SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga denk ik maar voor dat laatste. Kost minder inspanning, en dan hoef ik volgende week niet weer bijna van de trap te vallen.
Samenvatting: ik weet het toch zelf het beste.
[ Bericht 10% gewijzigd door Chicolate op 14-04-2009 22:08:11 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef Chicolate het volgende:
Ik twijfel ... vandaag weer in het lab gestaan, dus koppijn. Ook na een sloot water. Ik heb me vanavond wel nuttig gemaakt: informatie verwerkt voor mijn baantje, een conceptversie geschreven, echt nuttig werk dat een voldaan gevoel geeft. Maar wat moet ik nu doen? Ik loop vreselijk achter voor een vak, 4 hoofdstukken, en dat moet ik nog bijwerken. Maar dat lukt niet in een uurtje (en dan ga ik slapen). Nu beginnen en later afmaken, of het meteen goed doen en morgen de hele avond alvast daarvoor vrijhouden?
En ik moet eigenlijk iedere dag op de hometrainer, om mijn knie te leren buigen zodat het herstel sneller gaat. Als ik huiswerk ga doen, heb ik daar geen tijd voor.
Ik ga denk ik maar voor dat laatste. Kost minder inspanning, en dan hoef ik volgende week niet weer bijna van de trap te vallen.
Ja ik zet het wel onder een spoiler. Tijdens het typen bedacht ik wat het handigste was maar ik wilde het niet voor niets getypt hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef SiTu het volgende:
[..]
Heel verhaal en uiteindelijk weet je toch al wat het beste is. Succes met het fietsen!
Ik moet eigenlijk ook wat doenMaar met een uur kan ik zelf ook niet zoveel.
Oh, maar ik vond het wel grappig, niet vervelendquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik zet het wel onder een spoiler. Tijdens het typen bedacht ik wat het handigste was maar ik wilde het niet voor niets getypt hebben.
Boek dat ik moet leren is * even kijken* meer dan 1500 pagina's. Vrij dik en log, formaatje telefoonboek (maar dan 3x zo dik) met slappe kaftquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef mspoez het volgende:
Hoi SiTu.
Chico - kan je niet een boek op de steunen van je hometrainer leggen? Dat doe ik vaak, leest prima, al fietsend. En je hoeft toch niet te kijken waar je rijdt, he?
Dat vind ik wel een goede tip voor mij morgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef mspoez het volgende:
Hoi SiTu.
Chico - kan je niet een boek op de steunen van je hometrainer leggen? Dat doe ik vaak, leest prima, al fietsend. En je hoeft toch niet te kijken waar je rijdt, he?
Het is inderdaad wel een leuk idee voor andere boeken! Ik verveel me meestal tijdens het fietsen (nu niet, nu moet ik mn knie in de gaten houden) en dan heb ik tenminste wat te doen ... hmmm later eens proberen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede tip voor mij morgenmoet nog 2 boeken lezen en voel me echt vet
het zit 'm in dat nachtelijk denk ikquote:Op woensdag 15 april 2009 06:49 schreef Merel het volgende:
Wat een nachtelijke stilte hier!
Dan begon de nacht al om kwart voor elf! Ik ben die rust hier niet meer gewend johquote:Op woensdag 15 april 2009 07:14 schreef motorbloempje het volgende:
het zit 'm in dat nachtelijk denk ik
Aww!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:06 schreef Merel het volgende:
Nouja, ik ben al ziek gemeld (was gisteren ook thuis), dus ik hoef op zich niet uit te leggen waarom ik dan nog een dag extra ziek zou zijn. Ik begin te denken dat ik maar beter thuis kan blijven, vooral vanwege dat constante gevoel dat ik vast heel hard ga huilen als er iets mis gaat. Ik heb namelijk met heel veel mensen te maken, vooral ook buiten m'n eigen afdeling, en ik kan moeilijk iedereen gaan vertellen "ik ben niet zo lekker dus jullie moeten aardig doen anders ga ik huilen"
Maar nu voel ik me ook weer een aansteller, ik ben toch verdorie volwassen en ik moet m'n emoties toch thuis kunnen laten als ik moet werken
Ondanks dat je volwassen bent, ben je geen robot. Kun je vandaag gebruiken om wat van de spanning eruit gooien? Een nieuwe baan betekent sowieso dat je de eerste tijd hard 'moet' werken om jezelf te bewijzen. Als je er thuis ook nog alleen voor staat, is het zwaarder dan wanneer je bv. samen de afwas kunt doen, om maar een dwarsstraat te noemen.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:06 schreef Merel het volgende:
Maar nu voel ik me ook weer een aansteller, ik ben toch verdorie volwassen en ik moet m'n emoties toch thuis kunnen laten als ik moet werken
Ik had je al gemist!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:01 schreef Abbadon het volgende:
Goedemorgen!!
Ik heb weer internetvorige week ontdekt dat ik een rekeningetje vergeten was te betalen
heb ik iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |