SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepsreizen lijkt me niks voor mij, ik ben al twee dagen uitgeput na een dagje cursus en interactie met mensenIk geloof ook niet dat we dit jaar ergens heen gaan, Amerika was het plan, maar ik hoor er niks meer over. En laatst concreet gevraagd wanneer we dan zouden gaan, kreeg ik een ontwijkend antwoord op
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, alles moet voor m'n 30e, want daarna ga ik trouwen en kindertjes krijgen en moet ik elke zomer naar Frankrijk.
Niet alle (single) leuke mensen gaan alleen op reis. Sommigen vragen zich af of er wel andere leuke mensen alleen reizen en blijven daarom toch maar thuis zittenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:31 schreef Merel het volgende:
Want ik kan me niet voorstellen dat leuke mensen alleen op reis moeten. Stom hè?
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:39 schreef Syrena het volgende:
Oh Greys, bandrepetities , ik krijg weer flashbacks naar de tijd dat mijn vriend ook in een band zat![]()
Goddank peinst hij er niet meer over om bij een band te gaan (zegt hij). En als ie dat wel doet mag het alleen een band vol mannen zijn
In de bluesband van Heer G zitten alleen maar mannen, maar in de andere band waar hij vaker mee speelt zit een bloedjemooie zangeres. En ze is nog bizar goed ook. En aardig. En klein. En petiterig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
nu ben ik wel benieuwd!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:38 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen!
Moblo, ik heb over je gedroomd. Sterker nog, jij was de hoofdpersoon in m'n droom, erg gek...
Mijn zus haar vriend ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef Viking84 het volgende:
Mijn broer heeft z'n vrouw ook leren kennen tijdens zo'n groepsreis.
Neen, kan een week of 4 durenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:53 schreef Miss_S het volgende:
MoBlo heb je al iets gehoord van je inschrijving?
Spannendquote:Op woensdag 15 april 2009 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neen, kan een week of 4 durenmaar ga zolang gewoon braaf door met de studie
Gaat zelfs wel lekker de afgelopen dagen
Dat is helemaal lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
wij hebben geen tentamenwekenalles lekker verspreid.. heb volgens mij zelfs maar 1 tentamen dit semester, de rest is project/deeltoets!
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ja, precies....en akkoord, sommige dingen zijn daar ter plekke soms niet zo grappig...midden in de nacht in een hotel aankomen en daar 5 keer van kamer veranderen omdat de deuren niet dicht konden, om dan vervolgens nog 20 minuten te wachten totdat iemand het slot repareert met een hamer als enige gereedschap is niet grappig als je moe bent, maar maakt wel een leuk verhaalen daar gaat het natuurlijk ook om!
Ik zit er aan te denken om begin september de Muur van Hadrianus te gaan lopen, in Engelandvolgend jaar weer ver weg en exotisch!
Hoeveel moet je nog totdat je je P hebt?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
wil wel graag mn P halen, mócht ik naar de politie overstappen, dan wil ik die in ieder geval binnen hebben. is altijd mooi meegenomen, ook als ik over 20 jaar nog 's denk: ik ga 't gewoon af maken ofzo
het is overigens ook niet zo dat je als je de selectie door bent je een baan hebt, want je moet eerst solliciteren en pas als je een korps hebt gevonden waar je mag werken, dan begin je met de opleiding. Dus zou zomaar kunnen zijn dat ik mn bachelor nog kan halenmaar we gaan gewoon stug door hier
alles wat ik haal is mooi meegenomen, en wie weet beslis ik wel niet bij de pliesie te gaan
ik ben officieel pas een jaar bezig : )dus ja, ik had 'm kunnen hebben, maar omdat ik zonder voorkennis uit het eerste semester vorig jaar het tweede semester heb gedaan, was dat vrij moeilijk. Tel daar 12 uur werken en geen ijzeren discipline bij op en je zit zo 2 jaar verder.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoeveel moet je nog totdat je je P hebt?
Je bent nu bijna 1,5 jaar bezig toch?
En de politie lijkt me toch echt wel stoerbegrijp dat je het gewoon wil proberen.
Ik wou net zeggen de politie verdiend toch niet heel slecht?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben officieel pas een jaar bezig : )dus ja, ik had 'm kunnen hebben, maar omdat ik zonder voorkennis uit het eerste semester vorig jaar het tweede semester heb gedaan, was dat vrij moeilijk. Tel daar 12 uur werken en geen ijzeren discipline bij op en je zit zo 2 jaar verder.
Planning is nu om volgend jaar februari mn P te hebben
en René en íedereen zegt ook: ja, da's veel meer 'jou', bij de politie werken, ipv een kantoorbaanen dat is ook wel zo, maargoed, de financiele zekerheid van een baan in de sector waar ik nu zit is natuurlijk ook aanlokkelijk, al moet je het écht niet voor het geld doen, maar om wat je leuk vindt.. en ja.. nou, de politie is geen vetpot, maar uiteindelijk ook zeker niet slecht, aangezien ik gewoon vind dat ik over 20 jaar dan wel flink promotie heb gemaakt
![]()
nou, de RU wel, onze faculteit nietquote:Op woensdag 15 april 2009 11:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen de politie verdiend toch niet heel slecht?
Maar de RU is dus niet zo streng als het gaat om P's halen? (altijd goed om alvast te weten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |