Ik ben nieuw hier, maar volg Lost ook op de voet, bovenstaande zou kunnen maar volgens mij heeft sawyer toch echt de vader van Lock vermoord omdat Lock het zelf niet kon. Dus bovenstaande klopt ook weer niet helemaal.quote:Op maandag 13 april 2009 22:58 schreef tralalala het volgende:
Jacob = Smokey en Smokey = Jacob, dat lijkt me nu wel duidelijk toch?
Jacob kan zichzelf op een of andere manier transformeren in allerlei gedaantes, bijvoorbeeld Christian, Alex en misschien zelfs wel Lockeen natuurlijk die kerel in de stoel in de cabin.
Het kan zelfs een dode lichaam overnemen. (In ieder geval die van Christian)
Ook kunnen mensen bezeten raken door Jacob/Smokey, zoals Ben bijvoorbeeld.
Hoe Smokey is ontstaan zal later wel duidelijk worden.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaava Kumalaquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:05 schreef capital_P het volgende:
they took my zion!
right outta my hands!
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:06 schreef CarOnline het volgende:
De risk stond nog op tafel als Ben zijn oude huis ingaat en ik wéét dat Hurley Risk aan het spelen was, maar met wie ook alweer? Met Miles?
Maar wat gebeurde er toen? Was toen die aanval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zover was ik ook alquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:21 schreef Young_David het volgende:
Aflevering gaat overHandig he, spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Screw them.
We're going home.
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Riskquote:Op woensdag 15 april 2009 13:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook al
Behalve dat ik niet meer wist met wie hij aan het spelen was.
Maar dat zal dus met die aanval zijn?
Er gebeurde iets iig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was net voordat Keamy Alex neerschoot.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook al
Behalve dat ik niet meer wist met wie hij aan het spelen was.
Maar dat zal dus met die aanval zijn?
Er gebeurde iets iig.
Aaahhhh dank je!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:40 schreef husq het volgende:
[..]
Dat was net voordat Keamy Alex neerschoot.
Miles zat toen volgens mij nog gevangen met een granaat in zn bekquote:Op woensdag 15 april 2009 12:06 schreef CarOnline het volgende:
De risk stond nog op tafel als Ben zijn oude huis ingaat en ik wéét dat Hurley Risk aan het spelen was, maar met wie ook alweer? Met Miles?
Youtube Channel van Seanie B is inmiddels offline...quote:Op maandag 13 april 2009 19:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Jezus wat schaamteloos![]()
Ben benieuwd naar z'n reactie.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:55 schreef Skulker het volgende:
[..]
Sommige zijn wel erg ja, maar ik heb zelf ook wel eens dat ik de lostpedia moet raadplegen over wie die obscure character ook alweer was, of dat ik stukjes van een oudere aflevering moet terugkijken.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef magnifor het volgende:
Keamy in de nieuwe Wolverine:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 15 april 2009 18:09 schreef magnifor het volgende:
Keamy in de nieuwe Wolverine:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Echtquote:Op donderdag 16 april 2009 10:43 schreef Prism het volgende:
Wat een briljante EP.. Helemaal onverwacht dat die knakker Miles zijn pa zou zijn.
Vond het ook saai. Dat The Swan in aanbouw was wisten we al, dat Cheng de vader is van Miles was nou ook niet echt een verrassing en verder kan ik eigenlijk weinig bedenken om kritiek op te geven, zo weinig gebeurde er. Ik snap niet hoe mensen niet inzien dat de laatste vier/vijf afleveringen het niveau als een baksteen is gedeeld t.o.v de periode S04E01 - S05E07.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
Echt... gaat weer helemaal nergens overWtf man.
Dus omdat jij vindt dat het niveau gedaald is moet iedereen dat maar vinden?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vond het ook saai. Dat The Swan in aanbouw was wisten we al, dat Cheng de vader is van Miles was nou ook niet echt een verrassing en verder kan ik eigenlijk weinig bedenken om kritiek op te geven, zo weinig gebeurde er. Ik snap niet hoe mensen niet inzien dat de laatste vier/vijf afleveringen het niveau als een baksteen is gedeeld t.o.v de periode S04E01 - S05E07.
Ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dus omdat jij vindt dat het niveau gedaald is moet iedereen dat maar vinden?
Oneens. Ik vind het onredelijk om overal plottwists te verwachten en bij een vermeend gebrek daaraan te klagen dat er weinig gebeurde.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vond het ook saai. Dat The Swan in aanbouw was wisten we al, dat Cheng de vader is van Miles was nou ook niet echt een verrassing en verder kan ik eigenlijk weinig bedenken om kritiek op te geven, zo weinig gebeurde er. Ik snap niet hoe mensen niet inzien dat de laatste vier/vijf afleveringen het niveau als een baksteen is gedeeld t.o.v de periode S04E01 - S05E07.
quote:"It's one thing to believe it. It's another thing to see it. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |