Duh. Wie zou anders Jacob moeten zijn?!quote:Op zondag 12 april 2009 22:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wordt het misschien toch tijd voor een cameo van Jack Bauer.
Ik was er al bij op de eerste pagina van het eerste topicquote:
Geef mij propsquote:Op zondag 20 juni 2004 01:01 schreef Zhenar het volgende:
Klinkt erg interessant! Ik ga snel die pilot zoeken...
Walt zagen we toch in The life and death of Jeremy Bentham. Ik zou het ook flauw vinden als dat het einde was van dat karakter, want er werd inderdaad gesuggereerd dat hij heel speciaal was.quote:Op zondag 12 april 2009 17:55 schreef Terechtplus1 het volgende:
Smokey neemt gewoon gedaanten aan van dode mensen. Eerst de vader van Jack, dan de broer van Mr. Ecko en nu dan de dochter van Ben. Zijn ook allemaal mensen waarvan de lichamen op het eiland liggen. De kans is dus groot dat Locke nu smokey is.
Wat ik me nog wel afvraag is wanneer we weer wat van Walt horen, want die was toch zo belangrijk?
geen gat in zijn arm of whatsoever. Met het gevecht met ben gebruikt hij zijn arm oa bij het wegslaan van het wapen, en ook met het in het water gooien van ben.quote:Op zondag 12 april 2009 18:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een pak melk en een krop sla een kogel tegen kunnen houden. Bovendien gebruikt Desmond z'n rechterarm niet meer bij z'n aanslag op Ben. Ik denk dat hij wel geraakt is.
[..]
Aan de grootte ervan te zien de rest van het eilandquote:Op zondag 12 april 2009 23:01 schreef Mar0988 het volgende:
Wordt dus smullen van de week! Maar enig idee wat er achter de statue zou kunnen zijn?
Ik denk dat er nu idd minder gehint wordt naar dingen en dat ze meer en meer dingen gewoon laten zien.quote:Op maandag 13 april 2009 08:59 schreef pfaf het volgende:
Gefeliciteerd allen, toch al 100 topics volgeluld. Wel opmerkelijk wat iemand het vorige topic zei: in het begin zaten de topics vol met screencaps vol met vermeende mysteries en oplossingen. Dat is toch wel enigszins verdwenen. Is de serie minder mysterieus geworden, nu er zoveel antwoorden gegeven worden?
oke zou kunnen, heb net ook nog even gekeken.quote:
Of de kogel heeft iets geraakt van die boodschappen en is daardoor afgebogen.quote:Op maandag 13 april 2009 13:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
oke zou kunnen, heb net ook nog even gekeken.
maar het blijft vreemd dat als je in je middel wordt geraakt dat je dan een gat in je schouder hebt.
[ afbeelding ]
waarschijnlijk gewoon een fout in het filmen.
opgelost slotje, op naar het volgende mysterie.
Ik ben benieuwd of hij het gaat overlevenquote:Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Of de kogel heeft iets geraakt van die boodschappen en is daardoor afgebogen.
Zou best kunnen. Wat snap je niet dan?quote:Op maandag 13 april 2009 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik nou de enige die er geen ruk meer van snapt allemaal?
Neuhquote:Op maandag 13 april 2009 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik nou de enige die er geen ruk meer van snapt allemaal?
Sinds aflevering 3.quote:Op maandag 13 april 2009 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, ik begrijp het wel, grotendeels, maar sinds wanneer hebben penny en desmond een kind?
Deze zin zou je even op nieuw moeten proberen...quote:En wie de fuck is dat wijf dat die piloot neerklapt?
Nog niet bekend. Een redelijk logische theorie staat wel in het vorige topic.quote:wat voor weird ass shit is dat, met dat beeld en schaduw enzo?
Geen idee. Hij is speciaal, in ieder geval.quote:En waarom leeft Locke weer?
Nog niet bekend.quote:Waarom zijn Sun, Locke en Ben in een andere tijd belandt dan Jack, Hurley en Kate?
Oke, dat kind heb ik dan ff niet meegekregen. En die vrouw die de piloot van het vliegtuig (de piloot waar Sun mee naar het andere eiland roeide) met haar pistool neerklapte nadat ze over 'the shadow of the statue' begon te ouwehoeren.quote:Op maandag 13 april 2009 15:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sinds aflevering 3.
[..]
Deze zin zou je even op nieuw moeten proberen...
Die vrouw (Ilana) is toch zeker al een paar afleveringen langs gekomen. Zie ook lostpediaquote:Op maandag 13 april 2009 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, dat kind heb ik dan ff niet meegekregen. En die vrouw die de piloot van het vliegtuig (de piloot waar Sun mee naar het andere eiland roeide) met haar pistool neerklapte nadat ze over 'the shadow of the statue' begon te ouwehoeren.
Maar genoeg vragen dus, en dat hele tijdsgedoe maakt het niet duidelijker iig.
Ja dat ze langs gekomen is is tot daar aan toe maar haar hele motivatie om die gast neer te klappen en het kamp over te nemen is op zijn minst een beetje vreemd te noemen.quote:Op maandag 13 april 2009 15:46 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die vrouw (Ilana) is toch zeker al een paar afleveringen langs gekomen. Zie ook lostpedia
Maar dat heeft meer met niet weten te maken, dan niet snappen.quote:Op maandag 13 april 2009 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat ze langs gekomen is is tot daar aan toe maar haar hele motivatie om die gast neer te klappen en het kamp over te nemen is op zijn minst een beetje vreemd te noemen.
Ja oke, je hebt ook wel een punt. Ik had dan ook misschien beter kunnen zeggen dat ik het weer steeds vager wordt dan dat ik zei dat het niet te snappen was. Maar vage bedoeling, mijns inziens.quote:Op maandag 13 april 2009 15:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dat heeft meer met niet weten te maken, dan niet snappen.
Ik denk persoonlijk dat ze ingehuurd is door Whitmore.
In het vorige topic zag ik het ook al een paar keer, maar het is toch echt Widmore, en niet Whitmore.quote:Op maandag 13 april 2009 15:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ze ingehuurd is door Whitmore.
Anders bekijk je even alle voorgaande afleveringen of zoquote:Op maandag 13 april 2009 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, ik begrijp het wel, grotendeels, maar sinds wanneer hebben penny en desmond een kind? En wie de fuck is dat wijf dat die piloot neerklapt? wat voor weird ass shit is dat, met dat beeld en schaduw enzo? En waarom leeft Locke weer? Waarom zijn Sun, Locke en Ben in een andere tijd belandt dan Jack, Hurley en Kate?
Yeah, dat is Seanie B zijn neue website, youtube kanaal is hier te vinden.quote:Op maandag 13 april 2009 18:50 schreef Ladylicious het volgende:
Ah, nummertje 100..![]()
Is trouwens deze site al eens genoemd hier?
Jezus wat schaamteloosquote:Op maandag 13 april 2009 19:11 schreef Shrien het volgende:
[..]
Yeah, dat is Seanie B zijn neue website, youtube kanaal is hier te vinden.
Alleen is er laatst ontdekt dat hij wijsheid van andere recappers overneemt..
LOST Video Blogger Seanie B Accused of Plagiarism
Heb ik gezien, zal wel niet zo in het verhaal zitten als eerst ofzoquote:Op maandag 13 april 2009 18:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Anders bekijk je even alle voorgaande afleveringen of zo
Dat eerste wist ik, dat laatste echter niet.. Vervelende is alleen dat die site t nu niet doet bij mij..quote:Op maandag 13 april 2009 19:11 schreef Shrien het volgende:
[..]
Yeah, dat is Seanie B zijn neue website, youtube kanaal is hier te vinden.
Alleen is er laatst ontdekt dat hij wijsheid van andere recappers overneemt..
LOST Video Blogger Seanie B Accused of Plagiarism
Waar mensen zich druk over maken.quote:Op maandag 13 april 2009 19:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Jezus wat schaamteloos![]()
Ben benieuwd naar z'n reactie.
Was dat niet Alex met Ben op de foto?quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:20 schreef Jaytonism het volgende:
Wat ik me nu ineens bedenk, wanneer is de foto genomen die Ben aan het begin van de aflevering pakte uit zijn oude kantoor, waar hij met Danielle opstaat. Hij heeft verder geen openlijke relatie met haar gehad of wat dan ook..
Dacht het wel ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Was dat niet Alex met Ben op de foto?
Inderdaad, Sun, Locke en Ben zitten in een andere tijd (waarom is niet duidelijk).quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:30 schreef MevrouwLili het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Sun, Locke en Ben in een andere tijd zitten dan Jack, Sawyer, Kate & co? Maar wel op dezelfde plaats, nml Bens huis bij Dharma? Vond het vreemd dat het zijn huis was, want hij was toch weggegaan bij Dharma als kind? En toch woonde hij in het Dharma clubje. Of heb ik iets gemist...?
Ik denk eerlijk gezegd dat Ben wel gewoon terug bij Dharma is geweest en undercover nog wat dingen voor the Others deed. De Purge is trouwens ook gedaan door middel van 'the tempest' het Dharma station wat Daniel en Charlotte in seizoen 4 onschadelijk maakten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:17 schreef ser het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Ben de Purge laat plaatsvinden. We hebben gezien dat hij met zijn vade in een Dharmabus zit als hij de mensen vermoord. Ik bedoel eigenlijk :hoe verklaard Ben dat hij 20 jaar ofzo is weggeweest in de jungle? Ik zou hem niet zomaar vertrouwen en hem weer met open armen begroeten. Maar dat is ook één van de 'zwakkere' punten in Lost (wat verder wel een hle gave serie is hoor!), dat iedereen zomaar dingen aanneemt en nooit echt verder vragen over bepaalde zaken. Maar gewoon meegaan en dan wel zien wat er gebeurd.
Ik denk niet dat Jacob en Smokey hetzelfde zijn. Ik denk dat Smokey een technologie is die autonoom en in opdracht van Jacob werkt.quote:Op maandag 13 april 2009 22:58 schreef tralalala het volgende:
Jacob = Smokey en Smokey = Jacob, dat lijkt me nu wel duidelijk toch?
Jacob kan zichzelf op een of andere manier transformeren in allerlei gedaantes, bijvoorbeeld Christian, Alex en misschien zelfs wel Lockeen natuurlijk die kerel in de stoel in de cabin.
Het kan zelfs een dode lichaam overnemen. (In ieder geval die van Christian)
Ook kunnen mensen bezeten raken door Jacob/Smokey, zoals Ben bijvoorbeeld.
Hoe Smokey is ontstaan zal later wel duidelijk worden.
Haha, domme plofkopquote:Op dinsdag 14 april 2009 02:20 schreef Jaytonism het volgende:
Wat ik me nu ineens bedenk, wanneer is de foto genomen die Ben aan het begin van de aflevering pakte uit zijn oude kantoor, waar hij met Danielle opstaat. Hij heeft verder geen openlijke relatie met haar gehad of wat dan ook..
okee maar dan gaanwe hopelijk nog zien hou Ben terugkomt bij Dharma. Want zoals Richard het zei zou Ben nooit meer dezelfde zijn....En terugkomen lijkt me ook lastig bij zulke achterdochtige mensen. Ook al ben je een kind van één van hen.quote:Inderdaad, Ben leefde gewoon door bij Dharma maar hield contact met de Others.
Dat doen ze ook wel, alleen zijn de makers van mening dat het te saai zou zijn om te laten zien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:23 schreef Gremen het volgende:
Ja dat gebeurd wel vaak. Vraag me ook wel eens af waarom ze niet gewoon met elkaar praten!
Ze was druk bezig met een rechtszaak aanspannen tegen Seanie B, maar de recap staat nu op haar site:quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:21 schreef Mar0988 het volgende:
Waar blijft Erica's recap?komt die altijd op maandag oid?
Sommige zijn wel erg ja, maar ik heb zelf ook wel eens dat ik de lostpedia moet raadplegen over wie die obscure character ook alweer was, of dat ik stukjes van een oudere aflevering moet terugkijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
Sommige reacties hier. Kijk de episodes eens
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]Wordt een mooie aflevering
De titel alleen al
Taun Taun's, de Falcon, Cloud city, Yoda. Ben echt benieuwd, kan niet anders dan een vette ep wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verkapte tvp
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]Wordt een mooie aflevering
De titel alleen al
gezien op een van de vorige pagina's (dacht ik):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nieuw hier, maar volg Lost ook op de voet, bovenstaande zou kunnen maar volgens mij heeft sawyer toch echt de vader van Lock vermoord omdat Lock het zelf niet kon. Dus bovenstaande klopt ook weer niet helemaal.quote:Op maandag 13 april 2009 22:58 schreef tralalala het volgende:
Jacob = Smokey en Smokey = Jacob, dat lijkt me nu wel duidelijk toch?
Jacob kan zichzelf op een of andere manier transformeren in allerlei gedaantes, bijvoorbeeld Christian, Alex en misschien zelfs wel Lockeen natuurlijk die kerel in de stoel in de cabin.
Het kan zelfs een dode lichaam overnemen. (In ieder geval die van Christian)
Ook kunnen mensen bezeten raken door Jacob/Smokey, zoals Ben bijvoorbeeld.
Hoe Smokey is ontstaan zal later wel duidelijk worden.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaava Kumalaquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:05 schreef capital_P het volgende:
they took my zion!
right outta my hands!
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:06 schreef CarOnline het volgende:
De risk stond nog op tafel als Ben zijn oude huis ingaat en ik wéét dat Hurley Risk aan het spelen was, maar met wie ook alweer? Met Miles?
Maar wat gebeurde er toen? Was toen die aanval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zover was ik ook alquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:21 schreef Young_David het volgende:
Aflevering gaat overHandig he, spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Screw them.
We're going home.
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Riskquote:Op woensdag 15 april 2009 13:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook al
Behalve dat ik niet meer wist met wie hij aan het spelen was.
Maar dat zal dus met die aanval zijn?
Er gebeurde iets iig.
quote:
Dat was net voordat Keamy Alex neerschoot.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook al
Behalve dat ik niet meer wist met wie hij aan het spelen was.
Maar dat zal dus met die aanval zijn?
Er gebeurde iets iig.
Aaahhhh dank je!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:40 schreef husq het volgende:
[..]
Dat was net voordat Keamy Alex neerschoot.
Miles zat toen volgens mij nog gevangen met een granaat in zn bekquote:Op woensdag 15 april 2009 12:06 schreef CarOnline het volgende:
De risk stond nog op tafel als Ben zijn oude huis ingaat en ik wéét dat Hurley Risk aan het spelen was, maar met wie ook alweer? Met Miles?
Youtube Channel van Seanie B is inmiddels offline...quote:Op maandag 13 april 2009 19:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Jezus wat schaamteloos![]()
Ben benieuwd naar z'n reactie.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:55 schreef Skulker het volgende:
[..]
Sommige zijn wel erg ja, maar ik heb zelf ook wel eens dat ik de lostpedia moet raadplegen over wie die obscure character ook alweer was, of dat ik stukjes van een oudere aflevering moet terugkijken.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef magnifor het volgende:
Keamy in de nieuwe Wolverine:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef magnifor het volgende:
Keamy in de nieuwe Wolverine:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Echtquote:Op donderdag 16 april 2009 10:43 schreef Prism het volgende:
Wat een briljante EP.. Helemaal onverwacht dat die knakker Miles zijn pa zou zijn.
Vond het ook saai. Dat The Swan in aanbouw was wisten we al, dat Cheng de vader is van Miles was nou ook niet echt een verrassing en verder kan ik eigenlijk weinig bedenken om kritiek op te geven, zo weinig gebeurde er. Ik snap niet hoe mensen niet inzien dat de laatste vier/vijf afleveringen het niveau als een baksteen is gedeeld t.o.v de periode S04E01 - S05E07.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
Echt... gaat weer helemaal nergens overWtf man.
Dus omdat jij vindt dat het niveau gedaald is moet iedereen dat maar vinden?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vond het ook saai. Dat The Swan in aanbouw was wisten we al, dat Cheng de vader is van Miles was nou ook niet echt een verrassing en verder kan ik eigenlijk weinig bedenken om kritiek op te geven, zo weinig gebeurde er. Ik snap niet hoe mensen niet inzien dat de laatste vier/vijf afleveringen het niveau als een baksteen is gedeeld t.o.v de periode S04E01 - S05E07.
Ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dus omdat jij vindt dat het niveau gedaald is moet iedereen dat maar vinden?
Oneens. Ik vind het onredelijk om overal plottwists te verwachten en bij een vermeend gebrek daaraan te klagen dat er weinig gebeurde.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vond het ook saai. Dat The Swan in aanbouw was wisten we al, dat Cheng de vader is van Miles was nou ook niet echt een verrassing en verder kan ik eigenlijk weinig bedenken om kritiek op te geven, zo weinig gebeurde er. Ik snap niet hoe mensen niet inzien dat de laatste vier/vijf afleveringen het niveau als een baksteen is gedeeld t.o.v de periode S04E01 - S05E07.
quote:"It's one thing to believe it. It's another thing to see it. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |