sorrie. maar jij gaat al trouwen met renéquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij was al van mij, mijn goeroekwak!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef Merel het volgende:
Vandaag ook niet gelukt om goed te eten, ik zit echt te kl*ten.
En ik word alleen maar superchagrijning van het goede weer, aangezien het me alleen maar eraan herinnert dat ik niemand heb om leuk spontaan terrasjes mee te gaan pikken, niemand om mee naar het strand te gaan en niemand om straks mee op vakantie te gaan. [/drama]
Ik moet even uit m'n put kruipen en stoppen met zwelgen hoor, en dan lekker gezonde zomersalades gaan eten ofzo
Vrouwen prijzen mij vaak om me intelligentie en aardige natuur. Leuk dat jij dat zo snel in mij herkent, daarom kan ik je aanbod natuurlijk niet afslaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat ben jij slim, leuk en lief
trouwen?
nou vooruit, he's all yoursquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
sorrie. maar jij gaat al trouwen met rené![]()
Die hebben allemaal relaties joh, die gaan gezellig met hun eigen vriendjes terassen en stranden en vakantie vieren. Is ook begrijpelijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef kwakveense het volgende:is ook klote merel... maar kun je dat soort dingen niet met vrienden doen? of vriendinnen? daar moet ik t doorgaans ook van hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon zo'n levensfase waarin iedereen settelt blijkbaar, en dan voel ik me soms een beetje alleen over blijven.
En daardoor ga dan ik chips eten als ontbijtEn zo kan ik natuurlijk noooooooit naar 't strand
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
O daar heb ik ook last van, hoor. Plus: iedereen woont te ver wegquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef Merel het volgende:
Vandaag ook niet gelukt om goed te eten, ik zit echt te kl*ten.
En ik word alleen maar superchagrijning van het goede weer, aangezien het me alleen maar eraan herinnert dat ik niemand heb om leuk spontaan terrasjes mee te gaan pikken, niemand om mee naar het strand te gaan en niemand om straks mee op vakantie te gaan. [/drama]
Ik moet even uit m'n put kruipen en stoppen met zwelgen hoor, en dan lekker gezonde zomersalades gaan eten ofzo
Whahahahaquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Wat las ik over Vik en ene WIlde Hilde?
Zijn er sappige verhalen?
Nee, het was afgesproken! We hadden wat dingetjes voor huidverzorging op internet besteld, en ik zou haar pakketje nog afgeven. De 'minimeet' duurde maar 2 min. ofzo, want we stonden op een station en moesten elk een andere kant opquote:
Ja, dat was erg jammer!! Ik zat me ook enorm te ergeren in de trein, zonder telefoonnummer van jullie enzo!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou Phaidra zien laatst, maar toen had ze vertraging met de treinJammer, want ik was wel benieuwd!
Ja, dat was echt onhandig, hadden we even beter moeten coordinerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, dat was erg jammer!! Ik zat me ook enorm te ergeren in de trein, zonder telefoonnummer van jullie enzo!
Hey, die heb ik ook gezien! Ik ga zo de kroeg in, spelletjes spelen. Oh, vandaag een nieuwe spijkerbroek gekocht..hij zit alleen om het middel een beetje strak, zodat m'n boek erover komt. Bij m'n andere broken wa dat geen probleem, dus dat is wel jammer. Maar, hij was te lang, ze hebben hem korter gemaakt in de winkel, en dat is nieuw voor me!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:
4 op n rij?
ik ga me zo lekker omkleden en naar een concert toe (nederlands studenten orkest, doen een paar vrienden en kennissen aan mee) ik heb vandaag hartstikke goed gewerkt, en ik voel me echt een stuk beter dan vorige week enzo
Volgens mij was er wel ergens een nummer gegeven, maar ik was het vergeten te noteren!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat was echt onhandig, hadden we even beter moeten coordineren![]()
daar kan je zo goed offroadenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:21 schreef neen het volgende:
*vakantieplan 1 - Marokko, 50% zekergenot
Koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |