Desmond slaat Ben in elkaar en hij belandt met in elkaar geslagen gezicht in het natte water.quote:Op zondag 12 april 2009 14:18 schreef Mip1988 het volgende:
we weten nog niet hoe het met Ben afloopt bij Penny's boot
2008, althans, nergens wordt het gesuggereerd dat ze in de tijd zijn gereisdquote:Op zondag 12 april 2009 14:18 schreef Mip1988 het volgende:
-De nieuwe Losties-tijd waarin Ben, Lock, Sun en Lapidus zitten. welke jaar is dit?
sow das wel een heel gewaagde gokquote:Op zondag 12 april 2009 14:36 schreef Young_David het volgende:
[..]
Mijn gok is dat hij in de tussentijd uit het water geklommen is.
Volgens mij heeft alleen Jorge Garcia (Hurley) op die vraag gereageerd, hij schreef dit erover:quote:Op zondag 12 april 2009 11:08 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Had men niet bevestigd dat dat iemand van de crew was ipv Claire?
en even later:quote:Yeah I was trying to figure that out. I thought it might be someone from the crew. But that would be a pretty huge faux pas. And it'd be certain to show up on the notes so I can't imagine they'd use that take.
Volgens mij kan het nog alle kanten op.quote:I'm pretty sure it's a crew member. We were on set trying to figure out who it might be the other day.
In de nieuwste podcast zei Lindelof dit (lichte spoiler wellicht):quote:Op zondag 12 april 2009 14:18 schreef Mip1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, er is nog een 6.quote:Op zondag 12 april 2009 15:28 schreef Caesu het volgende:
Locke "I was hoping that you and I could talk about the elephant in the room."
Ben "I'm assuming you're referring to the fact that I killed you."
![]()
dit is toch echt het laatste seizoen?
want als het nog vele gekker wordt dan moet ik zo afhaken vlak voor de finish.
Volgens mij had Ben helemaal niet verwacht dat Locke weer tot leven zou komen. Hij wil hem dood omdat het zijn rivaal is. Maar dan vraag ik me wel af waarom hij überhaupt het lichaam wou meenemen, of hij moet echt gedacht hebben dat het nodig was om er te komen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:18 schreef Mip1988 het volgende:
goeie ep
wat er nou in de schaduw van 't standbeeld ligt..? hoe komen ze daarbij? en wat zit er in die kist?
de Smokey-scene vond ik erg vaag.. waarom wilde Ben Lock opnieuw vermoorden?
Gewoon 2007 denk ik.quote:pff t wordt wel ingewikkeld zo hoor
wat volgen we nu allemaal dit seizoen?
-De nieuwe Losties-tijd waarin Ben, Lock, Sun en Lapidus zitten. welke jaar is dit?
Nee hoor, dat deed hun kind.quote:Op zondag 12 april 2009 16:08 schreef andre347 het volgende:
Desmond is in ieder geval gewond door dat schot van Ben. Penny zal nog wel leven (Desmond stopte Ben op het nippertje).
quote:
Desmond werd niet geraakt door de kogel, werd tegengehouden door zijn boodschappen. (ik kan geen kogelgat ontdekken op Desmond zelf)quote:Op zondag 12 april 2009 16:08 schreef andre347 het volgende:
Desmond is in ieder geval gewond door dat schot van Ben. Penny zal nog wel leven (Desmond stopte Ben op het nippertje).
Dat is mij niet opgevallen iig. Maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat Ben simpelweg zijn excuses wil aanbieden voor het wíllen inbreken in het leven van Desmond. Daar hij nu van meer dingen spijt blijkt te hebben. Hij kwam wel aardig tot inkeer toen hij dat kind van Desmond & Penny zag namelijk.quote:Op zondag 12 april 2009 16:40 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Desmond werd niet geraakt door de kogel, werd tegengehouden door zijn boodschappen. (ik kan geen kogelgat ontdekken op Desmond zelf)
(wat wel vreemd is, is dat zijn horloge losvalt nadat hij neergeschoten wordt, maar dat zal er niks mee te maken hebben denk ik)
Ik denk ook niet dat Ben verder nog wat geflikt heeft inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2009 17:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is mij niet opgevallen iig. Maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat Ben simpelweg zijn excuses wil aanbieden voor het wíllen inbreken in het leven van Desmond. Daar hij nu van meer dingen spijt blijkt te hebben. Hij kwam wel aardig tot inkeer toen hij dat kind van Desmond & Penny zag namelijk.
Denk eens na. Desmond, horloge. Horloge kwijt. Desmond is niet gebonden aan tijd. Iets in die richting.quote:Op zondag 12 april 2009 16:40 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Desmond werd niet geraakt door de kogel, werd tegengehouden door zijn boodschappen. (ik kan geen kogelgat ontdekken op Desmond zelf)
(wat wel vreemd is, is dat zijn horloge losvalt nadat hij neergeschoten wordt, maar dat zal er niks mee te maken hebben denk ik)
... Is niet wat ver gezocht?quote:Op zondag 12 april 2009 17:43 schreef Mirel het volgende:
Denk eens na. Desmond, horloge. Horloge kwijt. Desmond is niet gebonden aan tijd. Iets in die richting.
Ik geloof niet dat een pak melk en een krop sla een kogel tegen kunnen houden. Bovendien gebruikt Desmond z'n rechterarm niet meer bij z'n aanslag op Ben. Ik denk dat hij wel geraakt is.quote:Op zondag 12 april 2009 16:40 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Locke smokey is. We hebben Smokey hiervoor iig nog nooit op dat kleine eiland gezien. Locke zei tegen Sun ook iets van 'I'm still the same man', ik denk dat dat een hint van de schrijvers was dat er met Locke iets anders aan de hand is dan dat hij 'simpelweg' Smokey is.quote:Op zondag 12 april 2009 17:55 schreef Terechtplus1 het volgende:
Smokey neemt gewoon gedaanten aan van dode mensen. Eerst de vader van Jack, dan de broer van Mr. Ecko en nu dan de dochter van Ben. Zijn ook allemaal mensen waarvan de lichamen op het eiland liggen. De kans is dus groot dat Locke nu smokey is.
Hoeft het dan niet gewoon een leuke easteregg als het ware te zijn van de schrijvers?quote:Op zondag 12 april 2009 17:49 schreef Young_David het volgende:
[..]
... Is niet wat ver gezocht?
(trouwens ... dit is topic 99, volgende aflevering is aflevering 99 ... We gaan mooi gelijk op, tijd voor een jubeleum topic?)
Gezelligheid kent ook geen tijdquote:Op zondag 12 april 2009 17:43 schreef Mirel het volgende:
[..]
Denk eens na. Desmond, horloge. Horloge kwijt. Desmond is niet gebonden aan tijd. Iets in die richting.
Desmond = Gezelligheid = geen tijdquote:Op zondag 12 april 2009 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gezelligheid kent ook geen tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |