Ik wilde van alles wat uitproberen, eigenlijk! En ik vond het ook wel heel interessant hoor! Heb later ook nog een caput gedaan over kindertaalmorfologie. Eigenlijk ben ik in die vakken ook veel beter dan in wat ik nu doe, maar dit vind ik leuker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Maar haar mannelijke tegenhanger was ook niet bijster boeiend.
Het was gewoon een saai vak. Best jammer, want het had heel leuk kunnen worden, maar docenten kunnen een vak echt verpesten.
Waarom deed jij die minor eigenlijk? Aangezien je nu iets heel anders doet. Dan had MRS beter gestaan op je lijstje.
Ik probeer je alleen maar te helpen. Je bent nu misschien wel ´slank´ maar dat kan zo over zijn. Zie dit als een waarschuwing.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wordt je?
En dan ons sukkels noemen?
Maar doe jezelf een lol en lees even een stuk of 214 topics terug.
Zoek wat foto's en ga dan zien dat we eigenlijk al hartstikke slank zijn. Dus niet piepen.
Tja, probleem is dat ik geen vis lust ( op kibbeling en lekkerbekjes enzo na) en dat ik gewoon alleen al aan vlees gewoon veel te veel eet. Als we bijvoorbeeld met de familie gingen gourmetten, aten mn broer en ik met zn 2en een schotel voor 4 personen op, terwijl de andere schotel van 4 personen ook echt door 4-5 personen werd opgegeten. Ik kan dan gewoon moeilijk maat houden als er zoveel op tafel staat en dus vermijd ik het lieverquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niets mis met bbqen hoor
Vis in alufolie, kipshaslicks, mager lamsvlees, etc.
Het probleem zit hem in de sausjes en dergelijken, maar met vlees / vis op de BBQ is helemaal niets mis, omdat al het vet afgevoerd wordten bij Vis blijven alle nuttige shizzels in het alufolie
Ik zal het in mijn oren knopen, oh Heer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Lort het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te helpen. Je bent nu misschien wel ´slank´ maar dat kan zo over zijn. Zie dit als een waarschuwing.
Elk pondje gaat door het mondje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, probleem is dat ik geen vis lust ( op kibbeling en lekkerbekjes enzo na) en dat ik gewoon alleen al aan vlees gewoon veel te veel eet. Als we bijvoorbeeld met de familie gingen gourmetten, aten mn broer en ik met zn 2en een schotel voor 4 personen op, terwijl de andere schotel van 4 personen ook echt door 4-5 personen werd opgegeten. Ik kan dan gewoon moeilijk maat houden als er zoveel op tafel staat en dus vermijd ik het liever
disciplinequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, probleem is dat ik geen vis lust ( op kibbeling en lekkerbekjes enzo na) en dat ik gewoon alleen al aan vlees gewoon veel te veel eet. Als we bijvoorbeeld met de familie gingen gourmetten, aten mn broer en ik met zn 2en een schotel voor 4 personen op, terwijl de andere schotel van 4 personen ook echt door 4-5 personen werd opgegeten. Ik kan dan gewoon moeilijk maat houden als er zoveel op tafel staat en dus vermijd ik het liever
| 1 2 3 | laatste bezoek: 19 seconden geleden. aantal posts: 88 (gemiddeld 19 per dag) |
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
Och, wat schattig. Een relkloon![]()
[ code verwijderd ]
Ik bbq trouwens altijd met vis en kip en groente. Heel slank verantwoord. Maar gelukkig gaat het niet zozeer om wat je eet maar hoeveel je eet . Ben trouwens onwijs trots op mezelf: ondanks dat ik nu weer normaal eet blijf ik nu al sinds november onder de 58 kilo
Ja ik weet het en op zich heb ik dat nu wel ( ook bijvoorbeeld met chips eten, doe ik nu ook echt 1 keer in de week) maar sinds ik aan het afvallen ben hebben we niet meer gebbqed of gegourmet, dus weet niet hoe het dan zit met mn discipline. Maar goed, we hebben er toch geen 1, dus dat scheelt sowieso al weerquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
disciplinemeer kan ik niet zeggen
Wat goed zegquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:19 schreef Tinkepink het volgende:
Och, wat schattig. Een relkloon![]()
[ code verwijderd ]
Ik bbq trouwens altijd met vis en kip en groente. Heel slank verantwoord. Maar gelukkig gaat het niet zozeer om wat je eet maar hoeveel je eet . Ben trouwens onwijs trots op mezelf: ondanks dat ik nu weer normaal eet blijf ik nu al sinds november onder de 58 kilo
quote:
je eet hoop ik geen 100 gram leverpasteiquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:59 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Een theelepel suiker bevat 8 kcal. Het verschil tussen lightleverpastei en gewone leverpastei is 200 kcal per 100 gram. Veel dacht ik zo en het smaakt net zo goed.
hij was al van mij, mijn goeroequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wat ben jij slim, leuk en lief
trouwen?
Goed he van d'r?!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:16 schreef LaStrange het volgende:
Ik zie net dit topic voor het eerst, maar ik lees dat ene Beessiejen bijna 50 kilo is afgevallen?! REspect!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |