abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68030557
muis m'n vader was dat boekje kwijt

gister 1.5x evy les 3 gedaan met bf. Hij wil nu ook 3x per week gaan rennen maar hij was meteen al beter
pi_68030598
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:10 schreef P.F het volgende:
muis m'n vader was dat boekje kwijt

gister 1.5x evy les 3 gedaan met bf. Hij wil nu ook 3x per week gaan rennen maar hij was meteen al beter
Super! Maar waarom 1,5 x?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:17:39 #178
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68030709
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik had je al gemist!

Pas je op voor de olifanten in India? Heb je dat nieuwsberichtje wel doorgekregen?
je had me gemist?

Ja, dat had ik gezien ja...en als het goed is ga ik nog op een olifant rijden erg veel zin in

Zaterdagochtend om 7.05u vlieg ik!! lekkere tijd ook
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_68030722
nou omdat we klaar waren en ik helemaal dood was en vriendje vond het echt een kippeneindje en dat ik mezelf moest pushen om tot prestaties te komen *bla bla*
pi_68030761
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je had me gemist?

Ja, dat had ik gezien ja...en als het goed is ga ik nog op een olifant rijden erg veel zin in

Zaterdagochtend om 7.05u vlieg ik!! lekkere tijd ook
Tuurlijk! Weet je tocccccch

Hihi, ik heb in Thailand ook op een olifant gezeten, ik vond het vooral zielig voor dat beest

Oeh, vroeg op! Hoe lang is je vlucht?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68030776
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef P.F het volgende:
nou omdat we klaar waren en ik helemaal dood was en vriendje vond het echt een kippeneindje en dat ik mezelf moest pushen om tot prestaties te komen *bla bla*
Klinkt akelig bekend Niet naar luisteren hoor, volg gewoon het schema. Zit hij uiteindelijk met een blessure en ren jij die 5k lachend uit
pi_68030842
maar hij wil nu samen trainen :p ik vind het echt gemeen dat hij een betere conditie heeft. Ik had m'n astma medicijnen niet ingenomen dat scheelt waarschijnlijk ook maarrr ik doe gewoon evy dan blijft het leuk.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:24:02 #183
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68030857
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Tuurlijk! Weet je tocccccch

Hihi, ik heb in Thailand ook op een olifant gezeten, ik vond het vooral zielig voor dat beest

Oeh, vroeg op! Hoe lang is je vlucht?
wat een schatje ben je ook

Aangezien er in het nationale park waar ik op dat beest ga zitten ook tijgers en panters zitten, vind ik het op zich wel iets hebben boven wandelen ...maar vorig jaar op een kameel zitten was 3x niks, dus nu dit maar...je moet alles proberen natuurlijk...

De vlucht is vrij lang...vlieg met Swiss Air, dus overstappen op Zurich...kom om 12 uur 's nachts lokale tijd daar aan...en het is iets van 3,5 uur tijdsverschil....dus ben al met al 14 uur onderweg, waarvan 10 uur in een vliegtuig, gok ik zo...jetlag FTW
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:25:58 #184
331 Merel
Be here now.
pi_68030901
quote:
Op woensdag 15 april 2009 08:44 schreef loveli het volgende:

Ondanks dat je volwassen bent, ben je geen robot. Kun je vandaag gebruiken om wat van de spanning eruit gooien? Een nieuwe baan betekent sowieso dat je de eerste tijd hard 'moet' werken om jezelf te bewijzen. Als je er thuis ook nog alleen voor staat, is het zwaarder dan wanneer je bv. samen de afwas kunt doen, om maar een dwarsstraat te noemen.
Aangezien ik van dit berichtje moest huilen lijkt het me maar goed dat ik thuisgebleven ben.. Was in slaap gevallen, dus toen was de keuze al gemaakt. Net wakkergeschrikt door telefoontje van collega, er gaat dus vanalles mis doordat ik er niet ben. Verdorie!

On a brighter note: ik heb vanochtend wel braaf een bord pap naar binnen gewerkt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68030993
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:23 schreef P.F het volgende:
maar hij wil nu samen trainen :p ik vind het echt gemeen dat hij een betere conditie heeft. Ik had m'n astma medicijnen niet ingenomen dat scheelt waarschijnlijk ook maarrr ik doe gewoon evy dan blijft het leuk.
Inderdaad! Volgende keer gewoon je medicijnen innemen en tegen je vriendje zeggen dat hij best met je mee mag rennen ( ), maar dan wel volgens Evy
pi_68031050
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:24 schreef Abbadon het volgende:

[..]

wat een schatje ben je ook

Aangezien er in het nationale park waar ik op dat beest ga zitten ook tijgers en panters zitten, vind ik het op zich wel iets hebben boven wandelen ...maar vorig jaar op een kameel zitten was 3x niks, dus nu dit maar...je moet alles proberen natuurlijk...

De vlucht is vrij lang...vlieg met Swiss Air, dus overstappen op Zurich...kom om 12 uur 's nachts lokale tijd daar aan...en het is iets van 3,5 uur tijdsverschil....dus ben al met al 14 uur onderweg, waarvan 10 uur in een vliegtuig, gok ik zo...jetlag FTW
Hahahaha, ik ging over vrije smalle paadjes met daarnaast een steile afgrond, dus wat dat betreft had ik het liever lopend gedaan Op een kameel heb ik ook al gezeten, dat was vooral komisch omdat die van mij er de hele tijd van door wilde gaan

Oeh, kut dat je moet overstappen. Maargoed, dan heb je weer wat te doen. Volgensmij heb ik me nog nooit zo verveeld als tijdens de vlucht naar Thailand. Was overdag, dus ik kon niet slapen, maar ze hadden wel het hele vliegtuig donker gemaakt En de film had ik al gezien
pi_68031167
Goedemorgen.

Wat fijn dat je die tuin toch hebt gekregen DML.

Merel, als ik jou was zou ik vandaag genieten van het mooie weer en proberen zoveel mogelijk positieve energie op te doen zodat je er morgen wel weer tegenaan kunt.

Vik, wat vervelend van die duizeligheid.
Wat zei de KNO-arts er vorige week eigenlijk van?

Welkom terug Abba.
pi_68031177
Goedemorgen!

Abba, ik had helemaal gemist dat je op vakantie gaat! Tof! En moet je lang op Zurich verblijven? Het is best een leuk vliegveld, je kan er lekkere chocola kopen . Ik heb net buiten het vliegveld op een grasveldje gelegen in het zonnetje, dus als het mooi weer is, kan je ook naar buiten!

Merel, verstandig hoor, dat je nog even thuis blijft! Je kan beter even uitzieken en daarna vol goede moed weer aan het werk gaan. Ik kan me niet voorstellen dat een werkgever dat vervelend zal vinden. Wel balen dat dingen nu mislopen en ze jou daar ook nog over gaan bellen!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68031195
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: brinta
T: 2 tomaten, halve komkommer, light mozarella
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met Linessa frischkäse kaas was bedorven dus niets
D: aardappeltjes gesmoorde krieltjes, bloemkool met kaassaus

Planning voor vandaag:
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 3 tomaat, halve komkommer, turkse kaas
S: uurtje trainen
D: nog onbekend

Merel, waarom bellen collega's je? Je bent toch ziek?
  woensdag 15 april 2009 @ 09:38:02 #190
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_68031197
goeiemorgen!

Moblo, ik heb over je gedroomd. Sterker nog, jij was de hoofdpersoon in m'n droom, erg gek...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 15 april 2009 @ 09:41:45 #191
331 Merel
Be here now.
pi_68031275
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Merel, waarom bellen collega's je? Je bent toch ziek?
Niet expres hoor, telefoon was nog doorgeschakeld.

Abba je vakantie klinkt super! Ga je alleen of met een reisgezelschap of wat?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68031309
Lijstje voor vandaag:
T: snack-komkommertjes
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: vitalinea, nootjes
D: balinese groentesoep (zelfde als gister) met wat stokbrood

Ik heb gister niet meer gesport, ik kreeg na het eten hoofdpijn, dus het leek me niet zo'n goed idee. Wel jammer. Misschien vanavond dan maar, hoewel ik laat thuis ben na het werk...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 15 april 2009 @ 09:47:35 #193
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68031414
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hahahaha, ik ging over vrije smalle paadjes met daarnaast een steile afgrond, dus wat dat betreft had ik het liever lopend gedaan Op een kameel heb ik ook al gezeten, dat was vooral komisch omdat die van mij er de hele tijd van door wilde gaan

Oeh, kut dat je moet overstappen. Maargoed, dan heb je weer wat te doen. Volgensmij heb ik me nog nooit zo verveeld als tijdens de vlucht naar Thailand. Was overdag, dus ik kon niet slapen, maar ze hadden wel het hele vliegtuig donker gemaakt En de film had ik al gezien
kamelen en olifanten...voordeel is dan wel dat je wat betreft exotische rijdieren alles wel gehad hebt...misschien lama's nog, ofzo, maar dat is het dan wel...

Ja, dat vliegen zie ik wel tegenop...het is ook gewoon de hele dag, dus slapen zit er niet echt in, gok ik, en dan is het wel een erg lange vlucht...naja, hopelijk zit ik naast leuke meiden mensen
pi_68031423
Vik wat vervelend van die duizeligheid
Ik ga nog even op je log bijlezen hoe het er nu mee staat.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 15 april 2009 @ 09:49:55 #195
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68031464
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!

Abba, ik had helemaal gemist dat je op vakantie gaat! Tof! En moet je lang op Zurich verblijven? Het is best een leuk vliegveld, je kan er lekkere chocola kopen . Ik heb net buiten het vliegveld op een grasveldje gelegen in het zonnetje, dus als het mooi weer is, kan je ook naar buiten!
yup 3 weken India en Nepal!!

zaterdag vertrekken dus...heb alle laatste dingetjes gekocht...alleen nog inpakken heb zelfs een opvouwbare klamboe

Volgens mij valt de overstaptijd nog wel mee, trouwens dus dat is wel prettig...hoef daar geen uren te wachten...
  woensdag 15 april 2009 @ 09:51:20 #196
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68031487
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:41 schreef Merel het volgende:

Abba je vakantie klinkt super! Ga je alleen of met een reisgezelschap of wat?
Ik ga in mijn eentje met een groepsreis mee ben erg benieuwd hoe ik dat trek, 22 dagen lang met zo'n groep....vorig jaar 16 dagen in Egypte met een groep vond ik eigenlijk al wel lang genoeg (sociaal dier als ik ben... )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 april 2009 @ 09:54:03 #197
163650 Greys
pi_68031564
Even een troost-smak voor Merel, Vik en XM
Sterkte, meissies!

McAbba, ouwe wanbetaler... weebee!

Nu even checken of ik verder nog iets niet bijgelezen heb...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 april 2009 @ 09:55:30 #198
163650 Greys
pi_68031596
Oh nog even over die groepsreis...
Als je dat vorige keer 16 dagen hebt gered en deze keer nog langer gaat ben je wél een beetje een sociaal dier hoor. Anders hou je dat niet vol en hadden we vorig jaar al over een massa-slachting in Egypte gelezen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 april 2009 @ 09:56:04 #199
331 Merel
Be here now.
pi_68031615
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef Abbadon het volgende:

Ik ga in mijn eentje met een groepsreis mee ben erg benieuwd hoe ik dat trek, 22 dagen lang met zo'n groep....vorig jaar 16 dagen in Egypte met een groep vond ik eigenlijk al wel lang genoeg (sociaal dier als ik ben... )
Nouja daarom vroeg ik het me ook af, want ik word gek van alle mensen die me vragen of ik nog op vakantie ga, dus ik moet onderhand ook maar iets gaan plannen. Maar groepsreizen lijken me zo eng, ik zou zo bang zijn dat er alleen maar stomme mensen meegaan, en vakantie moet wel léúk zijn natuurlijk. Met welke organisatie ga je?
  woensdag 15 april 2009 @ 09:58:36 #200
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68031669
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
Oh nog even over die groepsreis...
Als je dat vorige keer 16 dagen hebt gered en deze keer nog langer gaat ben je wél een beetje een sociaal dier hoor. Anders hou je dat niet vol en hadden we vorig jaar al over een massa-slachting in Egypte gelezen
hahaha....ik ben echt geen sociaal dier maar ik kan redelijk doen alsof, en mijn beleefdheidsgrens ligt enorm hoog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')