Oke, dat kind heb ik dan ff niet meegekregen. En die vrouw die de piloot van het vliegtuig (de piloot waar Sun mee naar het andere eiland roeide) met haar pistool neerklapte nadat ze over 'the shadow of the statue' begon te ouwehoeren.quote:Op maandag 13 april 2009 15:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sinds aflevering 3.
[..]
Deze zin zou je even op nieuw moeten proberen...
Die vrouw (Ilana) is toch zeker al een paar afleveringen langs gekomen. Zie ook lostpediaquote:Op maandag 13 april 2009 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, dat kind heb ik dan ff niet meegekregen. En die vrouw die de piloot van het vliegtuig (de piloot waar Sun mee naar het andere eiland roeide) met haar pistool neerklapte nadat ze over 'the shadow of the statue' begon te ouwehoeren.
Maar genoeg vragen dus, en dat hele tijdsgedoe maakt het niet duidelijker iig.
Ja dat ze langs gekomen is is tot daar aan toe maar haar hele motivatie om die gast neer te klappen en het kamp over te nemen is op zijn minst een beetje vreemd te noemen.quote:Op maandag 13 april 2009 15:46 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die vrouw (Ilana) is toch zeker al een paar afleveringen langs gekomen. Zie ook lostpedia
Maar dat heeft meer met niet weten te maken, dan niet snappen.quote:Op maandag 13 april 2009 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat ze langs gekomen is is tot daar aan toe maar haar hele motivatie om die gast neer te klappen en het kamp over te nemen is op zijn minst een beetje vreemd te noemen.
Ja oke, je hebt ook wel een punt. Ik had dan ook misschien beter kunnen zeggen dat ik het weer steeds vager wordt dan dat ik zei dat het niet te snappen was. Maar vage bedoeling, mijns inziens.quote:Op maandag 13 april 2009 15:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dat heeft meer met niet weten te maken, dan niet snappen.
Ik denk persoonlijk dat ze ingehuurd is door Whitmore.
In het vorige topic zag ik het ook al een paar keer, maar het is toch echt Widmore, en niet Whitmore.quote:Op maandag 13 april 2009 15:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ze ingehuurd is door Whitmore.
Anders bekijk je even alle voorgaande afleveringen of zoquote:Op maandag 13 april 2009 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, ik begrijp het wel, grotendeels, maar sinds wanneer hebben penny en desmond een kind? En wie de fuck is dat wijf dat die piloot neerklapt? wat voor weird ass shit is dat, met dat beeld en schaduw enzo? En waarom leeft Locke weer? Waarom zijn Sun, Locke en Ben in een andere tijd belandt dan Jack, Hurley en Kate?
Yeah, dat is Seanie B zijn neue website, youtube kanaal is hier te vinden.quote:Op maandag 13 april 2009 18:50 schreef Ladylicious het volgende:
Ah, nummertje 100..![]()
Is trouwens deze site al eens genoemd hier?
Jezus wat schaamteloosquote:Op maandag 13 april 2009 19:11 schreef Shrien het volgende:
[..]
Yeah, dat is Seanie B zijn neue website, youtube kanaal is hier te vinden.
Alleen is er laatst ontdekt dat hij wijsheid van andere recappers overneemt..
LOST Video Blogger Seanie B Accused of Plagiarism
Heb ik gezien, zal wel niet zo in het verhaal zitten als eerst ofzoquote:Op maandag 13 april 2009 18:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Anders bekijk je even alle voorgaande afleveringen of zo
Dat eerste wist ik, dat laatste echter niet.. Vervelende is alleen dat die site t nu niet doet bij mij..quote:Op maandag 13 april 2009 19:11 schreef Shrien het volgende:
[..]
Yeah, dat is Seanie B zijn neue website, youtube kanaal is hier te vinden.
Alleen is er laatst ontdekt dat hij wijsheid van andere recappers overneemt..
LOST Video Blogger Seanie B Accused of Plagiarism
Waar mensen zich druk over maken.quote:Op maandag 13 april 2009 19:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Jezus wat schaamteloos![]()
Ben benieuwd naar z'n reactie.
Was dat niet Alex met Ben op de foto?quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:20 schreef Jaytonism het volgende:
Wat ik me nu ineens bedenk, wanneer is de foto genomen die Ben aan het begin van de aflevering pakte uit zijn oude kantoor, waar hij met Danielle opstaat. Hij heeft verder geen openlijke relatie met haar gehad of wat dan ook..
Dacht het wel ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Was dat niet Alex met Ben op de foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |