Super!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:10 schreef P.F het volgende:
muis m'n vader was dat boekje kwijt
gister 1.5x evy les 3 gedaan met bf. Hij wil nu ook 3x per week gaan rennen maar hij was meteen al beter
je had me gemist?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had je al gemist!![]()
Pas je op voor de olifanten in India?![]()
Heb je dat nieuwsberichtje wel doorgekregen?
![]()
Tuurlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je had me gemist?![]()
Ja, dat had ik gezien ja...en als het goed is ga ik nog op een olifant rijdenerg veel zin in
Zaterdagochtend om 7.05u vlieg ik!! lekkere tijd ook![]()
Klinkt akelig bekendquote:Op woensdag 15 april 2009 09:18 schreef P.F het volgende:
nou omdat we klaar waren en ik helemaal dood was en vriendje vond het echt een kippeneindje en dat ik mezelf moest pushen om tot prestaties te komen *bla bla*
wat een schatje ben je ookquote:Op woensdag 15 april 2009 09:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tuurlijk!Weet je tocccccch
Hihi, ik heb in Thailand ook op een olifant gezeten, ik vond het vooral zielig voor dat beest![]()
Oeh, vroeg op! Hoe lang is je vlucht?
Aangezien ik van dit berichtje moest huilen lijkt het me maar goed dat ik thuisgebleven ben.. Was in slaap gevallen, dus toen was de keuze al gemaakt. Net wakkergeschrikt door telefoontje van collega, er gaat dus vanalles mis doordat ik er niet ben. Verdorie!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:44 schreef loveli het volgende:
Ondanks dat je volwassen bent, ben je geen robot. Kun je vandaag gebruiken om wat van de spanning eruit gooien? Een nieuwe baan betekent sowieso dat je de eerste tijd hard 'moet' werken om jezelf te bewijzen. Als je er thuis ook nog alleen voor staat, is het zwaarder dan wanneer je bv. samen de afwas kunt doen, om maar een dwarsstraat te noemen.
Inderdaad! Volgende keer gewoon je medicijnen innemen en tegen je vriendje zeggen dat hij best met je mee mag rennen (quote:Op woensdag 15 april 2009 09:23 schreef P.F het volgende:
maar hij wil nu samen trainen :p ik vind het echt gemeen dat hij een betere conditie heeft. Ik had m'n astma medicijnen niet ingenomen dat scheelt waarschijnlijk ookmaarrr ik doe gewoon evy dan blijft het leuk.
Hahahaha, ik ging over vrije smalle paadjes met daarnaast een steile afgrond, dus wat dat betreft had ik het liever lopend gedaanquote:Op woensdag 15 april 2009 09:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat een schatje ben je ook![]()
Aangezien er in het nationale park waar ik op dat beest ga zitten ook tijgers en panters zitten, vind ik het op zich wel iets hebben boven wandelen...maar vorig jaar op een kameel zitten was 3x niks, dus nu dit maar...je moet alles proberen natuurlijk...
De vlucht is vrij lang...vlieg met Swiss Air, dus overstappen op Zurich...kom om 12 uur 's nachts lokale tijd daar aan...en het is iets van 3,5 uur tijdsverschil....dus ben al met al 14 uur onderweg, waarvan 10 uur in een vliegtuig, gok ik zo...jetlag FTW
Niet expres hoor, telefoon was nog doorgeschakeld.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Merel, waarom bellen collega's je? Je bent toch ziek?
kamelen en olifanten...voordeel is dan wel dat je wat betreft exotische rijdieren alles wel gehad hebt...misschien lama's nog, ofzo, maar dat is het dan wel...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ging over vrije smalle paadjes met daarnaast een steile afgrond, dus wat dat betreft had ik het liever lopend gedaanOp een kameel heb ik ook al gezeten, dat was vooral komisch omdat die van mij er de hele tijd van door wilde gaan
![]()
Oeh, kut dat je moet overstappen. Maargoed, dan heb je weer wat te doen. Volgensmij heb ik me nog nooit zo verveeld als tijdens de vlucht naar Thailand. Was overdag, dus ik kon niet slapen, maar ze hadden wel het hele vliegtuig donker gemaaktEn de film had ik al gezien
yupquote:Op woensdag 15 april 2009 09:37 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Abba, ik had helemaal gemist dat je op vakantie gaat! Tof! En moet je lang op Zurich verblijven? Het is best een leuk vliegveld, je kan er lekkere chocola kopen. Ik heb net buiten het vliegveld op een grasveldje gelegen in het zonnetje, dus als het mooi weer is, kan je ook naar buiten!
Ik ga in mijn eentje met een groepsreis meequote:Op woensdag 15 april 2009 09:41 schreef Merel het volgende:
Abba je vakantie klinkt super! Ga je alleen of met een reisgezelschap of wat?
Nouja daarom vroeg ik het me ook af, want ik word gek van alle mensen die me vragen of ik nog op vakantie ga, dus ik moet onderhand ook maar iets gaan plannen. Maar groepsreizen lijken me zo eng, ik zou zo bang zijn dat er alleen maar stomme mensen meegaan, en vakantie moet wel léúk zijn natuurlijk. Met welke organisatie ga je?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef Abbadon het volgende:
Ik ga in mijn eentje met een groepsreis meeben erg benieuwd hoe ik dat trek, 22 dagen lang met zo'n groep....vorig jaar 16 dagen in Egypte met een groep vond ik eigenlijk al wel lang genoeg
(sociaal dier als ik ben...
)
hahaha....ik ben echt geen sociaal dierquote:Op woensdag 15 april 2009 09:55 schreef Greys het volgende:
Oh nog even over die groepsreis...
Als je dat vorige keer 16 dagen hebt gered en deze keer nog langer gaat ben je wél een beetje een sociaal dier hoor. Anders hou je dat niet vol en hadden we vorig jaar al over een massa-slachting in Egypte gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |