Maar op je vakantie moet je toch juist kunnen onstpannen? Vond je het dan niet vervelend om de hele tijd mooi weer te spelen?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef Abbadon het volgende:
hahaha....ik ben echt geen sociaal diermaar ik kan redelijk doen alsof, en mijn beleefdheidsgrens ligt enorm hoog
of naast een rus van 2.10 meter die geen woord engels spreektquote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef Abbadon het volgende:
Ja, dat vliegen zie ik wel tegenop...het is ook gewoon de hele dag, dus slapen zit er niet echt in, gok ik, en dan is het wel een erg lange vlucht...naja, hopelijk zit ik naast leuke meiden mensen
Ik ga met Shoestringquote:Op woensdag 15 april 2009 09:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Nouja daarom vroeg ik het me ook af, want ik word gek van alle mensen die me vragen of ik nog op vakantie ga, dus ik moet onderhand ook maar iets gaan plannen. Maar groepsreizen lijken me zo eng, ik zou zo bang zijn dat er alleen maar stomme mensen meegaan, en vakantie moet wel léúk zijn natuurlijk. Met welke organisatie ga je?
ontspannen? ik ben nog nooit zo kapot geweest als na mijn vorige vakantiequote:Op woensdag 15 april 2009 10:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar op je vakantie moet je toch juist kunnen onstpannen? Vond je het dan niet vervelend om de hele tijd mooi weer te spelen?
Ik heb mini-weekendquote:
Ohhhhhhh ook al zo'n mazzelaar die vrij is vandaag!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb mini-weekendeen van mn laatste vrije woensdagen voorlopig deze zomer, mijn compagnon gaat 3 maanden weg eind mei, en volgende week moet ik ook werken op woensdag
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
Merel, ik heb het idee dat er in zo'n groep (mits je geen bejaardenorganisatie uitzoekt per ongeluk) altijd wel één iemand zit met wie je het kunt vinden.
Mijn zus, vrijgezel na 7 jaar relatie, gaat misschien met een groepsreis mee naar Portugal waar je ook meteen salsales krijgt op het strand (noemen ze dat tegenwoordig zo, was het eerste wat ik dacht). Het lijkt mij vreselijk, maar haar lijkt het wel wat
Nee hoor!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij denkt ook maar aan één ding, hè?
Ja, ik klink wel heel bereisd zo, he?quote:Op woensdag 15 april 2009 09:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kamelen en olifanten...voordeel is dan wel dat je wat betreft exotische rijdieren alles wel gehad hebt...misschien lama's nog, ofzo, maar dat is het dan wel...
Ja, dat vliegen zie ik wel tegenop...het is ook gewoon de hele dag, dus slapen zit er niet echt in, gok ik, en dan is het wel een erg lange vlucht...naja, hopelijk zit ik naast leuke meiden mensen
precies....ontken het maar nietquote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor!
Nou ja, met dit soort weer wel ietsje meer. Toegegeven![]()
Maar kom opppppppp, 'salsales op het strand'. Alsof dat lekker danst, dat zandDoh!
Ja, dat is wel alsof je als argeloze single "een bepaalde richting" op geduwd wordtquote:Op woensdag 15 april 2009 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor!
Nou ja, met dit soort weer wel ietsje meer. Toegegeven![]()
Maar kom opppppppp, 'salsales op het strand'. Alsof dat lekker danst, dat zandDoh!
vind je?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik klink wel heel bereisd zo, he?
"ga allemaal maar lekker dicht tegen elkaar aan staan, en begin maar goed te draaien met die heupen..."quote:Op woensdag 15 april 2009 10:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dat is wel alsof je als argeloze single "een bepaalde richting" op geduwd wordt
Ah gut nee, ik heb slechts 6% van de wereld gezien, zegt mijn travelling mapquote:
gewoon een paar grote landen pakken....de VS, China, India, Australië, Brazilië...dat helpt vastquote:Op woensdag 15 april 2009 10:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah gut nee, ik heb slechts 6% van de wereld gezien, zegt mijn travelling map
Ja! Een singles reis.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
precies....ontken het maar niet![]()
is het een 'singles'reis? want dan geef ik je gelijk....
een singlesreis....romantisch, op het strand, ondergaande zon, muziek, zwoele bewegingen tot diep in de nacht...mag ik een teiltje?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
Ja! Een singles reis.
Dus salsales op het strand my ass!
Fijn dat ik alsnog gelijk krijg. Zeg sorry
Ja nou, náár he, zon, strand en zwoele bewegingen!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een singlesreis....romantisch, op het strand, ondergaande zon, muziek, zwoele bewegingen tot diep in de nacht...mag ik een teiltje?![]()
Nou vooruit.quote:en je krijgt al gelijk, dus doe het daar maar mee
Moet lukken toch, in 1.5 uur?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Een singles reis.
Dus salsales op het strand my ass!
Fijn dat ik alsnog gelijk krijg. Zeg sorry
Oh ik had ook nog wat doms...
Ik gister heel enthousiast allemaal bbq spullen gekocht voor vandaag voor na het werk.
Zegt Heer G dat hij vanavond bluesband repetitie heeft. Dus we moeten vanavond speed-bbqen tussen zes en half acht. Waarvan eerst een half uur het brood nog gebakken moet worden en de bbq in de fik gestoken moet worden.
Ik vind het best leuk klinken andersquote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou, náár he, zon, strand en zwoele bewegingen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |