Ik heb 77.quote:Op zondag 12 april 2009 11:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb 39. Maar ik heb 't spel ook pas sinds vanochtend.
Eindelijk een doel voor vandaag!quote:
Mijn score is nog laag hoor, na wat gezoek op internet kwam ik mensen tegen die ver over de 100 halen (scores als 300 en 400 kwamen regelmatig voorbij)quote:Op zondag 12 april 2009 13:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eindelijk een doel voor vandaag!!
OT: Wat zijn echt toffe applicaties voor de foto-functie? Heb een paar reviews en tips al gelezen, maar nog geen echte... mja, aantrekkelijke.
Ik lees ook weleens dat soort scores waarbij ik me meteen afvraag hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 12 april 2009 13:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn score is nog laag hoor, na wat gezoek op internet kwam ik mensen tegen die ver over de 100 halen (scores als 300 en 400 kwamen regelmatig voorbij). De enige tip die ik kan geven is dat je niet een perfecte aanvliegroute hoeft te tekenen, de vliegtuigen kunnen op fullspeed u-bochten maken.
Zeker zo'n stomme helicopter die je tot waanzin drijft omdat ze te traag gaan. Als er teveel vliegtuigen op het beeldscherm zijn is het wachten op de onvermijdelijke crashquote:Op zondag 12 april 2009 13:21 schreef Merkie het volgende:
Elke keer als ik met oordopjes inspeel (en het geluid dus relatief hard is) ben ik altijd enorm geconcentreerd bezig als het echt lastig wordt. Als er dan een vliegtuig crasht schrik ik me vaak echt kapot omdat ik het niet aan zag komen.
Meestal wel jaquote:Op zondag 12 april 2009 13:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zeker zo'n stomme helicopter die je tot waanzin drijft omdat ze te traag gaan. Als er teveel vliegtuigen op het beeldscherm zijn is het wachten op de onvermijdelijke crash.
Dat kan niet, je kan wel op je telefoon zelf een wachtwoord zetten.quote:Op zondag 12 april 2009 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
1: Hoe zet ik op mijn SMS box een code ?!?
Ik heb een windows OS en ik vind steeds alleen maar shizzle voor mac osx. Ik heb quickpwn 2.2, en een nieuwere heb ik niet gevonden.quote:Op zondag 12 april 2009 15:10 schreef Merkie het volgende:
Nieuwe QuickPwn downloaden?
http://thepiratebay.org/torrent/4689995/QuickPwn-225-2.zipquote:Op zondag 12 april 2009 15:22 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb een windows OS en ik vind steeds alleen maar shizzle voor mac osx. Ik heb quickpwn 2.2, en een nieuwere heb ik niet gevonden.
Het is een iPod Touch 1st generation. Geen iPhone.quote:Op zondag 12 april 2009 15:56 schreef NiekR het volgende:
Ik denk dat je bij overige moet denken aan je sms-berichten, belgeschiedenis ect.
Misschien dingen als cache van Safari en Google Maps/Earth?quote:Op zondag 12 april 2009 15:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Als ik in iTunes onderin m'n scherm kijk zie ik:
[ afbeelding ]
Ik wil graag weten waar die 251 MB vandaan komt bij 'Overige'. De 387,7 MB wordt alleen gebruikt door de kale programma's? Ik heb bijvoorbeeld Stanza gedownload. En heb een paar boeken gedownload. Worden die gedownloade boeken bij 'Overige' of bij 'Programma's' geplaatst qua verbruik? Ik wil eigenlijk gewoon die 251 MB weer als vrije ruimte hebben![]()
Ik heb overigens een 8 GB iPod Touch eerste generatie met 2.2.1 update
Hoe maak ik die cache leeg?quote:Op zondag 12 april 2009 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Misschien dingen als cache van Safari en Google Maps/Earth?
Settings -> Safari, bij Google Earth bij de settings in het programma zelf. Google Maps weet ik niet. Misschien pakt 'ie die wel mee dan.quote:
Thanks, had ik overheen gekeken. Google Maps heeft zo ver ik zie geen 'cache leegmaak' functie.quote:Op zondag 12 april 2009 21:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Settings -> Safari. Google Maps/Earth weet ik niet. Misschien pakt 'ie die wel mee dan.
huh.... Iemand hier zij dat dat wel kon?quote:Op zondag 12 april 2009 14:59 schreef NiekR het volgende:
[..]
Dat kan niet, je kan wel op je telefoon zelf een wachtwoord zetten.
Ga terug naar de winkel?quote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb wel veel problemen de laatste tijd (nog niet gemeld overigens) met deze ipod. Wil heel vaak niet opstarten. Moet ik hem perse even 'wakker' maken als ik hem aan mijn pc of oplader hang. De iPod is niet eens leeg. Helemaal vol zelfs. Heb deze stappen al helemaal doorlopen maar af en toe weigert het klote ding met starten. Heb er niks vreemds mee uitgespookt zoals jailbreaken of zo. Gewoon alles wat er op staat is origineel gekochte software (behalve de mp3tjes, maar dat is toch muziek)
Ben nu even de hele bende opnieuw aan het installeren na hem volledig gereset te hebben. Kijken of het nu wel gaat werken anders ga ik terug naar de winkelquote:
3: Hoe verander ik de volgorde van godownloade items in mijn hoofdmenu ?!? Ook opgelost. Damn, wat zitten er toch een ICT-nerdo's op dat iPhoneforum zeg af en toe. Snap geen reet van dat taalgebruikquote:Op zondag 12 april 2009 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
1: Hoe zet ik op mijn SMS box een code ?!? (heb hier gelezen dat iemand zei dat dit mogelijk was)
2: Ik zie nog nergens bij instellingen hoe ik mijn sim-kaart gegevens richting telefoon krijg. (nog steeds niet. Het zal toch niet zo zijn dat ik al mijn contacten moet gaan overtikken ?!??!?!?!?!)
Ik had deze vraag nog.quote:Op zondag 12 april 2009 13:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
OT: Wat zijn echt toffe applicaties voor de foto-functie? Heb een paar reviews en tips al gelezen, maar nog geen echte... mja, aantrekkelijke.
Je houdt de applicatie die je wilt verplaatsen ingedrukt met je vinger. Dan gaan ze allemaal soort van bewegen en er komt een kruisje bij. Als je op het kruisje klikt verwijder je de applicatie (dat wil je waarschijnlijk niet) en je kan slepen met de applicatie om hem op een plek te zetten waar je het leuk vindt.quote:Op maandag 13 april 2009 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
3: Hoe verander ik de volgorde van godownloade items in mijn hoofdmenu ?!?
Ok. Alsnog bedankt voor de hulp.quote:Op maandag 13 april 2009 09:59 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Je houdt de applicatie die je wilt verplaatsen ingedrukt met je vinger. Dan gaan ze allemaal soort van bewegen en er komt een kruisje bij. Als je op het kruisje klikt verwijder je de applicatie (dat wil je waarschijnlijk niet) en je kan slepen met de applicatie om hem op een plek te zetten waar je het leuk vindt.
Ik betaal met ClickandBuyquote:Op zondag 12 april 2009 16:55 schreef tho_Omas het volgende:
Waarmee betalen jullie in de appstore? Ik heb geen CC namelijk.
Bedoel je niet gewoon:quote:Op maandag 13 april 2009 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Kolere,
Wat een verademing is die telefoon, niet normaal. Wel wat inleeswerk, maar al die applicaties, geweldig.
Overigens mijn vraag over de sim-contacten ook al beantwoord. Moet je een of ander programma downloaden, maar daar snap ik geen reet van. Toch maar overtikken, helaas.
Dat 'heleboel lelijke woorden' ding wil maar niet aangaanquote:Op maandag 13 april 2009 00:05 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ben nu even de hele bende opnieuw aan het installeren na hem volledig gereset te hebben. Kijken of het nu wel gaat werken anders ga ik terug naar de winkel
Hohoho, hij heeft hem hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
Kolere,
Wat een verademing is die telefoon, niet normaal. Wel wat inleeswerk, maar al die applicaties, geweldig.
Overigens mijn vraag over de sim-contacten ook al beantwoord. Moet je een of ander programma downloaden, maar daar snap ik geen reet van. Toch maar overtikken, helaas.
Als iemand nog antwoord heeft op mijn sms-pincode vraag. Graag !
thanks!!!! Waarom doen ze op dat iphoneforum dan zoquote:Op maandag 13 april 2009 11:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon:
- Instellingen --> Mail, contacten, agenda --> naar beneden scrollen, "Importeer simcontacten"?
zal dit eens gaan testen deze week!quote:Op maandag 13 april 2009 12:48 schreef Intocable het volgende:
BoWa je kan WEL codes op je applicaties zetten, dus ook op je SMS app.. Even in Cydia lockdown eropzetten. Via dat programmatje kan je op alle apps een code zetten
Heb je em gejailbreaked? Want dan kan Categories of Sppoof je programma;s hebben verborgen. Dat had ik ook.quote:Op maandag 13 april 2009 20:01 schreef Nudie het volgende:
Heren! Update van mijn iPhone via iTunes naar 2.2.1 ging WEER fout, pfff. Resultaat: weer een lege iPhone die ik gelukkig met een reservekopie kon herstellen, maar al mijn programma's natuurlijk weg. Nu was ik het een beetje zat en leek me dit een geschikt tijdstip om hem maar te Jailbreaken.
Dit is allemaal gelukt, ben geen beginner dus is niet zo'n probleem. Alleen nu heb ik via iTunes allemaal gratis applicaties gedownload en deze synchroniseer ik met mijn iPhone (die leeg is qua programma's). Hij zegt dat dat lukt, alleen zie ik dus niets staan op m'n iPhone. Wat doe ik fout?
Lockdown is trouwens heeel makkelijk in gebruikquote:Op maandag 13 april 2009 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zal dit eens gaan testen deze week!
Overigens al iets meer bekend over 1112 ep 2? =/quote:Op maandag 13 april 2009 23:52 schreef AssyriskaFF het volgende:
Owja hehe. Haal ze wel eens door elkaar.Skype is tof
. En Yahtzee op de iPhone is verslavend.
Iemand nog leuke adventures a la 1112 voor de iphone? CSI achtige spellen zijn ook welkom.
?quote:Op maandag 13 april 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
Kan dit topic wat meer voor de APPS blijven en algemene vragen in het iPhone topic
Dat het hier meer over apps moet gaan en dat er centrale vragen dat andere IPhone topic voor isquote:
[Apple iPhone #29] Waar we wachten op 3.0...quote:
Neej. Duurt lang.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Overigens al iets meer bekend over 1112 ep 2? =/
is dat een gratis app?quote:Op maandag 13 april 2009 23:44 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Lockdown is trouwens heeel makkelijk in gebruik
Begin me zo langzamerhand af te vragen of ie uberhaupt nog komt..quote:
Waarom wil je niet jailbreakenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:09 schreef de_boswachter het volgende:
Nee wil nog even niet jailbreaken
Dat betekend dus dat ik ervoor dokken moet
Zo, iPod wil nu echt niet meer, is weggebracht en is waarschijnlijk binnen 3 weken gerepareerdquote:Op maandag 13 april 2009 14:29 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dat 'heleboel lelijke woorden' ding wil maar niet aangaan![]()
![]()
Na alle stappen die ik heb doorlopen eerder beschreven. Foutmeldingen geven ho maar gewoon een op de andere dag helemaal niet meer aan willen. Iemand nog ideeën voordat ik naar de winkel ga om dat ding aan te krijgen? Batterij is tot de rand toe gevuld. Kan ik dit ding niet met een of ander programma controleren. Nu staat dat ding na heel veel gekut wel aan. Tijd staat op eens op 01:01
Datum staat op 1 januari 2000
Ik weet niet waar dat ding allemaal last van heeft. Ik was eerst gewoon lekker relaxed aan het luisteren met dat ding en toen in eens hoorde ik een tik in mijn koptelefoon (zachtjes) en hup uit. En ging niet meer aan. Ja na kwartier kloten met de stekker aan mijn usbpoort of aan mijn pc ging hij met pijn en moeite aan. Word gestoord van dat ding.
hahhahhahahahahahahahhaquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef TNA het volgende:
Idee: [Apple iPhone de_boswachter #1]
Bedankt voor je leuke reactie! Daar hebben we wat aanquote:Op woensdag 15 april 2009 00:25 schreef portier het volgende:
Gebruiken alleen verstandelijk gehandicapten een iPhone of is FOK! gewoon overspoeld met nitwits?
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:25 schreef portier het volgende:
Gebruiken alleen verstandelijk gehandicapten een iPhone of is FOK! gewoon overspoeld met nitwits?
Zegt iemand die "portier" als usernaam heeft.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:25 schreef portier het volgende:
Sterk. Heel sterk.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zegt iemand die "portier" als usernaam heeft.
Dat soort types blinkt ook niet uit in intelligent doen.
Erg mooi vind ik het niet. Het lijkt net dat er een zooi apps binnen je scherm gepropt moet wordenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:50 schreef portier het volgende:
http://www.iphoned.nl/ext(...)mn-springboard/4756/
Dacht dat dat je standaard firmware + OS is. die is standaard rond de 220-230 mbquote:Op zondag 12 april 2009 16:08 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Het is een iPod Touch 1st generation. Geen iPhone.
Die neemt ook ruimte in inderdaad, hoe kon ik die vergeten, thanxquote:Op woensdag 15 april 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht dat dat je standaard firmware + OS is. die is standaard rond de 220-230 mb
Ook bonus levels al gespeeld?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:21 schreef newyorkcity het volgende:
Net Rolando uitgespeelt. In juni komt de nieuwe
Goed om te horen!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef nelisb het volgende:
Beta 3 van os 3.0 draait weer beter dan zijn voorganger!
Die 5 uit de laatste update moet ik nog, komen nog 3 update's aan toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:36 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ook bonus levels al gespeeld?
Vind het een erg leuk spel. Heb de 5 bonus levels al uitgespeeld maar nu nog even wachten totdat ik mijn ipod touch terug heb van reparatiequote:Op donderdag 16 april 2009 15:27 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Die 5 uit de laatste update moet ik nog, komen nog 3 update's aan toch?
Je bedoelt gekraakte IPA's?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:59 schreef Edwinuss het volgende:
TVP.
Mensen, hoe heet de package die toelaat dat je gedownloade aps kan gebruiken?
Even een tip zit itunes sync niet aanquote:Op donderdag 16 april 2009 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb het inmiddels gevonden! Bedankt
Ik heb er ook een tijdje mee gekloot, maar vond er geen fuck aan. Misschien snap ik het niet, maar het enige wat me lukte was allerlei dingen doelloos verplaatsen en kokosnoten op het hoofd van die aboriginals laten vallen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:51 schreef newyorkcity het volgende:
Wie hier hebben er allemaal pocket god?
Ik begrijp het niet echt. Het heeft toch geen doel? Het enige wat je doet is die dingen irriteren?
Wat maakt het leuk??
Heb het net gekocht.. Het is wel grappig, maar ook doelloos.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb er ook een tijdje mee gekloot, maar vond er geen fuck aan. Misschien snap ik het niet, maar het enige wat me lukte was allerlei dingen doelloos verplaatsen en kokosnoten op het hoofd van die aboriginals laten vallen?
Ik heb um doorquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:38 schreef geelkuikentje het volgende:
Pocket God is toch geinig, als je een eilander in een vulkaan wilt mikken moet je met je vinger onder zo'n eilander staan en dan beweging over het scherm richting de vulkaan doen. Wel goed mikken want gaat vaak fout
Quickvoice recorderquote:Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef denthemen het volgende:
Ik ben op zoek naar een app om gewoon geluid op te nemen, iemand die mij er 1 kan aanraden?
Misschien als hij alleen in de US appstore komt en dan gewoon word gekraakt.quote:
Meestal controleren ze volgens mij de IP-adressen, Hulu.com werkt ook niet in Nederland.quote:Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Misschien als hij alleen in de US appstore komt en dan gewoon word gekraakt.
quote:Op maandag 20 april 2009 11:55 schreef portier het volgende:
TakeMeBack en Find My Car zie ik ook al in de top20 staan. En die zijn, gutgut, 79 cent. Maar als je dan zo graag gratis wilt, in de top20 voor gratis navigatie apps zie ik al Geotags, Beacon, Signal Fire, Take Me To My Car en Get Me Back staan.
Echt, zelf zoeken is zo gek nog niet.
Ik weetzz. Maar voor 70% van de vragen hier is de 1ste hit van Google het antwoord. En dat is irritant. Niettemin toch graag gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 12:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Ohja, er is ook een top20 per subcatogerie free apps. Was ik vergeten
Thanks.
Maar dan nog: Je mag best wel wat liever doenNoobs hebben hulp nodig. (en die noob ben ik in dit geval).
Als ik van iedere app nou is 10 cent kreeg..quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef newyorkcity het volgende:
Nog maar een half miljoen, dan zijn er gewoon 1 miljard apps al gedownload..
Goede recensies voor zover ik kan zien; ben hem momenteel aan het downloaden.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef Intocable het volgende:
Iemand assasins creed al geprobeerd?
Je moet ze als het ware met je vinger de vulkaan in kicken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:05 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Heb het net gekocht.. Het is wel grappig, maar ook doelloos.
Iedereen is zo enthousiast.. maar geloof dat ik het niet heel bijzonder vind..
Hoe gooi je er 1 in de vulkaan?
quote:Windows-gebruikers kunnen een nieuwe tool downloaden, waarmee je de gegevens van je iPhone op de desktop kunt uitlezen. De naam van deze tool is iTwin en het is gratis te installeren. Net als iPhoneManager, iXfer en iFunBox kun je de inhoud van je iPhone-backup inlezen. Het bijzondere is dat je geen jailbreak hoeft uit te voeren.
Een andere bijzonderheid is dat de ontwikkelaar veel aandacht aan de vormgeving heeft besteed: je krijgt geen lelijk logbestand te zien, maar de gegevens worden zoveel mogelijk getoond zoals je dat op de iPhone gewend bent.
iTwin is een hobbyproject van een Duitse ontwikkelaar (vandaar de Duitstalige screenshots), die gefascineerd raakte door de iPhone en iPod touch en besloot om de interne databases van deze apparaten eens wat nader te bestuderen.
iTwin is met name bedoeld om je SMS-berichten, afspraken in de agenda en contactpersonen te tonen. Ook de verjaardagen van contactpersonen zijn in een lijstje te raadplegen. Het uitlezen van de interne database kan op twee manieren: via Wi-Fi of door het backupbestand van iTunes te openen. Voor de eerste manier is een jailbreak nodig, voor de tweede manier niet.
Toffe app lijkt mequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:47 schreef TNA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel heb ik er niet aan, maar wel tof gemaakt. Ik wacht vooral op een applicatie waarmee ik mijn springboard kan indelen via mijn PC.
Dan máák je maar tijd, want ik blijf eindeloos slepenquote:Op zondag 26 april 2009 22:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toffe app lijkt meEn jouw idee is ook erg goed! Het is dat ik geen tijd teveel heb anders zou ik er eens naar kijken
ik begin het maar een kutspel te vinden. Ik zit in dat kutriool voor de duizendste keer een of ander onmogelijk stel kutsprongen te maken. Dat ding is zo buggy afgesteld dat je op de mm nauwkeurig moet richten. Geen zak aan zoquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ja inderdaad. Assasins Creed is echt fucking tof. Mooi gemaakt. Leuk spel.
Ik ga dat programma maar eens proberen, en je SB via je pc kunnen organiseren zou echt geweldig zijnquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:47 schreef TNA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel heb ik er niet aan, maar wel tof gemaakt. Ik wacht vooral op een applicatie waarmee ik mijn springboard kan indelen via mijn PC.
Jailbreak of niet?quote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik heb net een paar dagen mijn iPhone maar als ik een app open sluit ie weer af naar het home-scherm, in het begin had ik hier geen last van
En je hebt alle updates van de app binnen? Om welke app gaat het eigenlijk?quote:
het gaat om alle apps en heb ze allemaal pas de afgelopen 2 dagen gedownload dus de updates zullen t probleem denk ik niet zijnquote:Op maandag 27 april 2009 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je hebt alle updates van de app binnen? Om welke app gaat het eigenlijk?
quote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik heb net een paar dagen mijn iPhone maar als ik een app open sluit ie weer af naar het home-scherm, in het begin had ik hier geen last van
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef ikheetmartijn het volgende:
Al een keer gereboot?
Naar de appstore gaan en een gratis app downloaden en installeren. Probleem zou opgelost moeten zijn, heb ik ook gehad.quote:
iemand?quote:Op zondag 26 april 2009 13:44 schreef newyorkcity het volgende:
Monkey ball is leuk!
Maar even een vraagje, je hebt 4 aapjes waarmee je kan spelen, zijn dat dat ook 4 save games? Als ik met die tweede verder ga, blijft mijn voortgang van die eerste dan staan?
Censuur hèquote:Volgens PC Magazine heeft ontwikkelaar Jonah Grant een bijzondere applicatie voor de iPhone ontwikkeld. Zijn Adobe Flash Mobile-plugin voor de iPhone en iPod touch werd afgelopen vrijdag bij de App Store ingeleverd. De ontwikkelaar beweert dat hij geen enkele regel van Apple overtreedt, al is dat moeilijk voor te stellen omdat de plugin is bedoeld voor de Safari-browser. Tot nu toe zijn geen plugins voor Safari toegelaten in de App Store.
In Apple’s ontwikkelaarsovereenkomst staat: “an Application may not itself install or launch other executable code by any means.” Sectie 3.3.2 van de overeenkomst verbiedt een generieke Flash PLayer, waarmee je direct games en applicaties naar je iPhone zou kunnen downloaden. Apple zou een uitzondering voor Grant moeten maken en die kans is niet zo groot. Daarbij speelt mee dat Flash eigendom is van Adobe, die het huidige applicatie-icoon niet zomaar zal toestaan. Adobe is al maandenlang zelf bezig met het ontwikkelen van een Flash Player voor de iPhone, maar het schiet niet op: de ontwikkelaarsovereenkomst en zit in de weg.
Het is het ruim waardquote:Op maandag 27 april 2009 21:47 schreef Nashje het volgende:
Kut. Die gratis versie van Gold Miner heeft maar 3 levels. Het is zo leuk
. Dan maar de fullversion kopen
.
Eerst mn eerste Mac kopenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn er al mensen aan het ontwikkelen? Ik heb net maar weer de SDK gedownload. Binnenkort me toch eens in verdiepen.
Je kan niet saven, ik ben tot nu toe bij level 34 gekomen, toen kwam ik net 100 tekort ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha oke. Goed om te horen. 99 levels toch? En kun je ook saven?
Hoeveel levels heeft die? ikb en bij 'wereld' 5 ofzo.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:53 schreef AssyriskaFF het volgende:
Assassins Creed uitgespeeld. Tof spel.
Ja als je hem afsluit. Maar als je af bent moet je weer vanaf 1 beginnen. Je kan het niet ergens halverwege weer oppakkenquote:
Welles. Op Continue drukken.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:37 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ja als je hem afsluit. Maar als je af bent moet je weer vanaf 1 beginnen. Je kan het niet ergens halverwege weer oppakken
Een goed boekquote:Op maandag 4 mei 2009 17:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welles. Op Continue drukken.
Ik zoek leuke spelletjes. Heb tot 10 juli geen internet, dus moet me ff met spelletjes vermaken. Tips?
Waar staat dat dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welles. Op Continue drukken.
Ik zoek leuke spelletjes. Heb tot 10 juli geen internet, dus moet me ff met spelletjes vermaken. Tips?
Ik heb alles legaal en geen cydia.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:36 schreef Nashje het volgende:
Zijn die spellen trouwens alleen te verkrijgen via Cydia?
In de AppStore?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:02 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb alles legaal en geen cydia.
Vrijwel alle games staan in de App Store, Cydia is vrijwel uitsluitend themes en applicaties. Met een jailbreak kun je wel veel games en applicaties gratis downloaden van alternatieve websites.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
In de AppStore?Ik zie er geen Rolando oid bij staan hoor.
Wel zoeken hequote:Op maandag 4 mei 2009 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
In de AppStore?Ik zie er geen Rolando oid bij staan hoor.
Gewoon google gebruiken dan kom je hier op uit: linkjequote:Op maandag 4 mei 2009 22:21 schreef Nashje het volgende:
Hmm oke. Vreemd dat ik nergens Rolando kan vinden dan. Ook TepDefense zie ik nergens.
Het is wel TapDefense ipv TepDefense. Dat zoekt waarschijnlijk wat makkelijkerquote:Op maandag 4 mei 2009 22:26 schreef geelkuikentje het volgende:
Je vroeg om een legale versie. Je hebt itunes neem ik aan. Download de programma's klaar.
Ow heb ik niet op gelet hehe. Sorry.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoeveel levels heeft die? ikb en bij 'wereld' 5 ofzo.
Screens? Ben wel benieuwd naar dat spelquote:Op maandag 4 mei 2009 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb warfare aangeschaft. Prima RTS game.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Screens? Ben wel benieuwd naar dat spel
Ziet er goed uitquote:
Ja beter dan verwacht. Ik heb de eerste 3 levels nu gespeeld. Het is echt C&C in de begin dagen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Hoe speelt het? Leent de iPhone zich een beetje voor de besturing?
Dan kan het alleen maar positief zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja beter dan verwacht. Ik heb de eerste 3 levels nu gespeeld. Het is echt C&C in de begin dagen.
Tot nu toe gaat het prima. Nu heb ik nog niet zoveel units in het veld gehad maar gaat prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar positief zijn
En de iPhone kan het ook gewoon aan qua kracht? (Geen haperend beeld enzo)
Op zich vallen met dergelijke minpunten goed te levenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het prima. Nu heb ik nog niet zoveel units in het veld gehad maar gaat prima.
Het geluid is niet sterk en units zijn haast niet van elkaar te onderscheiden. Dat zijn eigenlijk de minpuntjes tot nu toe. En je hebt nu ook nog niet veel diepgang dus maar een paar constructies, maar dat zal nog beter worden want bij elk level krijg ik er een aantal opties bij.
Is die gratiez?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
Beste game ever: CatchaMouse
Deel 1 wel, deel 2 is 1 dollarquote:
Slechts +700mb grootquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:36 schreef fliert het volgende:
Voor ¤5,- is Myst in de itunes store te krijgen, of vertel ik nou niks nieuws? Blijft een leuke hersenkraker.
Is gratis. Had hetzelfde laatst.. Hij zegt dan gewoon als je hem weer 'koopt' je hebt deze eerder aangeschaft wil je gratis updaten..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:42 schreef Nashje het volgende:
Hmm ik heb per ongeluk niet gesynchroniseert, en toen is Golden Miner verwijderd (gekocht). Nu heb ik er nieuwe apps opgezet, maar Golden Miner is er dus af. Kan ik deze nu gewoon gratis (omdat ik 'm al heb gekocht) er weer opzetten? Of moet ik weer gaan dokken.. Er staat bij Golden Miner wel gewoon 'Kopen'.
Oke mooi, maar nu zit ik bijvoorbeeld op mijn laptop. Dus als ik nu ga synchroniseren dan ben ik de apps die ik vanmiddag erop heb gezet via de computer op het werk weer kwijt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:24 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Is gratis. Had hetzelfde laatst.. Hij zegt dan gewoon als je hem weer 'koopt' je hebt deze eerder aangeschaft wil je gratis updaten..
Het speelt heel fijn. Soms is het wel kut hoor die besturing maar over het algemeen wel prima. Het spel mag alleen wat langer duren.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef Merkie het volgende:
Assassin's Creed werkt verrassend goed op de iPhone. Mijn eerdere mening dat de iPhone alleen maar geschikt is voor simpele puzzelspelletjes moet ik toch een beetje bijstellen.
Tsja, ik denk dat 1112 episode 2 pas over 10 jaar komt.. Om over 3 maar te zwijgenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:54 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Het speelt heel fijn. Soms is het wel kut hoor die besturing maar over het algemeen wel prima. Het spel mag alleen wat langer duren.
Waar blijven al die leuke adventures a la 1112, CSI e.d.? Die zijn heel geschikt voor de iPhone.
Downloading..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef Merkie het volgende:
Assassin's Creed werkt verrassend goed op de iPhone. Mijn eerdere mening dat de iPhone alleen maar geschikt is voor simpele puzzelspelletjes moet ik toch een beetje bijstellen.
Crash Bandicoot Nitro Kart is ook best leuk.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:24 schreef Merkie het volgende:
Apple iPhone #31quote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef mrsjaak2 het volgende:
Ik heb een probleem met de oordopjes(eigenlijk met alle oordopjes) de oordopjes vallen om de minuut uit me oren als ik aan het lopen ben. Als ik loop trekken ze hele tijd naar beneden, iemand 'draagtips'
Apple iPhone #31 dus. Dit is het applicatietopic.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:17 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb ook een iPhone... dank u dank u!!!
Maar nu heb ik het volgende probleem, ik heb zo'n beschermplasticje scherm protector (ik weet niet hoe het heet..) erop geplakt, maar die laat steeds los in de bovenhoek en moet ik er weer een nieuwe opplakken. Wat een klotewerk is!!!
Kan je zonder zo'n scherm protector of zijn er betere?
ik had zo'n doosje van Apple gekocht. 3 stuks.
Invisible Shield van Zaggquote:Op maandag 11 mei 2009 15:17 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb ook een iPhone... dank u dank u!!!
Maar nu heb ik het volgende probleem, ik heb zo'n beschermplasticje scherm protector (ik weet niet hoe het heet..) erop geplakt, maar die laat steeds los in de bovenhoek en moet ik er weer een nieuwe opplakken. Wat een klotewerk is!!!
Kan je zonder zo'n scherm protector of zijn er betere?
ik had zo'n doosje van Apple gekocht. 3 stuks.
die had ik nog niet gezien... dank u!quote:Op maandag 11 mei 2009 15:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Apple iPhone #31 dus. Dit is het applicatietopic.
Dat spel is eindeloos.. jammer dat er maar 1 level is..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
Ik moet er toch aan geloven. Zojuist Flight Control gekocht.
Haha. ik ook! kom alleen niet verder dan 35...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
Ik moet er toch aan geloven. Zojuist Flight Control gekocht.
Zit hier op 50..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:19 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Haha. ik ook! kom alleen niet verder dan 35...
Zit een AutoSave functie op. Er is een score van 10.000+ nu, echt bizar. Ik kwam met veel geluk tot 111.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:40 schreef newyorkcity het volgende:
Ik vind het stiekem best moeilijk. Als je bij de 30 zit is het echt teveel tegelijk... Zag op internet scores van 6000 enzo.. Gaan die mensen niet naar bed ofzo..
quote:Apple heeft vandaag een update van ‘read it later’ geweigerd, omdat de ontwikkelaars het officiële refresh-knopje fout gebruikt hebben. Het vreemde is dat Apple de eerdere versies met dit knopje wel hebben toegelaten.
Het officiële refresh-knopje mag alleen gebruikt worden om de pagina te vernieuwen, en niet voor andere functies. Apple heeft de ontwikkelaars van ‘read it later’ opgedragen om een eigen knop te maken. Als ze dit doen, wordt de applicatie meteen geupdate in de App Store.
quote:Wanneer je een film downloadt voor je iPhone, via bijvoorbeeld BitTorrent, zijn deze bijna altijd in het DivX- of Xvid-formaat en hebben de extensie .avi. Deze films zul je eerst moeten omzetten naar een bestandsformaat dat geschikt is voor de iPhone, zoals het .m4v of .mov-formaat. Hiervoor zijn er al enkele handige programma’s te krijgen, zoals Handbrake of Super. Het zou natuurlijk veel handiger zijn als je dit kon overslaan en de DivX-film in één keer op je iPhone kon bekijken. Dit kan nu met de YXFlash Player, gisteren verschenen in Cydia.
Kan je specifieker zijn dan 'een of andere databasemanager'?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:51 schreef Merkie het volgende:
sms.db backuppen (jailbreak benodigd). Dat bestand openen met één of andere databasemanager.
-AppMinerquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:38 schreef Stofje het volgende:
Zijn er nog must-haves?
Werkt dat? Anti Mosquito ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
-AppMiner
-Topple
-Anti Mosquito Free
-Crash Kart
Jaquote:
Oke, dan gaat dat weer wat leuke kosten opleverenquote:
Bedankt voor deze nuttige bijdragequote:
Ik heb op mijn iPod touch 2.2.1 staan. Heb je een iPhone? Lopen die software versies niet gelijk dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:39 schreef newyorkcity het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar moeten alle apps die er nu zijn ook geschikt zijn voor software 3,0?
Of kan het zijn dat sommige die ik net heb gedownload/gekocht het niet meer doen?
Jawel, maar 3.0 is nog niet uit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:41 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb op mijn iPod touch 2.2.1 staan. Heb je een iPhone? Lopen die software versies niet gelijk dan?
Ze updaten wel tegen die tijd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:51 schreef newyorkcity het volgende:
Maar het is geen verplichting voor ontwikkelaars?
Zag wel dat alles wat nu ingeleverd 3,0 geschilkt moet zijn, maar geldt dus niet voor oude apps?
op iphoneclub stond dat ze moeten werken met 3.0 anders gaan ze uit de AppStore.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:39 schreef newyorkcity het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar moeten alle apps die er nu zijn ook geschikt zijn voor software 3,0?
Of kan het zijn dat sommige die ik net heb gedownload/gekocht het niet meer doen?
Ok. Gelukkig! Zijn echt apps waar ik niet zonder kan hoor..quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
op iphoneclub stond dat ze moeten werken met 3.0 anders gaan ze uit de AppStore.
Paar favoriete niet-spelletjes:quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:38 schreef Stofje het volgende:
Blijf het gewoon wel moeilijk vinden om er echt leuke spelletjes bij te vinden of andere interessante apps. Zijn er nog must-haves?
Thanks, daar heb ik me prima mee vermaakt.quote:
Na een tijde begint het wel saai te worden hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 00:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Thanks, daar heb ik me prima mee vermaakt.
Je krijgt me toch bizarre foto's af en toe..quote:Op maandag 25 mei 2009 00:44 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Na een tijde begint het wel saai te worden hoor. Alleen mijn klasgenoten vinden het prachtig
.
Nja, snellere processor, meer geheugen en dergelijke is altijd wel gewenst.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef venomsnake het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom in het nieuwe model (als die al komt) zou moeten kopen.
De 3g kan alles wat ik kan wensen, internetten, bellen, mailen, msn'en, spelletjes spelen, foto's maken etc etc..
Ben dik tevreden met dit ding..
Klopt... maar alleen binnenshuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:07 schreef Merkie het volgende:
Ik ga alleen overstag als de nieuwe iPhone een AMOLED-scherm heeft. AMOLED-schermen hebben een enorm hoog contrast en heel diep zwart.
Niet echt een API, wel XML bestanden (zie bijvoorbeeld ook http://app-store.appspot.com/ )quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:35 schreef Banzaiaap het volgende:
Is er een soort van Appstore API waarmee je informatie als Prijs en Screenshots uit de Database van Apple kan halen voor gebruik bij eigen projecten?
LED Display dan maar? Weet niet of dat minder weerkaatst in de zonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:36 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Klopt... maar alleen binnenshuis
In de zon is het net een spiegel - onbruikbaar.
Thanks, ik heb daar ook op gezocht..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Niet echt een API, wel XML bestanden (zie bijvoorbeeld ook http://app-store.appspot.com/ )
http://stackoverflow.com/(...)r-market-analyzation
Google ook eens op "app store api" (waar haalt ie het toch vandaan he)
"LED display" kan twee dingen betekenen:quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
LED Display dan maar? Weet niet of dat minder weerkaatst in de zon
Die appspot link is down en die andere links zijn ook niet echt wat ik zoek..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Niet echt een API, wel XML bestanden (zie bijvoorbeeld ook http://app-store.appspot.com/ )
http://stackoverflow.com/(...)r-market-analyzation
Google ook eens op "app store api" (waar haalt ie het toch vandaan he)
Topquote:Nieuwe voetbalgame voor de iPhone in de maak: X2 Football 2009
voetbalVoetballiefhebbers zitten vanavond voor de buis om de Champions League te zien. Ontwikkelaar Exient is bezig met een voetbalgame voor de iPhone, dat X2 Football 2009 gaat heten. Exient bracht eerder al Nintendo DS-games zoals FIFA 09 en Madden NFL 09 uit. De website Pocket Gamer mocht X2 alvast proberen en schreef er een review over met wat interessante achtergrondinformatie over de keuzes die de ontwikkelaars hebben gemaakt. De game heeft joypad-controls op het touchscreen waarmee je kunt bewegen, passen en schieten. Er werd bewust niet voor gesture-controls gekozen.
voetbalX2 Football 2009 heeft gekozen voor landenteams, zodat ze op dit moment nog niet vastzaten aan dure licentiekosten om bekende teams op te nemen. Er zijn tien competities rond toernooien zoals EK en WK. In feite heeft Exient een eerste versie gemaakt om gaandeweg steeds meer functies toe te voegen. Eén van de eerste functies in een vervolgversie wordt multiplayer; dit willen ze voor het einde van het jaar realiseren.
Bron
Dan moet het verschil tussen de nieuwe iPhone en de 3G wel heeeel groot zijn wil ik de nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:01 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nja, snellere processor, meer geheugen en dergelijke is altijd wel gewenst.
Denk toch dat het nep is. Kijk maar goed naar de randen etc. Kleuren kloppen niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:15 schreef Nashje het volgende:
Ik heb zojuist een bobbel in m'n broek gekregen.
Wat een geil ding zeg.
Ja ben daar best blij om, anders had ik nu al drang om mijn 2 maanden oude iPhone 3G weer te gaan verkopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Denk toch dat het nep is. Kijk maar goed naar de randen etc. Kleuren kloppen niet.
Ja het is een mockup door een student op iphone ticker.dequote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Denk toch dat het nep is. Kijk maar goed naar de randen etc. Kleuren kloppen niet.
Wel een mooie grote displayquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:22 schreef Merkie het volgende:
Natuurlijk is het nep. Daarnaast is het ook nog eens een ergonomische ramp en lijkt het niet erg op een iPhone van de voorkant.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:29 schreef nelisb het volgende:
Tomtom officieel aangekondigd voor de Iphone!
quote:20:44
OMT: 17 juni nieuwe iPhone OS 3.0 wereldwijd beschikbaar, GRATIS!
Stel je voor dat je de laatste drie posts mist!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:37 schreef Mike_Litoris het volgende:
Tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |