abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68021706
Damn, ik ben echt kapot. Eest een uur BBBB gedaan en daarna nog een uur Bodystep, dat is echt vermoeiend zeg. Maar wel leuk en heb nu wel een goed gevoel Daarna nog lekker in de sauna gezeten, dus nu wel weer lekker ontspannen Nog ff wat kwark eten en dan lekker slapen Morgen de hele dag training omgaan met agressie, lijkt me echt interessant
pi_68021878
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga denk ik maar voor dat laatste . Kost minder inspanning, en dan hoef ik volgende week niet weer bijna van de trap te vallen.

Samenvatting: ik weet het toch zelf het beste .

[ Bericht 10% gewijzigd door Chicolate op 14-04-2009 22:08:11 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:05:32 #153
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68021999
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef Chicolate het volgende:
Ik twijfel ... vandaag weer in het lab gestaan, dus koppijn. Ook na een sloot water. Ik heb me vanavond wel nuttig gemaakt: informatie verwerkt voor mijn baantje, een conceptversie geschreven, echt nuttig werk dat een voldaan gevoel geeft. Maar wat moet ik nu doen? Ik loop vreselijk achter voor een vak, 4 hoofdstukken, en dat moet ik nog bijwerken. Maar dat lukt niet in een uurtje (en dan ga ik slapen). Nu beginnen en later afmaken, of het meteen goed doen en morgen de hele avond alvast daarvoor vrijhouden?

En ik moet eigenlijk iedere dag op de hometrainer, om mijn knie te leren buigen zodat het herstel sneller gaat. Als ik huiswerk ga doen, heb ik daar geen tijd voor.

Ik ga denk ik maar voor dat laatste . Kost minder inspanning, en dan hoef ik volgende week niet weer bijna van de trap te vallen.
Heel verhaal en uiteindelijk weet je toch al wat het beste is. Succes met het fietsen!
Ik moet eigenlijk ook wat doen Maar met een uur kan ik zelf ook niet zoveel.
pi_68022099
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef SiTu het volgende:

[..]

Heel verhaal en uiteindelijk weet je toch al wat het beste is. Succes met het fietsen!
Ik moet eigenlijk ook wat doen Maar met een uur kan ik zelf ook niet zoveel.
Ja ik zet het wel onder een spoiler. Tijdens het typen bedacht ik wat het handigste was maar ik wilde het niet voor niets getypt hebben .
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:10:45 #155
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68022227
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ik zet het wel onder een spoiler. Tijdens het typen bedacht ik wat het handigste was maar ik wilde het niet voor niets getypt hebben .
Oh, maar ik vond het wel grappig, niet vervelend
Anyway, ik ga toch maar iets doen. Afwassen ofzo.
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:13:39 #156
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68022349
Hoi SiTu.
Chico - kan je niet een boek op de steunen van je hometrainer leggen? Dat doe ik vaak, leest prima, al fietsend. En je hoeft toch niet te kijken waar je rijdt, he?
Prrrrr
pi_68023677
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef mspoez het volgende:
Hoi SiTu.
Chico - kan je niet een boek op de steunen van je hometrainer leggen? Dat doe ik vaak, leest prima, al fietsend. En je hoeft toch niet te kijken waar je rijdt, he?
Boek dat ik moet leren is * even kijken* meer dan 1500 pagina's. Vrij dik en log, formaatje telefoonboek (maar dan 3x zo dik) met slappe kaft .

Fietsen is prima gegaan, 20 min en alleen in het begin last van mn knie . Dat herstel dat komt er wel Sprak zij hoopvol.
pi_68023728
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef mspoez het volgende:
Hoi SiTu.
Dat vind ik wel een goede tip voor mij morgen moet nog 2 boeken lezen en voel me echt vet
pi_68023885
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een goede tip voor mij morgen moet nog 2 boeken lezen en voel me echt vet
Het is inderdaad wel een leuk idee voor andere boeken! Ik verveel me meestal tijdens het fietsen (nu niet, nu moet ik mn knie in de gaten houden) en dan heb ik tenminste wat te doen ... hmmm later eens proberen.
  woensdag 15 april 2009 @ 06:49:37 #160
331 Merel
Be here now.
pi_68029324
Wat een nachtelijke stilte hier!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68029339
Goedemorgen

Blegh, ben echt nog niet uitgeslapen. Weegschaal gaf 57.9 aan, 300 gram meer dan vorige week vrijdag dus. Nouja, hopelijk later in de week weer wat lichter
pi_68029398
quote:
Op woensdag 15 april 2009 06:49 schreef Merel het volgende:
Wat een nachtelijke stilte hier!
het zit 'm in dat nachtelijk denk ik

mogge allen
Ja doei.
pi_68029480
Mogguh .
  woensdag 15 april 2009 @ 07:43:21 #164
331 Merel
Be here now.
pi_68029544
quote:
Op woensdag 15 april 2009 07:14 schreef motorbloempje het volgende:

het zit 'm in dat nachtelijk denk ik
Dan begon de nacht al om kwart voor elf! Ik ben die rust hier niet meer gewend joh

Ik twijfel of ik moet gaan werken. Gistermiddag en -avond voelde ik me eigenlijk weer kiplekker, maar ik heb vannacht enorm slecht geslapen en ik heb het nu warm met koude rillingen Ik weet niet zo goed of ik me nou aanstel of niet. In vijf minuten ga ik van fris en monter naar ziek en chagrijnig en weer terug!

Wat ook meespeelt is dat ik nog maar zo kort deze baan heb. Aan de ene kant wil ik niet slap zijn en thuis blijven, aan de andere kant wil ik ook niet gaan werken maar dan slecht presteren omdat ik me niet 100% voel. Heb het gevoel dat ik in huilen uit ga barsten als iemand kritiek geeft ofzo. Maar misschien voel ik me over een uurtje wel weer beter en dan ben ik voor niets thuisgebleven!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_68029593
moeilijk, moeilijk, misschien kun je je leidinggevende dit gewoon letterlijk zeggen?

Of tóch gaan en zeggen dat je niet 100% bent, maar goed genoeg om niet thuis te blijven zitten en dat je bang bent om een slechte indruk te maken in zo'n korte tijd...

maar als je écht denkt: dit werkt niet, dan moet je naar jezelf en je lichaam luisteren en gewoon thuis blijven...
Ja doei.
  woensdag 15 april 2009 @ 07:57:37 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68029659
Goeiemorgen .

Werd vannacht om half 4 wakker van duizeligheid en kon toen vanwege de paniek niet meer slapen tot half 6 .
Maar ik weet nu wel precies wanneer ik duizelig word, dus dat ga ik eens opschrijven en meenemen naar de KNO-arts over anderhalve week.

Zometeen naar de logopediste iig. Het is echt al mooi weer buiten .

Nu even bijlezen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 april 2009 @ 08:00:19 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68029678
Nou, weinig bij te lezen dus Waar zijn de half 12-gesprekken gebleven? .
Mereltje, waarom vertel je niet precies aan je baas wat je hier ook zegt?
Niet meer actief op Fok!
pi_68029716
Goedemorgen

Gelijk menuutje droppen:

O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: thee + 2 appels + water
L: uitgebreide lunch op school
T: thee + water + eventueel een stuk fruit (afhankelijk van wat ze op school hebben)
D: geen idee, eet bij mijn schoonouders
S: hardlopen

Vandaag van 12.00 - 17.00 in touw voor de medezeggenschapsraad van m'n hogeschool, dus ben een beetje afhankelijk van wat ik daar kan krijgen. Ik hoop op mager beleg op de broodjes en dat er ook fruit is, dan kan ik dat 's middags eten..
  woensdag 15 april 2009 @ 08:06:37 #169
331 Merel
Be here now.
pi_68029723
Nouja, ik ben al ziek gemeld (was gisteren ook thuis), dus ik hoef op zich niet uit te leggen waarom ik dan nog een dag extra ziek zou zijn. Ik begin te denken dat ik maar beter thuis kan blijven, vooral vanwege dat constante gevoel dat ik vast heel hard ga huilen als er iets mis gaat. Ik heb namelijk met heel veel mensen te maken, vooral ook buiten m'n eigen afdeling, en ik kan moeilijk iedereen gaan vertellen "ik ben niet zo lekker dus jullie moeten aardig doen anders ga ik huilen"

Maar nu voel ik me ook weer een aansteller, ik ben toch verdorie volwassen en ik moet m'n emoties toch thuis kunnen laten als ik moet werken
pi_68029739
Waarom ben ik meteen kilo's zwaarder als ik ongesteld ben
Sowieso toch maar balansen vandaag, voel me echt zo dik.
  woensdag 15 april 2009 @ 08:10:10 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68029754
quote:
Op woensdag 15 april 2009 08:06 schreef Merel het volgende:
Nouja, ik ben al ziek gemeld (was gisteren ook thuis), dus ik hoef op zich niet uit te leggen waarom ik dan nog een dag extra ziek zou zijn. Ik begin te denken dat ik maar beter thuis kan blijven, vooral vanwege dat constante gevoel dat ik vast heel hard ga huilen als er iets mis gaat. Ik heb namelijk met heel veel mensen te maken, vooral ook buiten m'n eigen afdeling, en ik kan moeilijk iedereen gaan vertellen "ik ben niet zo lekker dus jullie moeten aardig doen anders ga ik huilen"

Maar nu voel ik me ook weer een aansteller, ik ben toch verdorie volwassen en ik moet m'n emoties toch thuis kunnen laten als ik moet werken
Aww!

Maar dat heb ik ook hoor Ik herinner me dat ik, maar toen was ik wel een stuk jonger, 20 ofzo, een keer in een verpleegtehuis werkte en bedden moest opmaken. Er was niet helemaal goed gecommuniceerd, dus toen waren er een paar bedden onopgemaakt gebleven. Vervolgens gingen die meisjes die mij hadden gevraagd of ik die bedden wilde opmaken meteen naar hun leidinggevende toe om te klagen ipv mij aan te spreken. En toen moest ik ook heel hard huilen Echt, zo genant... die vrouw zal wel gedacht hebben... . Ik vond het ook zo'n naaistreek: het was m'n eerste dag en dan gaan ze meteen lopen klagen bij de leidinggevende als ik iets niet goed doe .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 april 2009 @ 08:33:40 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68029999
Godsamme, nadat ik vannacht weer geteisterd ben door enorme hoofdpijn en die heb bestreden met ibu 400 mg, is het nu wéér raak . Vanaf zondag al voortdurend hoofdpijn, om compleet gestoord van te worden .

Lijstje:
O: 1 beschuitje met halvajam
T: 250 gr. kwark optimel
L: 2 boterhammen appelstroop / vruchtenhagel
T: plakje ontbijtkoek
S: RPM (als m'n hoofd het toelaat)
D: soepje met een pistoletje
T: ?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 15 april 2009 @ 08:44:19 #173
70532 loveli
N
pi_68030150
quote:
Op woensdag 15 april 2009 08:06 schreef Merel het volgende:
Ondanks dat je volwassen bent, ben je geen robot. Kun je vandaag gebruiken om wat van de spanning eruit gooien? Een nieuwe baan betekent sowieso dat je de eerste tijd hard 'moet' werken om jezelf te bewijzen. Als je er thuis ook nog alleen voor staat, is het zwaarder dan wanneer je bv. samen de afwas kunt doen, om maar een dwarsstraat te noemen.
crap in = crap out
  woensdag 15 april 2009 @ 09:01:28 #174
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_68030411
Goedemorgen!!

Ik heb weer internet vorige week ontdekt dat ik een rekeningetje vergeten was te betalen

heb ik iets gemist?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_68030536
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:01 schreef Abbadon het volgende:
Goedemorgen!!

Ik heb weer internet vorige week ontdekt dat ik een rekeningetje vergeten was te betalen

heb ik iets gemist?
Ik had je al gemist!

Pas je op voor de olifanten in India? Heb je dat nieuwsberichtje wel doorgekregen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')