Dan moet het verschil tussen de nieuwe iPhone en de 3G wel heeeel groot zijn wil ik de nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:01 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nja, snellere processor, meer geheugen en dergelijke is altijd wel gewenst.
Denk toch dat het nep is. Kijk maar goed naar de randen etc. Kleuren kloppen niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:15 schreef Nashje het volgende:
Ik heb zojuist een bobbel in m'n broek gekregen.
Wat een geil ding zeg.
Ja ben daar best blij om, anders had ik nu al drang om mijn 2 maanden oude iPhone 3G weer te gaan verkopenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Denk toch dat het nep is. Kijk maar goed naar de randen etc. Kleuren kloppen niet.
Ja het is een mockup door een student op iphone ticker.dequote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Denk toch dat het nep is. Kijk maar goed naar de randen etc. Kleuren kloppen niet.
Wel een mooie grote displayquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:22 schreef Merkie het volgende:
Natuurlijk is het nep. Daarnaast is het ook nog eens een ergonomische ramp en lijkt het niet erg op een iPhone van de voorkant.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:29 schreef nelisb het volgende:
Tomtom officieel aangekondigd voor de Iphone!
quote:20:44
OMT: 17 juni nieuwe iPhone OS 3.0 wereldwijd beschikbaar, GRATIS!
Stel je voor dat je de laatste drie posts mist!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:37 schreef Mike_Litoris het volgende:
Tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |