juist zo'n mooie verwijzing
Uhuhquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:20 schreef Greys het volgende:
XM, dat ik het dééd was uiteraard stofzuigen!
Hehehe, truequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je dat niet elke dag dan? Mijn weekenden worden onderbroken door werkdagen
Heb je gisteren nog 1.1 gedaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hooi!
Nynke is stoerrrrrGefelie!
En dappere Neen! SuccesI haz faith in you, mah brothar.
En lijstje!
O: banaan (haast!)
L: volkorenpistoletje met filet americain en gekookt ei
T: bakje rauwkostsalade (best goed te doen!)
T: eierkoekski (Greys!)
D: Braadworstje + bloemkool en ham-kaassaus.
Misschien mag je dan vast een beetje in het tuintje rommelen!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja, Maria wanneer ga jij verhuizen?
Greys, ik ga donderdagavond tekenen. Dan moet ik het daar even over hebben. 1 mei komt beneden vrij maar ik gok dat bij mij pas 1 juni er iemand in komt dus dan wil ik niet gaan haasten met verhuizenmaar het over de weekenden uitsmeren en vakantiedagen sparen.
Wat ongelooflijk tof!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef AKnynke het volgende:
even een jompel voordat ik ga bijlezen:
Er is een vrij grote kans dat ik geaccepteerd wordt voor een stage in Zimbabwe!![]()
![]()
![]()
Wat een sukkel dan, die huisbaas van jouquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet eerst even kijken hoeveel de benedenburen nou daadwerkelijk mee gaan nemen naar hun nieuwe huis aan planten en spul.
Ik ga een picknick tafel kopen en verder wilde mijn moeder met haar groene vingers wel helpen dus het komt vast goed met de tuin.
De huisbaas beweerde dat hij 8 gegadigden had en dat hij ging loten. Later bleek hij 2 gegadigden te hebben. Ik en iemand die ik aangedragen had voor boven. Kortom hij kon niet anders dan het aan mij geven
Ik vind hem echt een schurken/freakshowkop hebben! Net als Willem Dafoequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb Sleepers al eens gezien Vik. Goede film.
Wat kan Kevin Bacon toch ook een enorme klootzak spelen zeg!
Ja maar als je hem dan bv weer in Will & Grace zagquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een schurken/freakshowkop hebben! Net als Willem Dafoe
Ohquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Post vanaf een heerlijk verwarmd terrasje in Nijmegen, bij Cafe de Mugmaar wel erg gezellig
In die pedofilm vond ik hem wel weer aandoenlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een schurken/freakshowkop hebben! Net als Willem Dafoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga denk ik maar voor dat laatste. Kost minder inspanning, en dan hoef ik volgende week niet weer bijna van de trap te vallen.
Samenvatting: ik weet het toch zelf het beste.
[ Bericht 10% gewijzigd door Chicolate op 14-04-2009 22:08:11 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef Chicolate het volgende:
Ik twijfel ... vandaag weer in het lab gestaan, dus koppijn. Ook na een sloot water. Ik heb me vanavond wel nuttig gemaakt: informatie verwerkt voor mijn baantje, een conceptversie geschreven, echt nuttig werk dat een voldaan gevoel geeft. Maar wat moet ik nu doen? Ik loop vreselijk achter voor een vak, 4 hoofdstukken, en dat moet ik nog bijwerken. Maar dat lukt niet in een uurtje (en dan ga ik slapen). Nu beginnen en later afmaken, of het meteen goed doen en morgen de hele avond alvast daarvoor vrijhouden?
En ik moet eigenlijk iedere dag op de hometrainer, om mijn knie te leren buigen zodat het herstel sneller gaat. Als ik huiswerk ga doen, heb ik daar geen tijd voor.
Ik ga denk ik maar voor dat laatste. Kost minder inspanning, en dan hoef ik volgende week niet weer bijna van de trap te vallen.
Ja ik zet het wel onder een spoiler. Tijdens het typen bedacht ik wat het handigste was maar ik wilde het niet voor niets getypt hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef SiTu het volgende:
[..]
Heel verhaal en uiteindelijk weet je toch al wat het beste is. Succes met het fietsen!
Ik moet eigenlijk ook wat doenMaar met een uur kan ik zelf ook niet zoveel.
Oh, maar ik vond het wel grappig, niet vervelendquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik zet het wel onder een spoiler. Tijdens het typen bedacht ik wat het handigste was maar ik wilde het niet voor niets getypt hebben.
Boek dat ik moet leren is * even kijken* meer dan 1500 pagina's. Vrij dik en log, formaatje telefoonboek (maar dan 3x zo dik) met slappe kaftquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef mspoez het volgende:
Hoi SiTu.
Chico - kan je niet een boek op de steunen van je hometrainer leggen? Dat doe ik vaak, leest prima, al fietsend. En je hoeft toch niet te kijken waar je rijdt, he?
Dat vind ik wel een goede tip voor mij morgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef mspoez het volgende:
Hoi SiTu.
Chico - kan je niet een boek op de steunen van je hometrainer leggen? Dat doe ik vaak, leest prima, al fietsend. En je hoeft toch niet te kijken waar je rijdt, he?
Het is inderdaad wel een leuk idee voor andere boeken! Ik verveel me meestal tijdens het fietsen (nu niet, nu moet ik mn knie in de gaten houden) en dan heb ik tenminste wat te doen ... hmmm later eens proberen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede tip voor mij morgenmoet nog 2 boeken lezen en voel me echt vet
het zit 'm in dat nachtelijk denk ikquote:Op woensdag 15 april 2009 06:49 schreef Merel het volgende:
Wat een nachtelijke stilte hier!
Dan begon de nacht al om kwart voor elf! Ik ben die rust hier niet meer gewend johquote:Op woensdag 15 april 2009 07:14 schreef motorbloempje het volgende:
het zit 'm in dat nachtelijk denk ik
Aww!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:06 schreef Merel het volgende:
Nouja, ik ben al ziek gemeld (was gisteren ook thuis), dus ik hoef op zich niet uit te leggen waarom ik dan nog een dag extra ziek zou zijn. Ik begin te denken dat ik maar beter thuis kan blijven, vooral vanwege dat constante gevoel dat ik vast heel hard ga huilen als er iets mis gaat. Ik heb namelijk met heel veel mensen te maken, vooral ook buiten m'n eigen afdeling, en ik kan moeilijk iedereen gaan vertellen "ik ben niet zo lekker dus jullie moeten aardig doen anders ga ik huilen"
Maar nu voel ik me ook weer een aansteller, ik ben toch verdorie volwassen en ik moet m'n emoties toch thuis kunnen laten als ik moet werken
Ondanks dat je volwassen bent, ben je geen robot. Kun je vandaag gebruiken om wat van de spanning eruit gooien? Een nieuwe baan betekent sowieso dat je de eerste tijd hard 'moet' werken om jezelf te bewijzen. Als je er thuis ook nog alleen voor staat, is het zwaarder dan wanneer je bv. samen de afwas kunt doen, om maar een dwarsstraat te noemen.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:06 schreef Merel het volgende:
Maar nu voel ik me ook weer een aansteller, ik ben toch verdorie volwassen en ik moet m'n emoties toch thuis kunnen laten als ik moet werken
Ik had je al gemist!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:01 schreef Abbadon het volgende:
Goedemorgen!!
Ik heb weer internetvorige week ontdekt dat ik een rekeningetje vergeten was te betalen
heb ik iets gemist?
Super!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:10 schreef P.F het volgende:
muis m'n vader was dat boekje kwijt
gister 1.5x evy les 3 gedaan met bf. Hij wil nu ook 3x per week gaan rennen maar hij was meteen al beter
je had me gemist?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had je al gemist!![]()
Pas je op voor de olifanten in India?![]()
Heb je dat nieuwsberichtje wel doorgekregen?
![]()
Tuurlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je had me gemist?![]()
Ja, dat had ik gezien ja...en als het goed is ga ik nog op een olifant rijdenerg veel zin in
Zaterdagochtend om 7.05u vlieg ik!! lekkere tijd ook![]()
Klinkt akelig bekendquote:Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef P.F het volgende:
nou omdat we klaar waren en ik helemaal dood was en vriendje vond het echt een kippeneindje en dat ik mezelf moest pushen om tot prestaties te komen *bla bla*
wat een schatje ben je ookquote:Op woensdag 15 april 2009 09:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tuurlijk!Weet je tocccccch
Hihi, ik heb in Thailand ook op een olifant gezeten, ik vond het vooral zielig voor dat beest![]()
Oeh, vroeg op! Hoe lang is je vlucht?
Aangezien ik van dit berichtje moest huilen lijkt het me maar goed dat ik thuisgebleven ben.. Was in slaap gevallen, dus toen was de keuze al gemaakt. Net wakkergeschrikt door telefoontje van collega, er gaat dus vanalles mis doordat ik er niet ben. Verdorie!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:44 schreef loveli het volgende:
Ondanks dat je volwassen bent, ben je geen robot. Kun je vandaag gebruiken om wat van de spanning eruit gooien? Een nieuwe baan betekent sowieso dat je de eerste tijd hard 'moet' werken om jezelf te bewijzen. Als je er thuis ook nog alleen voor staat, is het zwaarder dan wanneer je bv. samen de afwas kunt doen, om maar een dwarsstraat te noemen.
Inderdaad! Volgende keer gewoon je medicijnen innemen en tegen je vriendje zeggen dat hij best met je mee mag rennen (quote:Op woensdag 15 april 2009 09:23 schreef P.F het volgende:
maar hij wil nu samen trainen :p ik vind het echt gemeen dat hij een betere conditie heeft. Ik had m'n astma medicijnen niet ingenomen dat scheelt waarschijnlijk ookmaarrr ik doe gewoon evy dan blijft het leuk.
Hahahaha, ik ging over vrije smalle paadjes met daarnaast een steile afgrond, dus wat dat betreft had ik het liever lopend gedaanquote:Op woensdag 15 april 2009 09:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat een schatje ben je ook![]()
Aangezien er in het nationale park waar ik op dat beest ga zitten ook tijgers en panters zitten, vind ik het op zich wel iets hebben boven wandelen...maar vorig jaar op een kameel zitten was 3x niks, dus nu dit maar...je moet alles proberen natuurlijk...
De vlucht is vrij lang...vlieg met Swiss Air, dus overstappen op Zurich...kom om 12 uur 's nachts lokale tijd daar aan...en het is iets van 3,5 uur tijdsverschil....dus ben al met al 14 uur onderweg, waarvan 10 uur in een vliegtuig, gok ik zo...jetlag FTW
Niet expres hoor, telefoon was nog doorgeschakeld.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Merel, waarom bellen collega's je? Je bent toch ziek?
kamelen en olifanten...voordeel is dan wel dat je wat betreft exotische rijdieren alles wel gehad hebt...misschien lama's nog, ofzo, maar dat is het dan wel...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ging over vrije smalle paadjes met daarnaast een steile afgrond, dus wat dat betreft had ik het liever lopend gedaanOp een kameel heb ik ook al gezeten, dat was vooral komisch omdat die van mij er de hele tijd van door wilde gaan
![]()
Oeh, kut dat je moet overstappen. Maargoed, dan heb je weer wat te doen. Volgensmij heb ik me nog nooit zo verveeld als tijdens de vlucht naar Thailand. Was overdag, dus ik kon niet slapen, maar ze hadden wel het hele vliegtuig donker gemaaktEn de film had ik al gezien
yupquote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Abba, ik had helemaal gemist dat je op vakantie gaat! Tof! En moet je lang op Zurich verblijven? Het is best een leuk vliegveld, je kan er lekkere chocola kopen. Ik heb net buiten het vliegveld op een grasveldje gelegen in het zonnetje, dus als het mooi weer is, kan je ook naar buiten!
Ik ga in mijn eentje met een groepsreis meequote:Op woensdag 15 april 2009 09:41 schreef Merel het volgende:
Abba je vakantie klinkt super! Ga je alleen of met een reisgezelschap of wat?
Nouja daarom vroeg ik het me ook af, want ik word gek van alle mensen die me vragen of ik nog op vakantie ga, dus ik moet onderhand ook maar iets gaan plannen. Maar groepsreizen lijken me zo eng, ik zou zo bang zijn dat er alleen maar stomme mensen meegaan, en vakantie moet wel léúk zijn natuurlijk. Met welke organisatie ga je?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef Abbadon het volgende:
Ik ga in mijn eentje met een groepsreis meeben erg benieuwd hoe ik dat trek, 22 dagen lang met zo'n groep....vorig jaar 16 dagen in Egypte met een groep vond ik eigenlijk al wel lang genoeg
(sociaal dier als ik ben...
)
hahaha....ik ben echt geen sociaal dierquote:Op woensdag 15 april 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
Oh nog even over die groepsreis...
Als je dat vorige keer 16 dagen hebt gered en deze keer nog langer gaat ben je wél een beetje een sociaal dier hoor. Anders hou je dat niet vol en hadden we vorig jaar al over een massa-slachting in Egypte gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |