Ik denk dat er nu idd minder gehint wordt naar dingen en dat ze meer en meer dingen gewoon laten zien.quote:Op maandag 13 april 2009 08:59 schreef pfaf het volgende:
Gefeliciteerd allen, toch al 100 topics volgeluld. Wel opmerkelijk wat iemand het vorige topic zei: in het begin zaten de topics vol met screencaps vol met vermeende mysteries en oplossingen. Dat is toch wel enigszins verdwenen. Is de serie minder mysterieus geworden, nu er zoveel antwoorden gegeven worden?
oke zou kunnen, heb net ook nog even gekeken.quote:
Of de kogel heeft iets geraakt van die boodschappen en is daardoor afgebogen.quote:Op maandag 13 april 2009 13:18 schreef Rijpie het volgende:
[..]
oke zou kunnen, heb net ook nog even gekeken.
maar het blijft vreemd dat als je in je middel wordt geraakt dat je dan een gat in je schouder hebt.
[ afbeelding ]
waarschijnlijk gewoon een fout in het filmen.
opgelost slotje, op naar het volgende mysterie.
Ik ben benieuwd of hij het gaat overlevenquote:Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Of de kogel heeft iets geraakt van die boodschappen en is daardoor afgebogen.
Zou best kunnen. Wat snap je niet dan?quote:Op maandag 13 april 2009 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik nou de enige die er geen ruk meer van snapt allemaal?
Neuhquote:Op maandag 13 april 2009 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik nou de enige die er geen ruk meer van snapt allemaal?
Sinds aflevering 3.quote:Op maandag 13 april 2009 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, ik begrijp het wel, grotendeels, maar sinds wanneer hebben penny en desmond een kind?
Deze zin zou je even op nieuw moeten proberen...quote:En wie de fuck is dat wijf dat die piloot neerklapt?
Nog niet bekend. Een redelijk logische theorie staat wel in het vorige topic.quote:wat voor weird ass shit is dat, met dat beeld en schaduw enzo?
Geen idee. Hij is speciaal, in ieder geval.quote:En waarom leeft Locke weer?
Nog niet bekend.quote:Waarom zijn Sun, Locke en Ben in een andere tijd belandt dan Jack, Hurley en Kate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |