Ik twijfelde maar ik durfde geen TT over mezelf te doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
"Waar Greys moet zuigen!" vond ik een leukere TT
Had jij de lapo maar moeten pakkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
"Waar Greys moet zuigen!" vond ik een leukere TT
Ga je je ook al 'ziek' melden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:42 schreef Goodbye het volgende:![]()
Morgenmiddag neem ik lekker vrij met het mooie weer
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Lort het volgende:
Heb nog een paar goede afvaltips voor jullie. Zie link
http://www.angelfire.com/ak6/anassecret/40reasonstostare.html
oh nieuwe goeroequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Lort het volgende:
Heb nog een paar goede afvaltips voor jullie. Zie link
http://www.angelfire.com/ak6/anassecret/40reasonstostare.html
Niet goed?quote:
dat dusquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Merel het volgende:
Ik vind Nynke altijd zo stoer met haar buitenlandavonturen. Dat je dat durft! Ik wou dat ik ook zo avontuurlijk was
dan ga je toch godsamme naar de winkel, prutserquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef neen het volgende:
O:
T: water, appel
L: 2 witte broodjes met hagelslag puur
T: water
D: ?
Gebrek aan voedsel in huis vanochtend, vandaar.
Ik vind dat stagiairs altijd zo uitgebuit worden! Zeker stagiairs die maandenlang bij een bedrijf meelopen en dan maar een minimale stagevergoeding krijgen. Ben blij dat ik dat nooit heb hoeven doen hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
En mag ik nog even opmerken dat stagairs geen parasieten zijn, hoewel ik dat gevoel zonet wel een beetje kreeg in het vorige topic? Ik zal niet voor alle spreken, maar ik verricht toch echt wel nuttig werk voor iets wat straks uitgegeven gaat worden. Ze hebben een verdomd voordelige hardwerkende kracht aan me.
Vind ik ook. Ik krijg al heimwee bij de gedáchte eraan. Heb wel eens geïnformeerd naar de mogelijkheden voor lesgeven op een dovenschool in Verweggistan. Maar ik vond het toch een te eng idee om zo lang zo ver weg te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Merel het volgende:
Ik vind Nynke altijd zo stoer met haar buitenlandavonturen. Dat je dat durft! Ik wou dat ik ook zo avontuurlijk was
ik vind het dood en dood eng hoor, Zimbabwe is nou niet het meest stabiele Afrikaanse land. Net even een mailjte gestuurd naar de ambassade daar, om te vragen hoe en wat. En het is nog maar de vraag of het door gaat, maar m'n contactpersoon klonk enthousiast.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Merel het volgende:
Morgenochtend ga ik gewoon werken, heurrrrquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga je je ook al 'ziek' melden?
[/flauw]
Ik ga godverdomme naar m'n werk lambalquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan ga je toch godsamme naar de winkel, prutser
Ik hoop toch echt wel dat ik met mn jaarstage stagevergoeding krijg, want heb dan echt geen tijd om ernaast nog te gaan werkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind dat stagiairs altijd zo uitgebuit worden! Zeker stagiairs die maandenlang bij een bedrijf meelopen en dan maar een minimale stagevergoeding krijgen. Ben blij dat ik dat nooit heb hoeven doen hoor
Relquote:
wij gaan zaterdag ook saampjes bbqenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rel.
Bbq'en jullie dan gewoon met z'n tweeën? Ik vind dat zo saai. Als ik bbq doe ik dat het liefst met de hele familie, met 15 man dus ofzo
. Of op z'n minst met de helft.
geen idee. Er gaan regelmatig e-mails heen en weer. Misschien binnenkort eens bellen, maar ik vind het altijd zo moeilijk om mensen met een afrikaans accent in het engels te verstaan, dus daar zie ik wel wat tegen op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:56 schreef Phaidra het volgende:
Wow Nynke, dat klinkt echt ubertof!! Wanneer weet je meer?
De balinese groentesoep is klaar, nu nog een klein stukje stokbrood opwarmen en dan kan er gegeten worden!
En na het eten ga ik een stukje skatenipv cardio in de sportschool.
Nou, ik vind mijn vriend best wel een leuk persoon, dus bbq met hem vind ik wel gezellig jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rel.
Bbq'en jullie dan gewoon met z'n tweeën? Ik vind dat zo saai. Als ik bbq doe ik dat het liefst met de hele familie, met 15 man dus ofzo
. Of op z'n minst met de helft.
Ik vind met z'n 2-en juist een stuk relaxter dan met een hele groep.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rel.
Bbq'en jullie dan gewoon met z'n tweeën? Ik vind dat zo saai.
Dat was 1 van de redenen dat ik niet de master museumconservator ben gaan doen. Dan moest je een jaar fulltime stage lopen en je kreeg daar 100 euro p.m. voor. Een vriendin van me heeft het gedaan en moest idd op zaterdag een bijbaantje nemen om rond te komen. Schandalig vind ik dat!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind dat stagiairs altijd zo uitgebuit worden! Zeker stagiairs die maandenlang bij een bedrijf meelopen en dan maar een minimale stagevergoeding krijgen. Ben blij dat ik dat nooit heb hoeven doen hoor
Bij het ETOC. Ik had een stomme begeleidster en een stomme opdracht die me helemaal niet lag.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar heb jij stage gelopen dan, Vik? Ik krijg ook maar bar weinig hoor, maar hier stage lopen was zo'n enorme kans dat ik het nog had gedaan als ik geld toe had moeten geven.
En Nynke overtreft ons allemaal. Ongelooflijk meid....
Ja, ik denk het wel!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, ik stap zou maar weer eens in de auto. Terug naar het vakantieadresNog één dagje zon. Zou ik morgen een bikini aankunnen?
Wordt je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:01 schreef Lort het volgende:
BBQ? Sukkels van vlees wordt je dik, zit allemaal vet aan enzo.
Moet ik jullie nu alles uitleggen.
niets mis met bbqen hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:00 schreef Sylvana het volgende:
Wij hebben allebei geen bbq en dat is maar goed ook, want ik eet altijd veel te veel dan. Ik heb wel een grote grill, maar die gebruik ik amper. Gebruik meestal gewoon mn grillpan of kleine grill
Hilda?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij het ETOC. Ik had een stomme begeleidster en een stomme opdracht die me helemaal niet lag.
Sowieso klinkt jouw stage veel gaver. Ik had ook gewoon historische lk moeten gaan doen ipv dat verdomde taalbeheersing.
Maar goed, ik vind alles wat anderen doen (jij en Phaidra bijv) altijd gaver dan wat ik zelf doe
.
Hilde heet ze. En nee, dat was niet mijn begeleidster. Thank God.quote:
Oh, ik zeg ook niet dat ze niet aardig is. Maar om er college van te krijgen, dat is een absolute ramp.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hilde heet ze. En nee, dat was niet mijn begeleidster. Thank God.
Alhoewel: ik heb wel eens met haar overlegd over m'n bachelorscriptie en toen was ze heel aardig, hoor.
Klopt. Maar haar mannelijke tegenhanger was ook niet bijster boeiendquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik zeg ook niet dat ze niet aardig is. Maar om er college van te krijgen, dat is een absolute ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |